<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171. |
Bombraider | Adatlap | 624 | 2005. április 3. 17:25 | ||
Mekett | Adatlap | 623 | 2005. április 3. 17:02 | ||
Ja mégvalami: Azt elfelejtettem mondani, hogy a 300kB-os korlát egyúttal fel is váltotta az eddigi 1MB-ost. Kérek mindenkit, hogy elküldés előtt vegye kicsit kezelésbe az ennél nagyobb képeket. Semmi értelme óriási méretű képeket küldeni, mert úgyis homályosak, a böngészőben görgetni kell, sokat kell várni, míg lejönnek és persze pazarolják a helyet. A túl sötét képeken érdemes világosítani is. Erre nagyon jól használhatók az olyan programok, mint az ACDSee, az IrfanView, a Photoshop, a Paintshop Pro, vagy akár a közönséges Paint. | |||||
Mekett | Adatlap | 622 | 2005. április 3. 16:57 | ||
Sziasztok! Sajnálattal tapasztaltam, hogy egyeseket nem lehet rászorítani arra, hogy normális méretű képeket küldjön a fórumba :( Véleményem szerint 300kB-ban el kell férnie bármilyen, jó minőségű 1024x768-as jpg képnek. Természetesen továbbra sem csak képeket lehet küldeni, de az egyéb csatolásokat talán nem fogja annyira érinteni ez a korlát. Ezennel felhívom mindenki figyelmét arra is, hogy a beírt szöveg alatt láthattok négy gombot, amelyekkel hivatkozást (www.makettinfo.hu/makettek/epites/sdkfz_250/index.htm), vastag, dőlt, vagy aláhúzott szöveget csinálhattok. Ehhez nem kell mást tennetek, mint kijelölni egy szövegrészt és rákattintani a megfelelő gombra itt lenn. Néhány böngészőben ez persze nem fog működni. A többieket kérem, hogy nyugodtan használják ezeket a lehetőségeket - persze csak ésszel :) - hiszen jóval átláthatóbbá tehetitek vele a beírásaitokat. Nem is annyira a három formázási lehetőség izgat, mint a link lehetősége. Sok linket küldtök és ez jó, de gondoljatok arra is, mennyivel kényelmetlenebb kimásolni őket és beilleszteni mindenkinek. Jó fórumozást mindenkinek! Mekett | |||||
Mekett | Adatlap | 621 | 2005. április 2. 19:43 | ||
Sziasztok! A Makettek rovatban Pintér György újabb cikkét olvashatjátok a határsávból. Az új iromány címe: A vasfüggönynél lólépésben. | |||||
Mekett | Adatlap | 620 | 2005. április 1. 07:18 | ||
Sziasztok! A Makettek rovatban Mechler Zoltán cikkét olvashatjátok a Dragon 1:35-ös féllánctalpasáról, az SdKfz 250/10-ről. A cikk mellett rengeteg kép mutatja be az építés folyamatát. (Ez nem áprilisi tréfa :) | |||||
Kalóz | Adatlap | 619 | 2005. március 30. 21:47 | ||
mekett! Nem tudom, mennyire megoldható, de innen egy klikkel nem lehetne elérni az adott cikket? | |||||
Mekett | Adatlap | 618 | 2005. március 30. 19:50 | ||
Sziasztok! A magazin oldalain Szabó Ákos újabb cikkét olvashatjátok. Talán még emlékeztek az előzőre, ami a Csőrikéről szólt. Ákos most sem adta alább, ismét egy gyönyörű makettről láthattok képeket a Grumman Tigercatről szóló írásban. | |||||
Mekett | Adatlap | 617 | 2005. március 29. 22:06 | ||
Sziasztok! A Versenyek rovatban a hétvégi zalai kiállításról láthattok képeket, illetve a Makettinfó körmendi kiruccanásáról. Ez utóbbihoz kapcsolódva pedig a Referenciák rovat is bővült egy galériával. | |||||
Mekett | Adatlap | 616 | 2005. március 29. 21:18 | ||
Csak egyszer :) Többször nem is kell :) | |||||
Kalóz | Adatlap | 615 | 2005. március 29. 20:38 | ||
Oké, megvolt. Hányszor lehet? | |||||
Mekett | Adatlap | 614 | 2005. március 29. 20:00 | ||
www.armorama.com/tms/in.php Idekattintasz, bemész, és Rate it!, majd kiválasztod a Best-et. | |||||
Kalóz | Adatlap | 613 | 2005. március 29. 19:55 | ||
Na, azt meg hogy kell? Nem tudok angolul csak oroszul (a magyaron kívül, természetesen). | |||||
Bombraider | Adatlap | 612 | 2005. március 29. 19:41 | ||
Megvolt:) | |||||
Mekett | Adatlap | 611 | 2005. március 29. 19:34 | ||
Nézzétek ezt meg: www.armorama.com/tms/in.php És ha már ott vagytok, szavazzatok a kedvenc makettező oldalatokra ;-) | |||||
RaPe | Adatlap | 610 | 2005. március 28. 18:16 | ||
A makettek rovatban Pintér György cikkét olvashatjátok, melyben az Avia B.534-est magyar felségjelzéssel építette meg | |||||
Mekett | Adatlap | 609 | 2005. március 24. 22:42 | ||
Ja bocs, Csillagvadásszal kevertelek :) Már a memóriám (sem) a régi. | |||||
Bombraider | Adatlap | 608 | 2005. március 24. 18:35 | ||
Csak azért írtam Rapenek, mert Ő töltötte le:) | |||||
Mekett | Adatlap | 607 | 2005. március 24. 18:04 | ||
Akkor asszem én hagyom is :) | |||||
Bombraider | Adatlap | 606 | 2005. március 24. 17:58 | ||
RaPe! Szolnoki képekkel, hogy állsz?:) üdv:bomb | |||||
Mekett | Adatlap | 605 | 2005. március 24. 17:20 | ||
Sziasztok! Batki Zoltán cikkét olvashatjátok a Makettinfón a Revell EC 135-ös helikopteréről, ami 1:32 méretarányban készült el. | |||||
Mekett | Adatlap | 604 | 2005. március 23. 07:31 | ||
A Makettek rovat legújabb cikkében Németh Gábor ír a Tamiya Toyota Celicájáról. | |||||
Bombraider | Adatlap | 603 | 2005. március 22. 20:10 | ||
Kalóz! Így már világos. Köszi! üdv:bomb | |||||
Kalóz | Adatlap | 602 | 2005. március 22. 20:00 | ||
A határréteg lefúvatás az ellenállás csökkentésére szolgál, apró furatok tömkelegén keresztül a hajtómű által összesürített levegőt préselnek keresztül, ami a felülethez tapadó külső levegőt eltávolítja, így annak surlódási ellenállását csökkenti. Na, kicsit vulgárisan ennyi a lényeg, ha részletesebben érdekel a dolog, akkor némi aerodinamikai kurzust kell meghallgatni az egyetemen. (A hajózásban is van hasonló dolog, de ott természetesen vízről van szó a külső levegő helyett). | |||||
Kalóz | Adatlap | 601 | 2005. március 22. 19:56 | ||
Annyira igaz, hogy itt a pontos méretek: F13 (74), PF (76), MF = 870 mm Bis (75) = 900 mm 21 U (66 és 67)= 670 mm UM (69) = 870 mm | |||||
Miggyuri | Adatlap | 600 | 2005. március 22. 19:12 | ||
www.plasticwings.hu azt hiszem így lesz jó! | |||||
Miggyuri | Adatlap | 599 | 2005. március 22. 19:09 | ||
Bombraider | Adatlap | 598 | 2005. március 22. 18:36 | ||
A beömlő dolog biztos, pl az acél perem az MF-en szélesebb volt, és más volt az íveltsége. Én úgy tudom, hogy az MF-en is már 4 volt. Mi az a határréteg-lefúvó? Már 50%os a MIg-21 cikkem, szóval nemsokára küldöm;) üdv:bomb | |||||
Mekett | Adatlap | 597 | 2005. március 22. 18:28 | ||
Ez a beömlős dolog biztos? Azt hiszem a szárnyakon a határréteg-lefúvó rendszerrel volt vmi, meg a fegyvertartók számával. Vagy már az MF-en is 4 volt? | |||||
Kalóz | Adatlap | 596 | 2005. március 22. 13:26 | ||
A cikk és a makett is tetszett, de: z MF és a Bisz között nem csak a gerinctartály kialakítása lényeges (látható) különbség, hanem a beömlőnyílás átmérője sem egyezik. És valami különbség a szárnyakban is van. | |||||
Mekett | Adatlap | 595 | 2005. március 22. 10:40 | ||
Sziasztok! A Makettek rovatban Pintér György cikkét olvashatjátok a KP fehérre festett farkú Mig-21 bisz-éről. | |||||
Mekett | Adatlap | 594 | 2005. március 18. 00:32 | ||
A magazin legújabb cikkében Kurgyis Gábor ír az Airfix Ferrari 250LM-jéről. | |||||
Mekett | Adatlap | 593 | 2005. március 18. 00:31 | ||
Szia Zolee! Ok, majd felhívlak a mai nap folyamán. Ha mégsem, akkor ne haragudj, csak a szokásos feledékenység, csörrents rám nyugodtan. Bombraider! Egy kis unszolás nem árt :) Hamarosan, George képeivel együtt. | |||||
Bombraider | Adatlap | 592 | 2005. március 17. 15:35 | ||
Hello RaPe! A szolnoki képeimet, kb mikor rakjátok fel? Remélem nem siettettelek:)) üdv:bomb | |||||
kp | Adatlap | 591 | 2005. március 17. 12:04 | ||
Hali! Na, itt vagyok, csak nem olvasom ezt a topicot minden nap. A Pro modellben meg a Hyperscale -n ugyanaz a makett volt, bár a diorámára azóta már felkerült egy Kübelwagen is, amitől szvsz sokkal jobban néz ki. (2004 -ben az a dioráma lett a kategóriájában első a Plzeni E-day versenyen). Új makettről is lehetne írni, de mostanában arra gondoltam, hogy azt a Fabulisnak kéne elküldeni. Eddig úgy csináltam, hogy a magyar cikkek egyik fele jelent meg itt, a másik meg a Fabulis Magazinban. Újabb magyar nyelvű cikkírásba a mosoni verseny előtt nem hiszem hogy belekezdek, mert nagyon elfoglalt vagyok. De igérem nem hagyom parlagon a Makettinfót. Üdv: kp | |||||
Zolee | Adatlap | 590 | 2005. március 17. 11:38 | ||
Mekett! Szóltak a többiek, hogy érdeklődtetek cikkek után.Lenne egy-két ötletem, jó lenne megbeszélni. Üdv: Zolee ui: 06-30-608-1846 de ha megadol egy telefonszámot, akkor visszahívlak (vagy csörögj rám) | |||||
Blackbird | Adatlap | 589 | 2005. március 17. 06:44 | ||
Ez gyorsan felkerült:) | |||||
Mekett | Adatlap | 588 | 2005. március 17. 01:37 | ||
A magazin legújabb cikkében Répáczki András készíti el az Academy P-47N Thunderbolt-ját sok szép képpel illusztrálva. | |||||
RaPe | Adatlap | 587 | 2005. március 17. 00:00 | ||
Kürti Gábor első cikkével jelentkezik, melyben egy 1972-es Corvette Stingray megépítését követhetjük nyomon. | |||||
Bombraider | Adatlap | 586 | 2005. március 16. 18:22 | ||
Sziasztok! Légyszi nézzétek át ha van időtök a 4 új topicot,mert sajnos ide is idetaláltak a "vicces" emberek... Köszi! üdv:bomb | |||||
Kalóz | Adatlap | 585 | 2005. március 16. 18:21 | ||
Hali! Mint látom, a mai naptól idegennyelvű topic-okkal gazdagodott a Fórum! | |||||
Mekett | Adatlap | 584 | 2005. március 14. 21:10 | ||
Sziasztok! A Liptai János és Keresztes László kooprodukciójában készült cikket a T-28 történetéről a Referenciák rovatban, Fodor Csaba írását az SG-38 vitorlázógép makettjéről a Makettek rovatban olvashatjátok. | |||||
Bombraider | Adatlap | 583 | 2005. március 14. 16:58 | ||
Akkor ezekszerint még nem törölték a tárhelyet:) Van egy-kettő ami nem éles,mert kb 20 kép után allítottam a gépen, és az LCD-jén nem látszódott, hogy nem éles a kép. Meg rohangáltam össze-vissza, hogy mindent le tudjak fényképezni:) üdv:bomb | |||||
RaPe | Adatlap | 582 | 2005. március 14. 16:22 | ||
Bombraider! Leszedtem a képeket. | |||||
Bombraider | Adatlap | 581 | 2005. március 14. 12:29 | ||
Az "Utolsó frissítés"-be elfelejtettétek beírni Liptai János és Keresztes lászló cikkjeit! Ha vmi gond lenne az ftp-vel szóljatok! üdv:bomb | |||||
Bombraider | Adatlap | 580 | 2005. március 14. 09:56 | ||
RaPe & Mekett! Küldtem mail-t, arról hogy hova raktam fel a szolnoki képeket! Csak siessetek letölteni,mert lehet, hogy törlik a tárhelyet:( üdv:Nagy Máté | |||||
Kalóz | Adatlap | 579 | 2005. március 13. 17:36 | ||
mekett! Nem kéne egy kp_ topicit indítani? (aztán később törölnétek) :)39 | |||||
Mekett | Adatlap | 578 | 2005. március 13. 17:13 | ||
Ajjaj... ez már halmazatilag jár neki... De szépek a Fecskén a fonalak! Meg a Ligthninvg is! Péter! Ez ugyanaz a Me 1101? | |||||
Kalóz | Adatlap | 577 | 2005. március 13. 14:27 | ||
Kalóz | Adatlap | 576 | 2005. március 13. 14:26 | ||
Kalóz | Adatlap | 575 | 2005. március 13. 14:20 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158., | 159., | 160., |
161., | 162., | 163., | 164., | 165., | 166., | 167., | 168., | 169., | 170., | 171. |
Nem akarok kekeckedő lenni,de nem lenne jobb 500Kb-s határ. Csak azért, mert eddig ami képeket láttam, ha 1024x768-ban a legjobb minőségű,akkor 400-500Kb közé esnek. És szerintem az a 100-200Kb nem sokat oszt-szoroz, még a lassabb neteseknek sem(10mp-kb). Amúgy tényleg jó ötlet volt, hogy lejjebb vetted a limitet!
üdv:bomb