Pintér György - Múzeumi krimik
Italeri Scania R620 Atelier
Ez a készlet lett alapul véve a kamionomnak. Rögtön neki is álltam, és első lépésben az alvázat raktam össze. Ez az első kamionom amelyen kipróbáltam a kábelezést. Szerintem elsőre jó lett, de annyi biztos, hogy a jövőben finomítani fogok a huzalok vastagságán. A váz után a motor összeépítéséhez fogtam, szintén kábelezéssel. A váz és a motor Humbrollal lett festve. Elkészültek még a sárvédők is, ezek hófehérre lettek fújva, majd kaptak egy lakkréteget, krómcsíkokkal lettek díszítve , és a helyükre kerültek.
Ezek után nekiláttam a kasztninak, amely szintén a hófehér lett. Az alvázzal rövidesen kész lettem, jó lett az összhang a piros váz és a fehér kasztni között. Majd összeállítottam a fülkét, próbáltam, de még nem fújtam le, félreraktam, és nekikezdtem a belső építésének. Kicsit tuningosabbá szerettem volna, ezért gyurmaragasztóból komfortosabbá alakítottam. Saját készítésű függönyökkel is próbáltam kényelmesebbé tenni az ablakoknál, a szélvédőnél, illetve a kabin hátsó részében. Miután elkészültem, visszatértem a fülkéhez, és színre fújtam,helyükre raktam az ablakokat, de a 2 oldasó ablaküveget kicseréltem sötétített plexire, majd összeépítettem a belsővel.
Minden alkatrész Prisma Color sprayvel lett fújva. Maga a festék megnyerte a tetszésemet, olcsó és szép eredményt kapok.
Lassan a végéhez érve a fülke helyet foglalt a vázon, felkerültek a tükrök, spoilerek és egyebek, illetve egy-két kiegészítőt is raktam rá, hogy szebb legyen. Végső sorban az utolsó matricák is a helyükre kerültek, és ezzel elkészült a Scania :)