Pintér György - Múzeumi krimik
A készlet a megszokott Tamiya minőség, az illesztések pontosak, az alkatrészeken minimális a sorja, valamint a matricák is hibátlan állapotban voltak. Három extrával javítottam fel ezt a makettet: SMS karbonnal, SMS maratással és Studio 27 biztonsági övvel. Az építés hálás feladat volt, lényegében nem voltak komoly nehézségeim.
A biztonsági övvel elpepecseltem egy darabig, mert a lehető legélethűbben szerettem volna reprodukálni az igazit, és úgy gondolom, ez sikerült is. A karbonozás viszont korántsem sikerült ilyen jól, de mentségemre szolgáljon, hogy ez volt az első karbon projektem. A maratott alkatrészek nagyon jók, érdemes volt megvenni az SMS kiegészítőt, ugyanis a motorteret, az autó belsejét és a kasztnit egyaránt feldobják ezek a maratások.
A fényezés elég egyszerű volt, lévén, hogy ennek a makettnek a matricák adják meg az igazi karakterét, bár ebben azért sokat segíthet egy szép fényezés. A kasztnit Zero alapozóval alapoztam, majd csiszolás után két réteg AS-20 (Insignia White) került rá, majd csiszolás és polírozás után 2 réteg Mr. Top Coat Gloss fényes lakk következett, majd végül polírozás (Micromesh, majd polírpaszta). Az első lökhárítót TS-54-re (Metallic Blue) fújtam. Ezután kezdtem neki a matricázásnak, ami viszonylag könnyű munka volt, annak ellenére, hogy sok matricát kellett a kasztnira ragasztani. Matricalágyító használata kötelező, ugyanis elég sok komplex matrica van, ahol nagyon fontos a pontos illesztés, illetve némelyik matricát elég "girbegurba" felületre kell felrakni, ilyenkor jön jól egy jó matricalágyító- vagy feszítő (ki melyiket szereti). Én a magam részéről a Gunze matricalágyítóját, a Mr. Mark Softer-t használom, eddig nem volt vele problémám.
Mindenkinek csak ajánlani tudom ezt a makettet, abszolút hálás darab, és ha valaki rászánja az időt és az energiát, akkor nagyon látványos makettet lehet kihozni belőle.
Elkészült: 2008. április 23-án.