Pintér György - Múzeumi krimik
Ismét Tamiya és ismét Peugeot. Úgy tűnik, ettől a két dologtól nem nagyon tudok elszakadni így a makettezés terén,de ennek megvan persze az oka is. :) Az egyik, hogy nagyon csípem ezeket a kis versenydögöket, a másik pedig az, hogy valamiért mindig oda jutok egy-egy makett befejeztével, hogy a legjobb mégiscsak a Tamiya-t építeni, az okozza a legtöbb örömet.
Lényegében nekem már nem okozott nagy újdonságot a makett, mivel korábban megépítettem a másik 2003-as piros-fehér marlboros verzióját, és annak az építését is nagyon élveztem.
Na de a lényegre térve: egy nagyon frankó kis makettről van szó, két nagyobb hibája van, amit érdemes megemlíteni (nekem fel sem tűnt egyébként, külföldi fórumon hívták fel rá a figyelmemet).
Az első, hogy a műszerfal középkonzolja hibás, ugyanis ebben a 2002-es típusban nem homorú az alakja, hanem domború, valamint a jobb oldali kis kijelző foglalata is eltér egy kicsit, ezt a nagyon bogarasaknak illő kijavítani (én kijavítottam :D). A másik a hátsó szárny hibája, egész egyszerű a dolog, az igazi autón kicsit szélesebb volt a szárny, mint amilyen a maketten. Ezt már kicsit nehezebb orvosolni, de a Renaissance kiadott egy gyanta transkitet, ami tartalmazza a javított hátsó szárnyat és a műszerfalat is, kevésbé vállalkozókedvűek ezzel egyszerűen meg tudják oldani a dolgot.
A többi alkatrésszel nincsen különösebb gond, az oldalsó bukókereteknél sajnos egybeöntöttek mindent, ami létezik, ott is ajánlatos a bukócsőről "lefejteni" a sok ráöntött dolgot, sokat dob az összképen. A többi alkatrész viszont tényleg szinte kifogástalan, a felnik, gumik is gyönyörűek, nekem nagyon tetszenek! A króm alkatrészek szintén ritka szépek, az alváz szép kidolgozású, a matricák jók, kapunk az ablakkeretek festéséhez maszkolósablont, valamint extraként ehhez a verzióhoz jár 2 aranyos figura, kupával, pezsgővel, mert ugye nyertes autóhoz az dukál. :)
Azt hiszem, minden fontosat leírtam, csak magamat tudom ismételni, rally fanatikusoknak kötelező darab!