Pintér György - Múzeumi krimik
Hát igen. Egy újabb gyöngyszem az AMT részéről csakúgy mint a 1969-es Mach1. De,vágjunk a közepébe!
A makett:
A dobozt kibontva a káosz tűnik fel előttünk. Minden egy zacsiban össze-vissza. A kaszni maga jónak tűnik,komolyabb hibák nincsenek rajta,csak 1-2 helyen kell tömíteni. Viszont illesztési problémák biztos lesznek vele. A többi alkatrész nem tartalmaz sok izgalmi dolgot, sorja ahogy azt kell és egybeöntött alkatrészek minden mennyiségben,például az első ülések és a középkonzol (!). Apró alkatrészeknél kell találgatni, hogy mi is lehet mert a kidolgozás nem az igazi. Ez legyen a legnagyobb probléma, de nem....
Most jön a hidegzuhany.....az alváz:
Egy felsorolással kezdem hogy mi is van egybeöntve vele:
-kardánalagút
-kardántengely
-a váltó hátsó része
-hátsótengely
-laprugók
-lengéscsillapítók,kipufogó
-kipufogódob
-első felfüggesztés
Ráadásul a kidolgozás is borzasztó. A hátsó tengely olyan mintha egy LEGO-alkatrész lenne vagy valami.
Biztos régi MPC-átvétel vagy nem tudom micsoda, de én ilyen minőséget nem adnék ki a kezemből az biztos.
A építésről:
A tervek szerint elég nagy átalakításon fog átmenni az alváz. Az egybeöntött dolgok ki lesznek vágva belőle,és szinte újjá lesz építve. A motor és a váltó is valószínűleg csere lesz,mert maradtak meg jobb minőségű alkatrészeim,amiket beépíthetek. A makettből két verziót lehet megépíteni, a gyárit és az utcai/tuning verziót.
A festést illetően a fekete és a piros-mattfekete motorháztetővel szerepel.
Összességében, kellő szakértelemmel el lehet készíteni belőle egy jó autót, de ehhez rengeteg munkaórát rá kell szánni.