004

Feljavítjuk a feljavítót... A gyanta műszerfalon nem lehetett kivenni a részleteket, így mennie kellett. Lett helyette maratott.
004
Feljavítjuk a feljavítót... A gyanta műszerfalon nem lehetett kivenni a részleteket, így mennie kellett. Lett helyette maratott.
Előző kép Vissza Tovább Következő kép
001

Az alany: egy régi Academy kit a maga "érdekes" kidolgozottságával...
001
002

Műtsünk bele kabint a gyári megoldás helyett! Nem egyszerű történet, látható, hogy az orrfutó aknával egybeöntött kabint hol fűrészeltem szét. Meg is kellett toldani egy kis műanyag lemezzel...
002
003

Az orrfutó akna így már jól illeszkedik a helyére.
003
004

Feljavítjuk a feljavítót... A gyanta műszerfalon nem lehetett kivenni a részleteket, így mennie kellett. Lett helyette maratott.
004
005

A "HUD" viszont maradt, jól nézett ki.
005
006

Alapszín felfestve, zárt kabinnal egész jó lesz majd.
006
007

Műszerfal is alapszínben. A műszerek kereteit megpróbáltam feketével kiemelni, ennyire ment.
007
008

Eklektikus össze-visszaság a panelvonalak karcolgatása közben. Időnként mindent visszapakoltam a helyére, hogy elférjek... :)
008
009

A vízszintes vezérsíkok már készen vannak, pótoltam a trimmlapokat is rajtuk.
009
010

Az eredeti függőleges vezérsíkot lecseréltem egy KP maradékra, ehhez viszont be kellett tömni azt a csúnya nagy rést a törzs tetején.
010
011

Az orra már egyben van és nekem nagyon tetszett. Sokat dobott rajta a csere orrkúp, mert az eredeti túl karcsú. Egy kicsit ugyan szélesebb volt, de hát mire való a tömítő? :)
011
013

A csere függőleges, dróttal csapolva. Ez jobban nézett ki az Academy megoldásánál.
013
014

Szívócsatorna update: a belső áramlásterelőkből 4 volt ugyan gyárilag, de köze sem volt az eredetihez.
014
015

Itt még próbáltam valami R-23 félét alkotni a gyári izéből, de feladtam. Kerestem inkább két Edu maradék R-13-ast, azt
015
016

A törzs, orr, szárnyak egyben vannak. A szívócsatornák környékén volt rendesen utómunka.
016
017

Ahogyan az látszik, a légterelő lemez "fogait" kicsit meg kellett igazítani, hogy hegyesebbek legyenek. Meg itt-ott ki kellett tömni még egy-két rést is.
017
018

Ellenkező oldalon dettó.
018
019

A hason is volt munka rendesen, a törzs alatti tartókat kicsit hátrébb kellett vinni, a gépágyút meg kellett toldani, illetve a fix szárnyrész alatti bumszli lyukakat is kitömítettem, majd új furatokat készítettem.
019
020

Kabintető illesztés. Fogyott a tömítő és a sztirol lap.
020
021

Pár réteg fehér felködölése után. A kész szárnyak maszkolószalag alatt pihennek. Tartottam tőle, hogyan fogom leszedni, de elég jól ki lehetett bányászni.
021
022

Fent van a felső festés is. A gerincen lévő antennát sztirol lapból pótoltam, mert az eredetit az 5. másodpercben törtem le és tűnt el. Ezt még legalább hatszor megtettem...:)
022
023

Azért már kezd biztatóan kinézni. Itt már nagyon vártam a fekete részek felfestését, bár a segédlevegő beömlők maszkolásával gondban voltam.
023
024

És végre, a festés késznek mondható. Fényes lakkal lezárva, matricák fogadására készen.

(Te... ezen már megint nincsen gerincantenna...:DD)
024
025

Ha majd a matricák is fenn lesznek...
025
026

Póttartály sajna nem volt a készletben és maradékban sem. De a többire akasztok majd pár cumót. A szárny alatti tartók még nincsenek feltéve, mert azokat is csak letörném folyton.
026
028

Aaappppááááámmmm.... ez nagyon jól nézki és nem azért mert én csináltam! :)
028
029

A felső részt még matricázás előtt megdolgoztam egy kis barna panelezővel és egy szivaccsal. Sok nem látszik belőle a képen, de élőben azért halványan megjelenik. Ettől kicsit kopottabb lett a felülete.

(Az oldalszám utolsó két szémjegyét meg sikerült fordítva feltennem a farokra... :S)
029
031

Itt már a saját lábán (helyett a hátán). A főfutó aknákba tettem pár kábelt a teljesség igénye nélkül.
031
032

És hát ez lett a végeredmény. Szerintem nem áll neki rosszul a "macskabunda". :)
032