/ Fórumok /

Segítség!!!

amp;nbsp
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633.
Farkaskoma 201668 2006. április 13. 13:40
Válasz erre
Mindenki azt ugye amit jobbnak tart... én inkább tömítek. Igazad van, mindenképpen csiszolni kell, hogy el tünjön az illesztés. Én kisebb tömítésekre mindíg pillanatragasztót használok. Super attack a legjobb márka szerintem. nagyobb résekbe pedig a Super attack gelt használom (ez viszonylag lassan köt, de nem folyik el, ahova odarakod ott marad. hátránya hogy mattra szárad. A sima szuper attack viszont olyan tisztán szárad, hogy műszerfalon akár üveget is lehet vele imitálni. tömítőpasztát is szoktam használni, de nem jók vele a tapasztalataim. ha megkötött a ragacs akkor én 600-as vizes papírral leszedem a nagyobb részét a dolgoknak, aztán 1000-el szintbe csiszolok, 2000-el finomítom, 2500-al pedig pafejezem. Ezután megszoltam fúlyni tamiya surfacerrel a gépet, ez jól kihozza a hi bákat, illetve a ha pici rés van valahol, azt sok esetben el is tünteti. ha elégedett vagyok vele, akkor kezdem felvinni a camot, ha nem akkor ragcs elő, odapcsázok, és újra becsiszolom (mindíg vizesen) ha kell karctű szike elő, és karcolom a vonbalakat. a pill ragacs másik előnye szerintem, hogy átlátszanak az eredeti panelvonalak a ragsztón, így ha emelni kell a felületen, akkor száradás, és előcsiszolás után rávéshető a ragcsra az eltakart részlet. ésw utánna fel lehet csiszolni teljesen.
Zoli 201667 2006. április 13. 13:09
Válasz erre
Kösz a tippet, de még meggondolom. Én direkt azért használok kicsit több ragasztót, hogy kifolyjon és utána nem kell tömíteni, csak csiszolni. Ha túl sok lenne, nem gond, hogy a letörléstől csúnya a felület, mert úgy is meg kell csiszolni. Amúgy itthon, illetve nemzetközileg is elismert makettezőtől hallottam, hogy ő is így csinálja. Én az Academy ragasztóját szeretem ilyen célra, mert nagyon erősen köt, még ha lassan is szárad meg teljesen. Egyébként előfordult már, hogy egy kit törzse a ragasztásnál többször is elrepedt, ezért is inkább több ragasztót használok, na de nem annyit, hogy az egész tiszta ragacs legyen!
Viszont vékonyabb daraboknál (szárny, vezérsíkok stb) kevesebbel dolgozom, mert egy idő után deformálja az anyagot, beszívódik a műanyag stb. Ott lehet, hogy kipróbálom az ecseteset.
z
korzaar 201666 2006. április 13. 11:45
Válasz erre
sziasztok Badger tipusu szoropisztolyhoz keresnék düzit és tüt vagy szervizt ahol megcsinálják Köszi :korzaar
Farkaskoma 201665 2006. április 13. 11:23
Válasz erre
Szerintem használj ecsete ragasztót... szerintem sokkal jobb. A tős revell meg italeri nekem is okozott gondokat. túl sűrűek, illetve viszkózusak, éps lassan oldják meg az anyagot, és lassan száradnak ki. Nekem legjobban az ecsetes tamiya, és humbrol jött be. vékonyan felkenem mind két felületet, várok egy percet, összenyomom, maszkoló szalaggal összfogom, és kész. mivel az anyagot oldja az oldószer, így nincs ragasztómegfolyás.

Ezeknél az anyagoknál viszont ha mellékensz, akkor nem szabad sem törölni, sem hozzányúlni a félrekent ragasztóhoz, mert egyből tönkreteszed a felületet. Ha kivárod amíg megszárad a hiba, akkor semmi baj nincs, mert vissza szilárdul a felület, és nem fog látszani később semmi.
Farkaskoma 201664 2006. április 13. 11:17
Válasz erre
Nekem hasznos volt... a multkor4ában vettem egy üveget, mert fogytán volt volt a lágyítóm (testorst használtam eddig) de mivel az nem volt, így vettem egyet, de még nem próbáltam ki... ezekszerint jobban is tettem. A Testors nekem egyébként ha megkötésekkel is, de bevált. Gunze-hoz még nem volt szerencsém, de akkor ráhajtok a dologra.

Egy haverom mesélte, hogy ő valami autó f4esték hígítót használ a matrica lágyítás feszítés műveletre, és neki nagyon bevált. Egyetlen gond vele, hogy 2 napig szárad, és addig nem lehet hozzá érni sem a maketthez, mert teljesen megoldja a matricát, de nem fojik el magától. Teljes száradás otán viszont olyan lesz majdnem mintha fújva lenne a matrica (legalább is szerinte...) majd kipróbálom valami kisérleti maketten... kicsit kételkedem ebben a dologban...
Kalóz 201663 2006. április 13. 07:26
Válasz erre
A ragasztás, forrasztás alapszabálya: a lehető legkevesebb anyag, mert a sok ragasztó, forrasztóanyag nem erősíti a kötést! Az oldószeres ragasztónál plusszban jön ehhez, hogy a bevitt oldószer nem tud megfelelően elpárologni, ezért hosszabb ideig dolgozik, ezzel is rontva a ragasztás minőségét.
Ami a csiszolást illeti: a csiszolópapír (polírpapír) minden esetben legyen vízálló kivitelű, ellenkező esetnem a víz hatására azonnal lejön a hordozópapírról, tehát használhatatla. Szárazon meg nbem ajánlatos csiszolni, max 200-as finomságig, mert a finomabb csiszolópapír szemcséi közé a sztirolpor pillanatok alatt beletapad, és nem lehet használni.
Más: tegnap kipróbáltam a Humbrol Decalfix anyagát. Egyenes felületre valószínűleg jól használható, én egy póttartályra tettem fel az aka merevlemezét (állítólag matricának hívják). Ahol amúgy is odatapadt volna, ott működött, de mivel nem lágyítja meg a matrica anyagát (az akáénál legalább is nem), a gyűrődéseket nem tüntette el. Szóval csak matrica ragasztónak használható a gyengébben ragaszkodó matricákhoz. Ja, és csak a matrica alá használható - ellentétben a haszn. javaslattal - mert megszáradva fehér foltokat hagy a matricán. És ajánlatos az ecsetet gyorsan kimosni, mert abba is beleköt, mint bármilyen más ragasztó.
Akinek a fentiek evidensek voltak, azoktól elnézést, de gondolom van, aki még nem ismerte ezeket vagy egy részüket.
Üdv: Kalóz
Edem 201662 2006. április 12. 23:42
Válasz erre
Ez jól hangzik! Talán meg is tudnám csinálni!
Papirra tömitö,száradás,mégegy réteg...
Csak az lenne a kérdésem milyen tömitőpasztát használjak?

Az alattamszólókhoz is hozzátennék.Az első és legfontosabb: Ragasszunk folyásmentesen! Vagy úgy csináljuk, olyan helyen hagyjon nyomot ahol kevésbé látszik! És legyünk nagyon takarékosak a ragasztóval!De ha már csináltál párat úgyis belejössz! Én nagyonsokmindenre 2500-as polirpaprt használok.Persze vizeset!
Nem szántja szét a felületet! A Bajcsy-n a Mega Modell mellett van egy barkácsbolt ott is lehet kapni.-A nyugati irányában..
Farkaskoma 201661 2006. április 12. 17:20
Válasz erre
A Temesvári (XI. Ker, Albertfalva kitérőnél van) utcában egy pinyóban van egy autófényezési szaküzlet, én ott vettem 2000-es és 2500 vizes papírt ... darabra adták, és volt valami 130 Huf darabja...
Zoli 201660 2006. április 12. 14:06
Válasz erre
Szibe, annyival kiegészíteném a ragacs lecsiszolását, hogy még friss állapotban a nagyját le lehet törölni, illetve a megszáradtat egy pengével, olfával le tudod vágni, utána kevesebbet kell csiszolni. Én általában a nagyobb darabokhoz (pl törzs) sok ragasztót használok, inkább folyjon ki és majd a felesleget levágom/csiszolom, de így legalább nem kell tömíteni. Viszont ablakoknál óvatosan, mert azt már nehezebb javítani, ha kifolyik a cucc. Szerintem rosszul fogalmaztál, el tudod tűntetni, csak még nem próbáltad.

Flamer, esetleg kérj a gyártótól egy másikat, ha még gyártásban van a kit! De a polirt szerintem próbáld meg, veszteni nem fogsz semmit, hátha...
z
tray 201659 2006. április 12. 13:53
Válasz erre
Ja, még annyit, csiszolópapírból 600-as és annál nagyobb finomságú ajánlott makettek simítására, az OBI-ban legutóbb 800-ast láttam, az jó.
tray 201658 2006. április 12. 13:51
Válasz erre
szibe!
Én szikével szoktam lefarigcsálni, de nálam nagyon ritka, hogy kifollyon :)
Ragasztóból a kevés jobb. Én úgy ragasztok apró alkatrészeket, hogy mindkét felületet vékonyan bekenem egy ragasztócseppbe mártott fogpiszkáló segítségével, majd 10-20 másodperc múlva összenyomom. Olyan vékonyan kenem, hogy alig látszik rajta, ha egy cseppbe összeáll a ragasztó, akkor az már sok. Ritkán fordul elő, hogy takarítanom kellene a ragasztót (csak nagy felületeknél néha), de az még ritkább, hogy valamit újra kelljen ragasztanom, mert nem fogja meg.
Atis 201657 2006. április 12. 13:40
Válasz erre
Flamerpug.

Lehet hogy a csiszolás és a polirozás nem lesz eredményes.

Csak ötlettel tudok segíteni, hogyha lehetséges próbálj meg új szélvédőt kreálni, vetítőfoliából esetleg.

De ha körbenézel a Makettező ABC-ben valahol mintha lenne egy cikk az ablakon lévő ragasztófoltok eltávolítására.

üdv.
warbirds 201656 2006. április 12. 13:39
Válasz erre
És ha átlátszó plexiből újragyártanád? Az eredetit használhatod sablonnak a forma miatt.
flamerPUG 201655 2006. április 12. 13:33
Válasz erre
üdv!
kéne egy tanács, vettem egy félig elkezdtett autot, és sajnos a szélvédöket megprobálta az emberk beragasztani, pillanatragsztoval, és nem enyhén látszik meg a széleken a ragasztás, meg egy kicsit meg is marta. Esetleg valakinek lenne ötlete hogyan tudnám ezt eltüntetni?
megprobáljam kipolirozni belöle? bár ne mtom milyen mély lehet a marás...
szibe 201654 2006. április 12. 12:56
Válasz erre
Köszi szépen warbirds!
Megyek is a boltba!!:))Köszi!
warbirds 201653 2006. április 12. 12:48
Válasz erre
Szibe! Finom szemcsézetű csiszoló-/polírpapírral el tudod tüntetni őket. Barkácsboltokban tudsz beszerezni ilyet. Csiszoláskor nedvesítsd meg, akkor kevesebb por lesz és a papírba sem ragad bele annyira a műanyag. Mindig a durvábbtól haladj a finomabb csiszolópapír felé, akkor lesz szép a felület. Üdv! warbirds
szibe 201652 2006. április 12. 12:39
Válasz erre
Sziasztok!!Lehet hogy ez alap dolog,de mostanság kezdtem el makettozni!És nem tudom eltűntetni a apró ragasztó kifolyásokat!Hogy lehet eltűntetni?Vagy tökéletesre kell megcsinálni!?

Előre is köszönöm a segítséget!!!
Üdv:szibe
Alby 201651 2006. április 12. 11:51
Válasz erre
Ja, vagy a drágább megoldás (kézenfekvő, ha faterodnak CNC műhelye van:),
megszerkeszted 3d-ben/3dtapintóval pontfelhőként gépre viszed, aztán megtükrözöd
tervezőprogival és 5 tengelyes gépen legyártod.
Veteránautósok így klónoznak pl. lámpatestet, ha az egyik hiányzik.
De 50 makettet is kapsz az árán, inkább farigcsálj: forgácsolásra optimalizált kemény PVC ből mondjuk. Ebből vannak a karaktermakettek is. Király, mintha fát forgácsolnál.
tray 201650 2006. április 12. 11:00
Válasz erre
Edem!
Annyira nem lehet bonyolult kifaragni, viszonylag egyszerű az alkatrész (már amennyire én sejtem).
Megfelelő tömítőanyag kell hozzá, meg egy darab papír. A papírt méretre vágod, bekened tömítővel, majd megfelelően meghajlítva megszárítod. Ezután még több tömítőt raksz rá. Sokat kell majd csiszolgatni, de nem lehetetlen. Ja, és ha már csinálod, érdemes mindkét oldalit legyártani, így jó eséllyel "egyformábbak" lesznek. Ha jól csinálod, jobb lesz, mint az eredeti volt!
Érdemes megpróbálni, legfeljebb ha nem jön össze, jöhet a B terv :)
Atis 201649 2006. április 12. 08:15
Válasz erre
Ja és Edem.

Ha nem ugyanaz a másik oldal(asszimetrikus)akkor tudok egy emberkét, akinek megvan a kit, remélem ugyanaz, talán másol Neked ha végképp nincs megoldás.

üdv 2x is.
Atis 201648 2006. április 12. 08:13
Válasz erre
Hali Edem.

Hülye kérdés de a a szárny nem ugyanolyan mind a két oldalon? Ha megvan az egyik oldali, nem lehetne abból egy másikoldalit önteni?

Vagy ne beszéljek bele mert nem értek hozzá?:DD

esetleg egy képet csinálhatnál róla, abból többet tudunk kiokoskodni.

üdv.
Miggyuri 201647 2006. április 12. 05:57
Válasz erre
Edem!
A többidől csinálj roncsot! Jól fog mutatni a széttúőrt gumifal előtt. :)
Miggyuri
Edem 201646 2006. április 12. 01:11
Válasz erre
Hát...izé...
Úgy sikerült ,hogy mosogatószeres vizzel tisztitottam a csap alatt..
Folyó viz mellett.Egy pillanatra kicsúszott a kazemből...és már vitte is a víz!

Alul szétszedtem a szifont ,de már hült helye volt.
Pedig mindig bedugom a lefolyót...Csak most nem volt meg a dugalj..
Az ellenkező oldali megvan...

Valahogy kifaragni? Vagy megveszem mégegyszer a kittet ,a szárnyat felhasználom atöbbit kidobom..:-)
lucky 201645 2006. április 11. 20:37
Válasz erre
Edem!
Ez hogyan sikerült?
Önteni csak akkor lehet ha van egy példány abból amit sokszorosítani kell.
Húzásra is igaz!
Edem 201644 2006. április 11. 16:52
Válasz erre
Sziasztok!
Nagy bajban vagyok! A Revell McLarenjét építem éppen.
Csak az a gáz ,hogy az egyik szárny:Az a szarv alakú,pilótafülke mögötti-megsemmisült!
Mit tegyek??Gondolom senkinek nincs ez fölösben...
Húzni vagy önteni tud valaki ilyet?
Kösz,Ádám
Sorceror 201643 2006. április 10. 18:13
Válasz erre
Szaisztok ! Pilotkáról tudtok valamit? Már rég nem láttam itt.
Zoli 201642 2006. április 10. 17:02
Válasz erre
Szerintem inkább a Revell és Tamiya maketteket keresd, bár témától is függ. A Tamiyának csak néhány saját, főleg 2.vh-s repülője van, a modernek mind Itaerik. A Revell viszont sokmindent gyárt és aránylag olcsón. Még a Hasegawa is aránylag szép maketteket szokott kiadni, de nehéz beszerezni és az újak elég drágák. Az Italerinek és az Academynek is vannak szép kitjei, viszont némelyek elég pontatlanok, de kezdetnek tökéletesek és általában megfizethetőek. Inkább az lesz a problémád, hogy sok cég váltogatja egymás közt a kiteket, ezért hiába írjuk, hogy melyik céget válaszd, bele kell nézni. A méretarány inkább a helyigényük miatt számít, mert ma már szinte mindenhez van kiegészítő, háttéranyag, csak kézügyesség kérdése az egész. Szerintem az lenne a legegyszerűbb, hogy ha megtetszik egy típus, arra keress rá a neten, vagy kérdezz! Én már aránylag kiismerem magam a 72-es makettek között, van is belőlük jó sok itthon, szóval ha a 72-es méret mellett döntesz, keress bátran, segítek.
z
Hooligan 201641 2006. április 10. 15:49
Válasz erre
Amúgy szerintem ebben a méretarányban az Academy és az Italeri makettek a legjobbak.
tray 201640 2006. április 10. 12:13
Válasz erre
RobIN!
Az 1/72 kisebb helyen is elfér, olcsóbb, könyebb összerakni, kevesebb részlet van kidolgozva rajta, valamint ha diorámát építesz, könyebb ebben a méretarányban megfelelő harcjárművet is találni. Ez így nem 100%, vannak kivételek, de általában igaz. Kezdőknek én ezt ajánlanám.
RobIN 201639 2006. április 10. 11:28
Válasz erre
HI! Tud valaki segíteni? Most szeretnék elkezdeni repülőgépekkel foglalkozni, és nem tudom, hogy melyik méretarány jobb a kezdőknek, 1:72 vagy 1:48, és melyik gyártó makettjei a legjobbak? Válaszokat várok az emailcímemre: ultraspieler@yahoo.de
Mindenkinek köszi
RobIN
tray 201638 2006. április 9. 15:08
Válasz erre
kocka!
Passz... Nem tudom, az OBI-ban árulnak-e mikroelektronikai alkatrészeket, ha igen, akkor van rá esély. De inkább nézz szét a környéken, hátha találsz kifejezetten elektronikai alkatrészeket forgalmazó boltot, ott nagyobb az esélye.
kocka 201637 2006. április 9. 13:27
Válasz erre
kössz szépen.obiba szerinted lehet?
Egyébként olyanra gondoltam amivel mondjuk figurát tudok nagyitani és állványos
tray 201636 2006. április 9. 13:21
Válasz erre
kocka!
Milyen nagyítót?
Elektronikai boltokban lehet kapni álványos lencsét meg fejre vehető nagyító "szemüveget" is. A legtöbb elektronikai boltban kaphatsz ilyet, pl. a Conradban is, de nagyobb makettes webáruházakban is árulnak ugyanilyet.
kocka 201635 2006. április 9. 13:07
Válasz erre
Nem tudjátok hol lehet venni olyan kis spéci nagyitót?
kocka 201634 2006. április 9. 13:07
Válasz erre
Nem tudjátok hol lehet venni olyan kis spéci nagyitót?
Akos 201633 2006. április 8. 22:55
Válasz erre
Nem rossz, be lehetne tenni a makettező ABC-be:)
SzaTi 201632 2006. április 8. 19:43
Válasz erre
Ja!
lucky 201631 2006. április 8. 19:42
Válasz erre
És ez a lényeg
SzaTi 201630 2006. április 8. 19:40
Válasz erre
A mintáza lehet,hogy nem 100%-os azon könyű változtatni, de a technikai megoldás az működik.
lucky 201629 2006. április 8. 19:35
Válasz erre
Én olyanra gondoltam ami "szórt" mintás.Olyan mntha apró homokszemekből lenne a kő.
SzaTi 201628 2006. április 8. 19:32
Válasz erre
Luky!

Ez márvány mintás, szürke és fehér. Csak talán túl nagyok a minták, de sajna nem találtam kisebb mintával tapétát.

SzaTi
lucky 201627 2006. április 8. 19:25
Válasz erre
Nem rossz!
De a padlólapok egyforma mintásak nem?
Mondjuk egy márványmintás tapétával el tudom képzelni...
SzaTi 201626 2006. április 8. 19:21
Válasz erre
K?p 001.jpg méret: 40 KB
Sziasztok!

Ákos ötletét megvalósítottam, a metlakis aljzattal kapcsolatban. Ez proto típus, az igazi csak ezután készül majd el. Szerintetek milyen?

SzaTi
Sorceror 201625 2006. április 7. 19:49
Válasz erre
Sziasztok !
Megvettem az academy 1:72 wildcat-jét, tudnátok segíteni, mert festék kódok nicsenek megadva, meg egy festési térkép is jó lenne, . Előre is köszönöm.
nagykövet 201624 2006. április 6. 19:35
Válasz erre
Üdv Mindenkinek!

Információkat keresek magyar Stuka pilótákról. Minden forrás érdekel. (könyv,net,
újságcikk)

Előre is köszönöm

Nagykövet
ati27 201623 2006. április 5. 21:49
Válasz erre
Valakinek nincs meg az eduárd 72081-es f5 maratási lap útmutatója? Sűrgős, és nagyon fontos lenne egy scannelt kép róla!
Bombraider 201622 2006. április 5. 14:33
Válasz erre
Szia!
A plázában a tomcatban van műfű...bár nemtudom elég érdekesen néz ki.

üdv:bomb
flamman 201621 2006. április 5. 13:31
Válasz erre
Sziasztok

Székesfehérváron nem tudjátok, van valami modellező bolt? (a boltok listájában nem láttam).
Egy csarnok-szerű gyárépületet szeretnék megmakettezni, ahhoz kellene a terephez ilyen zöld műfű-szerűség, vagy valami posztó, akármi, mit tudom én, mit is használjak még (esetleg apró műfácskák)...
És hasonló anyagok. Az épületek anyagait majd dekorboltban kiválasztom.

köszi
Foxbat 201620 2006. április 5. 12:34
Válasz erre
Sziasztok!

Ha véletlenül tud valaki jó makettboltot Londonban, minél inkább belvárosban, ossza meg velem, legyen szíves!

Ha lehet emailben.

Előre is köszönöm
SzaTi 201618 2006. április 4. 21:00
Válasz erre
Akos!

Köszi az ötletet, kifogom próbálni!

Üdv.:SzaTi
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633.