/ Fórumok /

Segítség!!!

amp;nbsp
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633.
gaborka 218889 2010. július 19. 14:13
Válasz erre
De viccen kívül, szerintem nem fogsz külön FS kódokat találni hozzá... az egyenruhák ebből a szempontból elég változatosak.
itt van nagyobban is:
http://www.kamouflage.net/camouflage/00057.php

szerintem nézd össze a festékeiddel, és ami legjobban hasonlít, olyat használj.
gaborka 218888 2010. július 19. 14:07
Válasz erre
Szürke, szürke, szürke és szürke. De az is lehet, hogy helyette szürke:)

c[ ]
Kalóz 218887 2010. július 19. 12:30
Válasz erre
Én komolyan gondolkozom, hogy megpróbálom felhasználni erre a célra a vérnyomásmérőm, ha az asszony nem üt agyon miatta. csendes pár (3 db) ceruzaelemmel működik, kis nyomást elbír, igaz az én pisztolyom 105-del már jól elműködik, Sőt, több nem is kell neki.(kipróbáltam! mármint a nyomást, ipari kompresszorról nem is működött)
Jakesz 218886 2010. július 19. 11:48
Válasz erre
021809-Africa-full
021809-Africa-full
Digital-Camo-Print-XHMP8901-
Digital-Camo-Print-...

Sziasztok!
Tudna nekem valaki a digi terepminta színkódot írni?A következő mintákat szeretném elkészíteni,és ehhez kellenének a kódok.

Előre is köszönöm a segítséget!
lucky 218885 2010. július 19. 09:34
Válasz erre
Mondom én , h az olcsó húsnak a leve is híg...
Tibcsi 218883 2010. július 19. 06:27
Válasz erre
Ráadásul azt is csak autóakkumulátorról...
Tyimosenko 218882 2010. július 18. 22:40
Válasz erre
Meg tudom erteni a helyzetet, en ugyanezen ok miatt jopar evre felfuggesztettem a makettezest anno. Csak azt tudom tanacsolni, hogy ne menj bele ilyen alternativ "olcso" megoldasokba, mert nem vezet semmi jora. A tanulopenzt, amit erre a kudarcra fizetnel forditsd inkabb majd rendes eszkozre.
vlevi 218881 2010. július 18. 22:28
Válasz erre
"Nem bírja a terhelést. A jobbak se, a gagyibbak meg pláne."
Ráadásul ez a kis vacak kompresszor is baromi hangos, tehát lakásban már emiatt is használhatatlan. A másik, mi miatt kiesik, hogy nagyon kevés levegőt szállít, és azt is csak lüktetve. Egyenletes, tízegynéhány Liter/perc levegőmennyiséget 1-1.5 bar nyomáson képtelen kipréselni magából. Arra jó, hogy 10 perc alatt nagyjából felfújjon egy gumimatracot, de másra nem való.
Bakiii 218880 2010. július 18. 22:03
Válasz erre
Szia. Egyáltalán nem vagyok jártas a témában, ezért bármilyen infot szivesen veszek. 
A helyzet hogy még tanulok, diákmunkát nem igazán találok(voltam bent több helyen is, válasz: majd ha lesz üresedés akkor hivunk...3 hónapja semmi). 1 hétre tudtam most elmenni, és ezt a pénz szeretném erre szánní. Amúgy anyagi okok miatt nem is makettezek sokat. Éves szinten 1-2 darabról van mindössze szó. 
Tyimosenko 218879 2010. július 18. 21:52
Válasz erre
Hello, bocs hogy beleszolok, de sajnos nem megkerulheto a tartalyos, nyomasszabalyozos makettezokompresszor beszerzese. Minden mas csak koltseges es keserves zsakutca. Kiveve persze a sajatepitest, ha ertesz hozza.
A Pap Laszlo-fele mini tartalyos kompresszor talan 20 ezer forint korul lehet, ez az itteni velemenyek alapjan sokaknak bevalt kozeptavon is, tehat ez tekintheto kuszobnek arban.
Bakiii 218878 2010. július 18. 21:32
Válasz erre
Aham értelek, most már világosodik a dolog:) Még annyit hogy a rövid idő alatt mennyit értesz a 19189es hozzászolásodban? Illetve mennyi müködés után kell hűtési szünet? Gondolom ez változó, de úgy átlagban 10-20 perc? 
lucky 218877 2010. július 18. 21:27
Válasz erre
www.vizplasztika.hu/img/gepek/Betta_kompresszor_big.jpg
ilyesmire gondolok műhely kompi címén
lucky 218876 2010. július 18. 21:26
Válasz erre
Nem bírja a terhelést. A jobbak se, a gagyibbak meg pláne.
Itt nem arról van szó, h felfújok egy gumimatracot oszt' jó van, pihenhet a gép.
(valamennyi működés után hűtési szünet kell)

Itt folyamatos egyenletes nyomás kell, ezt nem tudja.
Ezért írtam, h tönkre fog menni.

Ha nem panelban laksz és van fülvédőd akkor szóba jöhetnek a műhely kompresszorok.
Fülvédő helyett jó lehet a távolság is, pláne ha nagy :)
Ellenkező esetben zajártalom fenyeget.
Bakiii 218875 2010. július 18. 21:18
Válasz erre
Lucky köszi a gyors választ.
Miért csak rövid ideig? Ezek ilyen "gagyibbak"?:) 
lucky 218874 2010. július 18. 21:17
Válasz erre
Használható, de csak rövid ideig.
Azután vehetsz új kompit.
Sztem (ha már igény van rá) rakj félre egy kis összeget. A köv hónapban megint és előbb utóbb összejön az ára.
Így bár sokáig tart, de olcsóbban jössz ki a végén.
Csak nem elkölteni a pénzt!
Bakiii 218873 2010. július 18. 21:14
Válasz erre
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Ecsetes festésről szeretnék átállni szorópisztolyos festésre. Semmi tapasztalatom nincs ezért is fordulok hozzátok. Olvasgattam hogy a levegőpalackos megoldás nem annyira jó, költséges. Viszont anyagilag nem engedhetem meg magamnak sajnos hogy egy kompresszorért több tízezer forintot kiadjak:( Ezért neten keresgéltem és egyet találtam. Erről lenne szó:
www.praktikerwebshop.hu/termekek/kompresszor_12v_18bar_250psi/
A képet elnézve a pumpa tömlő helyére a levegőkábel felszerelhető? Egy ilyen kompresszor használható szorópisztollyal? 
Lehet hogy hülyeség amit irok, nem tudom. Ezért szeretnék pár véleményt kapni:)
Miggyuri 218872 2010. július 18. 20:49
Válasz erre
golya.zoli 218871 2010. július 16. 09:17
Válasz erre
Kedves Miggyuri!
A Szolnoki repülő múzeum honlapján megtalálod az egész belsőteret körbefotózva!
www.repulomuzeum.hu/Leltar/Leltarfotok/MI-2lt.htm
pocs3 218870 2010. július 15. 21:52
Válasz erre
Köszi a segítséget! Egyelőre még csak terv ,de hamarosan meg szeretném valósítani.:)
gaborka 218869 2010. július 15. 19:18
Válasz erre
Felcsiszolhatod 1200-as majd 2000-es csiszolópapírral (ne körkörösen), majd sima írógéppapírral, végül polírpasztával vagy fogkrémmel. Ezután még belemárthatod valamilyen akrillakkba (Future, W5, Sidolux stb).

c[ ]
Tibcsi 218868 2010. július 15. 15:54
Válasz erre
A törzs jobb oldalán, a magyar zászló felett. A függőleges vezérsík előtt közvetlenül. Az első képen látszik.
pocs3 218867 2010. július 15. 15:36
Válasz erre
Tibcsi a "kis világítóablak a csomagtérben" ezt hol keresem pontosan?
Kalóz 218866 2010. július 15. 15:00
Válasz erre
Finom csiszolás, majd polírozás
BalEee 218865 2010. július 15. 12:12
Válasz erre
Sziasztok!
Mit kell csinálni egy kabintetővel, hogy szép tiszta átlátszó és fényes legyen?
És egy kis részén a szélénél rácsöppent egy kis higító, és ott már nem látni át rajta, olyan mintha párás lenne, homályos, de nem jön le. Azzal mit tudok kezdeni?
Tibcsi 218864 2010. július 15. 07:24
Válasz erre
P1070943
P1070943
P1070944
P1070944

Szia,

Kedvcsinálóul (vagy elrettentésül? :)) megmutatom az én Li-2-esemet. Ez egy 1/72-es Revell DC-3-as volt eredetileg és csak a legszükségesebb átalakításokat végeztem el rajta. A jelzéseket saját készítésű sablonnal fújtam, a feliratok saját matricák. Akkoriban még nem volt HAD matrica ehhez a géphez.

Tibcsi
békési 218863 2010. július 14. 20:21
Válasz erre
tankos_srac 218862 2010. július 14. 17:19
Válasz erre
Keresek 1 szál (35 cm) I profilú Evergreen "gerendát", abból is a 4.8 mm magas, 276-os termékkódút. Fontos lenne nagyon, természetesen fizetek érte. Akár hulladék is megteszi 8 db 2-7 cm mérethatárok között. Előre is köszi!

ts
Tibcsi 218861 2010. július 14. 14:55
Válasz erre
Én úgy tudom, hogy nem kapható ilyen átalakító, így marad a házi barkács.
pocs3 218860 2010. július 14. 13:08
Válasz erre
Ezeket az átalakításokat házilag kell elvégeznem? vagy pl ilyen hogy motorburkolat légcsavar ezeket valahol be tudom szerezni?
Ákos 218859 2010. július 14. 09:50
Válasz erre
A 026-os oldalszámú festés katonai volt, zöld felül, világoskék alul. Csillagos felségjelekkel. Fotót még nem láttam róla.
Ákos 218857 2010. július 14. 09:37
Válasz erre
békési 218856 2010. július 14. 09:21
Válasz erre
Szia Tibcsi!
Hasonló problémával küzdök én is. Amit írtál, az sokat könnyít, nem kell komoly
átalakítás. A festésről nincs-e valami közelebbi információd?
Nagyon megköszönném!
Üdv békési
Tibcsi 218855 2010. július 14. 08:46
Válasz erre
Közben eszembe jutott egy köztes megoldás. Mivel volt egy C-47-esünk is, ezt kevesebb melóval is megépítheted. Amíg a sereg használta, addig még az eredeti motorokkal repült, 026-os oldalszámmal.

Később átépítették AS-62-es motorokkal és Malév festéssel repült HA-TSA jelzéssel. Ha ezt építed meg, akkor "csak" a motor/motorburkolat/légcsavar hármast kell cserélned.
Ákos 218854 2010. július 14. 08:10
Válasz erre
Tibcsi jól összefoglalta a dolgot.
Amit még hozzátennék: A C-47 Wright R-1820 két hengersoros csillagmotoros volt.
A Li-2 Shvetsov AS-62 egy hengersoros csillagmotoros. Tehát a motort is cserélni kell. Műgyantából lehet kapni.
Ezen kívül más volt a főfutó kereke, illetve a főfutó hátsó kitámasztó része.

Tervben van, hogy a Trumpeter 1:48-as makettjéhez átalakítom a már elkészült, módosított alkatrészeket. Ennek útjában csak az olcsónak nem nevezhető Trumpeter készlet beszerzése áll.
Li-2 motor:
commons.wikimedia.org/wiki/File:Li-2_HA-LIX_AS-62IR_01.jpg
Régi makettem:
www.albatros.extra.hu/makettek/2006/li2/index.htm
Six67 218853 2010. július 14. 06:04
Válasz erre
Jó reggelt!

Eladó műgyanta kipufogót keresek 1/48-as méretarányban P-40N maketthez.
Minden segítésget örömmel fogadok.

Köszönettel:

Sixt67
Miggyuri 218852 2010. július 14. 05:56
Válasz erre
Tibcsi 218850 2010. július 14. 05:39
Válasz erre
Szia,

Ha tényleg korrekten szeretnéd megépíteni, akkor elég sokkal... csak címszavakban:

- motorburkolat cseréje/átalakítása
- légcsavarok cseréje, vagy átalakítása
- beszállóajtó áthelyezése a jobb oldalra
- motor alati hűtő átalakítása
- kis ablak a pilótakabin mögött, jobb oldalon
- kis világítóablak a csomagtérban
- a különféle kis légbeömlők áthelyezése, átalakítása (pl. motorburkolaton, törzsön)

A lista nyilván nem teljes, de ha ennyit megcsinálsz, akkor az már nagyon Li-2-esnek fog látszani. Matricát kapsz hozzá a HAD választékából. Meg akartam neked keresni Ákos weblapján az építésről készült fotókat, azokon elég jól nyomon tudod követni az építés és az átalakítások menetét. De sajnos nem találtam... :(

Rémlik régebbről, hogy egy kolléga itt a makettinfón szintén "lidvát" épített és az átalakított alkatrészeket műgyantába öntötte (ami ugye egyenes út egy átépítő szet felé). Nem tudom, ez a project hogy áll... talán, ha ezt olvassa, jelentkezik. :)

Üdv: Tibcsi
Tibcsi 218849 2010. július 14. 05:38
Válasz erre
Szia,

Ha tényleg korrekten szeretnéd megépíteni, akkor elég sokkal... csak címszavakban:

- motorburkolat cseréje/átalakítása
- légcsavarok cseréje, vagy átalakítása
- beszállóajtó áthelyezése a jobb oldalra
- motor alati hűtő átalakítása
- kis ablak a pilótakabin mögött, jobb oldalon
- kis világítóablak a csomagtérban
- a különféle kis légbeömlők áthelyezése, átalakítása (pl. motorburkolaton, törzsön)

A lista nyilván nem teljes, de ha ennyit megcsinálsz, akkor az már nagyon Li-2-esnek fog látszani. Matricát kapsz hozzá a HAD választékából. Meg akartam neked keresni Ákos weblapján az építésről készült fotókat, azokon elég jól nyomon tudod követni az építés és az átalakítások menetét. De sajnos nem találtam... :(

Rémlik régebbről, hogy egy kolléga itt a makettinfón szintén "lidvát" épített és az átalakított alkatrészeket műgyantába öntötte (ami ugye egyenes út egy átépítő szet felé). Nem tudom, ez a project hogy áll... talán, ha ezt olvassa, jelentkezik. :)

Üdv: Tibcsi
pocs3 218848 2010. július 13. 22:56
Válasz erre
Üdv mindenkinek!
Egy magyar Li-2 est szeretnék építeni de csak Ac-47 est kapni makettben.
Milyen különbségek vannak a két gép között? Milyen átalakításokkal kell számolnom?
intezo 218847 2010. július 13. 18:17
Válasz erre
imagesCARRZMB7

Mi-2 belsőtér
imagesCARRZMB7

Mi-2 Belsőtér
ityu71 218846 2010. július 13. 13:25
Válasz erre
Sziasztok!Maradék,felesleges,elfekvő,felhasználásra nem kerülő maratásokat keresek méretaránytol függetlenűl.Lehet repülő,illetve harcjármű is.Köszönettel:ityu71@citromail.hu
Ufi 218845 2010. július 13. 09:36
Válasz erre
Helló lenmorit!
Ha "azt" a tankot akarod megcsinálni , én már megcsináltam , és maradtak ki tartozékok , hangszoró ételhordó stb. Ha érdekel keress meg magánban.
pontyos@freemail.hu
Don 218844 2010. július 13. 07:37
Válasz erre
Szia Lemmorit!

Csodabogár harckocsija, egy M4A3E4 verzió. Ez már a "large hatch" kibúvónyílásokkal rendelkező verzió. A filmet Jugoszláviában forgatták, az ottani hadsereg shermanjait használták a forgatáshoz. Ezek érdekessége volt, h a 75 mm-es ágyúval szerelt tornyot átfegyverezték és hosszú csövű, 76 mm-es löveget kapott. A színe sem az amerikai olie drab volt, hanem valamivel világosabb oroszos árnyalat.

Ezt a harckocsit amúgy a Tamiya M4A3-ból tudod megépíteni, vagy dragon, tasca készletekből tudod összeválogatni.
Persze meg kell csinálnod a harckocsi jellegzetességeit (hangszóró, plusz cső, sisakok a lámpavédő vason, vödrök stb). Bár ehhez gyárt külön készletet a Formations potom 100 dolcsiért.

Ha kell még vmi infó, keress nyugodtan.
Szia!

Don
lemmorit 218843 2010. július 12. 22:40
Válasz erre
Üdv!
Bocsi, ha rossz topic-ba írok. A segítségetek kellene. Az érdekelne, ha valaki látta a Kelly Hősei című filmet., és tudna válaszolni. Csodabogárnak pontosan milyen harckocsija van a filmben, szóval, hogy pontosan milyen típusú az a Sherman, amit a filmben lehet látni. Segítségetek előre is köszönöm.
tisztelettel:
lemmorit
Miggyuri 218842 2010. július 12. 17:12
Válasz erre
Képeket keresek magyar Mi-2-es belső teréről. Lehet rendőrségi, határőr vagy a seregé is. Külső képek miatt sem fakadnék sírva.
Miggyuri
mickey68 218841 2010. július 11. 19:27
Válasz erre
Sziasztok.

Tudnátok segíteni? Ebay vásárláson megnyertem a licitet. Fizetni viszont Paypal rendszerrel lehet. Nekem viszont csak elektronikus bankkártyám van, amit nem fogad el a Paypal. Keresek partnert, aki tud segiteni a fizetésbe. Dombornyomott bankkártya szükséges!
S.O.S.
Sürgös!

mickey68@freemail.hu
Freddy 218840 2010. július 11. 12:07
Válasz erre
2. vh utáni magyar rohamsisakokkal kapcsolatban tudna valaki segíteni? Felmerült pár kérdés, ugyanis kétfajta orosz sisakot is szereztem 1/35-ben, de elég komoly méretbeli eltérés van közöttük, ki kéne találni, hogy melyik a jó.

1.) Az 1950 M. és az 1970 M. között a szíjon/bélésen/festésen kívül van különbség?

2.) A különböző méretű rohamsisakok csak a párnázásban/szíjazatban térnek el, vagy konkrétan az acélbili méreteiben is?

3.) Mekkora egy ilyen rohamsisak?
joci232 218839 2010. július 10. 15:27
Válasz erre
Gaz66%20for%20sale%20military%204x4%20(6)
Gaz66%20for%20sale%...
Gaz66%204x4%20expedition
Gaz66%204x4%...

Sziasztok!

ennek a Gaz 66 felépítménynek valaki tudja a pontos méreteit?

egy háromnézeti rajznak méretekkel nagyon tudnék örülni:D
H0ri60 218838 2010. július 10. 11:03
Válasz erre
Miért nem tudok belépni?
Ufi 218837 2010. július 9. 10:08
Válasz erre
Üdv!
Egy kis hadtutomány.Tudom , hogy Monte Cassinónál harcolt az 1. német ejtőernyős hadosztály.Egy hegyivadász zászlóalj, és a115-ös páncélgránátos ezred.Kérdésem , hogy apáncélgránátosok SS vagy Her alakulat volt , és milyen volt a ruhájuk?

Köszi.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633.