/ Fórumok /

Segítség!!!

A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634.
halaci 214728 2009. július 3. 14:07
Válasz erre
A Firefly témához egyébként még csak annyit, hogy mivel az angol löveg már Észak-Afrikában bizonyította hatékonyságát (az első kísérleti darabokat a 25 fontos tábori löveg kerek forgótalpára szerelték), a 75 mm-es ágyú viszont a hasznavehetetlenségét (páncéltörő vonalon), az angolok felajánlották az amerikaiaknak, hogy átadják a licenszet, hasonlóan a Mustangok Merlin motorjához. Az amerikai ezt elutasították, mondván, hogy két különböző löveg lőszerellátása túl nagy logisztikai feladat lenne. Aztán az olaszországi kudarcok hatására pánikszerűen elkezdték felszerelni a saját 76 milliméteres ágyújukat... Összeesküvés-elméleteket kedvelők szerint a gyártók egyszerűen csak nem akarták a zsozsó egy részét az angoloknak átadni. Ezzel csak a saját embereik szívtak, mert a 76-os löveg jobb páncéltörő volt ugyan a 75-ösnél, de még mindig a közelébe nem jött a 17 fontosnak, a hozzá rendszeresített HE lőszer viszont kisebb hatású volt, mint a korábbi.
HUJBI 214726 2009. július 3. 13:08
Válasz erre
sdsdaf az összes topicot felébreszti. lehet, hogy tudja a választ, csak még vár. :)
Levix 214725 2009. július 3. 12:50
Válasz erre
img11.imageshack.us/img11/5268/alcsoszajfek.jpg Ál csőszájfék

img339.imageshack.us/img339/3293/vegigfeher.jpg
Végig fehér cső, ami a cső sötét alsó felét volt hivatott közelíteni a napfényes részéhez. Lásd még világosabbra festett árnyékos repülőgép részek.

Több forrást megnéztem és egyértelműen a hosszú csövűre vadászó németek miatt kellett bevezetni a cső álcázást. Olyan volt Fireflyban ülni mint tábornoknak lenni az arcvonalban. Mindenki őket akarta elkapni. Egyébként max 27% körül volt a Fireflyok aránya. Ez azt jelenti, hogy a fényképeken is maximum ilyen arányban találhatók. A 44-45-ös fotókon viszont szinte mindegyik Firefly csöve festve van, amin látszik, hogy nem dísszemlén fotózták őket hanem a harctéren.
Tyimosenko 214724 2009. július 3. 12:46
Válasz erre
Köszi Levix, akkor ez azt hiszem igazolja az egyetlen kézenfekvő magyarázatot.
Levix 214723 2009. július 3. 12:14
Válasz erre
img31.imageshack.us/img31/4756/fej.jpg
Ember fejek vs. Sherman lövegcső.
Levix 214722 2009. július 3. 10:55
Válasz erre
Nincs baj a logikázással, ha nem ismerjük a tényeket. Azonban halaci leírta többször a valódi okot, miért festették le a csövet. Te meg a tények nélküli elméletedet kezdet el hajtogatni. Azaz nem hitted el, hogy halacinak igaza lehet, pedig ő tudta a valódi okot te pedig nem.

Ezzel az a baj, hogy a tisztelt makettező társak látják mind kettőt és tényleg hit kérdése lesz, hogy melyik az igazi változat. Így keletkeznek a városi legendák, meg az áltudományos magyarázatok. Valakiben megragad az amit te kitaláltál és ha kellően sokszor elsüti barátoknak, fórumokban, akkor rögzül mint igazság, közben meg nem az.
halaci 214721 2009. július 3. 10:55
Válasz erre
Köszi Levix, én most lusta voltam feltúrni a teljes Firefly gyűjteményemet, hogy melyikben van az álcázásról szó (bőség zavara)! A kamu csőszájféket gondolom azért hagyták el, mert a csőszájfék is a 17 fontos löveg jellemzője volt sokáig (Normandiában még egyértelműen), tehát a csőhossztól függetlenül egyértelművé tette a típust - álcázási öngól.

A toronyig festett álcáról ha megtalálod, kérlek küld el a linket, mert ritkaság lehet, én még nem találkoztam ilyennel.
vrauko 214720 2009. július 3. 10:36
Válasz erre
Má' bocs hogy logikáztam... de nem ösmertem a lenti szabványt, és mivel alig nehány Firefly-on látszik, hát nem gondoltam volna. Ráadásul az eleinte +követelt, később elvetett kamu csőszájféket sem nem látni sehol, csak a hullámvonalat, azt is néhol. Ráadásul elég vad dolgokat agyaltak ki, pl. kamu löveg elől, az igazi hátul, lombokkal takarva... A tényeket meg nem ferdítjük, hanem beszélgetünk, s aki reálel a válaszra, az közli. Mi pedig +köszönjük.
lucky 214719 2009. július 3. 10:28
Válasz erre
nem belevau de:
Levix hsz alapján a legelső kép melletti szöveg:
Method of painting in conjunction with false muzzle brake"
Csekély angol tudásom irtokában ez vmi álcázás lehetett..
Levix 214718 2009. július 3. 10:11
Válasz erre
Nem logikázni kell hanem utánanézni! Ne ferdítsük már el a tényeket, ez nem az a weblap :).
Levix 214717 2009. július 3. 10:10
Válasz erre
web.inter.nl.net/users/spoelstra/g104/firefly-cam.htm
Itt vannak a hivatalos álcázási metódusok a Fireflyhoz. Semmi köze nincs ennek semmilyen fejhez amit valaki beverhet.
vrauko 214716 2009. július 3. 10:08
Válasz erre
Hujbinak igaza van; utána kell nézni, van is 1 Sherman könyvem valahol, majd kikeresem. Sajna 1ikünk sem nem vezetett Shermant. Az 1etlen példány, ami Magyarországon +fordult, az Evita forgatására érkezett Pestre. 1ébként nem annyira hit kérdése, hanem inkább csak logika. Azér' nem pont a nyílás fölött volt a fehér szín, hogy ne deréxögben kelljen felfele nézni (cf. a forgalmi lámpát sem úgy nézed, hogy kidugod a buksidat a szélvédőn, és merőlegesen felfelé bámulsz, mint kacsa az esőre). 1ébként ha a wikipédiában reákeresel, lelsz eredeti háborús fotót 1 olyan példányról, amelyen a fehér vonalazás nem 2 m-re van a tank előtt, hanem egész hátra nyúlik a búvónyílások fölé. Változatlanul hiszem (mer' hitem boldogít) hogy ha az lett volna a cél, hogy a csövet kurtábbnak tűntessék fel a valóságosnál, akkor ezt 6ékonyabb módon is + lehetett volna oldani. De hát ezen nem fogunk összeveszni.
HUJBI 214715 2009. július 3. 09:20
Válasz erre
igyekezzünk minél hamarabb megtudni, egyre kevesebb a szemtanú.
halaci 214714 2009. július 3. 09:14
Válasz erre
Mindenkit a saját hite üdvözít, ha neked kellemesebb ezt hinni, ám legyen. A vonal éppen azért volt hullámos, hogy NE nézzék ágyúcsőnek és azért csak a Firefly-okon volt, mert ennek volt a többinél hosszabb csöve. (A saját érvelésed egyébként a legjobb cáfolat: a cső minden Sherman-en egyforma magasan volt, ha fejre vigyázni jelzés lett volna, akkor a rövid csövűeken is kellett volna legyen, ráadásul a cső tövénél, nem két méterrel a tank előtt. De ismétlem, ha ez a hited boldogít, egészségedre!)
HUJBI 214713 2009. július 3. 08:56
Válasz erre
örülök, hogy hirtelen rögtönzött hasonlatommal hozzájárultam az okfejtések színesebbé tételéhez. :)
vrauko 214712 2009. július 3. 08:46
Válasz erre
A Shermannek elég alacsonyan van a csöve a kibúvó nyíláshoz képest (vagy a kibúvó nyílás van magosan). Szerintem az a logikusabb, hogy ha ez jó álcázás lett volna, akkor festik fel a hullámvonalat mindem járgányra, valami 1séges parancs vagy szabvány alapján. Az, hogy nem volt ott mindeniken, sőt kevésen volt ott, nékem épp azt jelzi, hogy 1éni dologról volt szó. A vezetőknek 1éni szokásai vannak, van, aki gyorsabban +szokja hogy vigyázzon a búrájára, van aki nem, stb. Az +, hogy a háttérbe való beolvadást épp fehér színnel érjék el, számomra renyhén szólva nem +győző. Ahhoz sokkal inkább valami más setét színt szoknak alkalmazni harckocsitól a repülőn és álcaruhán át a teherautóig, kivéve persze a téli tájat. A hadihajók nózijára a valódi orrtól jóval hátrább festenek fel hullámtörést, hogy kisebb jószágnak lássék (cf. svarcenegger a gödörben) de a cső alsó felére festett hullámos vonalat azér' elég nehéz álgyúcsőnek nézni. Ha mondjuk a cső első harmadát-negyedit setétebbre, a többit világosabbra festik, az más.
halaci 214710 2009. július 3. 07:32
Válasz erre
Passz, modern haditechnikában csak lelkes nézelődő vagyok.
HUJBI 214709 2009. július 3. 07:22
Válasz erre
és az izraeli tankok csövén miért fut hosszában fehér csík?
néha még a legmodernebb kütyükkel felszerelt Merkava 4-eseken is látni. az alakulatokat a csövön keresztben futó csíkok jelzik.
gondolom, nem dísznek van és nem csak hadgyakorlaton és oktató tankokon látni.
halaci 214708 2009. július 3. 05:49
Válasz erre
Tévedsz, valóban az álcázás kedvéért festették fel. Nekem is meglepő volt, de már a messzebbről készült képeken (csak néhány tíz méterről van szó) is határozottan beleolvad a háttérbe a festett rész, csak az álca nélküli tűnik a tank lövegének.

Egyébként természetesen nem a plusz 0,2 mm volt a kulcs. A 17 fontos löveghez (is) kifejlesztett leváló köpenyes, wolfram magvas lövedék sokkal több robbanóanyagot tartalmazott, mint akár a 75, akár az amerikai 76 mm-es lövegek páncéltörő lövedékei, az egész lőszer kb. olyan hosszú volt, mint a Tigris hasonló lőszere. (Érdemes összehasonlítani a 17 fontos és a 76 mm-es závárzatát, az előbbi sokkal masszívabb, hogy kibírja a nagyobb robbanást.) E miatt a méretkülönbség miatt szerelték ki a Firefly-okból a homlokgéppuskát is, kellett a hely a nagyobb lőszereknek. A hosszú csőtől nem csak a sebessége lett nagyobb, hanem pontosabb is volt. Pont mint a Tigrisnél, a lövedék pályája gyakorlatilag lapos volt a hatásos lőtávon, így egyszerűbb volt a célzás is.
A Svarcis hasonlatot meg úgy pontosítanám, hogy ha a német harckocsizó egyszerre több törpét látott a mező túloldalán, akkor jó volt, ha tudta, melyik közülük a beásott Svarci, aki onnan is szétdurrantja a fejét és melyek a törpék, akik abból a távolságból ártalmatlanok. A Firefly-ok személyzete persze mindent megpróbált, hogy kevésbé legyen kiszúrható, ennek része volt az általánosan használt hullámos csőfestés is. Ettől persze a tényleges páncélvédettségük semmit sem változott, de ha nem őket lőtték ki először, volt esély a támadó likvidálására.
Tyimosenko 214707 2009. július 2. 23:05
Válasz erre
Hoszabb cső, nagyobb sebesség.

Ez a sötétben látja a csövet magyarázat nem igazán tűnik logikusnak szerintem. Ha ez ilyen akut probléma lett volna a sövetséges harckocsizók számára, gondolom minden tankcsőre felfestették volna ezt a fehér hullámot.
ráczgergõ 214706 2009. július 2. 23:04
Válasz erre
vrauko 214705 2009. július 2. 22:12
Válasz erre
Annak valóban fennállt a szeszélye, hogy élesebb szemű német felderítők a Shermant esetleg Shermannek nézik, de a cső aljára pingált fehér hullámú élményfürdő-reklámtól aligha nézik az álgyút más típusúnak. Ellenben ha a sofőr mondjuk éjnek évadján félig ki van bújva az elülső nyíláson, és maga elé-fölé néz, akkor a setétségben jobban látja, hogy a cső épp merre néz, s nem veri bele a buksiját. Ez elég kézenfequőnek tűnik, bár az is lehet, hogy más a magyarázat. A Firefly álgyúja 76,2 mm-es volt, ami nem elsősorban a két tized milliméter miatt volt jobb, mint a jenkik 76 mm-ese, hanem biztos nagyobb volt a torkolati sebesség.
PzZoll 214704 2009. július 2. 21:42
Válasz erre
"mintha Schwarzenegger egy fél méter mély gödörben állna, Te meg odamennél, hogy lehugyozd"

Hát ez ütős egy hasonlat volt HUJBI! :D
Salieri 214703 2009. július 2. 20:38
Válasz erre
Szia!
Úgyemléxem,hogy Zvezda gyárt 1:25-be
sdsdaf 214702 2009. július 2. 20:37
Válasz erre
köszönöm
ráczgergõ 214701 2009. július 2. 19:57
Válasz erre
nem tudja valaki, hogy gyártott-e valamelyik gyártó 1/24 be GAZ-AAA vagy FORD teherautó modellt?

üdv,Gergő
Tyimosenko 214700 2009. július 2. 19:23
Válasz erre
Ja, erről van szó. Wittmannt is így sikerült legyőzniük.
halaci 214699 2009. július 2. 19:22
Válasz erre
Azért, mert a 17 fontos löveg volt az egyetlen, ami képes volt kilőni "értelmes" lőtávolságból a Tigrist és a Párducot is. Értelmes alatt azt értem, hogy nem kellett egészen közel, szinte csővégre megközelítenie az ellenfelet, hanem nagyjából azonos távolságból képes volt kilőni őket, akár a homlokpáncélt is. Ezért a német harckocsizók és a páncétörő tüzérek is vadásztak a Firefly-okra, hiszen ezek kiiktatása után a hagyományos, 75 mm-es Sherman-ek már könnyű prédák voltak. (Az angoloknál egyébként nem nagyon volt 76 mm-es, azt főleg az amerikaiak használták, náluk ez helyettesítette a 17 fontos változatot, bár annál sokkal gyengébb volt.)
doky3 214698 2009. július 2. 19:19
Válasz erre
Sziasztok!

Mi a különbség ezek között?

Tamiya Putty
Tamiya White Putty
Tamiya Polyester Putty
HUJBI 214697 2009. július 2. 19:12
Válasz erre
mert ha valamit gyengébbnek álcázol, akkor az ellenség közelebb merészkedik és mire rájön, hogy mi a szitu, addigra már késő.

mintha Schwarzenegger egy fél méter mély gödörben állna, Te meg odamennél, hogy lehugyozd.
sdsdaf 214695 2009. július 2. 18:09
Válasz erre
Köszönöm!Most már értem, de nem teljesen vágom, hogy miért jobb ha gyengébb tanknak van álcázva mint ami. Hisz tudtommal a páncélozottsága, még mindig maradt u.a. így akármilyen akkori német tank ki tudta lőni. Cromwelnél a kisebb látszódjon nagyobbnak elv.(asszem az a 16 fontos(?)na az logikus, bár nem értem mért középre? Hisz, eleve is rövid a csöve.
Hickory 214694 2009. július 2. 18:01
Válasz erre
Igaza van Tyimosenkónak,a célja az,hogy az ártalmatlanabb 76-os löveggel szerelt M4-nek látszódjék.Néha odáig mentek álcázásban,hogy a 17 fontos löveg csövének a közepére szereltek egy ál-csőszájféket (!).
Tyimosenko 214693 2009. július 2. 17:50
Válasz erre
Pontosabban 76 mm-es löveggel felszerelt Shermannak.
Tyimosenko 214692 2009. július 2. 17:48
Válasz erre
Talán azért, hogy a németek Sherman-nek nézzék.
sdsdaf 214691 2009. július 2. 16:31
Válasz erre
firefly
firefly
AF_99017_SHERMAN_FIREFLY
AF_99017_SHERMAN_FIR...
fireflybf_3
fireflybf_3

bocs a képek
sdsdaf 214690 2009. július 2. 16:26
Válasz erre
Több képen láttam már, hogy a Sherman Firefly lövegcső elejét, alul kék hullámosra befestették. Ez mi célt szolgált?
Jozsi 214689 2009. július 2. 16:05
Válasz erre
Z63 Szia!
Az elérhetőséged elraktam. Egyenlőre érdeklődés szintjén van a dolog. Meditálok a réz lemez, a stirol és a furnér között. A vas hajótest panelezéséhez kell a lemez.
Üdv: Jozsi
borisz 214688 2009. július 2. 15:28
Válasz erre
A7-3view
A7-3view
a7_schem_01
a7_schem_01
a-7-line
a-7-line

Sziasztok!
Szerintetek van ezek közt pontos? Ha igen, melyik?
vlevi 214687 2009. július 2. 12:34
Válasz erre
"lereszelt pasztellkrétából."
Én is ezt javasolnám. Lehet kapni rengeteg féle színű krétát.
borisz 214686 2009. július 2. 11:11
Válasz erre
Por és homok színű festékkel átködölöd.
HUJBI 214685 2009. július 2. 11:10
Válasz erre
(kávé és) kakaó helyett inkább valami szervetlen anyagot válassz(atok), a ház körül biztosan van ilyen. egyszerűbb egy szürke felületet színesre festeni, mint penészgombákkal harcolni.

hegesztési varratot tudsz csinálni pl. puttyból. kukacot csinálsz és késheggyel, fogpiszkálóval alakítod. én húzott szálat szoktam ragasztani a kívánt helyre, hígítóval átecsetelem, amikor meglágyul, beledolgozom egy kicsit a felületbe és a szike hegyével kialakítom a kívánt formára.

port tudsz csinálni pl. homokszínű pigmentporból vagy lereszelt pasztellkrétából.
DrMaffia 214684 2009. július 2. 10:52
Válasz erre
Sziasztok! Egy gyors kérdéssel akkarlak titeket fárasztani BTR-80A típusú makettemre szeretnék porolást magyarán h úgy nézzen ki mintha most jött volna a sivatagból ezt hogy lehetne megvalósítani? köszi aki ír
borisz 214683 2009. július 2. 09:00
Válasz erre
borisz 214682 2009. július 2. 08:58
Válasz erre
Esetleg vegyél fuga, vagy festékport, az nem penészedik.
TIGRIS 214681 2009. július 2. 08:34
Válasz erre
Sziasztok,heggesztési varratot hogyan lehet készíteni?
juge75 214680 2009. július 2. 06:24
Válasz erre
A levegőt és annak nedvességét kell kizárni.
Ha kiszárítod, elvileg nem lesz gond, de lakk réteget szórj rá.
Miért kell kakaó?
Mi lenne, fa finom fűrészport, müanyag reszeléket finomra őrölve stb használnál?
domidani 214679 2009. július 1. 23:36
Válasz erre
Hello!
Tapátaragasztó és kakó keverékhez mit lehetne hozzáadni hogy ne penészedjen? tehát mit öntsek még hozz , hogy ne penészedjen mer ez sajnos penészedik és maradt egy vederrel és felakarom haszáni!
kösz előre is Dani
gaborka 214678 2009. július 1. 16:38
Válasz erre
a biciklikerék-pumpáló kompresszorokkal több gond is van:
1. szűretlen levegőt szállít;
2. pulzál;
3. de főként, nem szállít elég sűrített levegőt a pisztoly meghajtásához.

Tisztában vagyok vele, hogy a kompresszor neuralgikus pont a legtöbb makettező életében. Alternatív megoldásként talán eddig (szerény véleményem szerint)a legéletképesebb volt a hűtőgépkompresszor-átalakítás, de ehhez is érdemes márkás szerelvényeket(Schneider, FESTO)- szűrő/ülepítő, nyomáskapcsoló - beszerezni, amelyek nem olcsók.
lucky 214677 2009. július 1. 14:23
Válasz erre
Sőt ha nem zavar a nagy zaj még az un barkács kompresszor is szóba jöhet.
Panelben, egy légtérben tartózkodni vele nem túl egészséges a nagy zaj miatt.
lucky 214676 2009. július 1. 14:22
Válasz erre
A műszaki lehetőségeiddel nem vkok tisztában (az anyagiak meg folyton változnak),de hűtőgép kompresszorból tökéletes kompresszort lehet építeni.Javasolt beszerzési forrás a lomtalanítás.
Légtartálynak az ócskavas telep.
Már csak egy nyomáskapcsolót meg egy nyomásszabályzót kell szerezni.Ezeknél javaslom az újat.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634.