/ Fórumok /

Forma-1

Forma-1 es autók,pályautók,versenyautók épitése
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.
Marci 490498 2009. május 16. 19:13
Válasz erre
Alonso soha nem emelkedett Shumi szintjére. Akkor a ferrari egy fokkal gyengébb volt. Utána meg azért lett világbajnok mert lefizették a mercédesz szerelőjét akit ki is vágtak itt magyarországon a szálloda 10-ik emeletéről. Alonsó rengeteget csalt szerelők lefizetésével.
JazzZ 490497 2009. május 16. 17:52
Válasz erre
DSCF0017
DSCF0017
DSCF0018
DSCF0018
DSCF0019
DSCF0019
DSCF0021
DSCF0021

Addig is ezt tákolom;) Még minden külön van, csak a kép kedvéért dobáltam össze! !
jabel 490496 2009. május 16. 16:57
Válasz erre
az aszfalt talán 400as csiszolópapír, a fű terepasztalhoz lett volna elvileg, a kerékvető pedig sztirol feldarabolva, illetve 8b-s ceruzával koszoltam anno. De vmikor szeretnék egy jobbat összehozni, mert ez már elég romos, és nem is az igazi.
Schumi7vb 490495 2009. május 16. 16:54
Válasz erre
a pályarészletet,hogy csináltad?
jabel 490494 2009. május 16. 16:45
Válasz erre
DSCF1662
DSCF1662
DSCF1664
DSCF1664

Sziasztok!
Megkapta az utolsó lakkot is az Audi. nem lett 100%.
JazzZ 490493 2009. május 16. 16:24
Válasz erre
Tudom, már nagyjából meg van , mit kéne faragni. @rva nagy meló...De majd sokat csalok:)

MISKOLC-ra jönne valaki? !
GUGEE 490492 2009. május 16. 16:01
Válasz erre
GUGEE 490491 2009. május 16. 16:00
Válasz erre
Ha a 648-as képre mégegyszer kattintasz ,akkor látszik minden!(no de miért is ?)
G
GUGEE 490490 2009. május 16. 15:57
Válasz erre
Ha hozol kistévét,hogy nézzem az időmérőt,igen!
Szerintem lemegyek!
G
GUGEE 490489 2009. május 16. 15:55
Válasz erre
Kép 646
Kép 646
Kép 647
Kép 647
Kép 648
Kép 648

JAZZzz!
Ha B188-ből akarsz B187-et reszelni,hááát szép kihívás!
Totál más a kaszni!
G
Schumi7vb 490488 2009. május 16. 15:52
Válasz erre
GUGEE 490487 2009. május 16. 15:48
Válasz erre
Szerintem is jobban néz ki!
Ha találsz vegyél nekem is!Én is keresek!
G
Schumi7vb 490486 2009. május 16. 15:41
Válasz erre
ha lesz matrica akkor a cigiset!
rolye2 490485 2009. május 16. 14:54
Válasz erre
Nem tudom miért van rajta ilyen gumi.Hát igen,holnap Palik is bemutatózik majd egyet.
vlevi 490484 2009. május 16. 14:52
Válasz erre
De mit keres ezen slick gumi?
vlevi 490483 2009. május 16. 14:51
Válasz erre
Az az "L. Palik" nagyon nem hiányzott...
rolye2 490482 2009. május 16. 14:33
Válasz erre
3
3
4
4
5
5
6
6
7
7
8
8

Sziasztok!Voltunk ma a forma 1-es bemutatón Szegeden.Pár kép az autókról:
GUGEE 490481 2009. május 16. 13:22
Válasz erre
dpvjordan
dpvjordan
28911231_zQTks-L
28911231_zQTks-L

Nekem is megjött a jordan!
Te melyik verziot csinálod meg?
G
Schumi7vb 490480 2009. május 16. 11:02
Válasz erre
mint ahogy lentebb irtam,lúzer,akit mindenki utált,utál.
Schumi7vb 490479 2009. május 16. 11:01
Válasz erre
GUGEE 490478 2009. május 15. 22:02
Válasz erre
Nem szeretem Shumit!Sokat olvastam róla,s nem adták ingyen azt a hét vb cimet!
Azt sem hiszem,hogy sok olyan szintű pilóta születne mint shumi!
Egyértelmüen eddig Alonso emelkedett arra a szintre,s neki sikerült a mostani mezönyből legyöznie.
G
salud8 490477 2009. május 15. 21:27
Válasz erre
Azért ne felejtsük el hogy sok olyan szintű sőt jobb pilota van volt és lesz a
Forma - 1 be min M.S. Ő mögötte ott volt Ross Brawn ill Jean Todt+autó ill. csapat. Ha az akkori csapat más pilótával dolgozik akkor más nyert volna 5 ször VB t
GUGEE 490476 2009. május 15. 21:17
Válasz erre
Szerintem egy F1-es világbajnoknak kijár a tisztelet!
Nem egy munkás ember volt,hanem egy művész!(a szakértök szerint)!
A BAR-Hondával szarrá kereste magát,aszem tulaj is volt benne.Szórakozásból autózott!
A saubernél nem engedték,hogy Ő állitsa be a kocsit!Peter Sauber úr csak a számítógépes beállításokban bízott!
Az tény ,hogy nem volt egy shumi szintű pilóta,de jókor volt jó helyen és ki tudta használni.
G
Schumi7vb 490475 2009. május 15. 20:41
Válasz erre
Schumi7vb 490474 2009. május 15. 20:39
Válasz erre
amihez szinte semmi köze,csapattársainak köszönheti,mellesleg a leglassabb volt,legkevesebbet autózott,nem biztak benne,sőt ki is rakták azóta.
Palesz 490473 2009. május 15. 20:35
Válasz erre
2008. LeMans 24H - 2. helyezett a Peugeot-val...
2008. Spa 1000km - 1. helyezett a Peugeot-val...

Na jó, felejtsük el a Villeneuve témát! Szerinted lúzer, szerintem nem.
Schumi7vb 490472 2009. május 15. 20:29
Válasz erre
mondok jobbat!

97 szeptembere óta semmit nem nyert,és mindehol ahol megfordult azóta,úgy kirúgták,hogy a lába sem érte a földet!ez az igazi Lúzerség!Mára szinte senki nem tudja ki ez nagypofályú!
Palesz 490471 2009. május 15. 20:22
Válasz erre
Látom nem az a fajta vagy, akivel értelmesen meg lehet vitatni ilyen dolgokat, úgyhogy nem is erőlködöm tovább! Ha lúzer, akkor lúzer...

# 1992 – Japán Formula 3 bajnokság – 3 győzelem (összesített 2.)
# 1993 – Formula Atlantic bajnokság – 5 győzelem
# 1994 – Indy Car bajnokság – 1 győzelem (összesített 6.; az év újonca)
# 1995 – Indy Car bajnokság – 4 győzelem, 172 pont (bajnok; Indy 500-as győzelem)
# 1996 – Williams-Renault – 4 győzelem, 78 pont (összesített 2.; az év újonca)
# 1997 – Williams-Renault – 7 győzelem, 81 pont (világbajnok)

Mekkora lúzer...
Schumi7vb 490470 2009. május 15. 20:15
Válasz erre
lehet,hogy szeretne visszatérni,csak az a nagy helyzet,hogy a kutyának nem kell lúzerkénk.
Palesz 490469 2009. május 15. 20:06
Válasz erre
Jah, van egy ilyen is:
www.a5.hu/cikkek/53/32851.shtml

:)
Palesz 490468 2009. május 15. 20:03
Válasz erre
Autó, autó... Button hol volt a Hondával tavaly? Hamilton hol van a McLarennel idén? Stb-Stb...
Minden bajnok alatt rengeteget számított/számít az autó. És ne feledjük, hogy Ő még a régi rendszerben lett bajnok, 2méter széles autók, elöl kicsi, hátul nagy slick gumik.
Aztán jött a drasztikus szabálymódosítás, és nem ment sem neki, sem a csapatnak! Azért megnézném mit művelne Villeneuve és Montoya az idei autókkal, addig nem írnám le őket!
vlevi 490467 2009. május 15. 19:54
Válasz erre
Igen, de ott az autó tényleg rengeteget számított. Utána a Hondával ha jól tudom, pontot sem ért el.
Schumi7vb 490466 2009. május 15. 18:22
Válasz erre
na igen,de épphogy sikerült neki,1 olyan autóval amivel Schumi,Hill,Hakkinen év közben régen vb lett volna.Szóval 1 lúzer volt.
Palesz 490465 2009. május 15. 18:11
Válasz erre
Villeneuve azért gyorsan letett az asztalra egy világbajnoki címet...
vlevi 490464 2009. május 15. 17:06
Válasz erre
Én se értem a dolgot, hogy Champcar versenyzőknek miért nem megy az F1.
Michael Andretti, Villeneuve, Montoya.
Ebből is látszik, hogy teljesen más világ a kettő, és ahhoz nagyon kivételes versenyzőnek kell lenni, hogy mindkét helyen helyt álljon valaki, és inkább fordítva szokott sikerülni. F1-ből Champcarba átment versenyzőknek valamiért jobban sikerült a váltás. Mario Andretti, Emmerson Fittipaldi, Mansell
GUGEE 490463 2009. május 15. 16:55
Válasz erre
Megint visszatérünk az örök témához!
Attól,hogy valaki jó vagy bátor(mint a vak ló)még nem garancia az F1-ben való jó szereplésre!
Lásd csak Seb.Bu-t!4 szeres Champ car gyöztes!Igazi tökös gyerek,már régóta néztem!
Beszáll az f1-be és nem tud maradandót alkotni!
Jön egy tejfeles szájú idióta kinézetű gyerek és hülyét csinál belőle!(Vettel)
Mert ha nem vagy inteligens versenyző az f1-ben elbuktál!
Hiába vagy bátor ,az autó beállításain(a saját stilusodhoz)múlik majdnem minden!
G
Schumi7vb 490462 2009. május 15. 14:14
Válasz erre
októberben FIA elnőkválasztás,remélhetőleg leváltják azt az idióta Mosley-t.
NGPETI 490461 2009. május 15. 13:14
Válasz erre
embert be kellene tenni a F1-be,Őt nem lehetne körbeautózni :o)
NGPETI 490460 2009. május 15. 13:12
Válasz erre
és 0:35? :o)
kicsit ralisra sikerült...
NHZsolt 490459 2009. május 15. 12:36
Válasz erre
NGPETI 490458 2009. május 15. 10:18
Válasz erre
és mégegy... (érdemes a sebességmérőt is figyelni!)

www.dailymotion.com/video/x1uldn
NGPETI 490457 2009. május 15. 10:00
Válasz erre
egy kis hidegrázás reggelre... :o)

www.youtube.com/watch
GUGEE 490456 2009. május 14. 19:08
Válasz erre
srácok!
Kötelező!
formula 1 evolution history onboard(youtube)
G
Schumi7vb 490455 2009. május 14. 18:00
Válasz erre
1
1
2
2
3
3
4
4

Haladgattam a Ferrarival,szerintem jó kis makett lesz belőle.
Tegnap összefutottam Mattonnal,meglátogatott a mi környékünkön,úgy se járt még erre,sőt okosodtam is 1 kicsit...:)
NHZsolt 490454 2009. május 13. 13:59
Válasz erre
Ez azért érdekes. Kíváncsi leszek, mi lesz ennek a vége, szerintem olyan, mint a valódi politika, mondanak valami durvát, erre ellenkezés történik, aztán engednek, és mindenki örül, hogy sikerült kompromisszumot kötni. Pedig az a fél, aki enged az új verziónak, nem biztos, hogy változtatni akart az alaphelyzeten, ami jó volt neki, az pedig, aki visszalép egy kicsit a nagy ötletből, koránt sem biztos, hogy egyáltalán a "nagy ötletet" meg akarta valósítani, csak éppen egyszerűbb így bevezetni változásokat ezzel a trükkel. Mondom, mint a politika.
És magyarázat lehet sok eddigi FIA döntésre, hogy "de az F1 és a Ferrari kapcsolata egy tökéletes házasság." Csókosok. :-)
www.vezess.hu/forma1/f1_ferrari_sem_hulye/18773/
Ete 490453 2009. május 12. 22:23
Válasz erre
Megnéztem... Hát nem gyenge, piszok jó lesz. Ezt én biztos nem merném bevállalni!:(
Bebá 490452 2009. május 12. 22:23
Válasz erre
matton 490451 2009. május 12. 22:08
Válasz erre
nézd meg a 4606-os március 14. hozzászólásomat ott láthatod miről van szó
Ete 490450 2009. május 12. 22:07
Válasz erre
Kezdem kapizsgálni - azt hiszem.. Biztosan jó lesz! De igy ahogy van érdemes megépíteni? - Vagy sosem lesz valósághű?
matton 490449 2009. május 12. 22:01
Válasz erre
egy olyan átépítő szett amiből egy másfajta típust lehet megépíteni. Konkrétan:a honda motorból renault-t csinálok,táalakítom a kasztnit,a cockpit-et,szárnyakat stb.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.