<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
HUJBI | Adatlap | 477380 | 2009. szeptember 25. 12:25 | ||
Gábor166 | Adatlap | 477379 | 2009. szeptember 25. 12:21 | ||
Narn: Ha Notarius kollégánk benéz, akkor talán tud segíteni. Véleményem szerint ne a matrica felől közelítsd meg a dolgot. Nézz utána, hogy F-16B-k milyen jelzésekkel léteztek (vagy miről találsz valamit), és utána nézd meg, hogy van-e olyan matrica. F-16D-k is rendszerben vannak, tehát még arra is figyelned kell, hogy valóban "B" legyen a képen. :-) | |||||
Narn | Adatlap | 477378 | 2009. szeptember 25. 11:48 | ||
Hello! Van egy 1/72-es Revell F-16B-m és arra gondoltam, hogy egy IAF verziót készítenék belőle. Dobozból építve megoldható vagy elég nagy különbség van közöttük ? Két matrica is van, amit kinéztem, de nem tudom, hogy melyik lenne jó ... www.modelsforsale.com/catalog/product_info.php www.modelsforsale.com/catalog/product_info.php | |||||
HUJBI | Adatlap | 477377 | 2009. szeptember 25. 11:32 | ||
rájuk biza. az M113 workshop sem lehet rossz. ehhez hasonlót mondjuk az AEF csinál ugyan, de az mintha nem teljesen ugyanez lenne és biztos vagyok benne, hogy a minősége sem az igazi. | |||||
Grande | Adatlap | 477376 | 2009. szeptember 25. 11:29 | ||
MR Modellbau konverziós kittre gondolsz? www.mrmodellbau.com/_shop/product_info.php Rajtuk kívül nem találtam más gyártót... | |||||
HUJBI | Adatlap | 477375 | 2009. szeptember 25. 11:23 | ||
M60A3-hoz ajánlják az átalakítót. mástól még nem láttam, igazából képeket se nagyon találtam az igaziról. ennek az lehet az oka, hogyha jól tudom, ez a változat exportra készült, egyfajta feljavító csomagnak, de nincs információm vásárlókról (lásd még román Mig-21, görög Hummer stb.). jó alapul szolgált viszont a Magach 7 és Merkava fejlesztésekhez. | |||||
Gábor166 | Adatlap | 477374 | 2009. szeptember 25. 11:17 | ||
A megjegyzésben foglaltakra én is így emléxem. Miből lehet Sabra1-et csinálni? M-48 Pattonnak nézem, de bizonytalan vagyok. | |||||
HUJBI | Adatlap | 477373 | 2009. szeptember 25. 10:45 | ||
JETfly: Lezuhant az izraeli légierő egyik F-16A repülőgépe a Hebrontól délre lévő hegyekben. A katasztrófában a pilóta is odaveszett, aki a 2003-as űrsikló katasztrófában elhunyt Ilan Ramonnak volt a fia. A mindössze 20 éves Assaf Ramon hadnagy a kiképzése utáni 47. felszállása során kiképzési feladatot hajtott végre. A zsidó állam légierejében a hír nagy megütközést keltett, hiszen mégiscsak az ország első űrhajósának fiáról van szó. A roncsok nagy területen szóródtak szét P´nei Chever település közelében. Szemtanúk elmondása szerint a pilóta megpróbált katapultálni, de sajnos nem járt sikerrel. A baleset körülményeinek tisztázásáig az izraeli légierő felfüggesztette az F-16-osokkal folyó próbarepüléseket. megj.: ha jól tudom, Ila Ramon részt vett az iraki atomlétesítmények elleni akcióban, mint F-16-os pilóta. | |||||
HUJBI | Adatlap | 477372 | 2009. szeptember 24. 19:45 | ||
HUJBI | Adatlap | 477371 | 2009. szeptember 22. 14:16 | ||
vajon miért nem a Legend toronykosarat használta fel? :) én is így csináltam a kötényzetet, szétvágtam és az egyik panelt ráragasztottam a Blast-féle (izraeli tank és PSZH kiegészítők) tartóra, aminek a másik felét üresen hagytam. | |||||
Grande | Adatlap | 477370 | 2009. szeptember 22. 14:08 | ||
Adam OBrien - Magach 6b Gal Batash. Hmmm.. gyönyörü lesz! www.migproductionsforums.com/phpBB3/viewtopic.php | |||||
HUJBI | Adatlap | 477369 | 2009. szeptember 22. 14:03 | ||
még jó, hogy lehet kapni vízibivalyt. :) a harckocsizókat már én is néztem, csak nem tudtam, melyik cég. | |||||
Grande | Adatlap | 477368 | 2009. szeptember 22. 13:58 | ||
Pár Merkavás dolok a hardcorps models nevü cégtöl. 100 dolláros Merkava 4 lánctalp... pfff... hardcorpsmodels.com/shop/index.php | |||||
HUJBI | Adatlap | 477367 | 2009. szeptember 22. 13:40 | ||
2383-as hozzászólás első kép. olyat akarok. azt, hogy fordítva van, még elhiszem, de akkor gondolom mindegyik. a pótkeréken van egy összehajtogatott valami, az még tetszik is. | |||||
Gábor166 | Adatlap | 477366 | 2009. szeptember 22. 13:33 | ||
Mint tudod, teherautót építek. Az iraki képek között nem kevésen egy-egy kerék ott is fordítva volt feltéve. Gondolom a pótkerék pont nem stimmelt. Fehér felni? Jól értettem? | |||||
HUJBI | Adatlap | 477365 | 2009. szeptember 22. 12:35 | ||
a toronykosárra ráléptem, de azt vagy ezren gyártják hozzá. szerintem rárakom és majd ott fog állni egy katona előtte. láttam már képet, amin menetiránnyal ellentétesen volt feltéve a "rece", de akkor mindegyik, különben körbe-körbe menne, ha csak féloldalasan egyezne. :) most már mindegyik Hummeren van kerék és mindegyik más színű lesz (olivazöld, khaki drab, fekete és fehér) a felni a változatosság kedvéért. | |||||
Gábor166 | Adatlap | 477364 | 2009. szeptember 22. 11:35 | ||
Tudsz egy fél 8 kerekű Hummert építeni. :-) Ha a Merk III egyszer előkerül, és én még nem szereztem be egyet (ami igen valószínű) Te pedig nem kapsz kedvet hozzá, majd beszéljünk róla. | |||||
HUJBI | Adatlap | 477363 | 2009. szeptember 22. 10:14 | ||
biztos. a test és a torony össze van összerakva, de csak a főbb alkatrészek. meg aztán azt sem tudom, hol van. jól jártam a ProArt kerekekkel, mindegyik jobbos. :) | |||||
Gábor166 | Adatlap | 477362 | 2009. szeptember 22. 08:51 | ||
Attól függ mennyire van megkezdve. Ha már csak a torony géppuska hiányzik, akkor kevéssé érdekel. Ha tudsz küldj egy képet a mailemre. (Nem sürgős) Biztos, hogy nem akarod befejezni? | |||||
HUJBI | Adatlap | 477361 | 2009. szeptember 21. 21:04 | ||
van az is, de megkezdett. mondjuk ha valakit nem zavar, akkor viheti. | |||||
Gábor166 | Adatlap | 477360 | 2009. szeptember 21. 20:44 | ||
Hogy miért nem III-asod van? :-) Ma és holnap makettek pihennek. :-( | |||||
HUJBI | Adatlap | 477359 | 2009. szeptember 21. 20:12 | ||
és továbbra is van egy bontatlan Merkava Mk II-esem. | |||||
HUJBI | Adatlap | 477358 | 2009. szeptember 21. 18:47 | ||
nekem van egy felesleges Bradley lánctalp, de jó az MLRS-hez is, amiből akár IDF-eset is lehet csinálni. | |||||
Jakesz | Adatlap | 477357 | 2009. szeptember 21. 16:57 | ||
Üdv Grande! Én is most akarom megvenni a fém lánctalpat a Merkava 4-hez,úgyhogy nekem rengeteget segítettél ezekkel a képekkel.Könnyű volt vele dolgozni,mert nekem a T-72-es Friul lánctalppal nem volt gondom,de a Warriorra is vettem láncot,de ott már sok bosszankodás volt. | |||||
pipi | Adatlap | 477356 | 2009. szeptember 21. 10:20 | ||
Nézz szét itt - ha még nem ismered. www.perthmilitarymodelling.com/reviews/vehicles/misc/hmmwv_wheels.htm Barátunkhoz lejutott már a "szeretetcsomagod"? | |||||
HUJBI | Adatlap | 477355 | 2009. szeptember 21. 10:05 | ||
a két méretet én is ismerem, de ez négy. :) amúgy egymagában mindegyik szép. kérdés, miből gondolja egy gyártó, hogy élethűbb lesz a gumija, ha nem hagyja üresen, hanem kamumárkát tesz rá vagy pontokat. van vagy négy gyártótól FN Mag-on, köszönőviszonyban sincsenek egymással. az egy centi hosszkülönbség a minimum. a legjobban ez a Mini gyűjteményemen látszik. van kb. 40 darab, a méretarány talán három-négyféle, de nincs két egyforma nagyságú, csak egy gyártón belül. | |||||
Gábor166 | Adatlap | 477354 | 2009. szeptember 21. 09:45 | ||
Nem vagyok Hummer szakértő, de én eddig az eredetin két gumiméretet tünt fel. A régieken egy kisebb, keskenyebb az újakon meg egy nagyobb. Persze ettől még lehet. A műgyanta géppuskákkal jártam így. Azonos típus különböző gyártóktól és közel 1 cm hossz különbség. | |||||
HUJBI | Adatlap | 477353 | 2009. szeptember 21. 08:59 | ||
szerintem elraboltak néhány svéd mérnököt. :) most már mind a négy Hummerre van kerekem és mindegyik más gyártótól. nincs kettő egyforma átmérőjű és vastagságú. :) | |||||
Gábor166 | Adatlap | 477352 | 2009. szeptember 21. 07:58 | ||
Sok más harcjárművet is mindennek lehet nevezni, csak szépnek nem. Nekem például bejön a 4-es. Igaz, sokmindenre hasonlít, csak tankra nem. :-) | |||||
HUJBI | Adatlap | 477351 | 2009. szeptember 21. 07:44 | ||
a Merkava 4 a szemenkénti lánctalptól se lesz szebb. :) építsetek Namert. | |||||
Grande | Adatlap | 477350 | 2009. szeptember 20. 20:31 | ||
Pedig drága. 27 Euro a Friulmodell honlapján... | |||||
MrChef | Adatlap | 477349 | 2009. szeptember 20. 20:09 | ||
Ezt hogyér' adják? Mert vmelyik honlapon SOKezer Ft-ért árultak Friult; remélem, tényleg nem ilyen drasztikusan emeltek árat. | |||||
HUJBI | Adatlap | 477348 | 2009. szeptember 20. 13:18 | ||
sulyid | Adatlap | 477347 | 2009. szeptember 20. 12:48 | ||
Ez azért túlzás:) | |||||
HUJBI | Adatlap | 477346 | 2009. szeptember 20. 12:47 | ||
mai gyerek, mindent elhisz, amit a neten olvas. :) | |||||
sulyid | Adatlap | 477345 | 2009. szeptember 20. 12:35 | ||
Ezt írják a wikipédián: Centurion AVRE 165 Combat Engineer Version armed with 165 mm gun | |||||
HUJBI | Adatlap | 477344 | 2009. szeptember 20. 12:14 | ||
akkor van rá némi esély, hogy tényleg az. | |||||
sulyid | Adatlap | 477343 | 2009. szeptember 20. 12:01 | ||
Az angol wikipédia szerint ez 1 páncélozott műszaki mentő 165 mm löveggel. | |||||
HUJBI | Adatlap | 477342 | 2009. szeptember 20. 11:46 | ||
még a végén beleszeretek, annyit mutogatjátok. :) | |||||
HUJBI | Adatlap | 477341 | 2009. szeptember 20. 11:45 | ||
ez egy tolólapos, reaktív páncélos késői változat lehet, vagy angol, vagy ausztrál, majd a nálam okosabbak megmondják. | |||||
Grande | Adatlap | 477340 | 2009. szeptember 20. 11:43 | ||
sulyid | Adatlap | 477339 | 2009. szeptember 20. 11:34 | ||
Ez melyen fajta centurion akarna lenni?Rendszerben volt az izraeli haderőben?Találtam képet a hídvetőről is.Az egyik kedvenc izraeli járművem a Puma. | |||||
HUJBI | Adatlap | 477338 | 2009. szeptember 20. 11:14 | ||
szívesen. találtam izraeli műszaki mentőt és létezett hídvető változat is. | |||||
sulyid | Adatlap | 477337 | 2009. szeptember 20. 10:40 | ||
Köszönöm az információkat. | |||||
HUJBI | Adatlap | 477336 | 2009. szeptember 20. 09:59 | ||
HUJBI | Adatlap | 477335 | 2009. szeptember 20. 08:41 | ||
Hummerek a mi készülben. | |||||
HUJBI | Adatlap | 477334 | 2009. szeptember 20. 08:05 | ||
valójában Olifant, ami a gyártó cég neve. a netet böngészve találtam torony nélküli képeket is, vagyis a dél-afrikai tankok ugyancsak átestek a tűzkeresztségen és számos hadműveletben vettek részt. a Centurion a második világháborúban nem harcolt, de így is szép karriert futott be. az Olifant legújabb változatai, melyek már inkább a Leopardra hasonlítanak, tüzetesebben megnézve még mindig magukon viselik a típus jegyeit, mint ahogy az angoloknál a Chiftain. az izraeliek újabban a Merkava alvázat használják, de azért még ma is sok Centurion alvázas harcjármű futkos az útjaikon. | |||||
HUJBI | Adatlap | 477333 | 2009. szeptember 20. 07:52 | ||
műszaki mentő változatai közül a korábbi típust Vietnamban használták 1968. és 1971. között, még a későbbi változatot az első öböl-háborúban és 1995-ig volt rendszerben. az angolokon kívül az ausztrálok állították rendszerbe a Centuriont, akik szintén kivették a részüket a vietnami konfliktusból. ezeket az Accurate Armour gyártja ugyancsak gyantából nem kevés pénzért. a típus egyik érdekes üzemeltetői a dél-afrikaiak, akik a helyi körülményeknek megfelelően jelentős változtatásokat eszközöltek rajta, így született meg az Elefánt. ezt a változatot a Cromwell gyártja egy full gyantából egy kisebb vagyonért, ugyanakkor szerintem ez a legtutibb változat. | |||||
HUJBI | Adatlap | 477332 | 2009. szeptember 20. 07:39 | ||
az izraeliek az alvázat felhasználva készítették el a Pumát, a Nakpadont, a Nagmashotot és a Nagmashont. ezeket a gugliba beütve megtalálod. elkészítésükhöz mélyen bele kell nyúlni a pénztárcába, kizárólag gyantából léteznek (full gyanta, illetve Centurion átépítő). | |||||
sulyid | Adatlap | 477331 | 2009. szeptember 19. 23:55 | ||
Milyen centurion változatok vannak még mindig rendszerben?Gondolok itt a műszaki mentőkre csapat szállítókra. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
az IsraDecal F-16I Sufa átalakítójához pl. kifejezetten a Revell F-16B-t ajánlják.