<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24. |
Fodi | Adatlap | 144958 | 2010. április 10. 20:18 | ||||||||||||||||||||
Én magam egy negyven éves gépen tanultam repülőgépet vezetni. Körbe voltunk véve elavult technikával és nem kevés gondunk volt emiatt. Lehet nosztalgiázni, én is kedvelem a régi gépeket - de nem arra valók, hogy államfőket, bankelnököket és történészeket fuvarozzunk velük. | |||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 144957 | 2010. április 10. 20:12 | ||||||||||||||||||||
Értem nem támadtad. OK. Csak leírtam én is a véleményem. | |||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 144956 | 2010. április 10. 20:10 | ||||||||||||||||||||
Ja egy 20 éves gépet még miért kéne kidobni ? Ja azért mert orosz. Értem. | |||||||||||||||||||||||
Fodi | Adatlap | 144955 | 2010. április 10. 20:07 | ||||||||||||||||||||
Támadtam én akármit is? Olvasd már át még egyszer... | |||||||||||||||||||||||
Ron | Adatlap | 144954 | 2010. április 10. 20:06 | ||||||||||||||||||||
Elavult ILS nincs. Kulonbozo kategoriak viszont vannak. Szerintem egy EU orszag kormanygepe, ami europan belul jon megy fel van szerelve a legmodernebb rendszerekkel maskulonben nem repulhetne kulfoldre. | |||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 144953 | 2010. április 10. 20:03 | ||||||||||||||||||||
Hát azért nem rögtön a gépet kéne támadni... Negyedik próbálkozásra is elmentek. Valószínűleg tényleg nem túl jó idő lehetett. Mellesleg miért volt 40 éves ? 1990-ben gyártott Tu-154M volt. Csak egy kicsit utána kéne nézni... | |||||||||||||||||||||||
Fodi | Adatlap | 144952 | 2010. április 10. 19:32 | ||||||||||||||||||||
Sosem lehet egy okra mutatni. Milyen kategóriájú ILS volt a gépen és a reptéren? Nem tudjuk. Írják, hogy a gép fel volt újítva nemrég. A műszereket is cserélték, vagy meghagyták a régieket? Egy elavult ILS + ködös időjárás könnyen odaverheti a gépet. | |||||||||||||||||||||||
KeyPi | Adatlap | 144951 | 2010. április 10. 19:18 | ||||||||||||||||||||
Szvsz. nem a gép hibája. Nem tartom valószínűleg, hogy a szerdán koszorúzó Donald Tusk miniszterelnök más típussal repült volna. | |||||||||||||||||||||||
Fodi | Adatlap | 144950 | 2010. április 10. 19:12 | ||||||||||||||||||||
Az emberélet nem pénzkérdés. Válság van? Akkor állítsák le a drágán üzemeltethető/felújtható 40 éves kormánygépet és béreljenek egyet alkalmanként, vagy utazzanak menetrendszerű gépen, ha szükséges. Mint a politikusok Magyarországon. Egy modern gép sokkal nagyobb biztonságban le tud szállni bonyolult időjárásban, mint egy öreg ex-szovjet gép. Akármennyire is nosztaligával gondolunk a régi dolgokra, eljárt felettük az idő. Visszakanyarodva az eredeti hozzászólásomban említett objektívekre. Hiába kedvelem a saját magamnál is idősebb kelet-német, fémvázas és valódi üvegből készült lencséimet és fényképezőgépeimet, ha nincs bennük autófókusz, tükröződésmentes bevonat, mikroprocesszor és képstabilizátor. Kedvtelésből fotózóm velük, de 2010-ben nevetségesen elavultak és eljárt felettük az idő. Fotópályázatot nem lehet velük nyerni. Emberélet nem múlik rajta, de már csak kedvtelésre jók. | |||||||||||||||||||||||
going | Adatlap | 144949 | 2010. április 10. 18:06 | ||||||||||||||||||||
Válság van. A lengyel elnök példamutatóan jár el amikor egy 40 éves géppel utazik. Példát mutattak az ukrán parlamenti képviselők is amikor a fizetésük 50%-ról és egyéb járandóságukról egyöntetűen lemondtak. Csak a mi Magyarországunkban nem mutatnak példát nekünk a politikusok! | |||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 144948 | 2010. április 10. 17:39 | ||||||||||||||||||||
A statisztikához: érdemes lenne megnézni, hogy a lezuhant Tupoljevek közül hány esett le a karbantartás hibája miatt, az egykori szovjetbarát országok jó része, ahová ezek a gépek nagyrészt kerültek, nem a patentül karbantartott műszaki eszközökről híres. Egyébként meg miért ne lehetne régi repülőgépe egy elnöknek, ha az megfelelő állapotban van? Ráadásul ha lecseréli, akkor meg az a baj, visít mindenki, hogy minek ekkora luxuskiadás. Igy válságban meg pláne. | |||||||||||||||||||||||
Fodi | Adatlap | 144947 | 2010. április 10. 17:26 | ||||||||||||||||||||
Szerintem nem pocskondiázás, ha felteszik a kérdést, hogy egy EU állam elnökének miért egy negyven éves géppel kell utaznia... Semmi bajom nincs az ex-ruszki/keletiblokkos gépekkel, technikával, magam is használok közel 40 éves objektívet, amit a keleti blokkban terveztek és gyártottak, de egy államelnöknek 2010-ben nem egy Tu-154-esen kellene utaznia. | |||||||||||||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 144946 | 2010. április 10. 17:11 | ||||||||||||||||||||
A csúnya azt egészben, hogy ezt az esetet is a volt-szovjet repülőgépek pocskondizálására használják fel. | |||||||||||||||||||||||
korzaar | Adatlap | 144945 | 2010. április 10. 15:28 | ||||||||||||||||||||
És pont a katyini mészárlás emléklnapjára utaztak ki:(( | |||||||||||||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 144944 | 2010. április 10. 14:02 | ||||||||||||||||||||
horvathp | Adatlap | 144943 | 2010. február 14. 23:00 | ||||||||||||||||||||
Sziasztok! '75-ben vagy '76-ban lezuhant a falum, Vásárosmiske mellett (Celldömölktől 10km-re) egy szovjet harci gép. A pilótája katapultált. Csak ennyit tudok róla. Erről szeretnék többet megtudni, ha tudnátok segíteni. Előre is köszönöm. | |||||||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 144942 | 2009. november 16. 16:41 | ||||||||||||||||||||
Radom, 2009.08.31. 13:15-17. Talán egy kicsit közelebb hozhatja a nyílvánosságra került rádiólevelezés ahhoz, hogy mi történhetett azokban a pillanatokban. www.youtube.com/watch A videó alatt lévő rádiólevelezés magyarra fordítva: -inditsatok a motort - vettem. -magasság 1400-1500m -menjetek az auto után -valahol a ti területeteken - egy kicsit magasabban. a "fekete zsák" repül. - a felszallosáv kőzepe felé repül. - vigyázzatok. - lehet, hogy átrepül. - a "kirepülés"? elött nyugodjatok meg. - és ugy mint otthon. - a figura befejezése után hátszelet fogtok kapni. - ezért pontosabban repüljetek. - gyertek le 150 m-re. - 1..2..3.. emelkedj, emelkedj. - katapultálj, katapultálj. - A Szu-27es összetört, itt a mentöegység. | |||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 144941 | 2009. július 26. 11:27 | ||||||||||||||||||||
én a nagy repülő fan vagy 20 éves kihagyás után ültem újra repülőre és fostam is rendesen. közben meg minden nap elmegyek az Üllőin a járdán olyan erkélyek alatt, amik bármelyik pillanatban a nyakamba eshetnek. igen, szerintem is az emberek már jó előre felspannolják magukat és akkor még itt vannak ezek a béna cikkek is. amúgy sincs mitől félni, a lassú halál a gyakoribb légi katasztrófáknál. :) | |||||||||||||||||||||||
bigboy | Adatlap | 144940 | 2009. július 26. 11:17 | ||||||||||||||||||||
Üdv alapvető törvényszerűség van .Még egyetlen repülőgép sem maradt fen az égen.Lehet sokat nézték a Képlet című filmet.Vagy egyszerűen unatkoznak.bigboy | |||||||||||||||||||||||
Fodi | Adatlap | 144939 | 2009. július 26. 11:08 | ||||||||||||||||||||
Na ez a kérdés. :D | |||||||||||||||||||||||
litlebubu | Adatlap | 144938 | 2009. július 26. 11:07 | ||||||||||||||||||||
Ebben a cikkben, a katasztrófák között, mi volt a különös törvényszerűség? | |||||||||||||||||||||||
Fodi | Adatlap | 144937 | 2009. július 26. 10:32 | ||||||||||||||||||||
Báááz, elolvastam a cikket. Van aki tényleg ezért kapja a fizetését? :) www.borsonline.hu/news.php Kis családom nemrég meglátogatott, természetesen repülővel. Húgom barátja még sosem repült előtte, rettegett is rendesen, rá akarta beszélni őket ara, hogy vágjanak át Európán autóval, mert az sokkal biztonságosabb. 1400 km autóval, kb. 18-20 óra vezetés megállás nélkül vs. 950 km repülővel, 1,5 óra alatt. Nem sokkal drágábban, teszem hozzá. Szerencsére nem hagyták magukat rábeszélni, jöttek repülővel. A srác állítólag nagyon szenvedett - szerintem azért mert egyszerűen előre felhúzta magát. Na persze a szűkebb család szerencsére nem tart a repüléstől, éveken keresztül Péren lógtam, "ki vannak már képezve" rendesen vitorlázógépeken, Gawronon meg An-2-esen. Egy 737-es nem hozza őket izgalomba. :D | |||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 144936 | 2009. július 26. 09:18 | ||||||||||||||||||||
a Bors már elemezget. teheti, hiszen kevesen olvasnak egyszerre bulvárt és repülős szaklapokat is, legalább is kevesebben vannak, mint akik csak az egyiket. arról nem is beszélve, hogy olszaszbaaa, görögbeee és horvátbaaa autóval szokás menni, szóval ezeknek a kedves olvasóknak a repülés eléggé misztikus dolog. | |||||||||||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 144935 | 2009. július 25. 11:36 | ||||||||||||||||||||
sanyi Tudjuk hát. A média akkor lenne korrekt, ha azonos időszakra, kilóméterre, órára a közúti vasúti stb-stb baleseteket is közölgetné. | |||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 144934 | 2009. július 15. 21:56 | ||||||||||||||||||||
Hat hét alatt három súlyos eset... Ha a média ezt nem fújja fel akkor semmit. Ennek ellenére a legbiztonságosabb közlekedés, de gondolom ezt Ti is tudjátok. Üdv sanyi | |||||||||||||||||||||||
Rag | Adatlap | 144933 | 2009. július 15. 21:31 | ||||||||||||||||||||
Úgyérzem 2009 túl termékeny ebben a témában sajnos.. | |||||||||||||||||||||||
Cébés | Adatlap | 144932 | 2009. július 15. 12:18 | ||||||||||||||||||||
Újabb utasgép zuhant le. Caspian Airlines Tu-154. 169 halott | |||||||||||||||||||||||
mirazsmarci | Adatlap | 144931 | 2009. február 24. 14:01 | ||||||||||||||||||||
Sziasztok! Lenne néhány amatőr szinten összeépített 1:72-es makettem, melyektől megválnék. Dobozból épültek, 90 %-uk nincsen tömítve, csak ragasztva és festve. 1-2 kivételével mindegyik Rewell, Italeri v. KP. Amelyek egyben vannak: F-14A Tomcat F-15E Strike Eagle Tornado ECR AH-1W Super Cobra MiG-17PF MiG-19S Ju-88A4 P-51D Mustang F/A-18A Hornet Amelyek kicsit széthullottak (pár alkatrészük le van törve, de 90%-ban megvannak) Su-27 Su-15 A-10A Mi-28 OH-58 Combat Scout Seasprite Su-22 M? MiG-29 9-12 Spitfire MK IX Me-109E Devoitine 520 Jak-3 Esetleg ha van rá igény, a dobozukat is előbányászhatom. Ezek mellett még van egy dobozban levő KP Il-10, csak a szárnyfelek vannak összeragasztva (600 Ft). Árak: 150 -től 500 Ft-ig mirazsmarci@freemail.hu | |||||||||||||||||||||||
Elektrolakatos | Adatlap | 144930 | 2009. január 20. 14:11 | ||||||||||||||||||||
Figaro | Adatlap | 144929 | 2008. december 17. 23:27 | ||||||||||||||||||||
Profi pilóta! www.youtube.com/watch | |||||||||||||||||||||||
Peti347 | Adatlap | 144928 | 2008. december 14. 13:32 | ||||||||||||||||||||
Mty | Adatlap | 144927 | 2008. február 6. 20:51 | ||||||||||||||||||||
Sziasztuk én egy vízbe zuhanó repcsit fogok csinálni. | |||||||||||||||||||||||
Cébés | Adatlap | 144926 | 2007. szeptember 23. 15:02 | ||||||||||||||||||||
Tudtam volnea erről a repnapról akkor biztosan kiugrok megnézni. Ezért megérte volna. | |||||||||||||||||||||||
Cébés | Adatlap | 144925 | 2007. szeptember 23. 14:54 | ||||||||||||||||||||
Szerintem fantasztikusat repült a pilóta,tudta ő nagyon is hogy mit csinál.Volt szerencsém nekem is hasonló kaliberü repüléshez az egyik 737-es gépünkkel,remekül szórakoztunk de emellett mindenki nagyon észnél volt. Állati mikor egy ilyen nagy géppel hajtanak végre extrém manővereket. | |||||||||||||||||||||||
harold | Adatlap | 144924 | 2007. szeptember 23. 11:35 | ||||||||||||||||||||
www.youtube.com/watch?v=lhUO4pdGCf8 Ez se gyenge! | |||||||||||||||||||||||
Zebi | Adatlap | 144921 | 2007. szeptember 22. 18:16 | ||||||||||||||||||||
Ez is majdnem. www.youtube.com/watch | |||||||||||||||||||||||
Fodi | Adatlap | 144920 | 2007. szeptember 22. 17:39 | ||||||||||||||||||||
www.youtube.com/watch Majdnem... | |||||||||||||||||||||||
RPG | Adatlap | 144919 | 2007. szeptember 21. 21:23 | ||||||||||||||||||||
Szenko | Adatlap | 144918 | 2007. szeptember 6. 22:03 | ||||||||||||||||||||
A Zelazny Team több zlin tipussal is rendelkezett: Z-50L/S, Z-526F és Z-526AFS. a 2 Z-50-es ütközött össze | |||||||||||||||||||||||
momi | Adatlap | 144917 | 2007. szeptember 3. 13:28 | ||||||||||||||||||||
Sziasztok. A pontos hír Radom-Sadkow repülőtér-légibázisról ahol a hétvégén repülőnapot tartottak lengyel barátaink. Természetesen vasárnap törölték a programot. "Zelazny" team crash at airshow During the International Airshow two Zlin aircrafts from "Zelazny" team collided while flying arobatic manouvre called "rozeta" very similar to the "cardioid" flown by Frecce Tricolori during their crash at Ramstein in 1989. The debris felt on the ground at the airbase. Two pilots leader-Lech Marchelewski and left wingman-Piotr Banachowicz were killed. Nobody was hurt on the ground. Sunday event has been cancelled. link:www.air.radom.pl/eng/indexeng.htm momi | |||||||||||||||||||||||
Rumcájsz | Adatlap | 144916 | 2007. szeptember 2. 20:28 | ||||||||||||||||||||
Akárhányszor nézem, egyre inkább úgy tünik, ezek nem Zlin-50-ek, hanem valamilyen Trener-tipusváltozatok /de legalább az is Zlin-gyártmány- | |||||||||||||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 144915 | 2007. szeptember 2. 19:17 | ||||||||||||||||||||
Kért pilóta meghalt szombaton egy lengyelországi légibemutatón. A két cseh gyártású Zlin-50-es légijármű szerencsétlensége több ezer néző előtt történt. A légibemutatóra látogatók közül senki sem sérült meg, a baleset okát vizsgálják. Az eredeti cikk az fenti linken: www.hirszerzo.hu/cikk.tragedia_tortent_egy_legibemutaton_lengyelorszagban.43762.html | |||||||||||||||||||||||
hofi | Adatlap | 144914 | 2007. szeptember 2. 16:43 | ||||||||||||||||||||
És sajnos lezuhant egy Corvus is, meghalt a pilóta és az utas. Ma olvastam az Aeromagazinban. | |||||||||||||||||||||||
Elektrolakatos | Adatlap | 144913 | 2007. szeptember 2. 16:39 | ||||||||||||||||||||
Azt a rohadt...esélyük nem volt... | |||||||||||||||||||||||
Mekett | Adatlap | 144912 | 2007. szeptember 2. 16:37 | ||||||||||||||||||||
A lengyelországi repülőgép-baleset: www.liveleak.com/view | |||||||||||||||||||||||
Mekett | Adatlap | 144910 | 2007. augusztus 20. 15:09 | ||||||||||||||||||||
Leszállás után felrobbant a China Airlines egyik Boeing 737-esének hajtóműve, és a gép teljesen kiégett. Az utasok és a személyzet megmenekült. www.cnn.com/2007/WORLD/asiapcf/08/20/japan.plane/index.html | |||||||||||||||||||||||
Robidoki | Adatlap | 144909 | 2007. július 29. 23:23 | ||||||||||||||||||||
Szása beletüsszentett a keróba és eltömődött a TF.(tyoplivofilter)? | |||||||||||||||||||||||
Cébés | Adatlap | 144908 | 2007. július 29. 22:09 | ||||||||||||||||||||
www.origo.hu/nagyvilag/20070729-lezuhant-egy-orosz-teherszallito-repulogep-moszkva-mellett.html Ma hajnalban történt. Cébés | |||||||||||||||||||||||
Fodi | Adatlap | 144907 | 2007. július 28. 18:31 | ||||||||||||||||||||
www.hirado.hu/cikk.php
http://www.cnn.com/2007/US/07/27/helicopter.crash/index.html http://www.cnn.com/2007/US/07/27/airshow.crash.ap/index.html A mai nap sajnos mozgalmas volt... | |||||||||||||||||||||||
Miggyuri | Adatlap | 144904 | 2007. június 27. 08:07 | ||||||||||||||||||||
Az An-24-et kisrepülőgépként emlegetni, hát, nmem is tudom. Finoman szólva, merészség. Miggyuri |
<<< Vissza | Tovább >>> |