<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24. |
Mekett | Adatlap | 144742 | 2005. augusztus 16. 17:37 | ||
Mekett | Adatlap | 144741 | 2005. augusztus 16. 14:19 | ||
Ciprusi utasszállító katasztrófája á la tömegtájékoztatás: index.hu/politika/bulvar/cipszer0816/ | |||||
Csabi | Adatlap | 144740 | 2005. augusztus 11. 13:44 | ||
Fodi | Adatlap | 144739 | 2005. augusztus 4. 16:11 | ||
Én az egyszer már elküldött hozzászólásra gondoltam, azt már nem tudom szerkeszteni. | |||||
Kalóz | Adatlap | 144738 | 2005. augusztus 4. 15:09 | ||
Dehogynem ! Mint én is. Újra beírod, kijelölöd, LINK gomb, és mehet ... | |||||
Fodi | Adatlap | 144737 | 2005. augusztus 4. 08:09 | ||
Miután elküldtem én is rájöttem, hogy elfelejtettem valamit. :) De ha egyszer elküldtem, akkor én bizony nem tudom módosítani... | |||||
Kalóz | Adatlap | 144736 | 2005. augusztus 3. 19:55 | ||
Fodi | Adatlap | 144735 | 2005. augusztus 3. 19:46 | ||
URL (link) to this photo: http://www.airliners.net/open.file/892370/M/ | |||||
Mekett | Adatlap | 144734 | 2005. augusztus 2. 23:54 | ||
Fodi | Adatlap | 144733 | 2005. augusztus 1. 18:05 | ||
Legújabb infóm szerint nem repülési tilalom volt, hanem köteleztekminden üzembentartót arra, hogy a gép bizonyos részeit vuzsgálják át. Ha ez megtörtént, akkor repülhettek tovább. A legutóbb lezuhant gépen is megcsinálták ezt az ellenőrzést. | |||||
Bombraider | Adatlap | 144732 | 2005. augusztus 1. 11:23 | ||
Én meg kezdek félni...:D:-)) | |||||
Fodi | Adatlap | 144731 | 2005. augusztus 1. 08:30 | ||
Aha, érdekes, pénteken én is láttam egyet... | |||||
Ákos | Adatlap | 144730 | 2005. augusztus 1. 07:43 | ||
Érdekes, állítólag repülési tilalom van a Kamov 26-ra, vagy nem? Mert szombat délelőtt láttam egyet a levegőben Vas megyében, Hegyfalu mellett. | |||||
Kalóz | Adatlap | 144729 | 2005. július 31. 21:43 | ||
Akkor most három vagy négy? Ahogy átnéztem a híreket, három zuhant le, egy pedig a földön szenvedett katasztrófát. Szerintem az ugyanaz, már ami a végeredményt illeti. | |||||
Mekett | Adatlap | 144728 | 2005. július 31. 13:29 | ||
Fodi | Adatlap | 144727 | 2005. július 24. 21:15 | ||
Kalóz | Adatlap | 144726 | 2005. július 24. 19:58 | ||
Sajnos nem állítólag, a TV-n konkrét adatokat közöltek. | |||||
Mekett | Adatlap | 144725 | 2005. július 24. 18:53 | ||
Állítólag ma lezuhant a héten a harmadik Kamov is! | |||||
Mekett | Adatlap | 144724 | 2005. július 23. 20:32 | ||
Mekett | Adatlap | 144723 | 2005. július 23. 00:27 | ||
Mekett | Adatlap | 144722 | 2005. július 21. 18:49 | ||
Már megint helikopterbaleset... Makónál "szétszakadt" egy permetező Kamov a földön, szerencsére a pilóta megúszta, pedig a kabint is eltalálták a lapátok. | |||||
Mekett | Adatlap | 144721 | 2005. július 16. 14:25 | ||
Csabi | Adatlap | 144720 | 2005. június 29. 08:21 | ||
| |||||
Pirate | Adatlap | 144719 | 2005. június 12. 22:15 | ||
Az egészben az a "poén" (természtesen nem kell ezen röhögni) hogy egy teljesen új éjjellátó készüléket próbáltak ki, ami sokkal tökéletesebb d képet ad teljes sötétségben is! a C-130-assal a leszállást gyakorolták egy használaton kívűli kifutón minden fény és reflektor nélkül, csak az éjjellátpóra támaszkodva. Afoltot a pilóták látták, de azt hitték, hogy csak pálya anyaga más milyen. Talán van még mit fejleszteni. | |||||
George | Adatlap | 144718 | 2005. június 9. 20:30 | ||
Topi légibalesetéről film www.jetfly.hu | |||||
Miggyuri | Adatlap | 144717 | 2005. június 8. 10:44 | ||
Dexi | Adatlap | 144716 | 2005. június 8. 09:41 | ||
http://www.mrdetonator.szm.sk/video.php - egy majdnem katasztrofa, L-29 a Silaci repnapon, 2005.6.4. | |||||
Bombraider | Adatlap | 144715 | 2005. június 7. 14:45 | ||
Ákos! Az Aranysas egyik számában is volt erről egy cikk. De azt hiszem ott is csak 5 kép volt a gépről:( Majd megkeresem, és megnézem. üdv:bomb | |||||
Ákos | Adatlap | 144714 | 2005. június 7. 12:24 | ||
Talán elég lesz az öt kép is... A szárny törését lesz legnehezebb megcsinálni. A kamionnal kapcsolatban: szerintem én is valamilyen hasonló módszerrel próbálkoznék, de még élethűbb az a módszer, amit már sokszor alkalmaztam gyűrött lemezeknél: Mustáros, gulyáskrémes stb. fém tubusokról lemaratom a festéket, és ebből a vékony lemezből dolgozom. Nagyon élethű gyűrődéseket lehet csinálni belőle. | |||||
Csabi | Adatlap | 144713 | 2005. június 7. 11:17 | ||
Már megint én... Ugyanez magyarul: http://www.jetfly.hu/rovatok/repules/katonai/hirek/c130crash_05.02.22. | |||||
Csabi | Adatlap | 144712 | 2005. június 7. 10:44 | ||
Ákos! Megtaláltam: www.strategypage.com/gallery/military_photos_20051623.asp De ezen is csak ez az 5 kép van. | |||||
Csabi | Adatlap | 144711 | 2005. június 7. 10:33 | ||
Helló Ákos! Sajnos nincs, csak ennyi volt. Ha jól emlékszem, talán a szanalmas.hu honlapról valók, de ebben nem vagyok biztos. Nagyon jó dioráma téma. Én most egy karambolos kamiont szeretnék összehozni, de még nem gondoltam át teljesen a "rombolás" technológiáját. Talán hőpisztollyal megmelegítem a fülkét és csavarhúzóval, vagy valami éles eszközzel lehetne imitálni a fém gyűrődését. Utána lefestem, és csiszolóvászonnal belehúzom a festék karcait. Neked mi a véleményed? Üdv, Csabi | |||||
Ákos | Adatlap | 144710 | 2005. június 7. 09:55 | ||
Csabi! Nincs véletlenül erről még több fotód? Lehet, hogy megcsinálom makettben... | |||||
Csabi | Adatlap | 144709 | 2005. június 3. 08:51 | ||
Klassz dolog egy nagy gödör a leszállópálya elején. | |||||
Pilota | Adatlap | 144708 | 2005. június 3. 08:01 | ||
Sziasztok! A lezuhant Gripenről tud valaki valami infót? (Nem azt amit a Tv-ben bemondanak, mert annak se füle se farka:) Pilota | |||||
Petya | Adatlap | 144707 | 2005. május 11. 23:38 | ||
Lezuhant ma délután Kecskeméten gyakorlórepülés közben egy MiG-29-es, a pilóta Szabó "Topi" Zoltán sikeresen kataputált. Hajtómű leállás miatt zuhant le. | |||||
Lichtenstein | Adatlap | 144706 | 2005. április 8. 19:27 | ||
Néha vicc ez a sajtÓ! | |||||
Bombraider | Adatlap | 144705 | 2005. április 8. 17:52 | ||
Hát igen, sajnos a média mindenből sztorit akar csinálni, hogy érdekelje az embereket...:( Rocketeer, így már tisztábban látok, köszi:) üdv:bomb | |||||
rocketeer | Adatlap | 144704 | 2005. április 8. 17:46 | ||
Olvasva a kommentárokat, egy kis kiigazítást fűznék ezekhez. Én pécsi vagyok és biztos forrásból tudom, hogy a pilóta elmondta, hogy leesett a hajtómű teljesítmény. Csak az ő lélekjelenlétén és tudásán múlott, hogy az utolsó pillanatokban kivezette a gépet a korház területéről és az ovoda mellől - ahol épp a kicsik játszottak az udvaron - és az utcára tette le. Nem kellene bedőlni a mai szenzáció, csak a negatívumokat, a minden mögött összeesküvést sejtő, a lejáratást célzó elbulvárosodó médiának. Ami úgy mellesleg végtelenül undorító. A baleset utáni legelső híradásokban az első mondatok között szerepelt, hogy már két gépet összetört. Ez aztán hír! Remek! És akkor mi van!? Az már nem is lehet, hogy ő nem volt hibás és esetleg jól oldotta meg a helyzeteket, mint ahogy ezt is? Senki sem gondolhatja komolyan, hogy ha annyira tehetségtelen lenne, akkor alkalmaznák, ráadásul a mentőknél. Egyébként több ezer felszállása volt már a típussal a hadseregben katonai pilótaként. Vonjatok köbgyököt a témához teljesen laikus és primitív újságírók és riporterek közlendőiből és nézzétek a dolgot emberi szemmel az ember felé. A pilótának mindenképp elismerés jár! | |||||
rocketeer | Adatlap | 144703 | 2005. április 8. 17:45 | ||
Olvasva a kommentárokat, egy kis kiigazítást fűznék ezekhez. Én pécsi vagyok és biztos forrásból tudom, hogy a pilóta elmondta, hogy leesett a hajtómű teljesítmény. Csak az ő lélekjelenlétén és tudásán múlott, hogy az utolsó pillanatokban kivezette a gépet a korház területéről és az ovoda mellől - ahol épp a kicsik játszottak az udvaron - és az utcára tette le. Nem kellene bedőlni a mai szenzáció, csak a negatívumokat, a minden mögött összeesküvést sejtő, a lejáratást célzó elbulvárosodó médiának. Ami úgy mellesleg végtelenül undorító. A baleset utáni legelső híradásokban az első mondatok között szerepelt, hogy már két gépet összetört. Ez aztán hír! Remek! És akkor mi van!? Az már nem is lehet, hogy ő nem volt hibás és esetleg jól oldotta meg a helyzeteket, mint ahogy ezt is? Senki sem gondolhatja komolyan, hogy ha annyira tehetségtelen lenne, akkor alkalmaznák, ráadásul a mentőknél. Egyébként több ezer felszállása volt már a típussal a hadseregben katonai pilótaként. Vonjatok köbgyököt a témához teljesen laikus és primitív újságírók és riporterek közlendőiből és nézzétek a dolgot emberi szemmel az ember felé. A pilótának mindenképp elismerés jár! | |||||
Bombraider | Adatlap | 144702 | 2005. április 7. 20:37 | ||
Hát igen nem mindegy hogy melyik TV csatorna mondja a híreket...Ha hármat nézel, három fajta változat:( | |||||
Mekett | Adatlap | 144701 | 2005. április 7. 20:33 | ||
Én azt hallottam, hgy ez a harmadik balesete volt, és hogy most a felszállás után leesett a teljesítmény. | |||||
Bombraider | Adatlap | 144700 | 2005. április 7. 20:04 | ||
TVben azt mondták, hogy már annak a pilótának volt balesete, csak akkor úgy állapították meg, hogy a hajtómű romlott el. üdv:bomb | |||||
Petya | Adatlap | 144699 | 2005. április 7. 19:51 | ||
Mekett! Szerintem még jópár darab csirkecomb repül Mo-n. Nem olyan rossz gépek azok, a pécsi baleset is tudtommal pilótahiba miatt következett be. | |||||
Mekett | Adatlap | 144698 | 2005. április 3. 17:07 | ||
A pécsi Mi-2 balesete kapcsán jutott eszembe: hány Mi-2 üzemel még az országban és kiknél? Tudtommal a honvédség is évek óta kiselejtezte már őket. | |||||
rocketeer | Adatlap | 144697 | 2005. április 3. 16:57 | ||
Sziasztok! Egy régmúlt történt repülőbalesetet szeretnék feldolgozni. Ezért keresek minden olyan személyt, akinek akár a legcsekélyebb információja is van a történtekről, a tragédiában résztvett személyekről vagy a repülőgépről, vagy bármiről az esettel kapcsolatban. Szintén keresek fotókat a gépről még ép állapotában és terméyzetesen a balesetnél készülteket is. Ime az eset. : "1971. augusztus 12-én Körvélyespuszta közelében lezuhant az Országos Mentőszolgálat HA-LDD lajstromjelű L200 Morava típusú repülőgépe. A balesetben életét vesztette a gép pilótája, a 46 éves Tóth György, - aki akkoriban a légimentők főpilótája volt -, és a szállított beteg a 62 éves Kalivoda Józsefné. A 26 éves Berkó István mentőápolót súlyos sérüléssel szállították kórházba." Előre is köszönöm mindazok fáradozását, akik időt szakítanak arra, hogy akár a legcsekélyebb információt is megosszák velem. Kérlek hogy az információkat az e-mailemre küldjétek. Köszönettel | |||||
kocka | Adatlap | 144696 | 2005. április 3. 10:20 | ||
kocka | Adatlap | 144695 | 2005. április 3. 10:18 | ||
Lichtenstein | Adatlap | 144694 | 2005. március 23. 19:31 | ||
Természetesen NEM! | |||||
Mekett | Adatlap | 144693 | 2005. március 21. 20:23 | ||
A gyár állta a költségeket? (Mért érzem úgy, hogy hülyeséget kérdeztem?) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
"A kolumbiai utasszállító repülőgép Venezuela területén csapódott a földbe, fedélzetén 152 utassal."
index.hu/x