/ Fórumok /

Utasgépek

amp;nbsp
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134.
newman 139530 2008. május 25. 11:56
Válasz erre
Szia Kislőcsös!
Az érdekelne, hogy milyen szürkét használtál a Jak-42es hasára?
Thx!
Péter
Kislõcsös 139529 2008. május 25. 00:23
Válasz erre
DSCF7199
DSCF7199
DSCF7198
DSCF7198
DSCF7197
DSCF7197
DSCF7195
DSCF7195
DSCF7194
DSCF7194
DSCF7145
DSCF7145
DSCF7144
DSCF7144
DSCF7142
DSCF7142
DSCF7192
DSCF7192
DSCF7190
DSCF7190
DSCF7185
DSCF7185
DSCF7181
DSCF7181
DSCF7177
DSCF7177
DSCF7182
DSCF7182

Folytatás...
Ezek szintén a napokban kerülnek befejezésre:
Jak-40 MALÉV
Tu-334 Demo
Fokker 70 Malév
Saab 340 Carpatair
A300-600ST Beluga

Holnap csinálok majd szebb képeket napfénynél.

Jó munkát mindenkinek.

Kislőcsös
Kislõcsös 139528 2008. május 24. 23:51
Válasz erre
jak-42
jak-42
jak-42
jak-42
DSCF7146
DSCF7146
DSCF7139
DSCF7139
DSCF7137
DSCF7137
DSCF7135
DSCF7135
DSCF7110
DSCF7110
DSCF7105
DSCF7105
DSCF7100
DSCF7100
DSCF7077
DSCF7077

Szewasztok4
Egy kis kihagyás után ismét készülnek sorra a repcsik.A finishbe értem pár ritka darabbal és ezeket megosztanám veletek.
Az egyik az F-RSIN JAK-42D-je.Én ennyit repcsivel nem is tudom mikor melóztam utóljára.
A leg tödd gondot az öntési hibák eltüntetése jelentette.A futóművet például ujra kelett cserélni mert az erediek használhatatlanok voltak.A főfutúművet egy revell 747-400-asából alakítgattam át,a z orrfutó alapjául pedíg egy A320-as szolgált.
Sajnos a matricákkal is meggyült a bajom,mert felrakás után szépen mállott le a hordozó filmröl a matrica festék.Még szerencse hogy minden matricát beszkennel egy ideje,így ezt ujra tudtam nyomtatni.Sajnos ezt a típust nem gyártotta (eddig) senki,de biztos voltam benne hogy ha egy szer elkészülök,tuti kiadnak egy szebb változatot.És megint igazam lett...
A napokban találtam rá egy orosz kis gyártóra ,a nevük RusAir.
www.skunk-labworks.com/kits/rusair/index_main.html
Nem olcsó,dehát melyik gyanta kitt az?Megjegyzem az F-RSIN is 40 ajró.
Nagyon szépek az alkatrészeik igy a képek alapján,de ami a legigéretesebb, az a kinálat:Jak-42,Jak-40,Tu-134-a,Tu-154-B,IL-62,Tu-204...
Folyt.köv.
Cébés 139526 2008. május 20. 10:18
Válasz erre
Szeva!

Esetleg kitöltheted clearfix-el vagy matricát raksz fel.Az utóbbi egyszerübb és szerintem mutatós is.

Cébés
Taki 139525 2008. május 19. 22:00
Válasz erre
Szisztok!

Hétvégén sikeresen túlétem egy 2 órás pláza túrát és mivel a műszaki bolt mellett csak a játékbolt tartogatott számomra meglepetést ennek rendje és módja szerint adóztam a gyűjtőszenvedéjnek :) Pedig tényleg csak a párom keresztfiának akartunk venni dömpert... esküszöm... Szóval sikerült beszereznem egy Revell Airbus A319 -est és mivel soha életmeben nem raktam össze ilyen gépet volna egy kérésem:

Az utasoldali ablakok -ra van valami technika amivel élethübbé lehet tenni? A hajtóművekre láttam pár oldallal arréb egy szép megoládást (ehez vettem sört is...)
Nem akarok utaskisérőket rajzolni bele csak olyan egyszerűnek tűnik...
merciboy 139524 2008. május 17. 21:33
Válasz erre
tu-134

tu-134
tu-134
jak-40

jak-40
jak-40

kollégák!eladó ez a két oldtimer kitűző a repülés fénykórából.2000ft a kettő.20/5150067,jászberényben ott leszek.
Ronin 139523 2008. május 10. 22:39
Válasz erre
A Revell 400asa az 1:144 ben. Eredetileg Air Force One-re akartam átalakíttani, de úgy látszik reménytelen elnöki matricákat szerezni.
Üdv: Ronin
Zozó 139522 2008. május 9. 13:22
Válasz erre
Milyen makett és melyik változat?
Revell vagy Airfix, 100-as vagy 400-as, milyen hajtóművel?

Üdv
Zozó
Ronin 139521 2008. május 8. 22:17
Válasz erre
Ismét én...
Esetleg más 747 matrica? Akár dobozból megmaradt? Egy olyan példányhoz jutottam hozzá amihez nem volt matrica, és szeretném megépítteni.
Üdv:Ronin
Zozó 139520 2008. április 29. 23:39
Válasz erre
Szia Ronin!

Odaírtam a képekhez. Egyébként 4000 pénz és mindegyikben két komplett gépre való matrica van.
Amúgy van még pár(!!!) darab, ha kell küldök listát és/vagy képet róluk.

Üdv
Zozó
Ui. Van eladó MD-82-es is 3500-ért. Ha kellene a matricához...
Ronin 139519 2008. április 29. 23:23
Válasz erre
Szia Zozó!
A 747 készlet érdekelne! Mit kóstál nálad?
Üdv: Ronin
Zozó 139518 2008. április 29. 19:49
Válasz erre
Brasil Decals 1.

két komplett géphez, 4000,-
Brasil Decals 1
Brasil Decals 2.

2 komplett géphez ez is, 4000,-
Brasil Decals 2
Brasil Decals 3.

2 géphez, 4000 forint
Brasil Decals 3

Eladó matricák!
Érdeklődni: 0630/5259596
Zsolesz 139517 2008. április 28. 16:47
Válasz erre
Szia!
Én mint említettem,faipari ragasztót használok erre a célra,szintén ezt használom ablakok maszkolására.
MrChef 139516 2008. április 28. 13:22
Válasz erre
Szia Zoli!

Nekem pedig Hooligan kolléga mutatta meg ezt az anyagot, és minden csínját-bínját. Most még sajnos internet-elérési problémákkal küzd, de hamarosan jelentkezni tud.

Üdv, Tamás
Z63 139515 2008. április 27. 21:34
Válasz erre
Szia Zsolesz!
Próbáld csak meg Technokollal! Persze,csak, ha azt akarod,hogy örökre puha legyen a gép orra,esetleg kiessen a súly belőle! :-) Hallgass csak nyugodtan Mr.Chef-re, mert jót akar és tudja is használni az említett anyagot! Ez egyébként nem oldószeres, hanem epoxy putty, ami úgy ráköt a felületre, hogy győzd lecsiszolni.Az Alteco puttyt egyébként azóta használom, mióta itthon megjelent(kb.5 éve) és azóta is mindenkinek ajánlom!
Üdv, Z63
MrChef 139514 2008. április 27. 18:07
Válasz erre
Á, az Alteco olyan, hogy ha vízzel kezeled, örökre odatapad a műanyaghoz. Utóbb használtam egy figurán: kendőt alakítottam hozzá, a széleit ecsettel igazítottam a figurához.
Zsolesz 139513 2008. április 27. 12:50
Válasz erre
Köszi a válaszokat,737-800-as Revell ami talán itthonról is rendelhető valahonnan az 1/144 kategóriában.
Körbenézek,matricát inkább csak akkor szerzem be,ha megvan a madárka.
Zozo,neked is külön köszi a kínálatot,és a tájékoztatást.
Zsolesz 139512 2008. április 27. 12:40
Válasz erre
A putty tömítő,nem ragasztó,gyanítom nem köt bele a műanyag pórusaiba,és pár hét múlva vidáman guringászik majd belől a súly,ha felemeled a makettet.Még a Technokol is jó.
MrChef 139511 2008. április 27. 12:31
Válasz erre
Lapi, Zsolesz,

köszi a segítséget!
akkor szerzek horgászboltból ólmot.
rögzítéshez Alteco putty-t fogok használni.

Üdv, Tamás
Ata92 139510 2008. április 27. 12:26
Válasz erre
Szia!

A B737-800-at a Revell még gyártja, de a B767-est és a Fokker 100-ast már nem, ezért ezekhez elég nehéz hozzájutni. A Fokker 100-ból a törzs megfelelő rövidítésével lehet 70-est csinálni.
Ata92 139509 2008. április 27. 12:26
Válasz erre
Szia!

A B737-800-at a Revell még gyártja, de a B767-est és a Fokker 100-ast már nem, ezért ezekhez elég nehéz hozzájutni. A Fokker 100-ból a törzs megfelelő rövidítésével lehet 70-est csinálni.
Zozo 139508 2008. április 26. 22:42
Válasz erre
Zsolesz
Revell: 767-300; 737-800; F-100.
Minicraft: 737-300; 737-400.
Skyline: 737-300; 737-400; 737-500.
Airfix: 737-200.

MALÉV matricáta HAD árult (ha még van nekik).
737-hez és 767-hez még nekem is van, ha kell:
Brasil Decal
737 300 Tarom/Malév/CSA/Ukraine BD144-34 4000-
HAD
Boeing 737 300 Malév/737-400/767 2000-
737 800 Malev Olimpia 2004 2000-
Airbus A320 WizzAir/Aces 2000-

pribelszki.zoltan@t-online.hu Tel: 30 525 9596
Zsolesz 139507 2008. április 26. 20:51
Válasz erre
Van forgalomban B767/737/Fokker70 1:144-ben?
Malév matricát honnan lehet szerezni ezekhez?
Zsolesz 139506 2008. április 26. 20:48
Válasz erre
Szia!
A tuti megoldás:
Horgászboltban olcsón lehet venni mindenféle méretű,alakú ólmot.
Pl.egy 30 grammos,azaz 3 dekás rombusz alakú 3.2x1.5 cm,én ebből vettem párat.
De van rudacska,golyó,meg mindenféle alakú,súlyú,lehet könnyen kettéfűrészelni,kalapáccsal lapítani.Én a rögzítését bőségesfaipari ragasztóval/festékbolt,125ml-es kb 200 Ft/ végzem,nem is kell zsírtalanítani,"sterilizálni" az ólmot,mint pillragasztónál.
fodi 139505 2008. április 26. 20:30
Válasz erre
news.bbc.co.uk/2/hi/europe/7367209.stm
Nem is hallottam, hogy be akarják zárni a BErlin-Tempelhof repülőteret...
Lapi 139504 2008. április 26. 20:25
Válasz erre
szia Chef !

szinte mindennel ki lehet tömni.
csak arra vigyázz, mivel rögzited.
biztosan ismeri minden makettező, mikor kiszárad a gyurma, és elkezd mozogni.ez borzalmas.
csavaranya vagy pár szem 2Ft-os bármi jó nehezéknek.
én egy kör alakú lemezt szoktam a törzsbe ragasztani, hogy ne csuszkáljon benne a cucc.(persze ha kimozdul)
a ragasztóanyag azért nem mindegy, mert kimarja törzset.
ezek után szabad a döntés.
ha nem megy , folyt...
hali !
MrChef 139503 2008. április 26. 20:08
Válasz erre
Helló,

mit ajánlotok nehezéknek a repülőgép orrába? van fémgolyóm, de az szerintem nem elég nehéz. ólomgolyó esetleg?
(életem első utasgépét építem egy Boeing 737-800 személyében, amihez Móváron vettem El-Al matricákat)
Zozo 139502 2008. április 23. 18:48
Válasz erre
Szia!

Nem rongálom "feleslegesen" a maketteket (ugyan vannak kivételek...)!
Természetesen nincsenek összerakva.

Zozó
Zsolesz 139501 2008. április 23. 16:08
Válasz erre
Szia!
Ezek összerakottak,vagy dobozban pihennek?
Zs.
Ata92 139500 2008. április 22. 18:12
Válasz erre
Sziasztok!

1:144-es Boeing 757-es géphez nincs valakinek elfekvőben pilótaablak matricája? Ha valakinek van, vagy tudna egyet nyomtatni matricalapra, légyszi jelezze az ata92@citromail.hu címre.
Zozó 139499 2008. április 16. 14:49
Válasz erre
Sziasztok!
Néhány eladó makett:
1/200
Hasegawa
Boeing 727 200 Ansett 2500-
737 500 ANK Super Dolphin 2500-
737 400 Lufthansa 1800-
737 400 Virgin 1800-
747 200 Virgin 4500-
747 300 JAL Reso’cha Pink 4500-
747 400 Virgin 4500-
747 400 Lufthansa 3500-
E-767 AWACS JASDF 3500-
767 300 Qantas 3500-
767 300 Skymark Directv 4000-
777 200 ANA 4000-
777 200 Lauda 3500-
777 300 JAL 4500-
DC-3 ANA 2000-
DC-10 Northwest 2000-
MD-11 JAL J Bird 3000-
MD-82/87 American Airlines 3000-
Airbus A320 Ansett 2500-
Northwest 2500-

1/144
Revell
Airbus A319 British/German W. 2000-
A321 Swissair 2000-
A340 AUA Wien 4000-
BAE 146-200 Eurowings 2000-
Avro RJ-85 Lufthansa 2000-
Minicraft
MD-82 TWA 3500-
VC-118 Independence 2000-
L-1049 TWA/Iberia 1500-
Welsh Model
Fokker 228 3000-
pribelszki.zoltan@t-online.hu Tel. 30 525 9596
MrChef 139498 2008. április 13. 20:44
Válasz erre
Sziasztok,

van vkinek eladó Boeing 737-800-asa? (Revell)
Pal 139497 2008. április 4. 12:06
Válasz erre
Sziasztok!

Eladósorba került három polgári makett.

Doyusha 1:100 B-767
Doyusha 1:100 Concorde
Hasegawa 1:200 B-767-300 Lauda Air

Érdeklődni a palbiegelbauer@yahoo.com címen tudtok. A makettek átadása Székesfehérváron, vagy -előzetes egyeztetéssel- Budapesten lehetséges.

Üdv,

Pali
merciboy 139496 2008. március 29. 14:03
Válasz erre
Richyke 139495 2008. március 28. 00:50
Válasz erre
merciboy

Ha a gép megvan még, akkor lehet, hogy vevő vagyok a Malév gépre!
Kérlek jelezz vissza: richyke90@vipmail.hu
Köszi!
newman 139494 2008. március 25. 01:06
Válasz erre
Szia Zozó! Küldj egy listát légyszíves!
Üdv.:
Péter
peter.newman@freemail.hu
fodi 139493 2008. március 24. 14:31
Válasz erre
India a zűrzavar és káosz országa. :)
www.hirado.hu/cikk.php
Zozó 139492 2008. március 23. 10:53
Válasz erre
Még néhány festék is gazdára vár:

Xtracolor
X301 Boeing gray
X302 KLM light blue
X307 Aer Lingus green
X309 Asiana warm grey
X322 BA World blue
X339 SAS red/orange
X347 America West dark turquoise
X361 Qantas red
X362 Air Berlin burgundy

Daco
PA-27 CityBird green
PA-28 WP Broadmoor Peach
PA-29 WP Broadmoor Maroon
PA-31 WP Security blue

500Ft/db.
Zozó 139491 2008. március 22. 22:55
Válasz erre
Sziasztok!

Eladó gyanta kiegészítők 1/144-ben.(Braz, FLYT, stb.)
Kérésre megy a lista.
pribelszki.zoltan@t-online.hu

Zozó
Gabcsi 139490 2008. március 22. 17:46
Válasz erre
Sziasztok!

Csatlakoznék az előttem szóló KOLLÉGÁHOZ, annyi kiegészítéssel, szerintem ragasztónak megfelelhet még a tubusos sziloplaszt, rugalmas lesz, viszonylag hamar szárad, és minden nehezéknek szánt anyagot megfog. Vagy lehet önmagában is telenyomni a gép orrát. Csak vigyázzatok vele a szilikon tartalma miatt, köztudottan a szilikon szétdobja a festéket, külsőleg ne használjátok! Akkor zsírtalanítás ezerrel. :) :) :)
Kislõcsös 139488 2008. március 21. 19:47
Válasz erre
Sziasztok bajtársak!

Ezeket énis mind kiprobáltam és mindegyik jo pár év multán elengedi a súlyt.Azóta a horgászbolti olom golyokat műgyantával rögzitem,de bár milyen két komponensű ragasztó jó ami nem oldja meg nagyon a műanyagot.a pillanatragasztóval az a baj hogy a gözei meg marják az üveg felületet.
Egyszer elkövettem azta hibát egy régi KLM B-747es felújításakor,amiben a gyurma elengedte a nehezéket,hogy be injekcióztam gyantát hogy rögzitsem.Ennek az lett az eredménye hogy ahogy a gyanta elkezdett kötni,összeveszett a gyurmával ami azt eredményezte hogy az ablakokon kezdett kifolyni a meleg gyurma mint a tubusbol a piros arany.de persze mikor kihült a gyanta akkor a gyurma is megszilárdult. :D
Zozó 139487 2008. március 21. 14:16
Válasz erre
Csatlakozom az előttem szólóhoz.A gyurmával nekem is meggyűlt a bajom.
Azóta vastagabb forrasztó ónt (köznapilag "cin-t") használok méretre vágva,hajlítva
és pillanatragasztóval rögzítve. Még soha nem volt vele baj.
Fodi 139486 2008. március 21. 14:09
Válasz erre
A hagyományos gyurmát én nem ajánlom, hosszú távon gondot okozhat. Nekem pl. egy Jak-23 orrában lévő gyurmából pár év után elkezdett szivárogni (az eltömített műanyagon keresztül...) vmi olajos lé és tönkretette az orr fémszínű festését.
Ata92 139485 2008. március 21. 12:18
Válasz erre
Hoppá, ez véletlen kétszer ment...
Ata92 139484 2008. március 21. 12:16
Válasz erre
Szia Filip!

Szerintem tedd az ólmot egy kisebb gyurmadarabba és aztán a gép orrába.
Ata92 139483 2008. március 21. 12:15
Válasz erre
Szia Filip!

Szerintem tedd az ólmot egy kisebb gyurmadarabba és aztán a gép orrába.
fodi 139482 2008. március 21. 12:13
Válasz erre
Én gyurmaragaszóval soktam rögzíteni (Bluetac, vagy a teszkós, fehér változat). Az nem szokta elengedni.
Filip 139481 2008. március 21. 11:49
Válasz erre
Sziasztok!

Ne haragudjatok a kérdésért, ha már egyszer volt, de visszaolvasva sem találtam rá választ.
Mi a legjobb anyag, és módszer utasgép orrkúpjában elhelyezendő súly problémájára? Ragasztottam már ólmot, de a ragasztó egy idő után elengedte, és most sétál a gép belsejében. Valami jobb, tartósabb megoldást szeretnék.
Köszi
Zozó 139480 2008. március 20. 12:17
Válasz erre
Sziasztok!
Némi eladó irodalom:
AirlinerTech
Airbus A340 2500-
Lockheed L-188 Electra 2500-
Boeing 747-100/200/300/SP 2500-
747-400 2500-
777 2500-
Airliner Liveres
Jetliner Glory 3000-
Airliners in flight
A gallery of air-to-air photography 3000-
ABC
Airbus A340 1000-
Airliner Markings 8
MD-80 2000-
Jetliner
Boeing 777 2500-
Boeing Airliners
Boeing 747/757/767 in colour 2500-
Heel Technotek (német)
Boeing 747 1500-
Enthusiast Colour Series
Boeing 777 2000-

pribelszki.zoltan@t-online.hu
Brúnó 139479 2008. március 19. 17:12
Válasz erre
Sziasztok!
Múlt hét pénteken itt jártunk, Auto und Technik MUSEUM SINSHEIM.
Rengeteg repülésel kapcsolatos dolog is ki van állítva, mint pl. TU-144, TU-134, Concorde, Vickers Viscount, JU-52...stb. A kültéren kiállított gépekbe be is lehetett menni. Óriási élmény volt végig sétálni a Concord belsejében, még akkor is, ha szinte teljesen üres. A múzeum boltjában vettem is egy szép sötétkék bögrét, rajta arannyal a Concord. Képek az alábbi linken.
public.fotki.com/airfilter/others/auto--technik-museu/
Brúnó
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134.