<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
juge75 | Adatlap | 12323 | 2009. május 27. 17:13 | ||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 12322 | 2009. május 27. 15:14 | ||||||||||||||||||||||||
Sulyid! Röviden és értelemszerűen, csak a külsőségeket értelmezve: T-54A késői variáció, már T-55-nél látható futógörgőkkel, de még a lövegcső mellett nem volt sugárvető. Majd később sugárvetős változatok is jöttek. A többségénél még baloldalon is volt üa. tartály. Az első szovjet, majd később lengyel gyártmányok is jöttek. T-55 (1962-től), az első szovjet széria nagyon hasonlított a T-54-re, de nem volt rajtuk a 12,7 légvédelmi DSHK, de még volt homlokgéppuska. Majd jött T-55A, jellegzetesen más, megerősített búvónyílással és megerősített pk. kupolával. Ebből jött 12,7 légv. gpu változattal is, az elsőknél teli, a későbbieknél osztott töltőkezelő búvónyílással. Ezekből volt szovjet, csehszlovák és lengyel változat is. Majd csehszlovák koprodukcióval megszületett a T-55AM. | |||||||||||||||||||||||||||
sulyid | Adatlap | 12321 | 2009. május 27. 13:35 | ||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 12320 | 2009. május 27. 13:30 | ||||||||||||||||||||||||
:-) Vicc volt. | |||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 12319 | 2009. május 27. 13:26 | ||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 12318 | 2009. május 27. 13:21 | ||||||||||||||||||||||||
sulyid | Adatlap | 12317 | 2009. május 27. 13:16 | ||||||||||||||||||||||||
Páncélos! Milyen T54/55-ösök voltak rendszerbe állítva a magyar néphadseregben? | |||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 12316 | 2009. május 27. 13:11 | ||||||||||||||||||||||||
Köszönöm, Páncélos! | |||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 12315 | 2009. május 27. 12:33 | ||||||||||||||||||||||||
bob-pot.narod.ru/boev.htm Egy oldal elsősorban Juge 75 és Romeo részére, de bárkinek, akit az orosz rakétatechnika érdekel, műszaki rajzokkal, képekkel és videóval. | |||||||||||||||||||||||||||
Jimbobá | Adatlap | 12314 | 2009. május 27. 11:38 | ||||||||||||||||||||||||
Persze, ezt kihagytam, forrásmegjelölés kell mindenképp. De lehet rosszul tudom. MTI-nél talán a hozzáférésért kell fizetni, gondolom nem teszik ki csak úgy a netre. Ma vége T-72-zök egy kicsit... :D Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 12313 | 2009. május 27. 10:06 | ||||||||||||||||||||||||
Jimbobá! (((ha egyszer már publikálták valahol ők, vagy bárki az ő engedélyükkel (pl. újság, net), akkor már szabadon felhasználható.))) Igen, ha odaírod, hogy forrás: ? (((Az oktatási, kutatási, kulturális célú felhasználás pedig jogdíjaktól mentes))) Ezt az MTI-nél nem tudják, mert, ha saját célra szeretnél egy képet, akkor 1000Ft, ha publikálni szeretnéd, akkor 500 példányig 10000Ft. | |||||||||||||||||||||||||||
Jimbobá | Adatlap | 12312 | 2009. május 27. 09:23 | ||||||||||||||||||||||||
Nem biztos, ha egyszer már publikálták valahol ők, vagy bárki az ő engedélyükkel (pl. újság, net), akkor már szabadon felhasználható. Az oktatási, kutatási, kulturális célú felhasználás pedig jogdíjaktól mentes, hiába van kiírva, hogy "miden jog fenntartva". Én így tudom, volt idő, amikor sokat bújtam a szerzői jogi törvényt. Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 12311 | 2009. május 27. 07:57 | ||||||||||||||||||||||||
Igen, az jó lenne, csak ebben a túlbonyolított világunkban fizethetnénk a jogdíjakat a HM, és az MTI részére. | |||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 12310 | 2009. május 26. 19:04 | ||||||||||||||||||||||||
Szerintem itt a Makettinfon nyithatnánk Magyar Néphadsereg retro topikot. | |||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 12309 | 2009. május 26. 19:00 | ||||||||||||||||||||||||
Ádám | Adatlap | 12308 | 2009. május 26. 15:31 | ||||||||||||||||||||||||
Köszönöm a tippeket ! Valószínű, hogy a BMP-s változatot fogom megcsinálni, mert az urak városi kamuflázst kaptak ! Minden jót ! | |||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 12307 | 2009. május 26. 13:13 | ||||||||||||||||||||||||
BMP-3 vagy BMD-3. Csecsenföldön főleg BMD, Afganisztánban BMP-1-2. | |||||||||||||||||||||||||||
Visi | Adatlap | 12306 | 2009. május 26. 11:25 | ||||||||||||||||||||||||
Szia! Nézz szét a youtube-on, de BMP szerintem megfelelő! | |||||||||||||||||||||||||||
Ádám | Adatlap | 12305 | 2009. május 26. 10:59 | ||||||||||||||||||||||||
Üdvözletem mindenkinek ! A kérdésem az lenne, hogy 1/35-ös Zvezda Szpecnaz-egységhez milyen jármű lenne a megfelelő ? Előre is köszönöm a választ ! | |||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 12304 | 2009. május 25. 16:54 | ||||||||||||||||||||||||
Szia T-72AV! Megkérem barátomat, hogy küldjön még róla képeket. | |||||||||||||||||||||||||||
T-72AV | Adatlap | 12303 | 2009. május 25. 16:19 | ||||||||||||||||||||||||
helo romeo nem szeretnék kunyerálonak tuni de anyira tetszik a blg-s kép hogy muszály meg kérdeznem hogy nincsen még eről kép melékelek a tatai nyiltnaprol 2 képet blg hidat vet előre is kőszőnőm | |||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 12302 | 2009. május 25. 14:25 | ||||||||||||||||||||||||
Ja, IGLA idítást gyakoroltak a BMP deszantteréből búvónyílásban állva. | |||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 12301 | 2009. május 25. 13:59 | ||||||||||||||||||||||||
Most már alig ismernél rá a helyre, be van szántva és kisfák lettek oda ültetve. Magánkézbe került. | |||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 12300 | 2009. május 25. 13:59 | ||||||||||||||||||||||||
Úgy látom, alaposan leírtották a bokrokat. | |||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 12299 | 2009. május 25. 13:52 | ||||||||||||||||||||||||
Most már tudom melyik hegy van a háttérben. | |||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 12298 | 2009. május 25. 13:51 | ||||||||||||||||||||||||
Tudod azon lepödtem meg, hogy általában csak a légvédelmi lővész katonákat hozták, de itt valószínű hogy BMP-ből indították a Sztrela és Igla rakétákat. | |||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 12297 | 2009. május 25. 13:46 | ||||||||||||||||||||||||
Szia Juge75! Küldött még egy képet Drégelypalánkról, a MISTRAL melett BMP-k láthatók. | |||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 12296 | 2009. május 25. 13:31 | ||||||||||||||||||||||||
Persze hogy ott van, az is magyar volt. | |||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 12295 | 2009. május 25. 13:26 | ||||||||||||||||||||||||
SKAF BLOKAMI, ez van oda írva a szerkezeti ábrán. | |||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 12294 | 2009. május 25. 13:21 | ||||||||||||||||||||||||
Ott nagyjavították a mieinket. | |||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 12293 | 2009. május 25. 13:20 | ||||||||||||||||||||||||
Nem tudom, kérdeztem édesapámat, elképzelhető hogy lengyelhonban fabrikáltak valamit. | |||||||||||||||||||||||||||
gaunt | Adatlap | 12292 | 2009. május 25. 13:16 | ||||||||||||||||||||||||
Mellesleg a Tank.hu Silkáján is rajta vannak a dudorok... Talán egy hazai átalakítás lenne? | |||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 12291 | 2009. május 25. 12:35 | ||||||||||||||||||||||||
Ismerősöm küldte. | |||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 12290 | 2009. május 25. 11:15 | ||||||||||||||||||||||||
Honnan veszed, hogy ez Drégelypalánk? | |||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 12289 | 2009. május 25. 11:06 | ||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 12288 | 2009. május 25. 08:35 | ||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 12287 | 2009. május 25. 08:33 | ||||||||||||||||||||||||
Srácok, gondban vagyok. Nézegetem a Silka képeket, videókat és észrevettem a tornyon 3 dudort, amit csak a magyar képeken látni. A többi V1 Silkán, mint a maketten is itt egy téglalap alakú szerelőnyílás fedele látszik. Ez még a díszelgő járműveken is látható, de nem mindegyiken! Az ex-bólyai járműveken ott a 3 dudor, Nagyoroszi lövészeten is látható, Nagyatádi színes hadgyakorlatos képeken is ott van, de a szemléken pont nem ilyenek látszanak, illetve mintha az első középen haladó járműveken is ott lenne, de nem tisztán kivehető. Lengyelekén például nincs! Sem más nációk járművein. | |||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 12286 | 2009. május 25. 07:32 | ||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 12285 | 2009. május 25. 07:23 | ||||||||||||||||||||||||
Nem tudom, de engedtessék meg, hogy itthonra így készítsem el :) Versenyre meg úgysem viszek semmit. A makettfotóimat nem referenciának szántam. Most lehet rám fujjolni. A magyar honvédség sajnos gyakran semmilyen jelzéssel nem látta el járműveit. | |||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 12284 | 2009. május 25. 00:37 | ||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 12283 | 2009. május 24. 22:58 | ||||||||||||||||||||||||
avirex | Adatlap | 12282 | 2009. május 24. 19:53 | ||||||||||||||||||||||||
emerson | Adatlap | 12281 | 2009. május 24. 19:04 | ||||||||||||||||||||||||
melyik makett gyártó készíti? | |||||||||||||||||||||||||||
emerson | Adatlap | 12280 | 2009. május 24. 19:03 | ||||||||||||||||||||||||
melyik makett gyártó készíti? | |||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 12279 | 2009. május 24. 18:57 | ||||||||||||||||||||||||
Sztem ilyent sok helyen csináltak.Másoktól is hallottam már... | |||||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 12277 | 2009. május 24. 13:14 | ||||||||||||||||||||||||
Egy volt munkatársam mesélte, hogy egyszer "megsütöttek" rajta egy macskát. Barbár állatkínzók... | |||||||||||||||||||||||||||
gaunt | Adatlap | 12276 | 2009. május 24. 13:12 | ||||||||||||||||||||||||
Gondolom egy P-40-essel szépen ki lehetne irtani egy kissebb mező rágcsálóállományát... Kicsit más ugyan, de a MiG-25 radarja elméletileg 1 km-en belül meg tudott ölni egy nyulat. Azt mondjuk nem tudom, hogy mekkora teljesítményű a radarja, de nem hinném, hogy eléri a 2 MW-ot, de ha jól tudom a földi bekapcsolásáért börtön járt. Visszatérve a földi radarokra, az oldalsó sugárnyalábok mennyire veszélyesek az emberre? | |||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 12275 | 2009. május 24. 00:04 | ||||||||||||||||||||||||
Ennyit írnak teljesítményre, mint sugárzott energia. Illetve 2 MW és a felett. Radar kezelőknél sajnos előfordul a foghullás, nemzőképesség elvesztése esetleg rák. Ezért van érvényben, hogy bekapcsolt sugárzónál nem szabad elé állni túl közel. Szolnokon például majdnem baj lett abból, hogy az egyik An-26 radomja oldalra volt hajtva mert tesztelték a rendszereket. Csak érdekesnek tűnt a mozgó tányér az ott posztoló őr katonának és gondolta megnézi közelről is. Hála istennek, semmi kárt nem okoztak nála. | |||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 12274 | 2009. május 23. 23:53 | ||||||||||||||||||||||||
Pontosítok: nem mobil, önjáró. | |||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 12273 | 2009. május 23. 23:50 | ||||||||||||||||||||||||
P-37 a telepített elődje, két tányérral. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
ZSU-57-2 járművön fel van festve az üza tartályokra hogy "üzemanyag"-fehérrel.
A t-54-55 járművekre is jellemző ez? Ezek is jármű zöldek alapban?