<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
SImi | Adatlap | 432229 | 2010. január 23. 14:46 | ||
Szerintem fotomontázs. Egyrészt csak egy lövedék látható, holott a hajó éppen össztüzet lő. Másrészt csíkot húz, mint egy rakéta... túl hatásvadász. Előzmény: (432228) Sennás 2010. január 23. 14:05 | |||||
Sennás | Adatlap | 432228 | 2010. január 23. 14:05 | ||
Ez komoly.Jó zársebességet választott a fotós.{vagy a lövedék csak fotó montázs} | |||||
SIG | Adatlap | 432227 | 2010. január 23. 13:54 | ||
Sziasztok ! Akkor bővíteném ezt a gyűjteményt egy ritkábban látott fotóval is :) | |||||
MAZHL2005 | Adatlap | 432226 | 2010. január 23. 00:12 | ||
Simi | Adatlap | 432225 | 2010. január 22. 14:42 | ||
Kedve Gábor Barátom! Veled nem vitatkozom, különösen úgy, hogy nem ismerem az alább említett maratást. Csak pl feltünt, hogy a nehéz-légvédelem kupolái milyen percízen vannak feljavítva; ehhez speciel a 350-esekhez sincs sok minden meg a maratásokban (igazából csak a zárófedelek). És akkor még nem beszéltem a nyitott hangárról, a szuper kis Arado-król, amiről megint csak nem hiszem, hogy a martásból lett olyan, amilyen. Szépek a p.tornyon és a kéményen levő kapaszkodósorok is - szerintem, az se maratás. És még sok kis apró részlet... Szerintem a kit+feljavítók kb 25 e Ft-ott tehetnek ki együtt. | |||||
Sebi | Adatlap | 432224 | 2010. január 22. 13:31 | ||
Kedves Barátom ! Sajnos egy kissé ellent kell mondanom. Ez az egész nagyrészt maratással van feljavítva. A Tom's Modelworks-nek van egy Scharnhorst/Gneisenau című készlete amit anno pont a Heller maketthez adott ki. Ami szinte biztos, hogy nem maratás, az néhány kapaszkodó és cső, valamint az ablakok vízvetői. Amennyire látom ő inkább a felépítményhez nyúlt hozzá itt-ott. De hogy őszinte legyek szerintem részletkérdés miből mennyit használt. Lehet akármilyen fantasztikus maratása, ha nem tudja rendesen feltenni és kombinálni a saját építéssel. Itt pedig úgy tűnik jól sikerült. Az összhatás nagyon jó lett. Nekem tetszik ez a dioráma. | |||||
Simi | Adatlap | 432223 | 2010. január 21. 16:13 | ||
Nyugodtan állíthatom: nagyobbrészt NEM maratással van feljavítva az a Scharnhorst. Ahhoz pedig nem kell sok pénz pl a húzottszálhoz, a rézdróthoz, az alulemezhez, meg a sztirolhoz stb. | |||||
sanyi | Adatlap | 432222 | 2010. január 21. 15:19 | ||
Érdemes lenne megkérdezni hogy ezt a maratás és feljavítás dolgot mennyiből hozta ki. Szerintem itthon kevesen engedhetnék meg maguknak. Szóval nem csak ügyesség kell hozzá hanem - mint sok minden máshoz is - pénz. Az már más hogy még ha lenne, akkor sem költenék egy makettre ennyi pénzt... | |||||
hobbista | Adatlap | 432221 | 2010. január 21. 14:06 | ||
Ez nekem is feltűnt. Talán azért van ez így, mert mi, szegényebb országból valók, megpróbáljuk még értékesebbé tenni azt, ami-lehet számunkra horribilis összegért-megadatott. | |||||
Simi | Adatlap | 432220 | 2010. január 21. 13:02 | ||
EDE! Örülök, hogy nem bántódtál meg azon, amit írtam. Én látom, hogy milyen sokat dolgoztál vele, de a hajó még így is olyan, amilyen. Ezt a Matchbox készeletet igazából - szerintem - arra szánták, hogy gyerekek 1 óra alatt összerakják és közben csendben legyenek. Hasonló szinten talán 10.000. -ből egy kerül feljavításra. Heller Scharnhorst: azért nem ír róla Fran Romero egy sort se, mert ha belekzd, akkor egy regényt kellett volna írnia. Nyilván egy rendkívül ügyes és találékony ember. Le a kalappal előtte! Kíváncsi lennék, hogy hol él (Latin-Amerika?). Érdekes, hogy a jóléti nyugati országokban viszonylag sokan építenek hajót, de hijával az ügyességnek, találékonyságnak és szellemességnek: a legtöbben csak a maratást tudják összehozni úgy-ahogy a kittel (ld Peter van Buren és társai)... | |||||
epi85 | Adatlap | 432219 | 2010. január 21. 12:13 | ||
Hali! Szeretném megköszönni mindenkinek aki segített! | |||||
EDE | Adatlap | 432218 | 2010. január 21. 10:42 | ||
SImi! Ez a dioráma hihetetlen! Az Arado 96-osok a fickó ujján szenzációsak, de legjob a gőzmozdony! Az egész eszméletlen munka lehetett. Kár, hogy nem ír semmit a munkáról! Ezt a két Illustrioust érdemes összehasonlítani! www.modelshipgallery.com/gallery/cv/hms/illustrious-400-ps/ps-index.html www.steelnavy.com/HellerIllustriousLC.htm | |||||
EDE | Adatlap | 432217 | 2010. január 21. 10:34 | ||
SImi! Remekül eltaláltad az érzéseimet! Nem kell "megkövezned"! :) Bár mivel én láttam milyen volt az eredeti, meg vagyok elégedve a végeredménnyel. Rengeteg dolog hiányzik róla, de mint mondtad, szegénykém többet tényleg nem érdemel. A felépítményeket nézve kihajítottam volna, de valahogy a hajó formája megkapott, és megsajnáltam. Meg akkor még, amikor elkezdtem, időmilliomos voltam, és nem adtam volna 7000 Ft-ot egy Tamiyáért. Először úgy voltam, hogy minden maszek lesz rajta, még korlátot is gyártottam. Ez a karámkerítéshez hasonló látható az első kémény jobb oldalánál. A többi az Eduard lábas korlátja, amit baromi nehéz felszerelni, ezért még valahonnan szerznem kéne "lábatlan" korlátot, aminek az alja is végigfut, vagy hogy mondjam. | |||||
hobbista | Adatlap | 432216 | 2010. január 21. 10:05 | ||
Szerintem is a Heller hajók-enyhén kifejezve-gyengécskék, de alapnak nagyon jók. Az már a makettezőn múlik, fantáziáját,kézügyességét, türelmét és nem utolsó sorban pénztárcáját bevetve mit hoz ki belőle. | |||||
Simi | Adatlap | 432215 | 2010. január 21. 09:09 | ||
www.modelshipgallery.com/gallery/bb/dkm/scharnhorst-400-fr/fr-index.html Épp tegnap szidtam meg a Heller kiteket. Erre ma egy Fran Romero nevű ember feltett egy nagyon szép diorámát egy Heller Scharnhorst-al a középpontban. Döbbenetesen jó! Sok mindent persze kicserélt, vagy nagyon alaposan feljavított. Szívhatott rendesen, de nagyon ütős lett. | |||||
hobbista | Adatlap | 432214 | 2010. január 21. 09:03 | ||
Ja, ja, ott a szó. Én most egy 1/700-as Wisconsint művelek, Trumpeter kiadásban. Sajnos képekkel még nem tudok szolgálni. A kit minőségével meg vagyok elégedve. | |||||
lucky | Adatlap | 432213 | 2010. január 21. 07:41 | ||
Arról nem beszélve, h a kiszolgáló személyzetnek ( pl szakácsok) volt második "állásuk" is | |||||
hobbista | Adatlap | 432212 | 2010. január 21. 01:08 | ||
És ilyenkor valszeg ebédszünet is volt. Nehezen tudom elképzelni, hogy a legénység egyik fele kollektívan eszik, míg a másik fele keményen lövöldöz. | |||||
Simi | Adatlap | 432211 | 2010. január 20. 23:34 | ||
Ha jól emlékszem, egyszer Csatahajós barátunkkal éppen erről a témáról beszélgettünk jóegynéhányan Móváron. Ákos szerint azonban a kilengés mértéke nem volt túl nagy. Tehát a konyhán biztosan észrevették az össztüzet, de nem borult ki a krumplileves. A tányérok az ebédlőben biztosan jobban megsínylették. A csatahajóknál fontos kritérium volt az oldalstabilitás, különben nem lehetett volna pontosan tüzelni. | |||||
hobbista | Adatlap | 432210 | 2010. január 20. 23:28 | ||
Nem tudom miért, nekem a hajószakácsról Steven Segal jut eszembe. | |||||
hobbista | Adatlap | 432209 | 2010. január 20. 23:23 | ||
Gondolom a szakács ilyenkor direkt nem főzött, hanem felvett egy fülvédőt, és leszaladt a hajó legaljába. | |||||
Simi | Adatlap | 432208 | 2010. január 20. 22:38 | ||
EDE! Én is valamikor így kezdtem: vettem egy helleres Bismarckot, és amikor szembesültem a megannyi hibával elhatároztam, hogy csakazértis feljavítom tisztességesen. Aztán jött a Yamato és letettem róla. Szóval ami már eredendően nem jó, azt kár tovább vakarni: sohasem lesz igazán szép. Állítom, ha ebből a kitből világversenyt hirdetnének, valószínűleg az első 3-ban lennél. Csak az a baj, hogy ezt te magad se igazán respektálod, mert pl. ránézel egy fotóra és máris flusztrálódsz. Azt javaslom tehát neked, hogy szerezz be egy normális kitet (ahol viszonylag méret és alakhűek a dolgok, mert az a lényeg) és azzal dolgozz: egészen más lesz a közérzeted is. Különben egészen szép dolgokat műveltél vele, de sajnos nem érdemli meg. Ugyanezzel az erőfeszítéssel egy jobb készletből sokkal többet tudtál volna kihozni. Remélem, nem bántottalak meg... Ha igen, akkor "megkövezlek" (valaki egyszer néhány éve így irta nekem és akkor nagyon megtetszett; természetesen a "megkövetlek" szót helyettesíti). | |||||
Laci | Adatlap | 432207 | 2010. január 20. 22:19 | ||
Simi! Sajnos jól láttod az itthoni dolgokat! Üdv! | |||||
Laci | Adatlap | 432206 | 2010. január 20. 22:18 | ||
Epi85! A Balti csíkozás nekem is tetszik,majd én is olyanra akarom festeni.Pontosabban 1941 május5,mikor is Hitler megtekintette a hajót.A festésben inkább Simi tudna segíteni,mert Ő már csinált egy párat. Üdv! | |||||
Sennás | Adatlap | 432205 | 2010. január 20. 21:35 | ||
Nem tudom annyira jó súlyközép pontja hogy nem billen meg az ellenkező oldalra?A szakács nyakába borúlt a krumpli leves biztos. | |||||
vlevi | Adatlap | 432204 | 2010. január 20. 21:27 | ||
Állítólag nem sok levegő maradt ilyenkor a hajó környékén a 9darab löveg szó szerint elszívott minden levegőt a környékről. | |||||
BBalázs | Adatlap | 432202 | 2010. január 20. 21:00 | ||
Sennás! Engem a harmadik kép fogott meg, eddig ilyet max biciklivel és mocival készítettem, de azt hiszem van ebben is fantázia! | |||||
EDE | Adatlap | 432201 | 2010. január 20. 20:01 | ||
Urak! Feltöltök néhány képet brutto 10 éve készülő Indianapoliszomról. Született: 2000 Anyja neve: Matchbox Fizettem érte 1100 Ft-ot Újjászületés kezdete, és folytatása: 2003, 2007, 2009 Kész lesz: remélem 2010 Ekkor sem lesz tökéletes, kísérleti modellnek szántam, mire megyek a trancsírozással, majd feljavítással. A hátsó felépítmény szilánkvédő palánkjait ledaráltam, majd újraépítettem(az eredeti 1 mm széles volt, ez a valőságban 70 centi lenne, még a Yamato is megirigyelné övpáncélnak. Szívószálak, damil, rézdrót, meg az Eduard Enterprise fotomaratásból lopott alkatrészek kerültek rá. Ja a böszme, csatahajóágyúnak beilló 40 mm-s Boforsokat, meg a 20mm Oerlikonokat is próbáltam megszépíteni. | |||||
Sebi | Adatlap | 432200 | 2010. január 20. 18:48 | ||
Szia ! Hát ha ennyire tetszik, akkor engedd meg, hogy kissé nagyobban is megmutassam. Ehhez három szín kell: Fehér, humbrol 183 és humbrol 67. | |||||
epi85 | Adatlap | 432199 | 2010. január 20. 18:02 | ||
Vagy ha mégis mosolyogtak akkor az nem önszántukból tették.Mondjuk úgy a lökéshullám görbét rakott a szájukra. :) Bár őszintén szólva én sem nagyon tartózkodtam volna a közelben. | |||||
Sennás | Adatlap | 432198 | 2010. január 20. 17:04 | ||
Szia Levi!Igen brutállis,beálsz a lökéshullámba beálítja a séródat az biztos.Elméletileg volt egy olyan film amin talán az Iowa-n a 2.lövegtoronyba történt valami robbanás na ott bent nemigen mosolygott senki. | |||||
vlevi | Adatlap | 432197 | 2010. január 20. 16:56 | ||
Nekem a második képről van egy "felülnézeti" ábrám. Azon nagyon brutális. | |||||
hobbista | Adatlap | 432196 | 2010. január 20. 15:12 | ||
OK. Időközben lett egy. Fáziskésésben vagyok, mert közben videoklippeket nézek/hallgatok a Youtube-on. | |||||
Sennás | Adatlap | 432195 | 2010. január 20. 15:09 | ||
Ez nem nyelvtan óra!Most öltözök megyek a USA-ba neked fényképezni.Na csá. ... Ja Sapka-sál! | |||||
hobbista | Adatlap | 432194 | 2010. január 20. 15:06 | ||
Nagyszerűek a képek, de a helyesírásod csapnivaló! A Wisconsinról mutass új képet, ha tudsz! | |||||
Sennás | Adatlap | 432193 | 2010. január 20. 14:56 | ||
Sennás | Adatlap | 432192 | 2010. január 20. 14:47 | ||
CSABI!Pörögjél fel mert le vagy maradva! | |||||
Sennás | Adatlap | 432191 | 2010. január 20. 14:27 | ||
Valaki egyszer találóan azt írta a "Google a legjobb barátom" {hát nekem nem de hasznos} hát igy.Csak sok türelem meg a "varázsszó". | |||||
hobbista | Adatlap | 432190 | 2010. január 20. 14:17 | ||
Igen. Szépek egytől egyig...de honnan szerzel ilyen képeket? | |||||
Sennás | Adatlap | 432189 | 2010. január 20. 14:06 | ||
Simi | Adatlap | 432188 | 2010. január 20. 09:48 | ||
Gonzo! A beszerzés egyik módja a "kannibalizálás", vagyis szétbontasz pl egy rossz PC tápot, vagy vmi hasonlót és a benne talált drótokat leméred és már is van mondjuk pár száz méter 0.3-as rédrótod. 3-4 ilyen elektromos kütyü szétszedése után szinte miden használható méretben lesz drótod. És ez csak időbe kerül. A másik beszerzési forrás, ha elmész egy villanymotor tekercselőhöz és veszel tőle néhány száz Ft-ért a kívánt méreteket. | |||||
Simi | Adatlap | 432187 | 2010. január 20. 09:40 | ||
Én anno úgy oldottam meg a balti csíkok festését, hogy magukat a csíkokat (a fehéret és a feketét is külön-külön) maszkolószalaggal imitáltam először. Így oldalról is le tudtam ellenőrizni, hogy jó lesz-e. Aztán a maszkolószalagokat is körbemaszkoltam és aztán az imitációt leszedve festettem fel. Különösen a parancsnoki torony festése nehéz. Jobb is, ha a szintek összeragasztása előtt festi le az ember. | |||||
Sszabi | Adatlap | 432186 | 2010. január 20. 08:30 | ||
Szia! Szerintem csak simán ki kell a csíkok mentén maszkolni, ami itt nem tűnik elsőre olyan nehéznek, mert a kamuflázs egyenesekből áll. Ecsettel oldható meg a festés szerintem, de mire kimaszkolod az egészet... bár az eredmény kárpótol majd szerintem. www.bismarck-class.dk/tirpitz/tirpitz_menu.html Itt van több séma is a festéséhez, és szerintem elég pontos is az oldal(ha már ismered akkor bocsi nem szóltam). Ha tévedek a többiek majd kijavítanak. | |||||
epi85 | Adatlap | 432185 | 2010. január 20. 07:42 | ||
Szia Laci! Kösz a felvilágosítást,jó h így most már tudom a színek pontos neveit.Ezek után már hozzá tudom keresni a megfelelő számozású festékeket.Én a pirosra csak azért mondtam h piros mert ahhoz hasonlít.Bár nekem nem színekkel van a gondom hanem inkább a festéssel.Mármint a felépítmények festésével,annak kivitelezésével.Hogyan tudnám úgy maszkolni h az frankó legyen.Nekem mondjuk az Norvég parti festése tetszik.(remélem nem mondtam hülyeséget)Remélem tudjátok mire gondolok így kora reggel. :) Valami ilyesmire gondoltam: www.lancastermuseum.ca/photos/p_tirpitz2.jpg | |||||
Laci | Adatlap | 432184 | 2010. január 20. 07:29 | ||
Epi85! Az orr és tat álca:grafitszürke pontosabban.Vigyázz,mert nem egyforma a két oldali kamuflázs sem! Üdv! | |||||
Gonzo | Adatlap | 432183 | 2010. január 20. 06:40 | ||
Köszi Simi! Már csak annyi kérdésem lenne, hogy mi a beszerzési forrása: valami elektromos kütyüt kell szétberhelni hozzá, vagy lehet kapni "tekercsben". És ha igen merre lehet megvenni. Köszi: Gonzo | |||||
Simi | Adatlap | 432182 | 2010. január 19. 23:46 | ||
Sajnos, ahogy Sszabi is írta, szinte nincs olyan alkatrész, ami jó lenne a Hellereken. Én eddig egy olasz egyént láttam neten (neve nem jut eszembe), aki sorozatban ezeket a Heller hajókat építi (egész elfogadható szinten) - de nyilván mazochista az illető. | |||||
Simi | Adatlap | 432181 | 2010. január 19. 23:41 | ||
Lacikám! Nagyon bánatos vagyok. Kár, hogy ennyire globalizálódni vagy kénytelen (mert itthon nyilván nem úgy mennek a dolgok...). | |||||
Laci | Adatlap | 432180 | 2010. január 19. 23:29 | ||
Simi! Hät mit is mondjak.Legutobbi hirek szerint is csak märcius vegen megyek haza,mert sikerült kicsikarnom 2 hetet.Utäna viszont menni kell spanyol utän finnbe.Szoval eleg szükös az idöm,de ha lehet azon leszek,hogy lefessem a Bismarckot.Mondjuk az enyem kesöbb lesz kesz,mint a tied. Epi85! Na most szeretnelek felvilägositani a Bismarck szineivel kapcsolatban. Vizvonal alatt: vörös barna Vizvonal:antracitszürke Hajotest:közepszürke älca festes orr-tat:sötetszürke Vizälca:feher felepitmeny:ezüstszürke Balti festes-csik:fekete-feher Ha tudok segiteni szolj! Üdv mindenkit! | |||||
Sszabi | Adatlap | 432179 | 2010. január 19. 22:04 | ||
Üdv! A hajótest deformáció ismerős bár én ezt az airfix Hood-jánál tapasztaltam ezt. Ezt a makettet senkinek nem ajánlom aki az 1941-es állapotában kívánja elkészíteni a hajót.(bár ha valaki szereti az önkínzó munkákat...) Semmi sem jó rajta, a felépítmény borzalmas, na meg vastag minden és nem alakhű sok alkatrész. Én pont emiatt próbálom meg az elkészülte utáni állapotban megörökíteni, de ez se túl egyszerű... Így viszont sok mindent nem kell ráraknom, amit csak maratásból tudtam volna megoldani (pl. légvédelmi fegyverzet) Mondjuk most félreraktam, majd ha több erőm lesz akkor nekiállok ismét :P Jó építkezést mindenkinek! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |