/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737.
Stefan 400012 2007. január 9. 13:49
Válasz erre
Lassan átkergetnek minket a "kötelezés" topikba :D
Tibcsi 400010 2007. január 9. 13:34
Válasz erre
Kedvet kaptam a drótakadályokhoz... azt hiszem, otthon előveszem a jó öreg Podvát és szitává huzalozom! :-)))
Kalóz 400007 2007. január 9. 13:05
Válasz erre
Ward!
Ha elfelejted nem baj, nekem is megvan az a lapszám, meg scannerem is van.
Egyébként kifejezetten 48-as gépekre ajánlja BGy (azért 72-ben is meg lehet csinálni, csak apróbb kezű makettező (1:72-es) kell hozzá :)
Mellesleg a Spad huzalozása nem a szokványos volt, de a képek róla az otthoni gépemen vannak. Majd délután előkeresem.
Kalóz
warbirds 400006 2007. január 9. 12:35
Válasz erre
Rendben, akkor megpróbálom nem elfelejteni berakni a cumó közé a 7végén...:) Amúgy tényleg jól fejlődik a dolog, csak hajrá!
Stefan 400005 2007. január 9. 12:19
Válasz erre
Köszi a tippeket! Bár nem csak a "drótozásban" kell még fejlődnöm, de alakul, mint lapos gyerek a prés alatt ;) :)))
A szkennelt újságrészlet érdekelne, ha nem nagy gond. Köszi előre is!
warbirds 400004 2007. január 9. 12:12
Válasz erre
Stefan! Egyáltalán nem baj, elvégre ez is éppen készül...:DD Ha már nagyon profi leszel a "drótozásban" akkor azt is megcsinálhatod, hogy a legvékonyabb gombostűre vagy fúróra, amit találsz rátekersz egy rossz trafóból származó vékony rézszálat és hurkot csinálsz belőle. Hagysz neki egy kis szárat ott, ahol összetekerted a drótot és ezt ragasztod a dúcokba fúrt lyukakba. Ilyenkor nem kell átfúrni/később tömíteni a lyukakat, de méis át tudod fűzni rajta a huzalt/húzott szálat. Ebben az esetben arra vigyázni kell, hogy száradásig feszesen tartsd a "kötelet" és párhuzamosan feszítsd a kötéllel. Egy régi Modell és makettben van erről egy kis infó, ott egy Albatros-t készített a szerző. Ha gondolod, a jövő héten elhozom az újságot és beszkennelem neked. Üdv! warbirds
Stefan 400003 2007. január 9. 10:26
Válasz erre
Ja, a negydik képről nem is írtam :)
Ezúttal kifúrtam (jó vékony gombostűvel és nagyon óvatosan, ennek egyéb következményeit eltakarja majd a csiszolás, meg a festés) a tartóelemeket, hogy majd a kötelezés könnyebb legyen és ne kelljen rátekerni, mint az első Spad-on.
Remélem nem gond, hogy ide írtam és nem az "égbolt meghódítóiba".
Tudom, nem tökéletes még. Jó pici darabok vannak ebben az 1:72-ben :))
Stefan 400002 2007. január 9. 10:06
Válasz erre
Az első képen az epoxi gittből "gyurmázott" műszerfal van (az előzményről nem csináltam képet, de a dobozbontáson talán látszik, hogy semmi nem volt ott: kep.tar.hu/istf/50405725).
A második és az utolsó kép az öntési lyuk kitömését mutatja, amit szintén "gyurmával" követtem el. A csűrőkormány felületeket -az első repülőgépen is- kimozdítottra csináltam. A magassági és az oldalkormány is ilyen lesz (úgy tervezem, hogy ezen is).
Az ötödik képen a géppuska látható, amit 0.8-as fúróval fúrtam ki óvatosan. Erre a célra van egy kis fúrógépem is, ami 12V-ról megy és anno nyáklapokat fúrtam vele.
A hatodik és a hetedik képen a futómű kereszttartója (ami egyben szintén egy kis hordfelület is) látható, már megrövidített állapotban. Odaraktam mellé az alsószárnyat is, hogy látni lehessen miért is kellett rövidítenem -így már nagyjából stimmelni fog. Majd még kell egy kicsit csiszolni rajta, de utána a festés eltakarja.
Stefan 400001 2007. január 9. 09:57
Válasz erre
P1080001.JPG méret: 35 KB
P1080004.JPG méret: 38.8 KB
P1080005.JPG méret: 36.2 KB
P1080006.JPG méret: 45.5 KB
P1080007.JPG méret: 26.1 KB
P1080008.JPG méret: 41.4 KB
P1080009.JPG méret: 50.7 KB
P1080014.JPG méret: 47.9 KB
P1080016.JPG méret: 32.5 KB
Ha már ennyit beszéltem róla, akkor rakok fel pár képet az építésről. Ez már a második Spad építése. Igyekeztem némi fejlődést mutatni, több-kevesebb sikerrel :)
Batya 399998 2007. január 8. 14:26
Válasz erre
Szia Blackbird !

Szép munka! Gratula.

Üdv
Batya
Blackbird 399997 2007. január 8. 14:23
Válasz erre
Stefan: 1/32-es Academy

warbirds: a huzalozás a dobozban volt, még egy másik gépre is elég lenne, de csak jobb híján használtam fel, tudtommal nem sodort kábellel oldották meg, hanem csepp profilúval, de ezt nem tudom, mivel lehetne megoldani!
Blackbird
notarius 399996 2007. január 8. 13:58
Válasz erre
Nagyon szép. Én is nekiállnék egy Pfalz-nak, de nagyon félek a huzaloktól. :(
warbirds 399994 2007. január 8. 13:43
Válasz erre
... (a bennakadt lélegzet) Már az eleje is ígéretes volt, de ez meg aztán ... Gratulálok. A sodronyok milyen cérnából vannak? Vagy sodrott fémszál? warbirds
Stefan 399993 2007. január 8. 13:42
Válasz erre
Blackbird 399992 2007. január 8. 13:40
Válasz erre
DSC_5600.JPG méret: 150.2 KB
DSC_5602.JPG méret: 65.5 KB
DSC_5605.JPG méret: 81 KB
A "Mi készült el éppen" topic talán megfelelőbb lenne, de ilyen eddig még nem létezik (én pedig nem akarok újat nyitni), ezért ide teszem a képeket.
Blackbird
Stefan 399991 2007. január 8. 13:33
Válasz erre
Hát igen, ráadásul nekem a futószárak közti összekötő szélesebb is, mint kéne, úgyhogy ebből kellett vágni, reszelni, újból összeragasztani, csiszolni.
A szárnnyal nekem is kellemetlen tapasztalatom volt (lesz). Éppen ezért én úgy csináltam, hogy külön összeraktam a két szárnyat (már csak azért is, hogy szép függőlegesen száradjanak meg a tartók, és utána csúsztattam bele a törzset. Nem volt könnyű, mert nem sok hely volt, de végül is megoldottam, mert a próbáknál már kiderült, hogy hajlítani kell egy kicsit az alján, hogy szépen illeszkedjen az alsó szárny a törzsre.
Kalóz 399990 2007. január 8. 12:57
Válasz erre
Szia, sorstárs!
Akkor egy cipőben kinlódunk? Merthogy én is építek egy Spad XIII-ast.
A maketten az a furcsa, hogy amíg a szárnyak vásznazását (hullámok) egész tűrhetően elkészítették, addig a vezérsíkokon csak a kontúrjukat jelölték egy-egy vonallal (azért én kicsit becsiszoltam őket). A szárnytartó dúcok áramvonalasságát sem árt kicsit kezelésbe venni, ami a beépítésüket illeti, nos attól lehet idegrohamot kapni a besüllyesztett összekötő miatt, amit isteni dolog kitömíteni, meg kicsiszolni, főleg, ha összeragasztottad a szárnyakat.
Nekem még aranyos volt, hogy a futószáraknak is csak egy-egy bekötési pontját alakították ki, azt is kifúrva, miközben a tartó végek domborúak.
Az meg már csak apróság, hogy a motorburkolatot a törzsre ragasztva felül jó kis hézag marad.
Az összeállítási leírás egyszerűsége, meg a folttérkép hiánya már nem is tűnik fel. Apropó, a maketthez adott matricákkal rendelkező gépről semmilyen infot nem találtam (valszeg a törzsön lévő fordított svasztikák miatt), pedig jól nézne ki.
Hát ennyit egy viszonylag aprócska gépről, és valszeg nem minden :) Dehát mitől lenne szép a makettezés???
Kalóz
Stefan 399989 2007. január 8. 12:47
Válasz erre
Mondjuk ez talán nem annyira meglepő, de nekem Academy Spad XIII készítésénél volt (illetve most is van, mert épp készül a második), hogy a mintázat közepén (a szárnyon, a vezértsíkon...) volt öntési mélyedés. Végül is kis darab kétkomponensű epoxi gittel sikerült befoltoznom és még a mintázatot is sikerült kigyurmáznom belőle, ami kis csiszmikelés és persze a festés után már alig látszódott, hogy ott valami öntési hiba lett volna. A műszerfalat szintén "gyurmáztam", mert egyébként nincs benne semmi. A műszerek helyét (imitálását) egy tompára vágott fogpiszkálóval nyomtam bele.
Hickory 399988 2007. január 8. 12:42
Válasz erre
Én a belső íveknél az elektromos fogkefémet használom,belefogva az összegöngyölt csiszolópapírt.Nekem egész jól működik.
Kalóz 399987 2007. január 8. 12:34
Válasz erre
Én általában íves pengéjű szikével vagy íves vésővel kinagyolom a helyét, aztán a csiszolópapírt összegöngyölöm, és azzal csiszolok. A göngyölt csiszolópapírt szoktam használni a belső íves felületeknél is (végül is ugyanaz a munka).
Kalóz 399986 2007. január 8. 12:30
Válasz erre
xcraft!
Valszeg nem olyan egyszerű a dolog, mert több gyártó, több makettjénél vannak ilyen megoldások. Pedig látszatra nem nagy munka lett volna arrébb tenni.
Én egyébként jobban haragszom arra, amikor a kilökőtüskéket teszik olyan helyre, ahol tönkreteszi a mintázatot, ráadásul a szerszám hibája miatt lyukat hagy a felületen (tömíteni pedig ilyen helyeken nem éppen leányálom). Pedig azokat tényleg könnyebb arrébb rakni.
Kalóz
Kalóz 399985 2007. január 8. 12:25
Válasz erre
Én nem! Az összes meglévő Hase-m hasonló csapdákat rejt, van olyan is, amelyik még az A-modell minőségét sem éri el!
Igaz, nem a legdrágább dobozokat vettem meg ...
Kalóz
Hickory 399982 2007. január 8. 09:38
Válasz erre
na,akkor ma beugrok a játék-makettbe...
Bendeguz 399980 2007. január 8. 09:27
Válasz erre
az gyönyörű szép, és ráadásul a kötélzetnek a lyukak is megvannak csinálva
Hickory 399979 2007. január 8. 09:23
Válasz erre
hát,látszik...de a dr.1 állítólag 1:72-ben egész jó.
Bendeguz 399978 2007. január 8. 09:17
Válasz erre
Hickory!
Mert az a revell makett is van már vagy 20 éves
Tibcsi 399977 2007. január 8. 08:54
Válasz erre
Én egy Airfix Camelt vettem ugyanebben a méretben... hát mit mondjak: nagyot nyeltem, mikor kibontottam. :-)))
Hickory 399976 2007. január 8. 08:49
Válasz erre
A hibáról jut eszembe:900 ft-ot beruháztam a revell féle 1:72-es camelbe.Amikor kinyitottam a dobozt,egy cseppett megszédültem.Aztán egy kis törköly után ép ésszel konstatáltam,hogy ez eddigi életem leg*** makettje.De azért épül,mert nem félek semmitől:)
xcraft 399975 2007. január 8. 08:47
Válasz erre
Vadász! Azért biztosan meoldod. :)
Az ARC honlapján, az építési technikák között láttam, hogy hajtóműbelsőt, (a lényeg az íves felületen van) úgy csiszolt az írója, hogy Blu-Tac ra rakta a csiszolópapírt, és ez tökéletesen az ívekre nyomta. Nem tudom mennyire működik, de egy lehetőség.
Vadász 399974 2007. január 8. 08:42
Válasz erre
Nem fagyispálcát szoktam használni, hanem sztirol lapot gömbölyitek.

Egyébként gyorsan és könnyen épithető.

Most kezdtem el a P-40 -est, majd arról is készülnek képek.

Azzal is van gond, pedig új szerszám.

Vadász
notarius 399972 2007. január 8. 08:41
Válasz erre
Tibcsi 399971 2007. január 8. 08:39
Válasz erre
Attól még lehetne jó. A Hase Messzer Emilje még régebbi szerszám, de azon nincsenek ilyen durva hibák...
notarius 399970 2007. január 8. 08:30
Válasz erre
Azért ez kb. 15 éves szerszám.
warbirds 399968 2007. január 8. 08:25
Válasz erre
El vagytok kényelmesedve. :DDD
Van vele munka, de szerintem nem olyan vészes a dolog. A vásznazott rész mondjuk elég nagy baki... Ha fogsz egy jégkrémpálcikát, levágod egyenesre és a rövidebb "élét" legömbölyíted olyanra, mint a vásznak közei, akkor tudsz ráragasztani csiszkópapírt és a *völgyek* szépen vezetik az egészet. Egy próbát talán megér. Üdv! warbirds
Tibcsi 399967 2007. január 8. 08:15
Válasz erre
Kösz Vadász! Csalódtam a Hasegawában...
Vadász 399966 2007. január 8. 08:12
Válasz erre
Tibcsi!

Hasegawa 1/48 Hurricane Mk. II D.

Kat : 09052

Sajnos a mai napig ez a legjobb Hurricane a piacon.

Vadász
Hickory 399965 2007. január 8. 08:00
Válasz erre
Én is haladtam a stukámmal.Párna és kabin beépítve,Törzsfelek összeállítva,orr felragasztva.Vannak illeszkedési hibák bőven,főleg a radiátor körül...extra tuning volt,hogy a hűtőzsaluk mozgatórúdjait is elkészítettem.Azon kívül a szárnyon a féklapokat valami háromszögű bunkók tartották,azokat lemartam,(csak vettem egy minifúrót.praktiker,kinzo készlet) készül a megfelelő rudazat húzott szálból.Bár most szereztem vagy 200 injekcióstűt,lehet,hogy abból fogom.Csak az a baj,hogy mind 0.5-ös...
Holnap rakok fel képeket!
Tibcsi 399964 2007. január 8. 07:49
Válasz erre
Vadász 399963 2007. január 8. 06:28
Válasz erre
Szerintem nem is lehet tökéletesen megoldani.

Vadász
xcraft 399962 2007. január 7. 22:19
Válasz erre
Lesz mit tömítened, a vásznazás tényleg tervezési baklövés, semmivel sem lett volna nehezebb, ha fél centivel arrébtolják az illesztést.
Macal 399961 2007. január 7. 20:50
Válasz erre
Újabb Fejezet a szkreccselési mániámból...majis megkaptam hogy nem vagyok komplett:D:D:D A képek nem a legjobbak de remélem kivehető a lényeg rajtuk.

A zászló ólomfóliából készült, a tartója öntőkeretből készült, a csillag a tetején sztirol. Időközben még elkészült a jobb "kar", 8 rakétaindító került bele, a 3 rakéta maradékokból készült. A egész Behemót festése Humbrol polírozható Gun metal és szintén hunbrol réz. A koszolás, rozsda, lepattogzások, stb még hátra van, úgy tervezem hogy kipróbálom a revell gumivá szilárduló maszkoló izéjét:D hátha valamit ki lehet hozni belőle...

Macal

Képek a Scifi Topikban:)
Vadász 399960 2007. január 7. 20:34
Válasz erre
hurri-IId-44.jpg méret: 65.1 KB
hurri-IId-43.jpg méret: 127.8 KB
hurri-IId-45.jpg méret: 109.9 KB
hurri-IId-46.jpg méret: 96.2 KB
hurri-IId-47.jpg méret: 93 KB
hurri-IId-48.jpg méret: 134.8 KB
Hurricane Mk. II D.

Néhány illeszkedési hiba.

Miért kellett a vásznazást keresztben ketté vágni a gép alján?

Sok gondot fog okozni a motorburkolat környéki illesztések minősége is.

Vadász
Vadász 399959 2007. január 7. 20:30
Válasz erre
hurri-IId-41.jpg méret: 63.2 KB
hurri-IId-42.jpg méret: 65.3 KB
Hurricane Mk. II D.

A beíllesztett üvegfelületek lecsiszolás után.

Vadász
Vadász 399958 2007. január 7. 20:27
Válasz erre
hurri-IId-37.jpg méret: 83.7 KB
hurri-IId-38.jpg méret: 49.7 KB
hurri-IId-39.jpg méret: 55.8 KB
hurri-IId-40.jpg méret: 51.2 KB
hurri-IId-36.jpg méret: 65.9 KB
Hurricane Mk II D

Be illesztettem a szárnyakba a helyzetjelzők és a fényszorók üvegfelületét.
a ragasztás Revell oldószeressl történt, a széleit ciánakryláttal tömitettem.

Vadász
boriszjelszint 399957 2007. január 7. 18:15
Válasz erre
Megvan, mi a PSZH-n lévő hiba: nincs rajta kerék :D
warbirds 399956 2007. január 7. 17:38
Válasz erre
Hát akkor is piszok jó lett!
notarius 399955 2007. január 7. 15:08
Válasz erre
warbirds 399954 2007. január 7. 14:57
Válasz erre
Nagyon jól néznek ki! Különösen a Crusader futóaknája tuti. Teljesen saját építés vagy műgyanta? Ha az előbbi, akkor már értem miért készül olyan régóta. ennyire aprólékos és jó munkához idő kell... Csak így tovább! Üdv! warbirds
notarius 399953 2007. január 7. 14:53
Válasz erre
crouze1.jpg méret: 176.7 KB
crouze2.jpg méret: 184 KB
croue3.jpg méret: 124.3 KB
spit4.jpg méret: 171.6 KB
spit5.jpg méret: 164.6 KB
pszh2.jpg méret: 228.3 KB
Hagytak a hétvégén makettezni. :)
A Spit alapszínei felkerültek.
Lassan a száz éve épülő keresztes is festhető.
A PSZH meg igen gyenge minőség. Rengeteg vele a munka. És a kerekek kérdését nem tudom eldönteni. A dobozban adott úgy ahogy van sz*r: mind a mintázat, mind a méret terén. Ezen ívül borítékolok már most egy jelentős hibát, amit nem fogok javítani, hátha nem veszik észre... ;)
Az összerakási útmutatót inkább nem is minősítem... Ez a makett inkább strach, mint kisszériás. :(
SSgt_Chris 399952 2007. január 7. 10:27
Válasz erre
SA-6.jpg méret: 116.8 KB
Haladtam a SA-6-tal, gondoltam felteszek egy fotót, várom a véleményeiteket... Annyit előrebocsátanák, hogy csalós egy picit a fotó, mert a "rozsda" a valóságban kevésbé látható, mert amúgysem jellemző ezekre a masinákra, hogy nagyon leharcoltak lennének...
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737.