/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737.
tray 403351 2007. szeptember 14. 23:30
Válasz erre
Szép lett, gratulálok!
Remélem a Bolyain élőben is megcsodálhatjuk!
Akos 403350 2007. szeptember 14. 23:23
Válasz erre
DHC-2 Beaver
DHC-2 Beaver
DHC-2 Beaver
DHC-2 Beaver
DHC-2 Beaver
DHC-2 Beaver
DHC-2 Beaver
DHC-2 Beaver
DHC-2 Beaver
DHC-2 Beaver
DHC-2 Beaver
DHC-2 Beaver

Elkészült a Beaver dioráma.
Gébics 403349 2007. szeptember 14. 14:09
Válasz erre
Szia!
Igen,megköszönném,ha elhoznád a filmet.A tankot MM 1591 Olive Ral és MM 2096 Schokoladenbraun keverékével fújtam.Ez a harmadik verzió,mert elsőre túl zöld,másodszorra túl barna lett.Végül pont jóra sikerült.
hickory 403348 2007. szeptember 14. 12:46
Válasz erre
Szia Gébics uram!
Nagyon tetszik,szépek a figurák is!
A KV-t mivel festetted?
Jövő heti klubbra vigyem az Apokalipszis most-ot?:)
Gébics 403347 2007. szeptember 14. 11:59
Válasz erre
Figurák
Figurák
Figurák-2
Figurák-2
KV-1 1
KV-1 1
Figurák 3
Figurák 3
DIO
DIO

Sziasztok!
Nálam ez készül éppen.A tankot most festettem,még nincs koszolva.A házon még sok munka van,a figurák már majdnem készen vannak.A tank sérült és elhagyott helyzetben lesz,azért hiányzik egy futógögője.
A dió címe "Mi van az ajtó mögött?" lenne.Az SS rajparancsnok szerint a kilőtt tank kezelői a házban lehetnek,de téved,mert az ajtó mögött vagy semmi,vagy ha tudok szerezni/csinálni,akkor egy macska lesz.
Ha van véleményetek,írjatok!
warbirds 403346 2007. szeptember 14. 06:58
Válasz erre
Ezért szoktam én rögtön két tubussal venni, hogy egy legyen tarcsiban...:)) Úgy szoktam tárolni, hogy soha nem fektetem el, hanem mindig áll a tubus. Így is elég sokáig bírja. 3 hete elfelejtettem a munka végeztével visszatenni rá a kupakot, de a múlt héten simán tudtam vele ragasztani. :) Üdv! warbirds
bikedoki 403345 2007. szeptember 14. 06:46
Válasz erre
Xcraft

Gratula a munkádhoz.
Annyi megjegyzésem lenne a pillanatragasztóhoz, hogy nekem más a tapasztalatom. Az olcsók általában gagyik is. Viszont van egy tuti tippem, hogy hogyan lehet akár fél év múlva is használni egy bontott tubust. Hűtőszekrényben kell tárolni (nem mélyhűtő) és használat előtt egy-két órával kivenni, hogy átvegye a szobahőmérsékletet. Ha midjárt hidegen használod, akkor kicsit nyúlós sulifixes/technokolos állagú és lassabban köt (így 2in1 ragasztó gel+sima :-))Nekem eddig bevált, ugyanis kb. egy éve bontottam ki azt a ferrobondot amit tegnap is használtam!!!
Nem lehet vele vagyonokat spórolni, viszont nincs annál nagyobb méreg amikor benne vagy a munkában és kiderül, hogy beszáradt a ragasztó és emiatt megakad a project.
xcraft 403344 2007. szeptember 13. 21:55
Válasz erre
Szia KP!
Tudom, hogy az ülésheveder a gyengéd, de ebben csak egy szépen beigazított fröcsöntött öv van. :) Egyébként igazad lehet, mert én is gondolkoödtam a cseréjén, de sikerült lebeszélnem magam róla. A tiéd szép lett, köszi a képet.
xcraft 403342 2007. szeptember 13. 21:37
Válasz erre
Egy műanyag lapra, vagy karton fényes felére kinyomsz pillanatragacsot. Az a lényeg, hogy olyan felületen legyen, ami nem szívja be, így viszonylag sokáig tudsz dolgozni belőle. A tű levágott fokát belemártod, és az felveszi a ragasztót, a kis kivágott villába. Ezt odanyomod a ragasztandó felülethez, és itt kfolyik belőle a ragacs. Főleg éles dolgokat, huzalokat tudsz vele precízen ragasztani, nem maszatolsz mindent össze.

A pillanatragasztót mindíg kinyomva használom, soha nem a tubusából. Itt mártogatom bele a papírlap élét, fogpiszkálót, tűt. attól függ mit kell ragasztani. Így lehet finoman adagolni, hogy lehetőleg csak oda jusson, ahová kell.
Marci 403340 2007. szeptember 13. 21:24
Válasz erre
a varrózű használatnak mi a trükje?
Propellerfanatic 403336 2007. szeptember 13. 21:00
Válasz erre
Hey, yo Respec és Tisztelet Xcaftnak, a Szilárdak
A képregény stílus megalapítójának.
Akit kiközösítettek kiscsoporos korában,
mert repülőket rajzolt az óvoda falára.
Aztán egyedül vándorolt Szolnokról Móvárra,
rátalálni az igazi stílusára.
Sokáig vándorolt, de most itt van,
és bárkivel nyíltan kiáll, aki megsérti a repülője képét,
a Kormos P.-nek is a múltkor lerúgta a veséjét.

:)
warbirds 403335 2007. szeptember 13. 20:28
Válasz erre
Húúú X, ez jól néz ki! Tök jó, hogy ilyen sorozatokat csinálsz. És látom használod az eszcájgot is. Mielőtt befognának plagizálás bűnébe, gyorsan elmondom, hogy az ötlet a Modellversium-ról való. :) Csak így tovább, remek lesz! Üdv! warbirds
Donor 403334 2007. szeptember 13. 20:03
Válasz erre
Úgy látszik, még senki sem ocsúdott fel a döbbenettől, úgyhogy én kezdem: Nem semmi! Ismét sokat tanultam. Gratulálok
Donor
KormosP 403333 2007. szeptember 13. 20:03
Válasz erre
P1000634
P1000634
P1000635
P1000635

X!

Fantasztikus képek, gratulálok az eddigi munkához. Irtam emailt is, remélem eljut hozzád. Az elköszörült varrótű fantasztikus ötlet, én hasonló célra hurokra hajlított gitárhúrt használok ecsetszárba fogva.

Viszont hogy kekeckedjek, én azért betettem volna egy másik ülés hevedert. Ha nem is maratást, de legalább papír vagy nejloncsíkot ügyesen beigazítva...

Én nejlonzacskóból vágtam annó hevedert egy dobozos P-38 makettemre.

Üdv:

kp
xcraft 403332 2007. szeptember 13. 18:17
Válasz erre
1

1 A műszerfalfilm, és a fotómaratott lap. Gyakran kell ilyen barbárságot csinálni,  itt ott levágni a maratásból, különben nem fér a kabinba.  Palma, vízálló faipari ragasztóval kentem be a filmet, és egy nedves vattával rányomtam a maratást. Mikor kicsit megszáradt, a széleket pillanatragasztóval megerősítettem. A faragasztó átlátszóra szárad, lehet nyugodtan mindent összekenni. :)
1
1 (1)

11 Éles szikével körbevágtam a filmet. Könnyebb a dolgunk, ha előbb körbevágjuk, és utána ragasztunk, de így jobban bírtam pozícionálni,  és  megfogni is egyszerűbb. Nem muszáj faragasztóval görcsölni, lehet egyből pillanatragasztóval is, de egy esélyünk van, a palma lassan szárad, lehet igazgatni. A pillanatragasztó ne kerüljön a műszerekre, begőzölheti. A műhorizont helyét kékre, utána az egészet fehérre festettem hátulról. Ez a fehér réteg teszi láthatóvá a műszerskálákat. A vágási éleken kijavítottam a fekete festést, szürke olajjal befolyattam a csavarimitációkat, a számlapokat pedig fényes lakkal kentem át.
1 (1
1 (2)

12 Kimaradt a botkormányt védő bőr borítás, ezt lakkal átitatott WC-papír csíkból csináltam, könnyen a helyére lehet igazgatni. Néhány pici rézmaratott kart is pótoltam, a fejpáncél elvékonyítás után került a helyére.
1 (2
1 (3)

13 A kis réz alkatrészek levágása ragasztószalag alátéttel. Elkészültek a gyanta oxigénpalack másolatok is.
1 (3
1 (4)

14 A kis gázkarokhoz ezzel adagoltam a ragasztót. Warbirds írta le fél évvel ezelőtt, egy varrótű, aminek a fokát levágtam, és régi ecsetszárra ragasztottam. Ha a kis rés eltömődik a pillanatragacstól, öngyújtóval kiégetem belőle.
1 (4
1 (5)

15 A fő színek felvitele után a műszerfal is a helyére került, itt megint a vízálló faragasztót használva, hogy pontosan lehessen illeszteni. Az apró kapcsolók szárazecsetelve vannak, művészolajjal.
1 (5
1 (6)

16 A pici pöttyöket fogpiszkáló hegyével festettem, szintén művészolaj.
1 (6
1 (7)

17 Az élek grafitceruzával áthúzva. Lehetőleg puha hegyet használjunk, ez itt 4B-s.
1 (7
1 (8)

18 A bordákat, leszorító pántokat áthúztam Z63-tól vett tűhegyű filccel.
1 (8
1 (9)

19 Szürke pasztellporral átecseteltem a nagyobb felületeket.
1 (9
1 (10)

110 Közben készül az ülés, teljesen gyári, csukott kabintetőnél ezek az övek is megfelelnek. Mindent átecseteltem fekete és barna tustinta híg keverékével.
1 (10
1 (11)

111 A bőr védő fekete tussal lett befolyatva, így látszanak a redők.
1 (11
1 (12)

112 A kész kabin, selyemfényű lakkal átszórva. ( M.M. Custom enamel gloss/ flat 1:1)
Az oxigénpalackok fényesek, némi fémes kopás lett felfestve az Edding lakkfilc tintájával.
A kindertojásba írok vele, és egy észterhígítóba mártott ecsettel felhordom a makettre.
1 (12
1 (13)

113 A munkából alig látszik valami, de ott van :) Az ülést utoljára célszerű beragasztani, mikor már egymás mellett van a két törzsfél. Így elkerülhető, hogy ferdén, vagy a szimmetriatengelyhez képest eltolva álljon.
1 (13

Hello!
Elkészült a kabinbelső, lehet továbblépni.
MrChef 403331 2007. szeptember 13. 14:25
Válasz erre
Szépen alakul! A periszkópoknál és szellőzőknél az ott pre-shading?
bikedoki 403330 2007. szeptember 13. 12:26
Válasz erre
DSC01508
DSC01508
DSC01509
DSC01509
DSC01512
DSC01512
DSC01511
DSC01511

Sziasztok!

Nálam ez készül(t) éppen, de most félrerakom, mert építés közben úgy döntöttem, hogy megérdemel egy fém lövegcsövet. Sok még nem látszik belőle, talán majd festéskor
Marci 403329 2007. szeptember 11. 21:33
Válasz erre
Sziasztok!

Én írtam Robinak emilt, hogy szeretném látni a befejezett gépet. Reméltem, hogy tud magyarul mert csak a szlovák oldalon keresztül tudtam kapcsolatba lépni vele.

Marci
CsTom 403328 2007. szeptember 11. 19:26
Válasz erre
Gyuró!

Csak így tovább! Nekem is pihen egy pár orosz gép a polcomon,dobozban.. (T-72, T-80BV, T80UD, T-80W/ERA)...

Várom a folytatást!
kojak 403327 2007. szeptember 11. 17:31
Válasz erre
Szia Gyuró83!

Én is mostanában kezdem felfedezni
milyen csodás dolog a mustáros suliragasztós stb tubus!
Csak így tovább biztos király lesz!
Aztán ajánlom figyelmedbe a reaktív páncélos t 72-est
Az még egy gyönyörű jószág!
Üdv kojak!
Gyuro83 403326 2007. szeptember 11. 16:51
Válasz erre
első kötényezés maszek
első kötényezés...
tárolok
tárolok

Szia Kojak!

Kérésed számomra parancs!
A többit majd, ha egy kicsit tovább haladok.Nemsokára elkezdem festeni majd dobok fel képet, de lehet hogy azok már a segítség topikban lesznek, mert festés témában nem árt majd egy kis eligazítás.

üdv: gyuro
Robi 403325 2007. szeptember 11. 15:38
Válasz erre
Sziasztok,

Sajnos nem tudom azonosítani nick nevén, csak a teljes nevét ismerem, Zoltán -nak írta alá magát (ha akarja, akkor felfedi magát :) K. Zoltán ). De egy másik, T. Zoltán is megkért hogy dobjam fel ide is a frissítést magyar leírással, úgyhogy majd feltöltöm ide is, ha nem baj. Nagyon köszönöm az összes hozzászólást. :)
notarius 403324 2007. szeptember 11. 15:06
Válasz erre
Gyanítom, hogy Dexi úr van a háttérben.
KormosP 403323 2007. szeptember 11. 15:04
Válasz erre
Szia Robi!

Gratulálok a szép maketthez, kitartásból példa értékű a fórumon bemutatott folyamat!
Megmondom őszintén én először azt hittem hogy ennyi részletet csak valami 1:32 -es vagy 1:24 -es makettbe lehet belerakni, de csak később esett le az állam, amikor megláttam hogy "csak" 1:48 -as.

Ha nem nagy titok, akkor ki, szólt, hogy itt is felfigyeltünk a makettedre? :-)

Üdv:

kp
Robi 403322 2007. szeptember 11. 12:09
Válasz erre
Sziasztok,

Nem vettem munkának, örömmel „dolgozok” rajta s pont ma van egy éve, hogy feldobtam a nettre. Az a piros műanyag figyelmeztető táblából származik a tűzesetén (ez létezik több színvariációban is). Nagyon kellemes volt vele dolgozni s jók a mechanikus tulajdonságai. Ezt a kittet főleg próbagépnek szántam eredetileg mivel ezen próbáltam ki a surfacert. Festés Agama „szintetikával” történik s az átmosásokhoz Lifecolor Tensochromokat használok.
A választás természetesen nem volt véletlen, de az sosem az. :)
Ákos 403321 2007. szeptember 11. 11:42
Válasz erre
Gondoltam, hogy a magyar téma nem véletlen választás volt...
Kíváncsian várom a folytatást!
Hickory 403320 2007. szeptember 11. 11:42
Válasz erre
Gratulálok Robi,nagyon szép,exkluzív makett!
Csak egy kérdésem lenne,mert alapvetően tudatlan ember vagyok:az a piros műanyag micsoda,amit az építéshez használtál?
notarius 403319 2007. szeptember 11. 11:38
Válasz erre
Á, Robi, ez a te műved? Gratulálok hozzá, dolgoztál vele rendesen!
Robi 403318 2007. szeptember 11. 11:23
Válasz erre
Sziasztok,
Először vagyok az oldalatokon, de értesültem egyik kollégátoktól, hogy megfordult itt a linken a munkám s hiányolva volt az értelmezhető magyarázat. Akkor néhány mondatban belesűrítve:
Először is a gépnek a végeredményben egy kiselejtezett roncsot kellene ábrázolnia 1942 őszén Ilovskoje repterén. A linken található bevezető képeket vettem alapul ehhez. Mivel csak a torzs és a hátsó vezérsíkok vannak rajta, feleslegesnek tartottam a Classic makett felét kidobni (nem is tudtam akkoriban megszerezni), így a Smìr alkatrészeit vettem alapul (a Classicon is lett volna rengeteg munka, most ahogy nézegettem a doboz tartalmát). Az egyetlen oka annak, hogy belementen az egész belső kidolgozásába az volt, hogy a szárny, ülés az oldaltakaró lemez hiánya s a farok futó méretes aknája végett kiszámíthatatlan volt a betekinthetőség mértéke, így biztos ami biztos bele tettem amit csak tudtam. Nagyon örülök hogy a gép megtetszet nektek, de természetesen én sem vagyok tokéletes, így a művem sem lehet az, ezért is örülök a konstruktív kritikának :), a festésről tudok még-ha ez még csupán a panelozás átmosásáig van kész, van még rajta (s rajtam is) rengeteg munka. Nagyon sokáig lesz még az a téma, mi a fontosabb a kitten de szerintem, az hogy kilegyen egyensúlyozva s összhangban legyen az egész (de nem szeretnék belemerülni). Jut eszembe, itt Felvidéken nemigen volt lehetőségem konzultálni a századjelvény viseletét a gépen. Ha jó a dedukcióm, akkor a Dongó sz.- hoz tartozott a V442-es gép, de nem vagyok benne száz százalékosan biztos, ahogy arról sem hogy fönt e volt rajta a dongó jele. Örülnék, ha segíthetnétek e dilemmában. Ezen kívül még hátra van a hajtómű kidolgozása s a beszerelése. Ha minden jól megy majd, akkor az anyaországba is megfordulok vele Mosonmagyaróváron, mivel nagyon jó barátaim vannak ott.

U.I. Elnézést kérek minden helyesírási hibáért, de nem írok gyakran magyarul. Próbáltam korrigálni. :)
warbirds 403317 2007. szeptember 11. 07:01
Válasz erre
Bakker, akkor ez NDK turmixgép volt? :D Na jó, akkor majd leválasztom az ajtót. Kérdés az, hogy hová a pitlibe fogom rakni, hogy ne vesszen el? A kabintető tényleg eléggé rázós volt, de 3-4 új üveg húzása, némi szódabikarbóna és egy maréknyi tépett ősz hajszál árán megoldottam...:))) A fekete színt én is csak utólag vettem észre, bár azt egyszerű megoldani. Kösz, hogy szóltál! Üdv! warbirds
ChevyG 403316 2007. szeptember 11. 00:05
Válasz erre
Xcraft, Warbirds! köszi!
xcraft 403315 2007. szeptember 10. 23:41
Válasz erre
glamorous glennis
glamorous glennis

Hello!
Köszi mindenkinek.
Chevy! A pillanatragasztó a legolcsóbb, 60 ft/tubus kategóriájú. Mindegyik ugyanazt tudja, mire beszáradna a 3g-os tubus, addígra elhasználom. Ebből a szempontból jobb a Loctite super attack, az 10g, és nem hajlamos a tönkremenetelre.
A sztirol csíkot egy A4-es 0,25-ös sztirol lapból vágom, fém vonalzó mellett, szikével.
Donor! Két nap, reggeltől estig számítva.
Warbirds! Az X-1 teljesen jó, nem látszik, hogy ecsettel van csinálva. Gondolom a Tamiya, ezen a kabintető pontatlanul illeszkedik, a felső kis háromszög alakú részt nehéz jól összehozni az üveggel, és a törzzsel, de jól megcsináltad. A kabinüveg bordázata fekete volt, az ajtó pedig levehető.
Akos 403314 2007. szeptember 10. 22:03
Válasz erre
Tibcsi!
Igazad van, én is egy Uhu-n láttam ezt a módszert a Hyperscale-en.
És van egy kis csavar is a történetben: az eredeti Uhut először RLM 75 középszürkével fújták le, majd erre RLM 76 világosszürke kukacminta került, így ez a módszer pont a bemutatott makettre nem volt alkalmazható...
warbirds 403313 2007. szeptember 10. 21:47
Válasz erre
ChevyG! A Vámpír ezen festéséhez egyelőre csak saját készítésben fogok majd felségjelzéseket gyártani. Már csak a méreteket kellene megtudnom, mégis mekkorák lehetnek eredeti méretben...:))) A makett eredetileg az Airfix 72-es készlete. Nem tudom mennyire beszerezhető, én már régóta kerestem, aztán a Sugárban akadtam rá féláron...:DD Amúgy méretarányhoz képest nem rossz, bár a panelvonalakat újra kell karcolni.

Tibcsi! A Blu-Tac módszer valóban jó ilyen foltozás készítésére (is), csakhát a csúfos anyagiak miatt még mindig ecsethez vagyok kötve kompresszor híján.:(( De eccer valahogy összeéhezem a rávalót...:))) Üdv!warbirds
kojak 403312 2007. szeptember 10. 21:47
Válasz erre
Gyuró83!

Milyen gyerek betegségről beszélsz?
Szerintem nagyon ígéretes a csörömp!
nekem Külön öröm hogy modern orosz
a gép.
További képeket is szívesen látnék róla!
Üdv kojak!
Tibcsi 403311 2007. szeptember 10. 21:03
Válasz erre
Egy kis adalék a Vámpír festéséhez (alternatíva a kisollós módszerre): valamelyik külföldi makettező oldalon láttam egy olyan megoldást az ilyen foltozás festéséhez, hogy először lefestették a gépet a foltok színével, majd BlueTac (vagy hasonló) gyurmából rányomkodták a foltokat.

Ezután fújták rá az alapszínt, majd a gyurmagolyókat leszedve (tádáámm!) előállt a kafa pöttyösfoltos álcázófestés. :)

(Ha jól emlékszem, egy Uhu-n szemléltették a módszert.)
Batya 403310 2007. szeptember 10. 20:33
Válasz erre
napraforgo
napraforgo

Kösz Srácok!!

Közelebbről a szotyi termés:)
ChevyG 403309 2007. szeptember 10. 18:52
Válasz erre
Szia!
Szép madarak!

A vámpírnak honnan lehet ehez a festéshez szerezni matricát?
Melyik kittet érdemes beszerezni ebből a tipusból (méretarány függetlenül)

Üdv!
Gyuro83 403307 2007. szeptember 10. 16:43
Válasz erre
tank1
tank1
tank2
tank2
tank3

tank
tank3
tank4
tank4
tank5
tank5
tank6
tank6

Sziasztok!

Összeszedtem a bátorságomat és megmutatom a kászülő tankomat(T80UD).
Életem első lánctalpas járműve elég sok fejfájást okozott már így elég sok gyermekbetegsége van.
A póttartájok és a légzőcső csak fel van rakva csak a hatás kedvéért raktam fel.

üdv:Gyuro
Jocó 403306 2007. szeptember 10. 11:59
Válasz erre
Éhes vagyok!!
warbirds 403305 2007. szeptember 10. 08:14
Válasz erre
glenn 001
glenn 001
glenn 004
glenn 004
vampire 003
vampire 003
vampire 004
vampire 004
ilyen lesz, ha készen
ilyen lesz, ha ké...
beton 002
beton 002
beton 003
beton 003

Üdvözület az Uraknak! 3 heti kényszerű nélkülözés után végre odáig jutottam, hogy leülhessek kicsit nyugodtan a sarkomba. :) Ennek apropójaként elkészült a Bell X-1-es, valamint újabb állomásához érkezett a Vámpiroska festése is. (Ennek érdekében még az igen apró foltok körömollóval történő kivágására is hajlandó voltam.:DD) A Dominikai Köztársaság "békája" lesz belőle, már csak matrica kell.
Ráadásnak meg készül az óriás Mig-dióm alapja is. Ahol nincs annyira lefesteve, oda jön a fedezékül szolgáló hungarocell "földhányás" patkója. Üdv! warbirds
U.i.: Ákos, X nagyok vagytok! A képregényes beszámoló meg külön jó, megint tanultam valamit...:)
lori 403304 2007. szeptember 9. 19:41
Válasz erre
A betakarítást mikorra tervezed? :-D Gratulálok, nagyon szép lett!

lori
Corto_Maltese 403303 2007. szeptember 9. 18:57
Válasz erre
Batya!
Gratulálok! Nagyon szép! Az oszlopot miből csináltad?
Üdv!
Corto
ChevyG 403302 2007. szeptember 9. 18:07
Válasz erre
Ákos: köszi!

Batya: Grat!
Smoke 403301 2007. szeptember 9. 17:48
Válasz erre
Az államat keresem a földön!!!
Ahogy a Megasztárban mondá vala Mama gésánk : Átjött! :)
gyönyörü!GRATULÁLOK!
Batya 403300 2007. szeptember 9. 17:38
Válasz erre
Attila B-Sunflower3
Attila B-Sunflower3

Szasztok én is dolgozgattam a hétvégén.
További kép itt:
www.attilaproductions.com/forum/viewtopic.php
Akos 403299 2007. szeptember 9. 17:01
Válasz erre
Most éppen a ModelMaster Custom Enamel System matt enamel lakkja. Sokkal jobban hozza egy fényességűre a felületeket, mint az akril.
ChevyG 403298 2007. szeptember 9. 16:44
Válasz erre
Hi!
az utolsó lakk is akril?
üdv!
f2d 403297 2007. szeptember 9. 16:27
Válasz erre
Ezer köszi! Azért kérdeztelek Téged, mert a figurafestők 1/72-ben és 1/48-ban nem nagyon szoktak dolgozni.

A dio nagyon szép lett.
Hickory 403296 2007. szeptember 9. 16:22
Válasz erre
Utánanéztem a motor-kérdésnek,sok makettet megnéztem.
Konklúzió:ha egy 48-as Tamiyán és egy 32-es Hasegawán vki megengedi magának azt,hogy ott se látszék a motor a futóaknán keresztül,akkor egy 72-es Academyn meg pláne,hogy megengedhetem magamnak,ne látszódjék semmiféle Jumo.:)))
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737.