/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737.
Hawk 408275 2008. november 29. 23:00
Válasz erre
Szia!
Ha csak a külselyét csiszoltad le, bár nem látom értelmét hogy minek, akkor vegyél nagyon finom csiszolópapírt és essél neki, vagy polírpasztával dörgöljed, vagy fogkrémmel, majd lakkozd le és akkor a hajszálcsíkok is eltűnnek, így hirtelen ezt tudom rá javasolni.
Üdv!
Hawk
sharky 408274 2008. november 29. 20:19
Válasz erre
Szia!
Nem rossz téma!
Nem kötekszem, de ha ez a pozitúra marad, a medve hátsó lábain a talpakkal kezdj valamit.Az első lábaihoz hasonlóan mancs jelleget kéne neki adni, a sík felület helyett.
Üdv
gyuri 408273 2008. november 29. 19:02
Válasz erre
2008 11 30001
2008 11 30001
2008 11 30007
2008 11 30007

Üdvözlet mindenkinek!
Nálam most ez készülget,
a medve harca a gladiátorral.
Üdv:Gy
Peti347 408272 2008. november 29. 19:00
Válasz erre
Hello!
Igen az. (1/72-es revell)
A kabintetővel az történt, hogy elkezdtem csiszolni XD azért lett ilyen. :(
Nemigazán tom, hogy milyen a Block 5/10-es széria. A festésben tudsz esetleg segíteni?
Peti
Russell 408271 2008. november 29. 15:26
Válasz erre
Szia Peti347!

Milyen gyártmányú, méretarányú a makett?
(1/72-es Revellnek nézem első kőrben. A kabintetővel meg mit csináltál? Horrorisztikusnak néz ki. Hirtelen nincs ötletem, hogyan tudnád kijavítani...)

Figyelj, mert ez a Block 5/10-es széria, nem mindegy milyen festést alkalmazol rá!

Üdv:
Russell
Peti347 408270 2008. november 29. 14:21
Válasz erre
f-16
f-16

Hello!
Én ezt az F-16-os csinálom éppen.
[A pilótafülke "üvegét" jól elrontottam :(]
makettinfo.hu/upload/200811/125562_64886_f16.JPG
f2d 408269 2008. november 29. 02:07
Válasz erre
Én mindig összegyűjtöm az elhasználódottakat, jó az még valamire.:-)
gyurmakoma 408268 2008. november 28. 22:39
Válasz erre
pók 008
pók 008

borisz
maszkoláshoz mindig használj ujjat,az a biztos..
az elhasználódást itt láthatod..
nehezen jön le a kezedről,kicsit nyúlik..
ekkor már ki lehet dobni
Hickory 408267 2008. november 28. 20:39
Válasz erre
Borisz,talán próbáld majd ki a gabonaalapú játékgyurmákat.Nem hagynak nyomot,igaz nem is tapadnak annyira.
borisz 408266 2008. november 28. 20:36
Válasz erre
Igen-igen a blútek felszedés módját azt ismertem már. Az tűnt fel, hogy ez nem akart lejönni.
csabbee 408265 2008. november 28. 18:59
Válasz erre
Szia Borisz!
Ne ess kétségbe,nálam a legutóbbi két makettnél is hagyott nyomot a BT.pedig Gunze fényessel festettem.Ez valójában attól lesz ahogy eldolgozod a kezeddel,a bőrről akaratlanul is felszed minden cuccot.Pl.zsír (lásd ujjnyom az üvegen),kissebb szennyeződés stb.Így ha több makettnél használog ugyanazt a cuccot természetes hogy egyre több szmütyi jut bele,ami aztán a makett egyébként tiszta felületére rárakódva ott maradhat.A több rétegű vékonyan felfújt lakkréteg pedig IGENIS el tudja tüntetni a foltokat,ezt bizton állíthatom.Ha jól csinálod írmagja sem marad a foltoknak.Az esetleges ott maradt BT darabokat meg a saját anyagával óvatosan görgetve a felületen simán le tudod szedni ami itt-ott ráragadt.
Üdv:Cs.
borisz 408264 2008. november 28. 13:38
Válasz erre
Naszóval. A esték MM 2134. A száradás kb egy hét. Eredeti blútek, a folyadék meg a szalag T. Zolitól van. A mocsok meg... leginkább ahhoz tudnám hasonlítani, ami az egerekre meg a billentyűzetekre szokott lerakódni. ilyen sárgás-barnás szöszös valami, de ahogy ma nézem alig van rajta valami.
gyurmakoma, lehet az a baj, hogy nem volt már friss a ragacs.
Egyébként csalódtam magában a készletben. Megpróbálja jónak álcázni magát, de ennek ellenére pontatlan. A panelvonalak fiktívek, az illesztések és a kabintető a kp su-25ét idézi. Komolyan úgy érzem, hogy ki nem állhat a makett. Bár lehet, hogy csak rosszat vettem le a polcról...
Mindenesetre köszönöm a jó tanácsokat, igyekszem megjegyezni a lehető legtöbbet.
gyurmakoma 408263 2008. november 28. 08:57
Válasz erre
borisz
én nem bluetacot használok,hanem valami piros csomis hasonló cuccot.
Egy bizonyos felhasználás és gyurmázása után ez is ellágyul,kirojtolódik és ragad.
én csak rögzitésre használom,de igen,néha nem lehet leszedni maradéktalanul..
ha firsset használsz,akkor ott lehet a festéssel van a gond,nem elég száradt vagy ilyenek.
egy melegvizes mosást talán próbálj meg hátha..
Tibcsi 408262 2008. november 27. 22:02
Válasz erre
Izé... a körülmények leírása Borisznak szólt. :)
Tibcsi 408261 2008. november 27. 22:02
Válasz erre
Én is már többször használtam BlueTac-ot, lakkozás nélkül is, de nekem még sosem hagyott nyomot... a leszedéskor rajta maradt apró darabokat egy nagyobb darab bluetac rányomkodásával nyomtalanul el tudtam tüntetni.

Neem mindenesetre gyanús, hogy nálad ilyen nyomokat hagyott. Leírnád a pontos körülményeket? Festék tipus, száradási idő és hogy eredeti BlueTac-ot használtál-e? A folyékony maszkoló és a maszkolószalag miféle volt?
tankos_srac 408260 2008. november 27. 22:02
Válasz erre
Csatlakozva az előttem szólóhoz: blue tac-ot cask fényes felületre szabad tenni, mert a matton nyomot hagy.
Ha a dzsuva alatt azt érted, hogy magából a gyurmából marad valamennyi a gépre ragadva, akkor azt blue tac-kal tudod a legkönnyebben eltüntetni! Tépsz egy 1 cm2-es darabot össze gyúrod gombócba és addig nyomkodod a felragadt dzsuvába, amíg össze nem szedi. Semmiképpen se mosogasd!
xcraft 408259 2008. november 27. 21:53
Válasz erre
Szia!

A lakk nagymértékben tompítani fogja, de nem tünteti el. Fényesre kell lakkozni a felületet blue-tac használat előtt, akkor nem hagy nyomot.
borisz 408258 2008. november 27. 21:04
Válasz erre
sths 004
sths 004
sths 005
sths 005
sths 006
sths 006
sths 007
sths 007

Persze, hogy a képek lemaradtak.
borisz 408257 2008. november 27. 20:56
Válasz erre
Jó estét, uraim!
Bátorkodom feltenni pár képet a migemről.
Ahogy megnéztem magukat a képüket, eléggé lehangoltak, valahogy nem nagyon adják vissza a valóság, pl panelvonal nem látszik, furcsa kékes kontúrok vannak, meg kiemel olyan hibákat, amiket úgyis alig látok, hogy tudom hol keressem a maketten, látható a maketten látható bakikat.
A lényeg viszont: a blue-tack hagyott maga után egy adag dzsuvát, meg foltot. A dzsuvából valamennyit eltüntetett a szappanos víz a szivaccsal, várható, hogy teljesen el tudom tüntetni?
A másik pedig a folt. Volt már egysze3r dolgom furcsa foltokkal, de azt szalag okozta önmagában, és a lakk teljesen eltüntette. Itt viszont a blue-tack kukacok között folyékony maszkolót, illetve maszkoló szalagot használtam, azoknál nincs folt, de a blue-tack mindenhol hagyott... Esetleg ezt is javíthatja a lakk?
Bubu 408256 2008. november 27. 19:59
Válasz erre
Szerintem így is jó, sok sikert a Bolyain.Üdv.
f2d 408255 2008. november 27. 19:54
Válasz erre
Nekem sem.:-) Így utólag már kár volt rá rakni. Régi kazánlemez vastagságú maratás.
Hickory 408254 2008. november 27. 19:53
Válasz erre
Szia Bubu!
Nem,nem terveztem diorámát hozzá,így is másfél hét alatt készült el,hogy nevezni tudjam a Bolyaira.
De csak most látom milyen sárgás színe van a fotókon,ami túl erős hatású,szerintem készítek majd pár jobb képet:S
Bubu 408253 2008. november 27. 19:48
Válasz erre
Szia Hickory!
Nekem tetszik,diorámát is készítesz hozzá?
Hickory 408252 2008. november 27. 19:37
Válasz erre
Sahariana
Sahariana

Vele lettem készen tegnap,az Italeri 1/72-es Saharianája.Parányi kis csöppség,jó kis makett volt,már írom róla a cikket;)
notarius 408251 2008. november 27. 19:10
Válasz erre
Nem bizarr. :)
Ha megjegyezhetem, akkor nekem az nem tetszik, hogy a rácsok a felület síkjából kiállnak.
borisz 408250 2008. november 27. 18:11
Válasz erre
Mondjuk inkább formabontónak és feltűnőnek!:)
De tényleg nem rossz, csak szokatlan. Szerintem
wespe 408249 2008. november 27. 15:43
Válasz erre
Csak 1/15 és 1/16 ban építkezek.Rosszak a szemeim már a kicsi méretarányhoz.
warbirds 408248 2008. november 27. 14:20
Válasz erre
f2d 408247 2008. november 27. 12:50
Válasz erre
Airfix F-15A&B Eagle Hi-Tech Series_14
Airfix F-15A&B Eagle...

Ilyen kék színben az F-15-ös. Elég bizarr. Nem?
georch 408245 2008. november 27. 10:06
Válasz erre
Tibor 408243 2008. november 27. 09:11
Válasz erre
Szervusz István, mert talán a Pistikézést abba hagynám, még akkor se ha 19 évvel (sajnos) öregebb vagyok nálad.
Lehet, hogy Koltay Jancsi akkor még szds volt, de ezt a rendfokozatot egyszer viselte tudtommal.
Őszintén már akkor baromságnak tartottam, hogy az elöljárók nevét bemagoltassák, de erre annak idején volt valami prikáz.
Gondold el, hogy '91-92 időszakában a határ mentén mintegy félezer emberünk volt kint egyidőben, de odahaza semmit sem tudtunk csökkenteni a feladatokon. A grafikont a radarokkal, az őrséget, az ügyeleti szolgálatokat ugyanúgy ki kellett adni.
Abban lehet, hogy igazad van, hogy a sorállomány nem két hetet, hanem egy hónapot volt kint, de bizony volt olyan, hogy hosszabb ideig is.
Valóban P-15-k, P-18-k, SZT-68U-k és PRV-16-ok, no meg híradó technika, hadtáp technika, harcálláspontok stb települtek ki.
A "bazinagy" technika valóban a Kabina (K-66) volt. Ez a kaszni már tudott egyet és mást.
Volt olyan gyakorlat, amikor a cél gépeket már Győrtől mértük vele Városföldön.
A vizuálist valóban sugárzási problémák miatt kellett máshova tenni, pl. a PRV-k miatt. Ezek voltak a magasságmérő radarok és esetenként szükség volt rá, hogy egy irányba sugározzunk vele. A PRV-11 is magasságmérő volt.
Azért a sugárzás szintje nem volt veszélyes, de a köjál azt mondta tegyük arrébb.
No ennyit a régi "szép" időkről.
Tibor
pistike 408242 2008. november 27. 08:34
Válasz erre
Kedves Tibor!

Válaszomat az "OFF" hozzászólások közé rejtettem, nehogy kikapjak a csetelésért...
:-)
Hubcsi 408240 2008. november 26. 23:11
Válasz erre
Szia Georch!
MiG szinek:kék Gunze H418,zöld Testors 1712/FS34097/,barna Revell 84,sárga Revell 16
Üdv!
páncélos 408239 2008. november 26. 22:08
Válasz erre
Wespe!

Szerintem frankó lesz.
Általában mindent 1/16-ban készítesz, vagy csak ezt, mert annyira lenyűgözött?
pucu1 408238 2008. november 26. 21:57
Válasz erre
sdkfz 251 festve 001
sdkfz 251 festve 001
sdkfz 251 festve 002
sdkfz 251 festve 002
sdkfz 251 festve 003
sdkfz 251 festve 003
sdkfz 251 festve 004
sdkfz 251 festve 004

Sziasztok!
Nekem ez van alakulóba.Még mindig van mit csinálni, de remélem el készül a Bolyaira.
üdv
C-119 408237 2008. november 26. 20:26
Válasz erre
Még nincs kész 90%-kos !
C-119 408236 2008. november 26. 20:22
Válasz erre
DVC02146
DVC02146
DVC02149
DVC02149
DVC02156
DVC02156

Szertném ha vélaményeznétek az uj páncélosom !
georch 408235 2008. november 26. 18:24
Válasz erre
Ez izgalmasnak ígérkezik! Eddig szép, várom a folytatást! :)
wespe 408234 2008. november 26. 17:53
Válasz erre
su-101
su-101
su-101
su-101
su-101
su-101
su-101
su-101

Sziasztok!
Eddig jutottam az 1/16os su-101-es építésébe.Nem megy olyan gyorsan ,de jobban alakulnak a dolgok mint gondoltam.Ha lehet kérek véleményt.
Tibor 408233 2008. november 26. 15:02
Válasz erre
Nos Pistike!
Örülök, hogy Városföldön rontottad a levegőt. A századparancsnok Koltay János őrnagy, a zászlóalj parancsnok Mészáros János őrnagy volt. (Csak azért, hogy lásd, volt közöm a radarokhoz) A '91-92-es délszláv balhé kapcsán a déli határ mentén keményen ott voltak a városföldiek is, ha jól emlékszem kéthetes váltásban. Nem tudom mit nevezel "csodamasinának", abban az időben legfeljebb az SZT-68U volt az, de sajnos az is lebutítva. Te nem estél bele a szórásba?
Üdv. az rt. dandár akkori törzsfőnöke: Tibor
pistike 408232 2008. november 26. 14:21
Válasz erre
Akkor jól emlékeztem.
:-)

'91-92-ben Városföldön rontottam a levegőt. Ott is voltal ilyenek, de szerintem működni nemigen láttam egyet se. A "Dzsigit" szakasz jóformán csak különmunkákat adott (belszolgálat, EÁP, meg ilyesmi, ill. ki hogy tudott helyezkedni...). A legszerencsétlenebbek viszont mentek kitelepülni a csodamasináikkal a jugó határra. Őket nemigen irigyelte senki.

Üdv:
pistike
Tibor 408231 2008. november 26. 14:01
Válasz erre
Pistike!
De ezt a jószágot nevezték, neveztük így. Aranyos kis jószág volt, nem túl komoly képességekkel, kis és földközeli magasságú célok felderítésére.
Üdv.: Tibor
Muzzy 408230 2008. november 26. 13:55
Válasz erre
Szia Tibcsi!
Köszi a választ!
A vvs.hobbyvista.com/Research/colour-samples.phphonlap alapján nekem sehogy sem jön össze az AMT 11/12-es szín, inkább olyan RLM 02-es hatása van a világosabb színnek, ammire Te is azt írod, hogy túl sárgás.
A matricával nincs gondom. Egyébként a résekkel kapcsolatban igazad van, de ez elvileg takaró lemez.
Akkor teszel fel képeket a kész gépről is? Kiváncsian várom!
További sok sikert!
Muzzy
pistike 408229 2008. november 26. 10:07
Válasz erre
Sziasztok!

Nem ezt hívták "Dzsigit"-nek?
georch 408228 2008. november 26. 09:51
Válasz erre
Hubcsi!
Nagyon szépek! Meg tudnád adni, hogy mely gyártó mely festékeit (kóddal, hacsak nem keverted őket) használtad a MIG-hez?
Köszönettel:georch/Zoli
Hubcsi 408227 2008. november 25. 22:38
Válasz erre
Szia Tibor!
Kösz az észrevételt.A makettet Apám születésnapjára készítem,Ő is ilyenen szolgált.
Én már annak is örülök ha a kész makett nyomokban emlékeztetni fog az eredetire.
Üdv!
Hubcsi
Hickory 408226 2008. november 25. 16:41
Válasz erre
Nincs kedved majd egy közös manga figurázáshoz?;)
Tibor 408225 2008. november 25. 16:35
Válasz erre
p57476n
p57476n

A fotót meg lefelejtettem, most pótlom.
Tibor 408224 2008. november 25. 16:33
Válasz erre
Tisztelt Hubcsi!
Megnéztem megint a készülő P-15 rádiólokátor makettedet. Engedj meg néhány apró észrevételt, talán még időben teszem.
- Sajnos fényképet a P-15-ről nem találtam, csak ezt a makett doboz fedél fotót, de ha összehasonlítod a tiéddel rögtön szembe tűnik, hogy a két antenna emeletet összekötő és tartó rács szerkezet is csövekből lett kialakítva.
- Mivel a P-15 alapvetően mobil lokátor, így az antennát egy kézi csörlővel lehetett a kabin tetejére dönteni (szállítási helyzet), az antenna primer sugárzói előtte kiemelhetőek, a szekunder sugárzók (antenna tükrök) szélső szekciói lehajthatóak a kabin oldalára, illetve leemelhetőek.
- Az antenna szerkezet ledöntve nem nyúlik túl a kabinon hosszában.
Most hirtelen ennyi.
Egy volt P-15 üzemmérnök.
Mekett 408223 2008. november 25. 15:20
Válasz erre
Szia Hubcsi!

Szépek lesznek, nem mutatnád be őket cikk formájában is itt az infón?

Üdv:
Mekett
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737.