/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737.
Tibor 409207 2009. január 28. 10:55
Válasz erre
Délután beszkennelem és felteszem.
Tibor
hofi 409206 2009. január 28. 10:29
Válasz erre
A magyar zászló zöldje milyen zöld?
Samee 409205 2009. január 28. 10:21
Válasz erre
Szia Tibor!

Gratula; nagyon szép lett.
Ki tudnál segíteni a folttérképével?

Üdv:
Szemi
Z.Pisti 409204 2009. január 28. 09:14
Válasz erre
T6G Texan

Kabin padló
T6G Texan
T6G

Lassacskán összerakom a kabint...
T6G
T6G pedálok

Pedálok rézből
T6G pedálok

Sziasztok!
Készülget a T6G Texan-om,rezezve,feljavítva...Olasz verzió lesz, narancssárga festéssel.Valaki nem tud képeket róluk?Sajnos csak a tükörfényes múzeumi példányt ismerem...

Z.Pisti
Blackbird 409203 2009. január 27. 20:21
Válasz erre
DSC_0195
DSC_0195
DSC_0200
DSC_0200

Leszámítva egy kis lakkozást, elkészült a legújabb figurám!
BB
Tibor 409202 2009. január 27. 20:17
Válasz erre
Ákos 409201 2009. január 27. 19:13
Válasz erre
BBalázs!
Itt találsz 4 magyar Stuka makettet is:
www.hunkits.extra.hu/pre1945.htm
Használható színes képet nagyon nehéz találni.
Itt talán van pár:
www.luchtoorlog.be
www.ww2incolor.com
Itt találhatod a Model Master RLM színtábláját. Az RLM 76:2078
www.testors.com/category/136379/WWII_German_Luftwaffe-RLM
BBalázs 409200 2009. január 27. 18:54
Válasz erre
Timur!
Látom nagyon ott vagy a témában - jól jön az építő jellegű kritika, Te már építettél Stukát? (ez a kérdés másokhoz is szól) Ha igen, akkor kérlek tegyél fel képeket ide, v a mailomra dobjál egy üzit! Továbbá tudnál segíteni abban, hogy eredeti stukákról színes képeket hol lelhetek fel?
Ami azt illeti én is megfigyeltem, hogy bizony soxor nem is látszik a zöldek közti különbség, de mostmár igy hagyom.
Ami a repülű alját illeti, arra tudnál színkódot mnodani a Model Mastertől? A Revell 49-es nekem kicsit erősnek tűnik...
És mégeccer, nagyon szívesen fogadom a tanácsokat a témában (kedvenc madaram, de semmi érdemlegeset nem tudok róla :S )
Balaxka 409199 2009. január 27. 17:45
Válasz erre
Gaben!

Én a nyár folyamán rendeltem a hobbyeasiről kemény 8000 Ft ért és 2500 Ft ért rezet hozzá. A réz az Lionroar, nagyon részletgazdag, aprólékos kiegészítő. Majd ha elkezdem építeni teszek fel képeket.
Ha valamiben tudok ezzel kapcsolatban segíteni akkor keress meg magánban.(kampits pont bali kukac gmail pont com)

Üdv.:Bali
Snowman 409198 2009. január 27. 17:33
Válasz erre
Szia Toto!

Igen neked szántam a kérdést...
Utána néztem(ahogy írtad)és tetszik a munkád,nem akarod kicsit tuningolni?
Decemberben Macal feldobot egy ötletet(3.világháború utáni járművek...)és oda remekűl illene!
Ha érdekel részleteket találhatsz itt:
www.attilaproductions.com
Vagy írhatsz magánban is nekem:
snowman77kukacfreemail.hu
Minden esetre további jó munkát és várom a folytatást!
Gaben 409197 2009. január 27. 16:35
Válasz erre
Szia Rag. Nem BMP fog vinni. Csak azért került a képre mert az is építés alatt van egy T-72-esel együtt. Még nem döntöttem el hogy mit rakok majd rá. De az még ráér.
Roadblock 409196 2009. január 27. 16:18
Válasz erre
Akkor a bulgáriai repteres sárga orros festés jó lesz, majd tegyél fel róla képeket.
BBalázs 409195 2009. január 27. 16:16
Válasz erre
Roadblock!
Köszi a segitséget, német felségjelzéssel szeretném elkészíteni, és mindenképp sárga orral. A maketthez adott maszkolólapot használom, bár jó fél centivel beljebb vágom ki a körvonalát és úgy maszkolom körbe a Tamiya szalaggal.
Timur 409194 2009. január 27. 16:12
Válasz erre
Sziasztok!

Stuka:

Az alja minden változatnak 65, kivéve a "gyárilag" 78/79 festést.

BBalázs!
A fotók csalhatnak a színt és a kontrasztot illetően is. Így első ránézésre belefér. A 70/71 különlegessége, hogy frissen festve FF-fotókon néha szinte alig látható a különbség; fakulásnál azonban a 71 jóval erősebben világosodik, mint a 70, így a kontraszt egyre nagyobb. Nálad ez utóbbi látszik.
A gépeket azonban nem festették át sokszor (főleg teljes egészében), ezt rosszul hallottad, s az átfestést -ha muszály volt pl. javítás után- eredeti árnyalatokkal végezték. Így a fakult/friss festék árnyalati különbsége elképzelhető a maketten.
A német festékek -a háború utlsó hónapjait leszámítva- igen jó minőségűek voltak, és a felvitel módszereit (pl. viszkozitás, hőmérséklet, száradási idők stb. stb.)gondosan meghatározták. (Erről az Ullmann-könyvben lehet hosszabban olvasni.) Rendszeresítés előtt minden szín (megint csak a háború végi "módosulatokat" leszámítva) hosszú időn keresztül teszteltek. "Ezernyi árnyalat" tehát nehezen képzelhető el.
Rag 409193 2009. január 27. 16:03
Válasz erre
Gaben 409192 2009. január 27. 15:57
Válasz erre
Amúgy elég jó készlet. Bár a füke belső egy kicsit lehetne részletesebb is.
De eddig csak egy két kisebb öntéshibával találkoztam. Az alkatrészek jól illeszkednek.
Gaben 409191 2009. január 27. 15:55
Válasz erre
Szevasz Balaxka. Múltkor írtad hogy te is beszereztél egy Faunt.
Arra lennék kiváncsi hol szerezted hozzá a rézmaratást. És hogy kb mennyit kóstál.
Timur 409190 2009. január 27. 15:54
Válasz erre
Sziasztok!

Az RLM 76-téma:

"RLM 84", mint kód, soha nem létezett.
A Roadblock által említett anyag az Ullmann-variáció a "módosult 76"-témára. A Merrick köny komplett receptúrát közöl (eredeti dokumentum alapján)a késői 76-ra. Ez a szín azonban a jóval világosabb (FF-fotókon néha szinte fehérnek tűnő) "weisblau" 76.
A két elmélet nem zárja ki egymást. A Luftwaffe-nak több festékbeszállítója volt. A Focke-Wulfokon elterjedt és jól dokumentált a különböző grünblau (vagy,ha úgy tetszik:84) színek használata, a Messereken ez igen ritka.

Viszont voltak olyan üzemek, ahol a készletezésnek köszönhetően maradt a korábbi formulás 76-ból is, egészen gyártás leállásáig. Tehát, mielőtt egy késői német gépbe kezdünk, érdemes komolyabban utána járni (kutatgatni egy kicsit),hogy pontosan melyik színt használták, használhatták.
Arról nem is beszélve, hogy nem a 76 az egyetlen, amelynek létezett "késői", vagy "módosított" változata. (pl. 66, 75, stb.)
Gaben 409189 2009. január 27. 15:52
Válasz erre
P1260002
P1260002
P1260003
P1260003
P1260004
P1260004
P1260005
P1260005
P1270006
P1270006
P1270007
P1270007
P1270008
P1270008

Szevasztok. Épülget a Faun.
Roadblock 409187 2009. január 27. 15:45
Válasz erre
Nincsen véletlenül ez rendszerezve valahol?
Gép-pilóta párosítások.
Jó lenne.
Roadblock 409186 2009. január 27. 15:42
Válasz erre
Ju-87B2 

Ju-87B2 Belika reptér, Bulgaria
Ju-87B2
Stuka B2 afrika

Ju-87B-2
Stuka B2 afrika

Szia BBalázs,

nekem is megvan, most bontogatom a dobozát, pont miatta IS vagyok gondba az RLM76tal..

Kis háttérinfó,festési minták és egységek:

wp.scn.ru/en/ww2/b/29/2/0

Gondolom német felségjelzést kap majd? A gyári maszkoló papir "készletet" használtad a kamo fújáshoz?
A sárga orrhoz néhány ötlet...
hofi 409185 2009. január 27. 15:37
Válasz erre
Szerintem az a zöldebb volt az RLM 84. Egyébként a Gunze 400-as sorozatában lehet, hogy vannak ilyen színek.
Megnéztem azt az RLM-táblázatot, amit linkeltél. Annyit mindenképpen hozzátennék (bár jelen makettnél nincs aktualitása), hogy az RLM 61/62/63 csak a három felső szín, az alja azoknak is 65 volt, és nem csak '38-ig használták, hanem később is az exportra vagy kiállításra készülő gépeknél.
Ja, és kimaradt a 65/72/73 is, ami a 65/70/71 tengerészeti párja volt.
juge75 409184 2009. január 27. 15:24
Válasz erre
V8+10 Scholtz Miklós százados századparancsnoki gépe, 2/1 vadász század, 1944.
Roadblock 409183 2009. január 27. 15:21
Válasz erre
Köszi, a Humbrol 175ről tudok, de én Gunzéban utazom, marad a keverés
www.rlm.at/archiv_e.htm lapon megtaláltam az RLM kódokat meg az gép azonosító kódokat is.
Kicsit utánaolvastam ennek az RLM76nak és amit ennyi idő alatt sikerült kideríteni, az az, hogy '44től, az egyre súlyosbodó nyersanyaghiány miatt az addigi 30-40%os pigment tartalomról csökkentették a pigmenttartalmat, illetve valami cinkes vegyületet raktak a lakkba, amitől egyfelől világosabb, másfelől sárgásabb lett az összetétel így az eredeti világos kékből világos zöld lett.. A konklúzió az az, hogy a háború vége felé alkalmazott RLM76 más szinű, mint a '44es.
Az eredeti cikk:
www.clubhyper.com/reference/latewarrlm76mu_1.htm
BBalázs 409182 2009. január 27. 15:18
Válasz erre
Stuka - 01 - m
Stuka - 01 - m
Stuka - 03 m
Stuka - 03 m

Sziasztok!
Bár rengeteget "hibázok" és nem lesz egy profi makett, de azért felteszem a topicba, hogy miként haladok a Stukámmal (1:48 Hasegawa). A színe jó szerintetek? Azt hallottam, hogy ezeket soxor festették, és igy ezerféle árnyalattal elképzelhető, tehát nincs annyira megkötve a kezem. Én ezt a két fajta zöldet választottam, azt hiszem az orra sárga lesz.
U.I.: Egyébként szívesen veszem a háttéranyagot ezekről a szépséges kis darazsakról, ha van vkinek, megköszönöm a támogatást!
hofi 409181 2009. január 27. 14:54
Válasz erre
Ugyan nem engem kérdeztél, de az 1. kérdésre tudom a választ: A 78-as a sivatagi/mediterrán festések alsó színe volt, a 65-öst pedig '44-ben már nem nagyon használták. Szóval, vagy ki kellene keverni, vagy tovább kajtatni. Több, itthon nem annyira ismert v. használt festékgyártó is gyártja, a. d. még Humbrolban is volt, a 175-ös.
Podva 409180 2009. január 27. 14:34
Válasz erre
A V.9+10-es jelet papíron egy 109E kapta...
Podva 409179 2009. január 27. 14:34
Válasz erre
Hali
Kérlek ne magánban folytassátok! Engem is érdekel a dolog. Van egy topic Magyar Messerek festése cimmel az a téma oda pont beférne.
Amúgy a V.8+10-esről egy fotót ismerek azon nagyon érdekes hogy az oldalszám utolsó két tagja telkesen más árnyalatú mint a felségjel fekete mezeje...
Tud erről valaki többet?
Üdv Podva
Timur 409178 2009. január 27. 13:41
Válasz erre
Folytassuk majd inkább magánban.
(Egyébként a V3+72-ről, V 8+47-ről, W+066-ról van valami anyagom; a V8+10-el, V8+04-el eddig nem foglalkoztam.)
toto 409177 2009. január 27. 13:25
Válasz erre
Szia Snowman!

Ha a kérdésedet nekem szántad, akkor itt a válaszom:)
Ez amolyan civil lánctalpas jószág lenne, amivel nagy sárban a melósokat kiviszik a területre dolgozni, - gondolom én.
Ha a googleba beírod, hogy track vehicle, akkor jó pár hasonlót kidob.

t
Roadblock 409176 2009. január 27. 13:08
Válasz erre
Heppes ME109G6 44eleje
Heppes ME109G6...
Heppes ME109G6 44nyar
Heppes ME109G6...
72052_48059bf109
72052_48059bf109

Na akkor te leszel az emberem... Bf109G-6 Puma század 1944. nyár Heppes Aladár gépe lenne a "céltárgy"
Nr.1. - Géptörzs alsó részére RLM76 Light Blue-t ír a festési rajz, viszont nekem csak RLM65 és RLM78 Light Blue-t sikerüt felhajtanom... Melyikkel tovább?
Nr.2 - Valamint találtam három '44es festési mintát, szerinted melyik a korrekt?
Azt nem értem, hogy a nyári képen miért V9-10 a száma? A HAD és a Hasegawa szerint V8-10. Gondolom elrontották a rajzot. :(
Ráadásul a sárga csíkokkal sincs teljes harmónia, mert a Hasegawa szerint csak hátul a törzsön van sárga csík, a HAD képei alapján a szárnyvégeken is, míg a hibás V9-10-es számmal jegyzett képen a motorburolat alsó részén is.
Nos melyik lenne a korrekt? Dilemma, dilemma...
Timur 409175 2009. január 27. 12:20
Válasz erre
Az MKHL-vel csak érintőlegesen foglalkozom, ott is a német típusokkal. A magyar 109-ekhez értek valamicskét, és késői Messereket tanulmányoztam leginkább.
Snowman 409174 2009. január 26. 21:33
Válasz erre
Szia!

Jól néz ki!
Mi is lesz ez...?:-)
Roadblock 409173 2009. január 26. 14:54
Válasz erre
Szerintem ez csak egyrövididejű (mondjuk 5 gép erejéig) tartó fellángolás lesz, utána megyek vissza a WWII német hadiipar remekeihez. :))

LEgalább tudom, hogy téged lehet zargatni Luftwaffe festéssel. :)
Magyar kir. légierővel kapcsolatban is?
Timur 409172 2009. január 26. 14:33
Válasz erre
Semmi gond, és sok sikert a repülő-szakágban :)
Roadblock 409171 2009. január 26. 14:19
Válasz erre
TImur, most láttam csak az OFFos bejegyzésed..
Azért festettem ilyenre, amilyen, mert kb 15 éve nem csináltam repülőt, gondoltam teszek egy kisérletet ismét. Időm van(sajnos elég sok mostanában). Ezt a makettet amolyan állatorvosi lónak szántam, tehát a történelmi korhűség, mint szempont nem játszott szerepet inkább az, hogy pár olyan dolgot kipróbáljak, ami a későbbi modelleken majd visszaköszön már a valósághoz közelítő módon.
Ettől függetlenül köszi az építő kritikákat...vettem az adást.
A következő már korhű lesz... :)) ... legalábbis bízom benne.
f2d 409170 2009. január 26. 14:17
Válasz erre
U.S. Heavy Fuel Tanker M-978
U.S. Heavy Fuel...

Én most jelenleg ezzel küzdök. Csak úgy falja a Neoflexet és a csiszolópapírokat.
Még ilyen rossz minőségű makettet, minden alkatrészén van valami hiba: beszívódás, kilökőtüske nyom, vetemedés, elcsúszott szerszámnyom.
doky3 409169 2009. január 26. 14:14
Válasz erre
No látod ezért van nekünk egy ilyen szakink, mint Timúr, hozzá nyugodtan fordul-
hatsz Luftwaffe ügyben A-tól Z-ig:)))
Roadblock 409168 2009. január 26. 14:06
Válasz erre
A koptatások helyét és mértéket az Osprey FW190-es könyvből bogarásztam ki, hősiesen bevallom, hogy halvány lila ibolyám, hogy mi a logikus kopási hely.

Koszolást még csak most akarom megejteni rajta.
tas 409167 2009. január 26. 14:03
Válasz erre
Laikus szemmel olyan ,mintha leejtetted volna a gépet, darabokra tört és utólag a törések mentén összeragasztottad.
Ákos 409164 2009. január 26. 13:43
Válasz erre
Nekem úgy tűnnek a kopások, mintha egy vadonat új gépen valaki szándékosan lekaparta volna a festéket.
Ha jól emlékszem a Squadron füzet hátulján van egy színes fotó, azon egy tényleg használt gép látszik, ezerféle szín, kopás és koszfoltok, alapozóvörössel átfújt részek, mégsem látszik a fémtisztára kopott felület sehol sem.
Timur 409162 2009. január 26. 13:04
Válasz erre
Ilyen fantázia-gépen jó.
Egyébként túl sok, néhol logikátlan helyen van, és kevéssé élethű.
-Túl sok: az egyszem Lixfeld-gépen kívül még nem láttam ennyi kopást A-Fókán.

-Logikátlan helyen van: pl. a motorburkolat oldalán, szélvédő vonalánál, hűtőzsalukon.
Nincs kopás ugyanakkor pl. a fellépőnél -bár a szegélyén van.

-Kevéssé élethű: látszanak az ecsethúzások.
Roadblock 409161 2009. január 26. 12:33
Válasz erre
Gunze Mr. Metal Aluminium és 5/0ás ecset.
Miért? jó vagy rossz?
Kferro 409159 2009. január 26. 12:21
Válasz erre
Mivel készítetted ezeket a kopásokat?
Roadblock 409157 2009. január 26. 11:51
Válasz erre
FW190A-8 Nr1
FW190A-8 Nr1
FW190A-8 Nr2
FW190A-8 Nr2
FW190A-8 Nr3
FW190A-8 Nr3
FW190A-8 Nr4
FW190A-8 Nr4
FW190A-8 Nr5
FW190A-8 Nr5
FW190A-8 Nr6
FW190A-8 Nr6

Hasegawa 1:48 Fw-190A-8

Készülget, készülget...
Zsolti1537 409156 2009. január 26. 11:47
Válasz erre
Jah 007es ügynök
Zsolti1537 409154 2009. január 26. 11:35
Válasz erre
Hát az SZTK-ból való sorszám is a mü részét képezi?
Tibcsi 409153 2009. január 26. 11:26
Válasz erre
Stencileket. Van még egy lepedőnyi. :)
f2d 409152 2009. január 26. 11:24
Válasz erre
Nagyon fajintos Phantom. Milyen matricát akarsz még rárakni?
Tibcsi 409151 2009. január 26. 11:01
Válasz erre
p1040745
p1040745
p1040746
p1040746

Már majdnem kész. Még egy rakat matrica kell rá és fegyverzet.

Fujimi 1/72
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737.