/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737.
proo0 410752 2009. május 7. 20:24
Válasz erre
itt van amit az előző munkádnál írtam tigris: "Amúgy abban igazatok van hogy tigriskoma túl nagy fába vágta a fejszéjét,de nem osztani kéne hanem egy építő kritikát írni neki,hogy jobban higítsa a festéket,pár alkatrészt próbáljon a kereten lefesteni mert készen igen nehezen kivitelezhető,próbáld alap szinten keverni a festékeket pl.:feketét ezüsttel a lánctalp száraz ecseteléshez,barnát a feketével a koptatáshoz,mosd át az alapszínnel az egészet bő higítós festékkel aztán ugyanígy egy sötétbarnás higítóssal,jobb állati eredetű ecsetet használni olajhoz és még sorolhatnám estig,de a lényeg az hogy elötte inkább gyakorolj fölösleges kacatokon tejfölös kupán vagy akármin... u.i:tescos lefolyó tisztítóba áztatva bírod lemosni az elrontott festést:)" én nem piszkálni akarlak hanem segíteni,de ha nem hallgatsz senkire akkor 10 év múlva is itt fogsz tartani!
f2d 410751 2009. május 7. 18:06
Válasz erre
Nem sajnáltad ám a tömítőanyagot.:-) Jó lesz.
proo0 410750 2009. május 7. 18:03
Válasz erre
szia tigris én revell festékeket használok és kb 1:1 arányban higítom,de nem mindig mert néha hígabb néha sűrűbb a festék és 2-3rétegbe festek,és ne használj szintetikus szálú ecsetet csak nagyon finom szálú állatit pl:nyest,szok sikert
borisz 410749 2009. május 7. 17:42
Válasz erre
P1010326
P1010326
P1010327
P1010327
P1010329
P1010329
P1010330
P1010330
P1010331
P1010331
P1010332
P1010332
P1010333
P1010333
P1010334
P1010334
P1010335
P1010335
P1010336
P1010336

Hogy mutassak is valamit.
Készül egy A-7D.
Jászberényre el akarom készíteni. Nem lesz gyaloggalopp, az biztos. Két hetem van rá.
borisz 410748 2009. május 7. 17:35
Válasz erre
Itt a probléma. Egy alufólia lapra kicseppentesz pár csepp festéket, ahhoz egy kevés H-100 szintetikus hígítót adsz, összekevered, hogy hígabb legyen, és azzal fessél!
Valószínűleg több rétegben kell festened majd, és egy-egy napot várni a száradással, de ez ilyen.
TIGRIS 410747 2009. május 7. 17:01
Válasz erre
Szia proo0 14 éves vagyok, és tudom még van némit fejlődnöm.
Általában egy rétegben szoktam festeni.
proo0 410746 2009. május 7. 16:18
Válasz erre
szia tigris láttam az előző tigrisedet is és ez is kb ugyan olyan nem nagyon fejlődtél és szerintem azt sem fogadtad meg amiket akkor írtak páran,(olyan mintha belemártottad volna egy festékes vödörbe)nagyon vastagon festetted!Szoktad higítani a festéket,hány rétegben festesz?Szerintem ha nem megy ecsettel akkor vegyél egy olcsóbb retust.Amúgy hány éves vagy?
kumpir 410745 2009. május 7. 10:24
Válasz erre
Köszönöm a véleményeket,de sajnos csak mobiltelóval tudok fényképezni.De majd később teszek fel normális képeket is,ahol már valamilyen diorámában szerepel egy töltős kraz társaságában.Építésről annyit,hogy nagyon-nagyon sok türelem és egy nagy doboz nyugtató kell hozzá!Minden egyes alkatrészt módosítani kell,és ajánlom hozzá az autókhoz használt 2 komponensű kittet,mivel a többi tömítő lepergett róla.A kész makett szerintem valót maga után de aki rászánja magát az építésre,azok számára igazi kihívás lesz.
vitarisi 410744 2009. május 6. 23:53
Válasz erre
Hello Szamuráj!
Egy pár ötlet, és segítség a maketteddel kapcsolatban (igaz véleményt nem kértél:)):
1. Kopottság: Lévén szó egy sivatagban használt járműről (sokkal jobban kopnak járművek ilyen terepen) nagyon kevés lepattogzódás, kopás van a járműveden.

2. Rozsdásodás: Egy-két páncéllemezen vannak a képen ilyen rozsdaszínű foltok...azok a roszdát imitálják? Vagy valami alapozó tűnt ott ki? Ha rozsda, akkor érthetetlen hogy a felület alig kopott, nem látszik rajta hogy elhasznált lenne, mégis tiszta rozsda...A színválasztásra pedig figyelj, használj pigmenteket, vagy pasztellt is, egy nagy mértékű "elrozsdásodás" megjelenítése nem egy színnel történik! És a rozsda is megfolyik, figyelj csak meg egy rozsdás felületet...(Ha valami alapozó tűnik ott elő, akkor viszont kéne imitálni a lepattogzódás fázisait, tehát a szélén a sivatagi sárga esik le, előtűnik az alapozó...)

3. A sivatagi sárga: A jármű alapszíne a sivatagi sárga, amivel ha csak simán telibe fújod a járműved egy elég unalmas eredményt kapsz. Játsz a színekkel, panelezd a járművet (fújd ki sötétebb árnyalattal a panelvonalakat), vagy használj "color modulation-t" (minden egyes panelon a belűl világos kívűl sötétebb szabállyal dolgozol). Ha csak ecsettel dolgozol akkor el tudod végezni a felületeken a filterezést, fakítást, ezzel is élőbbé teheted a járművet. Az éleket szárazecseteléssel ki tudod emelni, az átmosás egyszerű technikáját pedig gondolom ismered!

4. Megfolyások: olajfoltokat, kormot hiányolom, gondolj bele, ez a szovjet hadsereg egyik leharcolt járműve, jóval a háború után!

Üdv
Iván
borisz 410743 2009. május 6. 20:57
Válasz erre
Zsola 410742 2009. május 6. 20:22
Válasz erre
Hali!
Ha ez 1:72-es,akkor nem is olyan problémás a helyzet,filterezd homoksárgával,vagy az alapszín világosított verziójával,esetleg világosbarnával,hogy egységesebb képet mutassanak a színek. Én se vagyok egy maestro,de mivel látszik hogy kezdő vagy ezt tudom ajánlani. A tapasztaltabbak ha akarnak majd adnak még pár tippet.

Ha a "filterezéssel" megvagy,átmoshatod a mélyedéseket fekete-barna sötét,híg keverékével,a felesleget felitatva,lemosva,óvatosan,ha kedved szottyan vagy elég ügyesnek érzed magad,az ennek kitett helyekre még némi kopást is biggyeszthetsz. Persze ezt is csak finoman:)

Ha nincs kedved az enamel festék higításval pepecselni,akkor ecsettel festett matt felületen még a tempera is remek megoldás,vagy az akril. Előbbinél előny hogy ha nem sikerül elég jól,még lemoshatod,viszont mivel nem "fut" olyan szépen,ezért több odafigyelést is igényel.
ezekkel az apróságokkal,még egy nem profi munkát is fel lehet dobni.
Remélem segítettem. És jó munkát.
Szamuráj 410741 2009. május 6. 19:32
Válasz erre
Szervusz barátom!
Kell egy kis változatosság. Meg erős késztetést éreztem a rozsdásításra és koptatásra. Lesz még egy kanadai Leopárd C2-es afganisztáni hadműveletekből, meg egy T-62-es. A kontrasztosításról majd magánban! :)
Baráti üdv:
Szamuráj tanár úr
TIGRIS 410740 2009. május 6. 19:24
Válasz erre
bf-109 035
bf-109 035

Sziasztok!
Készülőben van a Italeri Jagdtigerem, mit javasoltok miket javíthatnék még rajta?
Hickory 410739 2009. május 6. 18:47
Válasz erre
Szervusz kedves barátom!

Mégis mi ez itt kérlek?Nem japán,nem olasz,és nem hajó.Tönkretesz a tanítás.Én figyelmeztettelek,látod,nem hallgattál rám. :DDD

Tetszik amit csináltál,szép és pontos munka.De én hiányolom a kontrasztot és az azt kialakító befolyatást a Su-ról,sokkal karakteresebbé tenné,főleg a nagyméretű görgőknél.

Baráti üdvözlettel:
Havril "Hickory" István,Kuku boldog etetője és eltartója.
badgo 410738 2009. május 6. 17:16
Válasz erre
Szeva. csinaltam kepeket ahogy igertem, de csak holnap tudom elkuldeni. Sajnos a gep belsejebol nem lehetett, de azert hatha segitsegedre lesznek ezek is...

Udv
Szamuráj 410737 2009. május 6. 14:25
Válasz erre
su100b
su100b
su100c
su100c
su100d
su100d
su100e
su100e
su100f
su100f

Sziasztok!
Az érettségi szünetet kihasználva egy kedves barátomtól kapott makettet összeraktam. Nemsokára elkészül. Revell (Zvezda) 1/35 SU-100-as. Egyiptomi verzió 1956-ból, a Szuez incidens idejéből. Maga a makett elég munkás, nem rossz, de lehetne jobb. A Dragon hasonló készletét csak az Armorama fórumokról ismerem, messze lekörözi a Revellét. Ami nem tetszett, az a futógörgők gumi mintázatának üresen hagyása. A képeken nem látszik jól, de minden egyes darabnál bekarcoltam a vágatokat. Az egyik görgőt kicseréltem egy másik típusúra, mert gyakran használták vegyesen. Ez teljesen szkreccs. Ahogy a nagyobbik hordó is, meg pár hegesztési varrat. A festéssel igyekeztem a sivatagban szolgálatot teljesítő járművekre jellemző fakó, poros hatást elérni. A közel jövőben tervezek egy félig földbe ásott iraki T-62-eset megépíteni saját építésből.
További kellemes makettezést!
Szamuráj tanár úr
borisz 410736 2009. május 6. 10:30
Válasz erre
salou 410735 2009. május 5. 21:17
Válasz erre
Na végre egy Mi-6-os összerakva! Nagyon szép. De ha teheted légyszíves fotózd le valami normális géppel is.
Z.Pisti 410734 2009. május 5. 14:29
Válasz erre
Igen,nekem is tetszik ez a heli!Nagyon munkás az építése?

Z.Pisti
Z.Pisti 410733 2009. május 5. 14:28
Válasz erre
Igen,Igen,Igen...
f2d 410732 2009. május 5. 14:03
Válasz erre
Tetszik ez a Mi-6-os, én is szívesen megépíteném, csak lehetetlenül nagy helyet foglal. Sőt az A-Model Mi-12-ese is nagyon bejön, de annak a méretei már egy életnagyságú vitorlázóval vetekszik, meg az ára is.:-)))
kumpir 410731 2009. május 5. 13:28
Válasz erre
mi-6 1
mi-6 1
mi-6 2
mi-6 2
mi-6 3
mi-6 3
mi-6 4
mi-6 4

Ezen a csodálatos A-MODEL MI-6-son dolgozom,a lehetőségekhez képest a maximumot bróbáltam kihozni belőle.
Marci7 410730 2009. május 5. 12:05
Válasz erre
Te is háromnak látod a "köszi" - t?
Marci7 410729 2009. május 5. 12:04
Válasz erre
Marci7 410728 2009. május 5. 12:04
Válasz erre
Marci7 410727 2009. május 5. 12:02
Válasz erre
Z.Pisti 410726 2009. május 5. 09:59
Válasz erre
A száma 48248.

Z.Pisti
Marci7 410725 2009. május 5. 09:35
Válasz erre
Azt tudtam, hogy Edu maratás, de engem a száma érdekel. Amúgy pont a születésnapomra esik a megnyitó;-)
Z.Pisti 410724 2009. május 5. 09:20
Válasz erre
Meghívó

kiállításra
Meghív

Marci7!

Sajnos nem tudok menni Hajdúszoboszlóra,a mi klub kiállításunkon fog "debütálni" itt Kecskeméten...A kabinhoz egyébként Eduard maratást használtam ami ad néhány alkatrészt külsőleg és a futóaknákba is.A kabinról találsz néhány fotót a korábbi hozzászólások között:
18oldal/13541 hsz.
21oldal/13395 hsz.

És mellékelem a meghívónkat is:)

Z.Pisti
Marci7 410723 2009. május 5. 09:07
Válasz erre
Z.Pisti!
Hajdúszoboszlóra viszed?
Z.Pisti 410722 2009. május 5. 09:01
Válasz erre
Kedves Vadász!

Lehet ,hogy nem a festék a ludas.Az eddigi maratott műszerfalak elkészítésénél nem volt semmi gond pedig jó néhányat csináltam már...Most is csak a felhasznált festéken változtattam,a ModelMaster helyett lett Mr.Color...Ezért gondoltam arra ,hogy ő a bűnös...

Z.Pisti
HUJBI 410721 2009. május 5. 05:52
Válasz erre
nagyon tetszik. én is véletlenül jöttem rá egy hasonló módszerre, a mezei Revell hígító helyett a festékszóró pisztolyhoz valót vettem és felszedte a festéket. látva a hülyeségemet, éppen csak annyit használtam, hogy megkezdte a felületet. mikor teljesen elpárolgott, rozsdával rámentem. azóta szándékosan is kipróbáltam, ha nagyon keveset használsz, akkor nem pereg le a festék, csak berepedezik.
Carbonos 410720 2009. május 5. 05:45
Válasz erre
Sziasztok, örülök, hogy tetszik. Őszinte leszek a rohadás az a véletlen műve, de bármikor működik. Lealapozás után félreborult a cucc amikor csak félig volt megszáradva és amikor felvettem, az a darabka kiszakadt a rétegből, de tetszett és kapva az alkalmon imitáltam egy rohadást. Feketével van alapozva a mélyedés, majd fúgapor bele pillanatragasztóba és ezt rozsdaszínekkel szinte szárazecseteltem.
Magyarországon is használták igen. Működése igen egyszerű, a szarvak ólomból vanakk, amik az ütközés során elhajlottak és a bennük lévő üveg összetört, majd a sv ráömlött egy fémlemezre létrehozva a galvánelem effektust. A több kiló trotilt pedig eltudjuk képzelni... Egyébként a méret 1:24.
Gábor
borisz 410719 2009. május 4. 23:00
Válasz erre
Köszi!
Itthon kezdik megtanulni, hogy a hosszas csönd majd hirtelen egy "vhóóóh" a győzelmi "csatakiáltás". Ha valami nem sikerül... A géptörzs illesztésénél elhordtam mindenkit mindennek...
Cpt_Miller 410718 2009. május 4. 22:54
Válasz erre
Szia Borisz!

Elsőre nem rossz, de egy kis híg sötét olajos befolyatás és utána egy világosszürkés szárazecsetelés még plasztikusabbá teszi majd. És talán kicsit vissza is mattíthatnád.
Ezek nagyon egyszerű módszerek és sokat dobnak az ilyen kis mütyűrökön.
Amúgy 1/72 méretéhez képest szép részletes.

További jó bütykölést.

Cpt Miller
borisz 410717 2009. május 4. 22:46
Válasz erre
P1010319
P1010319
P1010320
P1010320

Sziasztok!
A-7Dbe katapultülés. 1/72.
Szerintetek milyen?
Vadász 410716 2009. május 4. 22:26
Válasz erre
Hátulról szokás festeni, és így az átlátszó részek lesznek a fehérek.
Vadász
Roadblock 410715 2009. május 4. 22:19
Válasz erre
Én már több ilyen Aires belsőt csináltam, minden esetben a réz maratott részek és a kabinbelső festése után ragasztom össze csak a számlapot és a felette lévő rézlapot...
A ragasztóval persze vigyázni kell, nehogy megfolyjon...
Szõkekapitány 410714 2009. május 4. 21:48
Válasz erre
Szia!

Ezt nem egészen értem. Az átlátszó fólián azt érted, amire a műszerek számlapját nyomtatták? Úgy tudom azt nem szokás festeni.
romeo 410713 2009. május 4. 21:30
Válasz erre
Üdv!

Magyarországon használták ezt az eszközt?
Köszi!
Salieri 410712 2009. május 4. 21:14
Válasz erre
Szia!
Nekem is nagyon tetszik!A festék felpattogzást hogy csináltad?
Üdv
Salieri!
pepe 410711 2009. május 4. 21:11
Válasz erre
szia

Szerintem nagyon jó az ötlet.
Az a rohadás is király, hogyan készült a rozsda?
Carbonos 410710 2009. május 4. 20:51
Válasz erre
Eredeti
Eredeti
Eredeti
Eredeti
Alapozva
Alapozva
Alapozva
Alapozva
Készen
Készen
Készen
Készen

Sziasztok

Fél év kihagyás után, miután rendeződtek a családi dolgaim, előállok egy 35 mintájú
folyami aknával. Teljesen saját készítés epoxy puttyból és mindenféle műanyag cuccból. Van még mit tanulnom...de remélem tetszik nektek, próbáltam egy ritka, nem mindennapi dolgot elkészíteni. Élőben kicsit sötétebb és fényesebb, nem ennyire kontúrosak a színátmenetek.
Gábor
HUJBI 410709 2009. május 4. 20:47
Válasz erre
ez igazából egy aljas kérdés volt, mert én ígértem fegyvereket, csak mostanában nem találkoztunk. :)
Vadász 410708 2009. május 4. 20:30
Válasz erre
Z.Pisti!

Nekem nem volt még ilyen gondom, pedig használtam már Mr. Colort nem is egyszer.
Természetesen fújva.

Vadász
Marci7 410707 2009. május 4. 20:28
Válasz erre
Z.Pisti 410706 2009. május 4. 19:40
Válasz erre
Zárt kabin mellett elmegy a belső...A maratás viszont nagyon sokat dob rajta és érdemes belerakni.Persze ez izlés és pénztárca függő...Sajnos én beleestem abba "betegségbe" ,hogy a megvásárolt maketthez azonnal elkezdem a feljavítókat beszerezni,nem tudok ellenállni...:)Jó néhány készletem van otthon amihez a makett értékénél jóval többet költöttem a feljavítóira.A következő gépem egy SU-27 lesz,na ahhoz is megvettem egy csomó plusz cuccot.Egyébként a feljavított kabinbelső ezúttal megbosszulta magát ugyanis a műszerfalhoz adott átlátszó fóliát elkezdte szétmarni a festéséhez használt Gunze Mr. Color festék.Ezért zárt kabin tetőt kap a kicsike...No comment.

Z.Pisti
CrazyCharlie 410705 2009. május 4. 19:12
Válasz erre
Ja, igen a erről majdnem megfeledkeztem: "Naggyon tetszik!"
CrazyCharlie 410704 2009. május 4. 19:11
Válasz erre
Nekem újabb gépem van és az is csalja a színeket :-)
Nagyon kellett neki a fotomaratás, vagy dobozból építve is szép lehetne?
Hunyo 410703 2009. május 4. 19:09
Válasz erre
Akkor jó!

A festéshez csak annyit, hogy én is sokszor "lépek bele ebbe a gödörbe". Színek keverése és pontos meghatározás fényképről nagyon nehéz, mivel több tényezőt is figyelembe kell venni:
- Fényviszonyok
- Fényképezőgépek közötti különbség
- milyen pozícióból van fényképezve

és még lehetne folytatni a sort, de biztos van aki jobban eltudja magyarázni, nekem az egyszerű szemléltetés volt a célom.

Szerintem a színe jó, majd élőben meglessük, abban igazad van, hogy az Olaszok a saját gépeikhez azért a színeket jól szokták mellékelni. De senki sem tévedhetetlen, a makettozás pedig erről (is) szól.

A lényeg, hogy összhatását nézve jól mutat a gép, legalább is nekem tetszik (elsősorban az Olasz mivolta miatt) =)

Üdv:

Hunyo
PUMA Kecskeméti Makettklub
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737.