/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737.
HUJBI 413721 2009. december 8. 15:34
Válasz erre
shermanarv
shermanarv

egy ilyet találtam, de még ezt is meg lehet csinálni házilag.
Don 413720 2009. december 8. 13:56
Válasz erre
Szia!

Szerintem nem. Végül is egy kis házi tuninggal el lehet készíteni. :) 
HUJBI 413719 2009. december 8. 12:53
Válasz erre
a Legend nem csinál ilyet? bár a honlapon a belsőről nincsen kép.
HUJBI 413718 2009. december 8. 12:52
Válasz erre
minden nap találok valamit a Tiranon, amit a képek alapján fel lehetne javítani. csak úgy eszi a rezet, a sztirolt és az ólmot. az alap Tamiyához már csak nagyon kevés köze van. tegnap hozzákezdtem a libanoni kipufogó megépítéséhez - egy toldalék, ami lefelé vezeti a "füstöt" -, ma pedig észrevettem, hogy a sárvédőn található kanna tartójába be kell szabnom még három apró lemezt - funkció ismeretlen. közben meg várom a Legend csavarfej készletét, mert kifogytam. ha kész a festés, gyors számolás után még 27 darab szíjat kell feltennem rá, sajnálatos módon ez még a leharcolt libanoni példányokról sem hiányzik - na jó, lehet, hogy párat "lefelejtek".
Don 413717 2009. december 8. 12:43
Válasz erre
Pepe!

van értelme. :) A vezetőfülkében akarok kábelezni, azokat megpont jól lehet majd látni, ha az ember benéz. :) 
Hát ha belsővel akarod, akkor kösd fel a nadrágod. Ha most kezdeném, akkor valszeg a CMK belső terét használnám (az Academy sem rossz, bár utólag jöttem rá h kellett volna rajta alakítani. Az M32-höz meg a Tiger Modell készül kiadni egy feljavítót, de csúszik pár hónapja a projectjük. :( Ha nem belsővel csinálod, könnyebb dolgod van, de picit fel kell javítani az Italeri cuccait. :) 
pepe 413716 2009. december 8. 12:13
Válasz erre
Szia Don!

Ha nem sok fog látszani a belsejéből van értelme a kábelek is elkészíteni? : )
Amúgy jól néz ki. Amióta ezt készíted, én is elgondolkodtam már eme szörny megépítésén
Don 413715 2009. december 8. 11:37
Válasz erre
DSC06704_resize

A belső rész
DSC06704_resize
DSC06711_resize

A belső jobb oldala
DSC06711_resize
DSC06712_resize

A belső bal oldala
DSC06712_resize
DSC06771_resize

Alapozva a belső
DSC06771_resize
DSC06774_resize

Ennyi sem fog látszni belőle :)
DSC06774_resize
DSC06775_resize

Lefestve, de ebből sem sok látszik majd
DSC06775_resize

Sziasztok!
Nálan ez a kicsike készülget: M32B1 műszaki mentő, belső térrel. jelenleg a belső festése, komplettizálása folyik. A héten valószínűleg bepakolom az apróságokat, kábeleket stb.

Ha van észrevételetek, hallgatom! 

Don
Gábor166 413714 2009. december 8. 11:11
Válasz erre
Az IDF Strykert tervezem hamarabb, de már előre eldöntöttem, hogy visszafogom magam az átalakításokkal. :-)
Látnád a hidraulika tartályt a 44 db 0,5-ös csavar furattal a tetején. Ma a 44 db "csavar" és a szintellenőrző csövecske kerül föl.
HUJBI 413713 2009. december 8. 11:02
Válasz erre
majdnem csúnyát írtam. :))) ezek után meg sem merem kérdezni, hogy az IDF Stryker és a Type 69 projekteket melyik évtizedre tervezed. előre szólok, azokon is lesz mit átalakítani.
ATTIS 413712 2009. december 8. 09:31
Válasz erre
DSC02227
DSC02227

Alakul, a kitekintők festését ne feled, antennának én horgászboltokba árult fém előkét használok ennek a végei csavaros kinézetűek
Ez + az én Sermanom
Gábor166 413711 2009. december 7. 20:06
Válasz erre
Motortér Alja

Motortér az eredeti sebességváltóval.
Motortér Alja
Sebességváltó új

Az új sebességváltó
Sebességváltó új

Köszi. Várom a linket.
Teszek föl képet is, ne csak dumáljak itt. :-)
gyuri 413710 2009. december 7. 18:02
Válasz erre
00000001
00000001
00000002
00000002
00000003
00000003
00000004
00000004
00000005
00000005
00000006
00000006
00000007
00000007
00000008
00000008
00000009
00000009

Sziasztok!
Ismét haladtam valamennyit. Köszi az antennás észrevételt, el is tüntettem.
Majd keresek képanyagot hozzá.
Szóval koptatgatok, öregítgetek de csak óvatosan nehogy túlzásba essek.
Szerintetek milyen?
Üdv:gyuri
HUJBI 413709 2009. december 7. 09:16
Válasz erre
tegnap lecsiszoltam a ládákról a műgyanta zárakat és Part maratásból pótoltam. unatkoztam, na. az üzemanyagtartályok fogantyúit is megcsináltam rézből. műgyanta csavarfejekből is feltettem egy párat. nemsokára jöhet az Enigma. találtam egy oldalt a méretekről, majd küldöm a linket.
Gábor166 413708 2009. december 6. 20:54
Válasz erre
A váltó már kész. Most a hidraulika tartály készül.
Sajnos az eredetit egy az egyben el kell dobni.
jocó 413707 2009. december 6. 16:33
Válasz erre
Renbe fog jönni:)
A fényesebb részeket finoman csiszold fel egy 2000 es papírral.Én úgy csinálnám.
Jimbow 413706 2009. december 6. 16:21
Válasz erre
DSCF1002
DSCF1002
DSCF1005
DSCF1005

Így kell jól eltolni egy makett festését:

Most próbáltam ki először, hogy lehet ecsettel lakkozni. Sajnos az alap lakkréteget nem hígítottam fel elégé (2 higitó - 1 lakk), így eléggé mázas lett, és egyenetlen. Ebből kifolyólag a filterezés a vékonyabb rétegeken szépen hatott, a vastagabbakon pedig egyáltalán nem. Úgyhogy erre majd jön még egy matt lakk, és talán rendbe tudom kapni.
papgyuri 413705 2009. december 6. 15:32
Válasz erre
Druszám!
Az antennatartót ebben a formában az angolok haszálták,(még annak se pontos...) az amerikai másmilyen!
Üdv.:
papgyuri
Don 413704 2009. december 6. 14:35
Válasz erre
Gyuri!

Akkor jól gondoltam, kíváncsi leszek rá! EZ az italeri 1:35-ös M4A1 makettje? Legalábbis a képek alapján arra tippelek. A matricánál figyelj oda, mert mintha becsillogna (nálam is megesett ilyen többször is), illetve az antenna picit vastagnak tűnik.

Don
TIGRIS 413703 2009. december 6. 13:11
Válasz erre
gyuri 413702 2009. december 6. 11:16
Válasz erre
szia don
a foltok az öregités alapjait szolgálják.
üdv: gyuri
don 413701 2009. december 5. 21:02
Válasz erre
Szia Gyuri!

A barna foltok elhelyezése nekem nem egyértelmű, azokkal majd történik még valami? VAgy majd az öregítés során lesz szerepe?
HUJBI 413699 2009. december 5. 18:19
Válasz erre
talán mert nem akarom mindenáron megépíteni a sebváltót. :))) a Tied is nagy durranás lesz, csak legyen végre kész.
Gábor166 413698 2009. december 5. 17:48
Válasz erre
Szépen haladsz. (Nem úgy mint én.)
gyuri 413697 2009. december 5. 14:38
Válasz erre
00000007
00000007
00000006
00000006
00000004
00000004
00000002
00000002

Sziasztok !
Készülget a Sherman.
Véleményeket várok!
Üdv:gyuri
HUJBI 413696 2009. december 5. 10:14
Válasz erre
DSC01371
DSC01371
DSC01373
DSC01373

libanoni Tiran 5.
SSgt_Chris 413695 2009. december 5. 09:03
Válasz erre
JP01
JP01
JP02
JP02
JP03
JP03

Volt fenn róla kép persze valahol itt a topicban. :-) Jól emlékszel! :-D De csak neked csak most ismétlés következik: :-P
halaci 413694 2009. december 4. 23:23
Válasz erre
Szerintem is nagyon szép, 1/72-ben pedig különösen, én csak a posztokat olvasva jöttem ár, hogy nem 1/35. Astug közvetlen környékén valóban lehetne valami hollám, de tekintve, hogy ez nyugati front, lehet valamelyik holland vagy francia csatorna, azoknak meg tényleg szinte áll a vize.
Toth_Gabor 413693 2009. december 4. 21:02
Válasz erre
SSgt_Chris!
Ami mellette van se semmi! Raktál már fel képet róla és én nem emlékszem, vagy jól emlékszem, hogy nem emlékszem?
Üdv,
T.G.
SSgt_Chris 413692 2009. december 4. 19:26
Válasz erre
Hum_02
Hum_02
Hum_03
Hum_03

Megkezdtem a Hummelem festését:
sdkfz 413691 2009. december 3. 19:40
Válasz erre
üdv
kár hogy a végén nemsok fog belőle látszani mert nagyon jól néz ki.
Gábor166 413690 2009. december 3. 19:29
Válasz erre
Vitathatatlanul igazad van, de ha már energiát öltél bele, hogy egy játékot feljavíts, gondoltam ezt még megérné. Persze Te tudod, mi mennyit ér meg. :-)
borisz 413689 2009. december 3. 18:06
Válasz erre
pepe 413688 2009. december 3. 16:00
Válasz erre
Mármint mit?
borisz 413687 2009. december 3. 15:58
Válasz erre
Egy kicsit azért rakhatnál a csörömphöz, mutatóba:)
pepe 413686 2009. december 3. 15:55
Válasz erre
Hali!

Köszönöm!
A fű vasút modellfű. Előszőr apróra vágva amit a felületre ragasztóba szórtam, majd kicsit hosszabra hagyva csomókban is elültettem.
A nádat az út szélén találtam, ugyanis ez egy gaz. Darabokra kell szedni, kicsit meg kell tépkedni, kiszedni a termését és le kell festeni.
Asszem a hullámokat hanyagolom de köszi a tippet.
Ákos 413685 2009. december 3. 11:29
Válasz erre
Bf-110
Bf-110
Bf-1010 cockpit
Bf-1010 cockpit

Már megjelenésekor beszereztem az Eduard Bf-110E 1:48 méretarányú makettjét. Egyik kedvenc típusom, összeraktam már több 72-es és 48-as verziót is. Ezt a makettet a ZG1 Wespe század dongós jelvényével és téli festéssel fogom elkészíteni, mintaként az fenti archív fotót használva. A maketthez beszereztem a Quickboost motorszetjét is, egyébként dobozból épített lesz. Tervem szerint egy kis téli diorámában lesz, pár figurával, Tamiya, CMK és FM dioráma kiegészítõkkel.

Kezdetnek a kabint raktam össze, kb. 100 darabból áll, az Aires gyanta kabinját közelítő színvonalú. A kabinba kerül az Eduard dobozban lévő színes maratásának legtöbb darabja. Sajna az RLM02 szín elég raszteres nyomtatású, ezt átfestettem. Ezt leszámítva igazi örömmakettezés volt eddig. Továbbiak hamarosan...
Ákos 413684 2009. december 3. 11:25
Válasz erre
KAmovos!
Jó a kérdés, a Rába mellett lakom, sokat látom. Bár elég erős sodrású folyó, a part közelében szinte állóvíznek látszik. A közepét fodrozza a szél, ha fúj...
Teuton 413683 2009. december 3. 10:43
Válasz erre
Szia Pepe!
Szerintem 72-ben gyönyörű munka Mind a járművek, mind a dio nagyon szép lett. A nád nagyon baró lett, miből csináltad?
Üdv: Teuton
Kamovos 413682 2009. december 3. 09:24
Válasz erre
Sziasztok!

Hullááámok?
Hmmm...

Valaki + tudná nekem mondani, hogy 1/72-ben mekkora a mérete, csendes időben 1 folyón fodrozodó hullámnal?

?

Pepe!
Öregrája, szarni rája!
Úgy jó ahogy van!

Üdv: kamovos
index 413681 2009. december 2. 23:30
Válasz erre
Pepe!

Nagyon szép munka. Szerintem, így jó ahogy van.
Hawk 413680 2009. december 2. 23:25
Válasz erre
Szia! A Hullámokra azt hiszem a válaz a következő, nem tudom hogy enél a cuccnál megoldható-e de írtad hogy rétegenként öntöd fel a vizet, szal a befejező rétegnél amikor félszáraz kezd meghúzni a műviz az egyik irányban amibe szeretnéd a hullámokat megdöntöd a dio-t és picit megütögeted, ezáltal hullámos felszínt kapsz. 
Remélem jól írtam le, ha nem nyugodtan javítsatok ki.
Üdv!
Hawk
Ui: Nekem nagyon tetszik a dio-ötlete, és am egvalósítása is. Csak így tovább.
bgyasoldier 413679 2009. december 2. 23:03
Válasz erre
Szia Pepe!

Megkérdezhetem, hogy a füvet hogyan, miből csináltad?
Ötletes, szép munka! Gratulálok.
komppeter 413678 2009. december 2. 14:38
Válasz erre
519_1_big
519_1_big
519_4_big
519_4_big
519_2_big
519_2_big
c49_1_big
c49_1_big
c49_3_big
c49_3_big
c49_2_big
c49_2_big
519_3_big
519_3_big
c49_4_big
c49_4_big
Gaz 1
Gaz 1

Gábor166
Hát azér hamár uaz átalakításról van szó érdemesebb ehhez hozzáfogni-sajna ezen is van néhány nagy hiba mint a motorháztető hűtő zsalui(ill. annak hiánya)meg a hátsó lámpa és környéke de azért az egyik az a játék kategria a másik meg modell-a 452-es viszont zseniális...
pepe 413677 2009. december 2. 14:08
Válasz erre
Boccs "Gotha"
pepe 413676 2009. december 2. 14:07
Válasz erre
pepe 413675 2009. december 2. 14:05
Válasz erre
Szia Gábor!
A II vh.-ban szinte bármi megtörténhetett, szerintem.
Pl: a stug haladt a német ellentámadás élén amikor kilőtték. Gyorsan letolták a töltésről, hogy tovább folytatódjon az ellen támadás. A firefly kb 2-3 nappal később halad arra. N a ezt a pillanatot örökíti meg ez a valami :)
(legalább is nekem ez volt az ötletem).
Ráadásul a stug csővel a vízfelé érdekesebb mint fordítva. Egy kiadványban láttam egy kilőtt stugot amit félretoltak az útból. Ha jól emlékszem a képen amcsi katonák fotózkodnak mellette. Mivel nem fotó alapján készítettem lehetne filozofálni arról, hogy miért nem erre néz vagy ez a két hk. sosem találkozott.
Tudom nem kötöszködni akartok csak segíteni!
Megfordítani már nem is tudnám:)
Gotha 413674 2009. december 2. 13:57
Válasz erre
Amúgy meg szerintem kvajó az egész, ha nem nyúlsz már hozzá akkor is marhajó. A Stug egy ideje már ott van a vízben, és épp arra jár egy másik hadoszlop, ennyi.
Toth_Gabor 413673 2009. december 2. 13:37
Válasz erre
Szia Pepe!

Előrebocsájtom, hogy tetszik az eddigi munkád. Az előbbiek alapján azonban az én észrevételem, ha letolták a Stugot akkor:
A sherman visszavonul? Ellentétes irányban halad, mint ahogy letolták a kilőtt járgányt. A németek - ha védekeznek - talán nem előre mennek, és azért nekik nem volt útban. Tehát gondolom, nem ők tolták le. Akkor viszont nem farral kellene a vízben lennie ellentétes irányból induló csapással?

Üdv,
T.G.
Han 413672 2009. december 2. 13:32
Válasz erre
És mivel tolták be?
pepe 413671 2009. december 2. 13:22
Válasz erre
Hi!
Azért nem látjátok a jobb oldali lánctalpat,mert nincs :)
A sztori a következő: a stugot a töltésen lőtték ki majd, az útról a vízbe tolták.
Ezért van ott a lánctalpnyom nélküla csapás és ezért nem látszik a lánctalp, ami valahol a dioráma határain kívül figyel az árokban. Igen a víz tükörsima sajnos.
Vallejo still water-t használtam amivel nem tudom hogyan lehetne hullámot csinálni. Így is szenvedek vele mert kiöntök 2 mm-t majd 1,5 nap után rá a következőt és mégis felszedi az alatta lévő réteget.
Nem baj csináltam még jó sok nádat, majd jól elültetem ahol sz.r lesz a víz.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737.