<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Lajos | Adatlap | 414632 | 2010. február 12. 17:46 | ||
Pista-91 | Adatlap | 414631 | 2010. február 12. 15:54 | ||
Sziasztok! Nálam ő készül: Skif 1:35 T-64B+ Eduard+ Kozel. A torony építésébe csak most kezdtem bele, ezzel kapcsolatban lenne pár kérdésem: -A torony búvónyílásain és a vezető búvónyílása körül van kiegészítő páncél, a tornyon viszont nincs. Ez maradhat így, vagy szedjem le, mert eddig vagy olyan képeket láttam, ahol mindenhol van kiegészítőpáncél, vagy olyanokat, ahol nincs sehol sem. -A lövegcső és a torony találkozásánál lévő "védőponyvát"(?) hogy, lehetne megcsinálni, egyáltalán volt-e az összes típuson? Köszi előre is! Üdv.:Pista-91 | |||||
Kalóz | Adatlap | 414630 | 2010. február 12. 14:45 | ||
1:72-ben szinte csak össze kell pattintani. Még nincs kész, sajnos közben beteg lettem :(((. de talán az idén azért kész lesz! Kalóz | |||||
Obi | Adatlap | 414629 | 2010. február 12. 14:42 | ||
Szia! Köszönöm. Ilyen könnyen még nem ment a makettépítés :D Nagyon élvezem építeni, kis tuning és gyönyörű makettet lehet belőle építeni. Obi | |||||
georch | Adatlap | 414628 | 2010. február 12. 13:02 | ||
Sziasztok! Én nekiláttam a kb. 2 éve polcon heverő Revell (Hasegawa) Ju-87 B-2 Stukának, vagyis ZUBÓnak! Teljesen dobozból építem, a kabin is zárva lesz elvileg. A szürke különböző árnyalataival festettem a kabint, még némi ezüstös koptatás és egy kis pigmentezés hátra van, valamint a lőszer tárak festése is várat még magára! Aztán műszerfal, majd szárnyak és törzs egyesítése! Összeraktam egy csodás képet róla fotósoppban!:D Amúgy örömmakettezés ez is!:) Üdv: Zoli/georch | |||||
Szamuráj | Adatlap | 414627 | 2010. február 12. 11:18 | ||
Köszönöm lucky! Nagy segítség ez, jók a rajzos ábrák is. :) Sz. | |||||
warbirds | Adatlap | 414626 | 2010. február 12. 07:59 | ||
Szépen alakul! Neked is örömmakett? Mert nekem az volt. | |||||
Obi | Adatlap | 414625 | 2010. február 11. 21:45 | ||
lucky | Adatlap | 414624 | 2010. február 11. 21:33 | ||
joci232 | Adatlap | 414623 | 2010. február 11. 20:59 | ||
Hali egy kis haladást tudok felmutatni.. először is az alvázat lefestettem majd koszoltam, összepróbáltam hogyan áll a felépítmény az alvázon még egyszer mondom hogy csak rá van téve :D kismillió javítani való van még (asztalt ne nézzétek mert nagy a rendetlenség... hosszú napom volt és lusta vagyok:) ) Remélem elnyeri tetszésetek még ha ilyen gyatrán is áll:D | |||||
ATTIS | Adatlap | 414622 | 2010. február 11. 19:14 | ||
Szerintem vidd nyugodtan, több szem többet lát, és csak jó tanácsokat kaphatsz | |||||
kinggi | Adatlap | 414621 | 2010. február 11. 18:55 | ||
Mondom sokat kell még javítani amúgy ezt még nem is vettem észre köszi:D biztos amikor a lánctalpat koptattam félrecsúszhatott az ecset :S kinggi | |||||
juge75 | Adatlap | 414620 | 2010. február 11. 18:55 | ||
Egyéb iránt szépen fejlődsz, elismerésem első tankodhoz, de gondold végig, mit hova és miért teszel. | |||||
juge75 | Adatlap | 414619 | 2010. február 11. 18:53 | ||
kinggi. A futógörgő gumi csillapító felületén miért van fényes fémszínű kopás? Legfeljebb rozsdás és saras-poros lesz, de fém szinűre sohasem kopik a gumi. | |||||
kinggi | Adatlap | 414618 | 2010. február 11. 18:46 | ||
Bocsi a képek minőségéér:S | |||||
kinggi | Adatlap | 414617 | 2010. február 11. 18:45 | ||
Sziasztok lassan,de biztosan haladok első tankommal,első figuráimmal,első fámmal,és első diorámámmal:)Regngeteg korrekciót kell még végrehajtanom mind a tankon mind a figurákon és az alapon..:D Remélem Szolnokra kész leszek vele,úgy gondolom elindítom a versenyen szerintetek indítható a makett? kinggi | |||||
specnaz78 | Adatlap | 414616 | 2010. február 11. 18:43 | ||
ATTIS | Adatlap | 414615 | 2010. február 11. 18:40 | ||
Szamuráj | Adatlap | 414614 | 2010. február 11. 14:33 | ||
Igen, ez lehetséges, mert utánajártam és 1959-től vásárolt a HÉV pár M31-est és egészen a 60-as évek végéig üzemeltette őket. Eredeti festésük zöld. Nem váltották be a hozzájuk fűzött reményeket. Ahhoz túl gyengék voltak, viszont mozdonyokat, szerelvényeket tologatni tökéletesen megfeleltek. Ma már, ha jól tudom, csak öt működőképes. Sz. | |||||
Kalóz | Adatlap | 414613 | 2010. február 11. 13:39 | ||
valamikor gyerekkoromban ilyesmi mozdonyok húzták a hév szerelvényeket Ráckevéig. Igaz, azok zöldre voltak festve: Kalóz | |||||
Szamuráj | Adatlap | 414612 | 2010. február 11. 13:23 | ||
Szamuráj | Adatlap | 414611 | 2010. február 11. 13:22 | ||
Roadblock | Adatlap | 414610 | 2010. február 11. 12:11 | ||
Szep lesz, a mellekelt kepeket lehet fel tudod meg hasznalni... | |||||
specnaz78 | Adatlap | 414609 | 2010. február 11. 11:56 | ||
Szamuráj | Adatlap | 414608 | 2010. február 11. 11:50 | ||
Szia juge75! A kerekeket is mind egyenként állítottam össze. Előbb körzővel megrajzoltam a külső és a belső kerék átmérőt egy 0,5 mm-es kartonlapra. Legnagyobb átmérő 36 mm. Azután számológép segítségével a kör vonalát kiszámoltam, 2rx3,14. Ezt elosztottam 14-gyel, mivel 14 küllőből áll egy kerék. 6,3 mm-re jött ki egy-egy szakasz a külső körvonalnál. A kijelölt szakaszokat összekötöttem a kör középpontjával, amit a körző hegye már kijelölt. Ezután a belső 9 mm-es kör és a külső kör közötti részen kivágtam szikepengével a küllők közötti részeket. Az így kialakult vékony csíkokra 1 mm-es sztirolból kiszabott vékony, méretre vágott küllőket ragasztottam. Amikor ez megvolt, a külső körívre kétszer rátekertem a szintén 1 mm-es sztirolcsíkokat, így kialakult a kerék. Majd a közepére jött a 9 mm átmérőjű kis takaró korong. Nagyon sziszifuszi munka, de megéri. Nekem kettő napba tellett. Gondolkodtam rajta, ha legközelebb készítek ilyen kereket, akkor valakivel sokszorosíttatom gyantából, mert a hatodik kerék után már golyóztak a szemeim. :P Mindezek ellenére nagyon élvezetes volt. Én Szolnokra nem vittem semmit, mivel ott se voltam, csak 2008-ban, akkor tengeralattjárókkal neveztem. XD Ez az első mozdonyom. :) Eddig hajókat építettem többnyire. A kezelőfülkében lévő kerekek, mivel méretük megegyezik, így az Italeri sdkfz234-es Puma készletéből szereztem kettőt, a harmadikat meg egy alkatrészes dobozomból halásztam ki. A sok apró alkatrész régebbről megmaradt makettek fel nem használt alkatrészeiből vannak, átalakítva. Sz. | |||||
juge75 | Adatlap | 414607 | 2010. február 11. 10:54 | ||
Szamuráj, a kerekeket is te építetted? Nagyon szép és élethű lesz, már amennyit én láttam itt Szolnokon. A kezelőfülkében lévő kereket miből készítetted? | |||||
Szamuráj | Adatlap | 414606 | 2010. február 11. 10:23 | ||
pipi | Adatlap | 414605 | 2010. február 11. 09:41 | ||
juge75 | Adatlap | 414604 | 2010. február 11. 09:40 | ||
:-) Vagy a járműzöldre gondoltál? Trinát 806-nak megfelelő színt, de rengeteg árnyalat létezik. Én sosem használok konkrét színeket, mindíg keverek bele ezt-azt. | |||||
juge75 | Adatlap | 414603 | 2010. február 11. 09:38 | ||
Zöldet, feketét, vöröset,fehéret, sárgát és fém színeket. | |||||
pipi | Adatlap | 414602 | 2010. február 11. 08:33 | ||
Tényleg szép!Gratulálok!Milyen színt használsz konkrétan a magyar járműveidre? | |||||
páncélos | Adatlap | 414601 | 2010. február 11. 07:33 | ||
Juge75! Az utolsó kép a legjobb! Csak vicc volt, várom a végét, remélem majd élőben is láthatom. | |||||
G-cart | Adatlap | 414600 | 2010. február 11. 06:20 | ||
Köszönöm, de még tényleg sok meló van a festésen. A fehér foltok csak egy rétegben vannak még fent. A második réteggel még korrigálom az első körvonalait is. A gyár által javasolt 4 színű svéd mintának azért nem nem mertem neki menni, ecsettel az nagyon húzós lenne. Ilyen tagolt felületen ez is kész rémálom. G' | |||||
juge75 | Adatlap | 414599 | 2010. február 11. 06:14 | ||
Pár apró (rengeteg) karcolás eltüntetése után festésre kész a két rakéta. Az antennák 0,2mm-es rézdrótból készültek a felső szárnyra, előtte bele fúrtam 3x mindkét felső szárnyba. Pótoltam a rossz helyen lévő merevítést is húzott szálból, ezt majd még finomítom. Hátra van még az első szárnyak profil igazítása, mert ezek kilépő éle nem függőleges, hanem nyilazott. | |||||
Tyimosenko | Adatlap | 414598 | 2010. február 10. 23:37 | ||
Hello, Kivaloan kezeled az ecsetet az biztos. Nem is latszik hogy azzal festetted. Raadasul ilyen piciben egyenes oldalu formakat festeni.. nem semmi. udv | |||||
G-cart | Adatlap | 414597 | 2010. február 10. 22:43 | ||
Bubu | Adatlap | 414596 | 2010. február 10. 22:21 | ||
Csak a filmsorozatot láttam!Azt sem tudtam,hogy ennek van könyv változata is! A film az az übergagyi kategória! | |||||
Kalóz | Adatlap | 414595 | 2010. február 10. 17:34 | ||
olvastad a könyvet? A film egy bunkó átirat volt csak, amikor láttam, majd fel robbantam. | |||||
Bubu | Adatlap | 414594 | 2010. február 10. 17:33 | ||
Nem hinném,hogy Pirx kapitánynak köze lenne ezekhez a rakétákhoz, mivel nem hasonlítanak egy kotyogós kávéfőzőre!:D:D:D:D:D:D | |||||
juge75 | Adatlap | 414593 | 2010. február 10. 16:48 | ||
Próbálom eltüntetni a karcokat. Hiába "First Class Resin Kit", ez nálam Not Classed. | |||||
Kalóz | Adatlap | 414592 | 2010. február 10. 16:00 | ||
Vagy Pirx pilóta kalandjaiban vett részt. A foltok a sugárzás elleni cementezés eredményei, bár, miért kerültek kívülre? :D | |||||
juge75 | Adatlap | 414591 | 2010. február 10. 14:48 | ||
juge75 | Adatlap | 414590 | 2010. február 10. 14:43 | ||
Küzdök a Krug 3M8M rakétáival. Felfújtam próbának egy szürkét, (Revell 76) ezután vettem észre, hogy végig a rakétán és az alkatrészeken apró karcolások vannak, ez itt-ott előfordult a járművön is. Szóval "Mondottam Ember: Küzdj, és bízva bízzál"! Küzdés már remélem nem lesz több, legalábbis bízom benne. | |||||
börni_75 | Adatlap | 414589 | 2010. február 10. 12:28 | ||
Szamuráj | Adatlap | 414588 | 2010. február 10. 05:38 | ||
Krisi | Adatlap | 414587 | 2010. február 10. 00:32 | ||
Nyugi!Teljesen véletlen!nagy vonalakban arról van szó,hogy amikor ezeket a mozdonyokat tervezték még csak csatlórúddal tudták megoldani a hajtást.(Ez a gőzmozdonyoktól maradt rájuk.)Ez a fajta hajtás pedig(a gőzmozdonyokhoz hasonló)kialakítást tesz lehetővé. | |||||
Zsola | Adatlap | 414586 | 2010. február 9. 23:41 | ||
Hali! Az Aufklarungspanzer egy Dragon gyártmány. Én is sokat meditáltam hogy az Italerit,vagy inkább ezt vegyem meg,de úgy gondolom hogy jól döntöttem. Sajnos az Italeri kidolgozottsága nem indokolja a viszonylag magas árát. Ha úgy jönne ki ugyanez az ár,hogy mondjuk még legalább a tornyon lévő hálós tetőt is be lehetne hozzá szerezni maratásból,akkor azt mondom megér egy misét:) Különben nyugodt szívvel ajánlom a Dragont,ami kicsit megviccelheti benne az embert,az a futógörgők,mert szinte lötyögnek a tengelyen(ügyesen kell belőni ragasztás után),meg a dobozos felépítmény...ott akadhat egy kis tömíteni való,de nem vészes. Ja meg a maratások szerintem elég merevek,de ez szinte részletkérdés:) Más gondom nem volt vele. | |||||
vereri05d | Adatlap | 414585 | 2010. február 9. 20:57 | ||
Kontár | Adatlap | 414583 | 2010. február 9. 12:17 | ||
Hali Zsola! Az Aufklarung Dragon vagy Italeri? Esetleg más? Nekem is fáj a fogam egy ideje rá és hajlok a Dragon felé... szóval kíváncsi vagyok a véleményedre a készlettel (építéssel) kapcsolatban, mielőtt döntök. A Jagdpanzer a 9043-as készlet? :) Nem rossz, én is itt tartok kb. mint te. Üdv! Egy kontár | |||||
G-cart | Adatlap | 414582 | 2010. február 9. 10:59 | ||
Sziasztok! Nagyon szépen sikerült az UAZ testvérpár! Egyetlen apró észrevételem, javaslatom lenne csak. A szélvédők a járművek többi részéhez képest túl sterilnek tűnnek. Ha poros a kerék és a fülke, akkor valamilyen nyom van a szélvédőn is. Legalább az ablaktörlő által húzott körív (amit rendesen be is karcolódik idővel az üvegbe). Én 100 év múlva sem tudok ilyen maketteket építeni, mint Ákos. Ez írásom tényleg csak javító szándékkal íródott. Üdv: G' |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Üdv, Lajos
el presidente