<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Neo954 | Adatlap | 372504 | 2011. április 17. 15:31 | ||||||||||||||||
szezsolt | Adatlap | 372503 | 2011. április 15. 11:38 | ||||||||||||||||
Igazad van! Nem néztem még a térképét. | |||||||||||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 372502 | 2011. április 15. 11:28 | ||||||||||||||||
Szia szezsolt Ha Josip azt hallja, hogy a falujától (Slunj) pár km-re lezuhant egy repülőgép, és kibiciklizik megbámulni a roncsot, nyilván azt mondja, hogy Slunj közelében láthatók a maradványok. Ha Todor Saborsko-ban hall erről, bepattan a terepjárójába és ő is kihajt megcsodálni a roncsokat, nyilván arról mesél mindenkinek, hogy a relikviák Saborsko közelében hevernek a szántásban. A lényeg: a két falu egymástól légvonalban alig 20 km-re van, tehát egy kicsit mindkettőnek igaza lehet. Üdv R. | |||||||||||||||||||
szezsolt | Adatlap | 372501 | 2011. április 15. 09:35 | ||||||||||||||||
A képen a gép fénykorában, illetve a kabintető a katapultálás után. Én azt olvastam valahol, hogy Slunj mellett zuhant le. | |||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 372500 | 2011. április 15. 08:19 | ||||||||||||||||
Köszönöm a válaszokat, bár nyilvánvaló, hogy ilyen "kompozícióban" akkor sem állítanának ki két repülőgépet, ha esetleg több helyről is származik, de pont ez kavart be, hogy a gép saját törzs-hátsórészének alsó része a rossz helyen, rossz irányba áll. A képeket nézve most is furcsállom, hogy ez a rész csak úgy kiszakadt a helyéből és ehhez mérten ennyire felismerhető maradt. Látva a másik oldalt is, valóban elég furcsán van összeállítva a géproncs. | |||||||||||||||||||
Wrecker | Adatlap | 372499 | 2011. április 13. 23:36 | ||||||||||||||||
Egy kis történelem, remélem pontos adatokkal. Ez a Mig-21 Bisz (17130) Zeljava légibázison állomásozó 117. Vadászrepülők Ezred gépe volt. A gépet a horvát légvédelem lötte le 1991.10.06.-án Saborsko falu közelében. A pilóta katapultált. A roncs Karlovacnál van kiállítva Horvátországban. GPS koordináták: 45° 27' 46.21" N 15° 34' 1.75" E | |||||||||||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 372498 | 2011. április 13. 23:13 | ||||||||||||||||
Szia Monox Ez egy darab gépnek a roncsa, ill. annak is csak egy része. Függőleges vezérsík, bal szárnyvég, és ami a "szakszerűtlen összeállítás" miatt csalóka képet mutat, a baloldali törzsdarab fordítva, repiránnyal ellentétesen és hossztengely körül 180 fokkal elfordítva látható. A négyszögletes zöld műanyagfelület az MRP-56P markervevő antennája, ami a valóságban a törzs-hátsórész alján, jobboldalt van elhelyezve, halványan látszik mellette a pótvezérsík maradványa is, aminek ugye lefelé kellene állni. Üdv R. | |||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 372497 | 2011. április 13. 22:09 | ||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 372496 | 2011. április 9. 20:53 | ||||||||||||||||
Hát, így sikerült megfogalmazni :) | |||||||||||||||||||
A-3 | Adatlap | 372495 | 2011. április 9. 20:36 | ||||||||||||||||
Miért "neadjisten"? | |||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 372494 | 2011. április 8. 23:15 | ||||||||||||||||
Ha úgy alakul, és neadjisten Tökölön lesz az első felszállás, ki lehetne itt írni esetleg hogy mikor lesz? Így akit érdekel, kerítés mellől is tudná fotózni. | |||||||||||||||||||
Surda | Adatlap | 372493 | 2011. április 8. 23:10 | ||||||||||||||||
Sziasztok! Pinkó egykori és újbóli kollégám naprakészen tájékoztat a tököli eseményekről. Sajnos, kecskeméti lévén nehezen jutok el Tökölre. | |||||||||||||||||||
Elektrolakatos | Adatlap | 372492 | 2011. április 8. 22:47 | ||||||||||||||||
Jani! Erről szeretnék értesítést kapni, és egyeztetni fotózást ha lehetséges! Elektro | |||||||||||||||||||
Figaro | Adatlap | 372491 | 2011. április 8. 22:28 | ||||||||||||||||
Szia Neo! Köszi a tippet, megpróbálom beszerezni azt a festéket. Figaro | |||||||||||||||||||
A-3 | Adatlap | 372490 | 2011. április 8. 21:58 | ||||||||||||||||
Mig-es és Tréner-es teendőim miatt csakis hétvégén lenne alkalmas a találkozás és ezért elnézésedet kérem. Tegnap voltak kint a hatóságtól és úgy néz ki, hogy "azonos hangszeren játszunk". Tehát ha mindenki elvégzi mihamarabb a reá hárúló feladatokat akkor a madárka nemegészen egyhónapon belül repülni fog. Garantáltan! Üdv! A-3. | |||||||||||||||||||
búza | Adatlap | 372489 | 2011. április 8. 21:03 | ||||||||||||||||
Szia A3! Nekem lenne! Jövő hét csütörtökön pl., a Kossuth-os fotózás után! Üdv: Búza | |||||||||||||||||||
búza | Adatlap | 372488 | 2011. április 8. 20:59 | ||||||||||||||||
Szia Surda! Megkeresnél emilen a buzasgkukachdsnetponthu-n? Lennének kérdéseim és szerintem közös ismerőseink is. Novák Lajos biztosan az, de szerintem biztosan van még néhány,(Borek-Hajdú-Kovács)aki az eget karcolta anno! Üdv: Búza | |||||||||||||||||||
A-3 | Adatlap | 372487 | 2011. április 8. 19:42 | ||||||||||||||||
T Surda! Nincs kedved egyszer ellátogatni Tökölre? | |||||||||||||||||||
Surda | Adatlap | 372486 | 2011. április 8. 10:58 | ||||||||||||||||
Megnéztem: 2009. novemberi levelezésekben vetődött fel a lenti kérdés Nyugger, Monox és Búza olvtársak között. | |||||||||||||||||||
Surda | Adatlap | 372485 | 2011. április 8. 10:54 | ||||||||||||||||
Kedves Monox! Most találtam ezt a fórumot, és visszaolvasgatva valahol 2009-ben vetődött fel a kérdés, hogy a PF-eket hogyan adták el és hogyan vitték ki USA-ba. A két gépet, amelyeket először eladtak, valóban Kecskeméten nézte meg a vevő, ezért Taszárról átrepültünk velük Kecsóra, de a vevő nem repült vele, csak mi ketten (a jelenlegi Légierő parancsnok Pintér Zolival). A vevő meg is lepődött, amikor a gépeket átnézve észrevette, hogy csöpög a keró az alján, akkor tudta meg, hogy a tartályokat feltöltötték és repülni is fognak a gépei. Miután leszálltunk a géppár műrepülésről a reptér fölül, nagyon meghatódott. A gépeket ezután csomagoláshoz szétszedték a KÖRÜ-ben, és Angliáig kamionon, onnan hajóval vitték ki, majd oda kihívtak két magyar szakembert (az egyik Novák Lajos volt), akik újból repülőképessé összeszerelték. Arra sajnos nem emlékszem, hogy melyik két oldlszám volt, de ennek is utánanézhetek a hajózókönyvemben, mert olyan sokat a PF-ekkel Kecsón nem repültem, hogy ne találnám meg, és akkor legalább az enyémnek az oldalszáma és pontos dátuma biztosan meglehet. Üdv. | |||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 372484 | 2011. április 7. 22:36 | ||||||||||||||||
Szia Figaro! Én a Humbrol metal cote 27001 polírozható alu festékkel festettem le, szerintem elég élethű az a szín. Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||
Figaro | Adatlap | 372483 | 2011. április 7. 20:52 | ||||||||||||||||
Sziasztok! Magyar MIG-21 F-13 törzs festéséhez melyik festék a jobb Humbrol 11 ezüst, Humbrol 56 Alumínium vagy Humbrol metál polírozható alumínium? Figaro | |||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 372482 | 2011. április 7. 10:48 | ||||||||||||||||
Szia Petya! Elküldtem mindent cakli-pakli, ha nem érne oda írj! Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||
Petya | Adatlap | 372481 | 2011. április 7. 10:13 | ||||||||||||||||
Szia NEO! HA megkérhetlek, elküldenéd nekem is azt a PDF-et ami az MF műszaki dokumentációja? a címem: horopetya@gmail.com köszi Üdv.Petya | |||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 372480 | 2011. április 5. 23:06 | ||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 372479 | 2011. április 5. 19:59 | ||||||||||||||||
Szia Airmax! Elküldtem a pf-pfm kezelési könyvét, illetve találtam egy pdf-et ami meg mf. :) Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||
Airmax | Adatlap | 372478 | 2011. április 5. 18:53 | ||||||||||||||||
Szia Neo! Megköszönném.Esetleg ha az MF vagy Bis verzióról is lenne valami azért külön hálás lennék. Üdv | |||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 372477 | 2011. április 5. 18:06 | ||||||||||||||||
Szia Airmax! Nekem van valamilyen leírásom PF-ről, de orosz nyelvű, és ilyen beszkennelt holmi. Ha kell átküldöm. Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||
Airmax | Adatlap | 372476 | 2011. április 5. 14:33 | ||||||||||||||||
Szevasztok A 21-es teljes műszaki leirását,üzemeltetési utasítását,részletes műszaki rajzokat keresek letölthető formátumban.(nem "röntgenrajz"-ra gondolok) Üdv. | |||||||||||||||||||
búza | Adatlap | 372475 | 2011. április 1. 17:58 | ||||||||||||||||
Daala | Adatlap | 372474 | 2011. április 1. 16:55 | ||||||||||||||||
búza | Adatlap | 372473 | 2011. március 28. 20:56 | ||||||||||||||||
Nekem csak ez van, sajnos. Egy korai PG. festés, de a gépszám sem igazán látszik. | |||||||||||||||||||
búza | Adatlap | 372472 | 2011. március 28. 20:53 | ||||||||||||||||
Sziasztok! Körlevél ment az összes ismert fotózásban érintettnek! Üdv: Búza | |||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 372471 | 2011. március 28. 20:17 | ||||||||||||||||
Szia Nekem szinte mindig jó ,nem probléma , szombaton ha jössz megbeszéljük. üdv:migi | |||||||||||||||||||
búza | Adatlap | 372470 | 2011. március 28. 19:05 | ||||||||||||||||
Szia Monox! Meg a gerinctartály is U-600-ashoz tartozik! Nincs "véletlenül" a 1817-ről képed? Üdv: Búza | |||||||||||||||||||
Elektrolakatos | Adatlap | 372469 | 2011. március 28. 18:07 | ||||||||||||||||
Búza, Migi! Ma voltam fogadóórán, mondta Ofő, hogy semmi akadálya a dolognak, amit kérnek, létszám, és időpont, ettől függ melyik oktatóval kell felvenni a kapcsolatot. Elektro | |||||||||||||||||||
Toth_Gabor | Adatlap | 372468 | 2011. március 28. 18:05 | ||||||||||||||||
Köszi. 48-ban fog kelleni. | |||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 372467 | 2011. március 28. 15:02 | ||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 372466 | 2011. március 28. 14:57 | ||||||||||||||||
Szia! Ezt találtam neked! :) Amúgy a HAD gyártja a kiváló matricát. Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||
Toth_Gabor | Adatlap | 372465 | 2011. március 28. 14:32 | ||||||||||||||||
Lacy | Adatlap | 372464 | 2011. március 28. 11:26 | ||||||||||||||||
Szia Daala, hogy hol készül a fotó: én magam nem tudom, de pár éve volt már ez a fotó itt és akkor kecskemétet beszélt meg rá a közönség. | |||||||||||||||||||
Daala | Adatlap | 372463 | 2011. március 28. 10:50 | ||||||||||||||||
És hiányzik az orr rész bal elejéről az állásszögadó is. | |||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 372462 | 2011. március 28. 09:52 | ||||||||||||||||
Átnézve a fotótárat azt láttam, hogy az 66-600-as MiG-21U gépek között csapatnál festett terepszíne csak a 4117-es gépünknek volt, a már említett 1817-es gép egyrészt 66-400-as típus volt, másrészt PG-s terepfestésű volt. Először azt hittem, hogy késantenna nélküli UM-et látok, de szerencsére annyi még látszik a képen, hogy a hátsó kabinon nincs periszkóp. | |||||||||||||||||||
búza | Adatlap | 372461 | 2011. március 27. 22:13 | ||||||||||||||||
A 4117 orráról van ilyen fotó, meg talán a 1817- ről is volt régebben egy gyenge minőségű géppáras felszállásos. A 1420, 1419 és a 4117 adataim szerint együtt voltak Pápán. | |||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 372460 | 2011. március 27. 21:42 | ||||||||||||||||
Üdv Búza! Sajnos a számot sem ismerem. :(( | |||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 372459 | 2011. március 27. 21:29 | ||||||||||||||||
Sziasztok! Sajnos az UTI-ból csak ennyi látszik. | |||||||||||||||||||
búza | Adatlap | 372458 | 2011. március 27. 21:16 | ||||||||||||||||
Szia Nyugger! Talán szombatra kiderül! :-))) Üdv: Búza | |||||||||||||||||||
búza | Adatlap | 372457 | 2011. március 27. 21:14 | ||||||||||||||||
Szia! A tepszinű U-600-nak nem tudod a számát? Üdv: Búza | |||||||||||||||||||
Nyugger | Adatlap | 372456 | 2011. március 27. 21:12 | ||||||||||||||||
Romeo ! A nap királya lehetnél ha a terep UTI elejei is látszana ! Igy csak 1/2, de az is több a semminél. ritka jó felvétel. A 21PF és a 21U mint gép, biztosan taszári, terepfestésü 21-s is szerintem csak hát az oldalszáma... | |||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 372455 | 2011. március 27. 20:57 | ||||||||||||||||
Nem vagyok biztos benne, de nekem olyan "taszárosnak" tűnik. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Érdeklődnék, nincs-e valakinek Bisz-hez vákuum kabinteteje 1:48-ban!
Üdv.:Neo