<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Tibcsi | Adatlap | 548889 | 2013. december 26. 15:25 | ||
Az is jó, hogy a képen 1/35 van, mellette a leírásban 1/48... Előzmény: (548886) migi 2013. december 26. 14:53 | |||||
migi | Adatlap | 548888 | 2013. december 26. 15:23 | ||
mykman | Adatlap | 548887 | 2013. december 26. 15:03 | ||
szia sárkányos! Koszi a valaszt, adok akkor neki egy eselyt.Eleg gaz hogy az eduard csak az academy kithez ad gumis maszkot es a sajatjahoz csak egy szimplat.. | |||||
migi | Adatlap | 548886 | 2013. december 26. 14:53 | ||
Szerintem ezek inkább harckocsiba valók mint repülőbe www.hannants.co.uk/product/DM0404 | |||||
sárkányos | Adatlap | 548832 | 2013. december 25. 20:32 | ||
Szevasz. Én a Montex-től a 29-es maszkot használtam , van hozzá belső és két külső maszk is . Az egyik külsővel tudod csinálni a gumián részt a másikkal a keretet. A 21-es maszk ugyanilyen szisztéma. És nagyon jó maszkoló anyag. Üdv sárkányos | |||||
mykman | Adatlap | 548829 | 2013. december 25. 20:10 | ||
Sziasztok! A montex mig 21mf SM48339-es szamu kabinmaszkrol van valakinek informacioja? Elvileg jobb mint a gyari eduard mert ennel van gumi maszk is. Probalta valaki kozuletek ezt? udv. Mykman | |||||
badgo | Adatlap | 548365 | 2013. december 19. 09:10 | ||
Sziasztok! A héten elkezdem az SMT-t. Köszönöm mindenkinek a válaszokat! Amint kész lesz, teszek fel képet. Üdv, robi | |||||
migi | Adatlap | 548293 | 2013. december 18. 11:30 | ||
Szia Józsi Köszi szépen , én már tegnap annak is örültem hogy egyáltalán találtam valamit róluk. üdv: migi | |||||
Anubis02 | Adatlap | 548292 | 2013. december 18. 11:21 | ||
Szia migi Semmi extra nincs ebben az Algériai fórumban.Egy kis típusismertetés az elején,megemlítve a Delta Y-4, E-5 prototípust is.Távol és közel keleti harcait említve pl. F-4, Skyhawk és Mirage gépekkel. Vietnám, Arab-Izraeli konfliktus, India-Pakisztáni majd Afganisztáni szerepe,később a Kasmiri konfliktus,továbbá a 21-es előnyei-hátrányai valamint a végén a felhasználó országok zöme Etiópiától Bangladesig megemlítve pár 21-es típust...és pár kép.Ennyi röviden. Üdv :Anubis | |||||
migi | Adatlap | 548290 | 2013. december 18. 10:28 | ||
Szia Laci Látod ezt látja egy szakember szeme a gépen és mást lát egy laikus szeme . üdv: migi | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 548287 | 2013. december 18. 09:42 | ||
Szia migi Ez a gép szerintem már kannibalizáció áldozata lett, csak alkatrészbányaként funkcionál. A kormánylap állása szerint az oldalkormánylap vezérlő rendszere már szét van kötve, és nyilván nem hobbyból bütykölték, hanem kiépítettek valamit a rendszerből. Nincsenek főfutó-kerekek, hiányoznak a hajtóműtér gyors-záras borítópaneljei,a gépágyú burkolólemeze, a főfutószár alsó borítólemezei és a kerék-elfordító mechanizmus egy része, a kabintető mögötti gerincen is meg van bontva a lemez, szóval a futóakna-ajtó munkahengere is nyilván célzatosan van kiszerelve. Ezután már csak egy mozdulat felcsapni az ajtót, a zárja automatikusan bezár és megtartja becsukott helyzetben. Üdv R. | |||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 548257 | 2013. december 17. 20:26 | ||
Ugyanez a könyv egy ZIP-be csomagolva: https://docs.google.com/file/d/0B52Mz-AvYC1PUW9YT1lGSWs0Vkk/edit https://docs.google.com/file/d/0B52Mz-AvYC1PUW9YT1lGSWs0Vkk/edit?pli=1 | |||||
migi | Adatlap | 548255 | 2013. december 17. 20:11 | ||
Akkor ez nem egyszerű folyamat , de mégis úgy gondolták a Algir szerelők hogy becsukják , | |||||
migi | Adatlap | 548254 | 2013. december 17. 20:10 | ||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 548253 | 2013. december 17. 20:06 | ||
Szia migi Csak akkor lehet futó - kint helyzetben becsukni az akna-ajtót, ha - szétcsatlakoztatod az ajtót működtető munkahengert az ajtótól, és - vagy kiszereled a munkahengert az aknából - vagy behúzod a munkahengert pl. sűrített levegő-cső rácsatlakoztatásával A szétcsatlakoztatás nem elég, mert a munkahenger teljes hossza útban lesz az ajtó becsukásakor. Simán betolni a munkahengert nem lehet, mert kitolt helyzetben egy belül elhelyezett golyós-zár rögzíti a dugattyút (a főfutó-munkahengerben meg gyűrűs-zár is rögzít kinti helyzetben, meg hidraulika-zár is) Üdv R. | |||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 548252 | 2013. december 17. 20:03 | ||
A link mégegyszer: https://drive.google.com/folderview https://drive.google.com/folderview?id=0B52Mz-AvYC1PZ2RSd212QXRqaVU&usp=sharing | |||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 548251 | 2013. december 17. 20:02 | ||
Nagy Andrásnak köszönhetően volt szerencsém beszkennelni az "Utasítás a repülőgépvezetők részére a MiG-21F-13 repülőgéphez" című könyvet. A dokumentum az alábbi címen érhető el: https://drive.google.com/folderview | |||||
búza | Adatlap | 548249 | 2013. december 17. 19:55 | ||
Nem egyszerű, mert kinti helyzetben a munkahengerben levő zár rögzíti, de nem lehetetlen. Sok helyen van fotó róla. | |||||
Nyugger | Adatlap | 548248 | 2013. december 17. 19:55 | ||
Sziasztok ! Itt csak megemlítik, hogy MiG-21bis/MF volt nekik, de már 2003-ban kivonták. www.forcesdz.com/portail/creationaaf.htm | |||||
migi | Adatlap | 548247 | 2013. december 17. 19:51 | ||
Értem kérem , látod ezt se tudtam hogy be lehet csukni az akna ajtót ha kint a futószár , | |||||
búza | Adatlap | 548246 | 2013. december 17. 19:46 | ||
A 167-es MF, az FA-84-es azért gyanús, mert így ránézésre nem perforált a kúp gyűrűje, mint a Bisz-nek. Az oroszoknál az MT volt ilyen. | |||||
migi | Adatlap | 548244 | 2013. december 17. 19:31 | ||
juge75 | Adatlap | 548243 | 2013. december 17. 19:24 | ||
A periszkóp Bis-é (Magasabb, meredekebb) a kabintetőn. | |||||
migi | Adatlap | 548241 | 2013. december 17. 19:02 | ||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 548237 | 2013. december 17. 18:55 | ||
Szia migi Szerintem a lokátorblokk+kúp nincs bent teljesen a helyén a szívócsatornában,csak valamennyire be vannnak tolva a tartógörgők közé kétoldalt a sínek, hogy le ne essen a cucc. A 126657-es fotón a gép bisznek néz ki, a 32454-esnek viszont gyanúsan széles az orrgyűrűje, ezt inkább MF-nek nézem. Üdv R. | |||||
migi | Adatlap | 548236 | 2013. december 17. 18:49 | ||
Aki vágja ezt a nyelvet ,azt kérjük segíteni a fordításban www.anp-dz.com/t198-topic | |||||
migi | Adatlap | 548234 | 2013. december 17. 18:31 | ||
Planes | Adatlap | 548233 | 2013. december 17. 18:27 | ||
Kapásból rávágnám,hogy 75-ös(lazúros BIS),de a lokátorkúp állórésze és az orr formája gyanúsan 96-os(MF) Üdv.! Eses Sándor | |||||
búza | Adatlap | 548232 | 2013. december 17. 17:43 | ||
Algéria. Yefim Gordon sem ismeri. | |||||
migi | Adatlap | 548230 | 2013. december 17. 17:00 | ||
Nincs több képem róla , ez melyik ország gépe is ? | |||||
búza | Adatlap | 548229 | 2013. december 17. 16:31 | ||
Bisznek néz ki, csak valami homokos letörte a DUASZ lapátokat. A lokátor környéke azért gyanús, mintha nem a Bisz-é lenne benne. Jó lenne több fotó róla. | |||||
migi | Adatlap | 548228 | 2013. december 17. 16:11 | ||
Sennás | Adatlap | 548219 | 2013. december 17. 14:15 | ||
Angliába(talán)tankra építettek csuzdát. | |||||
cenci2 | Adatlap | 548216 | 2013. december 17. 12:44 | ||
Igen lehet ezekből vásárolni ,de ha lenne is egy ovinak 5 millája nem biztos hogy egy mig-et tárolna az udvarán mászókának . :) | |||||
Sennás | Adatlap | 548212 | 2013. december 17. 11:31 | ||
Siralmas.Legalább a kecskéket beengednék körbelegelhetnék őket:) Ezekből lehet magáncélra vásárolni?Venne egy PL:"óvoda" megkaphatnák? | |||||
cenci2 | Adatlap | 548211 | 2013. december 17. 11:08 | ||
Pápai gépekről novemberi fotó . www.youtube.com/watch | |||||
migi | Adatlap | 548190 | 2013. december 17. 07:49 | ||
cenci2 | Adatlap | 548186 | 2013. december 17. 01:05 | ||
cenci2 | Adatlap | 548185 | 2013. december 17. 00:58 | ||
1-2 film anyag az NDK-s PFM-hez ,de biztosan nézted már te is . Az ezüst festésű PFM-ek is már periszkóp nélkül repültek . www.hoegelbianca.de/flug/typen/ru/mig/mig-21sps-k-ddr.html www.youtube.com/watch www.youtube.com/watch www.youtube.com/watch | |||||
migi | Adatlap | 548170 | 2013. december 16. 21:24 | ||
migi | Adatlap | 548169 | 2013. december 16. 21:17 | ||
Szia Gabi Érdekes ezek a képek nekem is megvannak de más szemszögből fotózva , a falon láthatóak a műszaki rajzok hozzá , | |||||
búza | Adatlap | 548167 | 2013. december 16. 21:11 | ||
Sziasztok! Azthiszem van éles bombáról is kép, legalábbis a leírás szerint. Elvileg a robbantás módja szerint változik az orrkúp. | |||||
migi | Adatlap | 548162 | 2013. december 16. 20:46 | ||
Szia Sanyi Látod ezt nem tudhattam , Igen azt adják , de a könyvek képei alapján nem lehet olyan nagy különbség a gyakorló változat és az éles között , én egy Il-28as bombáját alakítottam át , Igen megcsináltam a kapcsolókat bár nem sok látszik belőle , pedig a tartó is lényeges mert csak ehhez a fegyverhez használták , tudtommal mást nem is lehetett rá rakni , üdv:migi | |||||
sanyi | Adatlap | 548159 | 2013. december 16. 20:38 | ||
Szia Migi! Köszi, tudom, de én 72-ben építek és a 48 nagy lenne. Illetve ők a gyakorló IAB-500 bombát adják, nem pedig az élest. Én is ilyet akarok, startrakétákkal felszerelve. A kabinkeretre megcsináltad a kezelőpanelt? A pilóta elé volt felszerelve a kapcsolók tömege, az is látszik, nem csak a tartó!:) | |||||
migi | Adatlap | 548147 | 2013. december 16. 18:17 | ||
Szia Jó rendben van , van logikája amit írtál hogy az már cserélve volt , köszi szépen megfogom lesni őket , még egy kicsit én is nézelődöm a témában . | |||||
Nyugger | Adatlap | 548143 | 2013. december 16. 17:56 | ||
Szia migi! Megnéztem az ex.DDR légierőről szóló könyveimet. A sok színes kép és rajz után azt tudom mondani, hogy a –periszkóp helye- csak a 21PFM gépek terepfestése után jelent meg. Erősen feltételezhető a kabintető cseréje a nyolcvanas években és akkor már csak az 21MF-hez tartozó kabintető volt. Az persze rejtély ha igaz az okoskodásom, hogy miért nem használták ? Persze azt sem tudom, hogy a drezdai repülőgépgyár ahol a nagyjavítások voltak tudott-e kabintetőt készíteni mint a anno a PG. A januári RBK-ra elviszem a ’bizonyítékokat’. | |||||
migi | Adatlap | 548132 | 2013. december 16. 17:08 | ||
Semmi gond , van ez így , Azért is kérdeztem a dolgot mert anyagot gyűjtök egy Német Luftwaffés PFM építéséhez , és közben feltűnt a periszkóp hiánya . | |||||
cenci2 | Adatlap | 548130 | 2013. december 16. 16:58 | ||
Igazatok van véletlenül mellényúltam a nagy igyekezetben .:) | |||||
migi | Adatlap | 548127 | 2013. december 16. 16:29 | ||
Igen ez tényleg PF , | |||||
Nyugger | Adatlap | 548126 | 2013. december 16. 16:27 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |