<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
notarius | Adatlap | 369925 | 2009. január 21. 12:51 | ||
Szép a gép, csak a gerinc túl vastag az MF-hez, ami sajnos a kit hibája. Előzmény: (369922) Z.Pisti 2009. január 21. 09:34 | |||||
Ákos | Adatlap | 369924 | 2009. január 21. 12:48 | ||
Szép, tetszik! Megtisztelnél, feltehetném a munkádat ide (még több fotónak is nagyon örülnék): www.hunkits.extra.hu/ Üdv: Szabó Ákos | |||||
Levix | Adatlap | 369923 | 2009. január 21. 12:43 | ||
Gratulálok, nagyon szép! | |||||
Z.Pisti | Adatlap | 369922 | 2009. január 21. 09:34 | ||
Nyugger | Adatlap | 369921 | 2009. január 20. 08:40 | ||
Doky3 ! Ismét friss bővítés a Hunaviaponthu-n a MiG-21UM témában. 53-as oldalszámnál van egy kép a korai terepfestéssel... | |||||
mig23papa | Adatlap | 369920 | 2009. január 13. 21:14 | ||
Tibor | Adatlap | 369919 | 2009. január 8. 20:41 | ||
PETI | Adatlap | 369918 | 2009. január 8. 20:38 | ||
Ok, rajta vagyok a témán! :) | |||||
Tibor | Adatlap | 369917 | 2009. január 8. 20:29 | ||
De elő ám! Tudom, hogy szemtelenség, de szerintem mást is érdekelne! Tibor | |||||
juge75 | Adatlap | 369916 | 2009. január 8. 20:23 | ||
Kabi előtti üveg, van olyan verzió ahol nem lekerekített hanem sarkos háromszög. Kabin tetőn a periszkóp magasabb, gerinc szélesebb és hosszabb az MF-hez képest, valamint a beömlő nagyobb átmérővel rendelkezik, antennák az orr alat és a vezérsík tetején, valamint szerelő nyílások a vezérsíkon másabbak. Ezek a külső eltérések. Javaslom a 4+M kiadványt, ott fogod és kinyomtatod az MF és a BIS és SMT oldalt, majd egymásra helyezed és illeszted. Lámpánál átvilágítva meglátod a külömbségeket, ha elsőre nem. | |||||
PETI | Adatlap | 369915 | 2009. január 8. 20:15 | ||
Tibor | Adatlap | 369914 | 2009. január 8. 19:43 | ||
gy.j. | Adatlap | 369913 | 2009. január 8. 19:25 | ||
A "49"-es Mig-21 bisz az 1997. május 24-25-ei rep.napon repült, Kositzky vezérőrnaggyal. gy.j. | |||||
Tibor | Adatlap | 369912 | 2009. január 7. 20:07 | ||
VO101_Papi | Adatlap | 369911 | 2009. január 7. 20:04 | ||
Szia Tibor! Ha jól emlékszem 96-ban, valahol még fotóm is van róla Papi | |||||
Tibor | Adatlap | 369910 | 2009. január 7. 19:54 | ||
romeo | Adatlap | 369909 | 2009. január 5. 20:41 | ||
P.I. | Adatlap | 369908 | 2009. január 5. 18:27 | ||
Sziasztok! A lövészet 88-ban volt Lengyelországban a Kecskeméti Repülőezredtől. 2 rádiós dolgozik a gépen. Az egyik én vagyok hadnagy koromban, aki ül a gépben Kovács Péter főtörzsőrmester. Éppen az ARK rádióiránytű lehangolását ellenőrizzük. Üdv: P.I. | |||||
migi | Adatlap | 369907 | 2009. január 3. 16:26 | ||
Szerintem érdemes . | |||||
gaunt | Adatlap | 369906 | 2009. január 3. 13:30 | ||
Hali! Ha már Academy MiG-21-eseknél tartunk, milyen a PF? Érdemes beszerezni? Mostanában nagyon gondolkodom rajta, annak ellenére, hogy kizárólag harcjárműveket építek. | |||||
szp | Adatlap | 369905 | 2009. január 3. 11:50 | ||
migi | Adatlap | 369904 | 2009. január 3. 10:10 | ||
Szerintem épitsd meg nyugodtan igy ahogy van , ebben az állapotában inkább Bisre hasonlit . De nézd meg a Plastic Wings oldalát ott láthatod a külömbségeket , de ebből a kitből nagyobb munka MF csinálni . | |||||
szp | Adatlap | 369903 | 2009. január 3. 10:04 | ||
Üdv Mindenkinek! segítséget szeretnék kérni.Elkezdtem építeni egy 21-est.A makett az academy 1/48-as MF-je.A festés miatt Bis-t építenék,de nincs rutinom a két típus egyértelmű megkülönböztetésére.Milyen átalakításba fogjak(már most kopaszodom),mik a legjellemzőbb eltérések,amiket megváltoztatva Bis-ként kerülhet a vitrinbe(s ha jól sikerül kiállításra is).Segítségeteket előre is köszönöm. | |||||
Levix | Adatlap | 369902 | 2009. január 1. 10:23 | ||
Nyugger | Adatlap | 369900 | 2008. december 26. 20:31 | ||
Szia Zoli989! MiG-21UM lesz, de csak január 2.felétől, szabira megy a site-gazda. :( | |||||
zoli1989 | Adatlap | 369899 | 2008. december 26. 20:18 | ||
Szia Nyugger ! MiG-21U-ról és UM-ről is lesz majd frissítés ? :) | |||||
Nyugger | Adatlap | 369898 | 2008. december 26. 19:17 | ||
próbáld itt : hunavia@freeweb.hu | |||||
Monox | Adatlap | 369897 | 2008. december 26. 19:08 | ||
Nyugger, köszi, de nálam nem kattintható a link. Ezért kérdezem tőletek. | |||||
VO101_Papi | Adatlap | 369896 | 2008. december 26. 19:06 | ||
:), megint hunavia, 4058-as mintha szürke lenne, azt hiszem ez elegendő is lesz | |||||
VO101_Papi | Adatlap | 369895 | 2008. december 26. 19:05 | ||
Most nézem a hunavian a 3945-öst, de igen furcsa, a gerinctartály egyértelműen más színű | |||||
VO101_Papi | Adatlap | 369894 | 2008. december 26. 19:03 | ||
Sziasztok! Most éppen egy Zvezda biszen dolgozgatok, az érdekelne, hogy vajon a 75A biszek is "teflonszürkén" érkeztek? Csak azért kérdezem, mert lusta vagyok RSZBN antennát gyártani:). Képet abból az időből nem nagyon találtam. Papi | |||||
Nyugger | Adatlap | 369893 | 2008. december 26. 18:58 | ||
Monox! Contact: e-mail ---> majd kattintás. | |||||
Monox | Adatlap | 369892 | 2008. december 26. 18:50 | ||
Valóban nagyon szép a Hunavia. Csak az a kár, hogy nem tüntet fel semmiféle elérhetőséget a szerző. Tud erről valaki valamit? | |||||
doky3 | Adatlap | 369891 | 2008. december 26. 13:59 | ||
Köszi, megyek válogatok!:))) | |||||
Nyugger | Adatlap | 369890 | 2008. december 26. 13:54 | ||
Doky3! Lehet válogatni a Hunavia-n a 21MF-k között, sok sikert. Üdv. Nyugger | |||||
migi | Adatlap | 369888 | 2008. december 24. 16:13 | ||
Igen köszönöm a tanácsokat és örülök is neki több szem többet lát ,már készül a kis svanc és utána lehet szó a PF alakitáshoz is. | |||||
buza | Adatlap | 369887 | 2008. december 24. 16:09 | ||
juge75! A 66-600-nak és a 400-nak ugyanaz a futóműve és a futómű gondola is! A svanc stimmel. Üdv: Búza | |||||
juge75 | Adatlap | 369886 | 2008. december 24. 16:03 | ||
Figyu! U-nál figyelj, 66-600-nak jó, 66-400-nak kis svanca van, és kis futója valamint futóműaknája. | |||||
borisz | Adatlap | 369885 | 2008. december 24. 15:59 | ||
Miért nem kapásból Su-25ből faragod?:D | |||||
migi | Adatlap | 369884 | 2008. december 24. 15:52 | ||
Beszereztem egy Condor MiG-21Um makettet , sajnos a minősége még a KP szintjét se nagyon éri el , elborzadtam hogy mennyi mindent kéne lecserélni , és ekkor jött az ötlet inkább a Zvezda PFM kitjét alakitsam át Um és U változatra . Eddig ennyit sikerült az ügyben haladnom. | |||||
Daala | Adatlap | 369883 | 2008. december 24. 10:56 | ||
Sainz! Kijött már a könyved? | |||||
buza | Adatlap | 369882 | 2008. december 24. 09:30 | ||
Kedves Makettező Barátaim! Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánok mindenkinek! Üdv: Búza | |||||
romeo | Adatlap | 369881 | 2008. december 22. 20:48 | ||
PETI | Adatlap | 369880 | 2008. december 22. 19:58 | ||
Szerencsére győzöm. :) Ma kedvet is kaptam egy Zvezda MiG-21bisz-hez, csak az idő idő idő... Az nincs hozzá. | |||||
Tibor | Adatlap | 369879 | 2008. december 22. 19:56 | ||
PETI | Adatlap | 369878 | 2008. december 22. 19:53 | ||
sainz | Adatlap | 369877 | 2008. december 22. 17:43 | ||
forums.airforce.ru/attachment.php És üzem közben ugyanez a gép(?) - bár ez lehet túl merész feltételezés csupán az oldalszám alapján. | |||||
sainz | Adatlap | 369876 | 2008. december 22. 17:19 | ||
1981-ben már ugyanott "repült" ez a 21-es: | |||||
Tibor | Adatlap | 369875 | 2008. december 22. 06:50 | ||
Magyar MIG-21 kedvelők! A HUNAVIA-n sok új fotó az F-13, PF, MF és bis változatokról. Érdemes böngészgetni. Tibor | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 369874 | 2008. december 21. 23:32 | ||
Monox Ez MiG-21F változat, két gépágyú, keskeny függ. vezérsik, kabintető hátsó részén két hosszanti gerinc, és ezek a fegyver-gerendák alkalmatlanok R-3Sz /K-13/ rakéták inditására alkalmas APU-13 rakétasinek függesztésére. Mellesleg hiányzik a fúvócső végéről a keresztmetszetet szabályzó gyürü a vezérlő munkahengerekkel, valamint ezek külső hőálló lemezburkolata, amely a törzs legutolsó szerkezeti eleme, és rövidebbre van vágva a pitotcső rúdja is. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |