<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
f2d | Adatlap | 368283 | 2008. január 16. 10:53 | ||
Jöhet. Előzmény: (368282) notarius 2008. január 16. 10:10 | |||||
notarius | Adatlap | 368282 | 2008. január 16. 10:10 | ||
Módosítok: találtam szürke NDK gépet, de nem bisz, hanem MF. Piros 775 az oldalszáma, ha kell fotószerüség, akkor küldök. | |||||
Miggyuri | Adatlap | 368281 | 2008. január 16. 05:46 | ||
Ezek biszek. A PFM kabinteteje kétféle variációban készült. Ez éppen oldara nyílik. Az előre nyíló kabintetőkben nem volt ilyen merevítés. Azok egyben jöttek le és afféle pajzsként szolgáltak a katapultáló repülőgép vezető előtt. Megoldásuk az F-13-aséhot volt hasonló, vagy azonos is volt vele. Miggyuri | |||||
Rumcájsz | Adatlap | 368280 | 2008. január 15. 23:17 | ||
Ezek nem is olyanok,hanem azok, vagyis tényleg bisz-ek, ezek szerint én már végzetesen tájékozatlan vagyok /vagyis most már csak voltam/, köszi az infót Rumcájsz | |||||
Csillagvadász | Adatlap | 368279 | 2008. január 15. 23:05 | ||
f2d | Adatlap | 368278 | 2008. január 15. 22:53 | ||
Nem tudom, ezek mintha olyanok lennének. www.airliners.net/open.file www.airliners.net/open.file www.airliners.net/open.file www.airliners.net/open.file | |||||
Rumcájsz | Adatlap | 368277 | 2008. január 15. 22:24 | ||
A lengyeleknek nem volt 21bisz gépük,/vagy ha volt,jól titkolták/, a bisz-hez hasonlitó ezüstszinü lengyel gépek 21MF változatok | |||||
f2d | Adatlap | 368276 | 2008. január 15. 21:23 | ||
Mindegy lesz belőle Lengyel, az biztos, hogy aluminium színű. | |||||
notarius | Adatlap | 368275 | 2008. január 15. 21:12 | ||
Nem, de a bisz-ek alapból teflonszürkén jöttek ki a gyárból. Viszont NDK-s gépet nem láttam szürkében. Talán UM-et igen. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 368274 | 2008. január 15. 20:41 | ||
De szerintem a dekli sem oldalra nyílik. OFF: Ugye te nem orvosira jártál? | |||||
Tibcsi | Adatlap | 368273 | 2008. január 15. 20:38 | ||
Akkor PFM. A gerinc árulkodik. :) | |||||
sainz | Adatlap | 368272 | 2008. január 15. 20:01 | ||
Monsun a neve, NDK, Lengyel PF, PFM-eken hasznaltak. A topic elejen vhol talaltok par kepet is. | |||||
f2d | Adatlap | 368271 | 2008. január 15. 19:52 | ||
Oyan mint a Mig-23-asok dupla indítósinei. | |||||
Búza | Adatlap | 368270 | 2008. január 15. 19:42 | ||
Szia Tibcsi! Nem jól látod, nem egy PF. Nagy hátsórész, a fékernyő fent, oldalra nyíló kabintető. Csak így első ránézésre. De érdekes fotó, ezt még nem láttam! Üdv: Búza | |||||
Tibcsi | Adatlap | 368269 | 2008. január 15. 19:19 | ||
Ha jól látom, ez egy PF. Mikori ez a kép? | |||||
migi | Adatlap | 368268 | 2008. január 15. 19:08 | ||
f2d | Adatlap | 368267 | 2008. január 15. 17:12 | ||
A Hi-Decal matrica (amit pont tőled vettem) fetéstérképén a szürkének és az aluminium megegyezik a jelzése, így sajnos nem tudom eldönteni, hogy melyik géphez melyik festés tarozik. A Lengyel a Jugoszláv, Horvát és NDK gépeknél jelöl egyszínűt, most ezek vagy szürkék, vagy alu színüek. Nem emlékszel véletlen, hogy melyik melyik? | |||||
notarius | Adatlap | 368266 | 2008. január 15. 16:56 | ||
Én nem láttam olyat, ami persze csak a szerény ismereteim mellett figylembe vehető információ. | |||||
f2d | Adatlap | 368265 | 2008. január 15. 16:29 | ||
NDK Mig-21bis-ek léteztek natur szürke színben? | |||||
notarius | Adatlap | 368264 | 2008. január 11. 19:05 | ||
Azzal inkább ne próbálkozz. Szerintem nagyon vastag, és lehetetlen anyagú. | |||||
migi | Adatlap | 368263 | 2008. január 11. 19:00 | ||
Ez a lehetőség még nem jutott fejembe , de megpróbálhatom a KP saját lapját is 4-8 az jó hasonlit, csak 1 nek kell még kampó, meg ki kell eggyesével vágni a lakkból a fehéret meg a piros számokat. | |||||
notarius | Adatlap | 368262 | 2008. január 11. 18:51 | ||
Miért nem próbálsz meg Petibával csináltatni pl.? | |||||
migi | Adatlap | 368261 | 2008. január 11. 18:48 | ||
Sajna de talán ez hasonlit legjobban , az eredetihez hasonlót nem is láttam még. | |||||
notarius | Adatlap | 368260 | 2008. január 11. 18:44 | ||
Az van nekem, de szerintem az 1418-on más stílusú a szám. | |||||
migi | Adatlap | 368259 | 2008. január 11. 18:23 | ||
Sziasztok Keresném a Had 1/48 Magyar Csillag matricából 1-4 számot, vagy a matricát ha lenne valakinek feleslegbe , minden megoldás érdekel . üdv: migi migi3@freemail.hu | |||||
Mekett | Adatlap | 368258 | 2008. január 9. 20:07 | ||
Ezek szerint te is láttad? Véletlenül nincs képed, vagy bármi infód róla? | |||||
mig23papa | Adatlap | 368257 | 2008. január 9. 19:01 | ||
Nézzétek meg Gyulaháza honlapját www.gyulahaza.hu/telepulesunk.csn | |||||
mig23papa | Adatlap | 368256 | 2008. január 9. 18:53 | ||
Aki hallja , adja át ! Keresem azokat a repülőgépvezetőket, akik 1991 október 27.-én bevetésen vettek részt, amikor a jugoszláv hadsereg gépei megsértették a magyar légteret. | |||||
Hondarider | Adatlap | 368255 | 2008. január 9. 18:00 | ||
A táborban f-13-as volt, de már sajnos nincs ott.A régi járműveket is elvitték. | |||||
Rumcájsz | Adatlap | 368254 | 2008. január 9. 17:52 | ||
Ez az oldalszám csak egy kamu, a kiállitás évét jelenti, ilyen lajstromszámmal magyar 21-es soha nem repült. Rumcájsz | |||||
Sámán | Adatlap | 368253 | 2008. január 9. 01:13 | ||
Mekett! Igen van a gyulaházi iskolaudvaron MiG21-es. Az oldalszáma emlékeim szerint piros 1980. Majd ha arra járok lefotózom, ha érdekel. Néhány éve még pofás kis repülőmúzeum is volt Farkas Bertalan szülőházánál. Zoli | |||||
Mekett | Adatlap | 368252 | 2008. január 8. 22:07 | ||
A börtönökhöz közel, a Felsőcsatári(?) út mellett volt a tábor. | |||||
migi | Adatlap | 368251 | 2008. január 8. 21:47 | ||
Mekett | Adatlap | 368250 | 2008. január 8. 21:46 | ||
Sőt, ha nem nagyon csalnak az emlékeim, a kőbányai úttörőház és a mozi által szegélyezett parkban is mintha lettek volna gépek, talán Mig-15-ösök. Vagy rosszul emlékszem, vagy csak rettentő gyorsan eltüntették őket annakidején. | |||||
Mekett | Adatlap | 368249 | 2008. január 8. 21:45 | ||
A rendszerváltásig egy kőbányai gyerektáborban állt egy Mig-21. A típust illetően elég biztosnak érzem magam, de emlékeim szerint fémszínű volt, tehát valószínűleg F-13, vagy PF. Tudna valaki bármilyen egyéb infóval szolgálni? Nagyon hálás lennék érte. Voltak ott még ágyúk ás régi buszok is, talán ikaruszok. Még a kockák előtti időkből. Állítólag Gyulaházán, Farkas Bertalan szülőházának kertjében is van egy Mig-21. Erről nincs valakinek képe, vagy infója? | |||||
borisz | Adatlap | 368248 | 2008. január 8. 21:42 | ||
313as is lehet:D Olyan volt is! 6os ból pedig nem nehéz 3ast vágni:) | |||||
migi | Adatlap | 368247 | 2008. január 8. 21:32 | ||
A 913 Pápai lőtéri célgép , ha megvan még ? | |||||
Csillagvadász | Adatlap | 368246 | 2008. január 8. 21:19 | ||
Köszi Borisz&Migi!!! Azt már látom, h a szögletes számok nem jók:( Ami nekem van, teljesen mások:( Akkor jön a hülye kérdés: a "6"os fordítva olyan, mint a "9"-es? nézegetem a szolnoki képeimet, de nem látok nagy különbséget...ez esetben csinálhatnék 913-915 közül valamelyiket:) Sajna még mindíg csk a 3-1-5 számaim vannak... Üdv:CSV | |||||
migi | Adatlap | 368245 | 2008. január 8. 21:06 | ||
borisz | Adatlap | 368244 | 2008. január 8. 21:00 | ||
van még kerek hatom és hetem, ha érdekel | |||||
Csillagvadász | Adatlap | 368243 | 2008. január 8. 20:51 | ||
Üdv Urak! Lenne valakinek infója/képe arról, milyen volt a MiG-21 F-13asok oldalszáma mikor frissen érkeztek, értem ezalatt, még az eredeti orosz szögletes szám volt!? Az ok, h a "315"nem elképzelhető, ahogy pár hete kitárgyaltuk, viszont találtam egy teljes sor orosz szögletes számsor matricát, az még reményt nyújt számomra:) Esetleg valakinek lenne "813"ill "8"és"3" szám, magyar, lekerekített(szolnoki múzeum egyik F-13asa), hajlandó vagyok cserébe adni a Revell F-13 teljes matricaívét;) Mindkét esetben előre is kösz a segítséget!:) Már nagyon befejezném a kicsikémet:) CSV | |||||
migi | Adatlap | 368242 | 2008. január 7. 22:02 | ||
Amit a hajóról irtam az téves lengyel PFM van rajta. | |||||
migi | Adatlap | 368241 | 2008. január 7. 21:51 | ||
migi | Adatlap | 368240 | 2008. január 7. 21:39 | ||
Azt hiszem az eggyik régi Top Gun ban volt egy cikk erről a hajóról és abban volt megemlitve , megkeresem . | |||||
mig23papa | Adatlap | 368239 | 2008. január 7. 21:17 | ||
makettes fogalmam sincs, de remélem hogy az amerikaiak megőrzik az idők végezetéig tibor hol volt katona a faterod, hogy indultatok a mig vásárlásnak és hol akadtatok el migi ha ilyesmit olvasol akkor légyszi tessék elmenteni a forrást , pl most én is szívesen megnézném az infót emilre válaszolok a 408-at tudtom szerint egykori taszári csoportparancsnokom (Novák Lajos) kísérte el az USA-ba fótózta is rendesen állítólag az akciót azóta sem tudom felkutatni Lajost aki tudja hol lakik nagyon örülnék az infónak a Mig gép eladással-vásárlással , egyáltalán a sorsukkal kapcsolatos nyomozásomban van még egy két adu a tarsolyomban,(kénytelen leszek már kemény lenni ez ügyben) mindenki tudni fog róla amikor az infó aktuális és talán még hiteles is lessz az 507-ről többet nem tudsz? a mellékelt kép egy újságban volt, a kiérkrzés utáni időkből lehetett | |||||
migi | Adatlap | 368238 | 2008. január 7. 20:29 | ||
Na már rögtön javitom magam , kéttő gépet adtunk az usának a 408- 507 -est akkor a kettő közül valamelyikről irtam. | |||||
migi | Adatlap | 368237 | 2008. január 7. 20:17 | ||
Szia Laci Köszönöm a gyors választ az imélt is figyeld , Én azt olvastam valahol hogy ez a gép van azon a múzeumanyahajón Lengyel felségjellel. De ez nekem cak rémlik ha nem igyvan akkor bocsi. üdv:migi | |||||
tibor | Adatlap | 368236 | 2008. január 7. 20:12 | ||
Egy gép engem is érdekelne! Én is próbálkoztam annak idején megszerezni,vagy megvenni egyet,a fateromon keresztül(ő a honvédségnél dolgozott),de nagyon hamar elakadt a dolog! | |||||
makettes | Adatlap | 368235 | 2008. január 7. 20:03 | ||
Ebből a 408-ból még lesz valami? üdv. makettes | |||||
mig23papa | Adatlap | 368234 | 2008. január 7. 19:46 | ||
migi ezt a képet én készítettem, a kecskeméti KÖRÜ udvarán ezek a bontásra váró Mig21 Pf-ek, én sem tudtam akkor kideríteni (senki nem tudta megmondani) hogy és miért került ez a szám arra a gépre (dolgozni voltunk ott, és nem sok idő volt a csámborgásra) a mellékelt képeken lévő gépek is ugyanott várták szomorú sorsukat csak érdekességként mondom, hogy a 408 volt az enyém Taszáron, most amerikában tartózkodik, az USA Légierő Karbantartó és felújító Központudvarán, a képet a neten találtam |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |