<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55. |
rcm | Adatlap | 353472 | 2006. augusztus 26. 21:16 | ||
Kalóz | Adatlap | 353471 | 2006. augusztus 22. 19:29 | ||
A Revell 46 (Humbrol 106) inkább szürke, mint zöld, a képen lévő makett viszont igencsak zöldes árnyalatú. A H 66 valóban közelebb áll hozzá. | |||||
vass17 | Adatlap | 353470 | 2006. augusztus 22. 17:28 | ||
Hát csak 1/48-as, mert nincs kedvem 13000Ft-ért 1/35-öset venni... Hát már találtam egy jó színt hozzá, de akkor az sivatagi lesz. | |||||
Zoli | Adatlap | 353469 | 2006. augusztus 22. 15:35 | ||
Én is a Revell 46-ra gondoltam, illetve a 67-re. Előbbi kissé barnás, utóbbi meg inkább zöldes, de szerintem amúgy is kevergetni kellene, ha pont olyan színt akarsz. Esetleg a Humbrol 66 még jó lehet alapnak. z | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 353468 | 2006. augusztus 22. 13:49 | ||
azta, mekkora lesz? | |||||
boriszjelszint | Adatlap | 353467 | 2006. augusztus 22. 13:48 | ||
talán a sötét nátó olív. asszem a matt 46(revell), de nem teljesen biztos | |||||
vass17 | Adatlap | 353466 | 2006. augusztus 22. 11:09 | ||
Nem tudjátok, hogy melyik revell vagy model master festékkel lehet a Blackhawkot ilyenre festeni:www.militaryaircraft.de/pictures/military/helicopter/UH-60/UH-60A_001_RIAT2004_0137_800.jpg Előre is kösz a segítséget! | |||||
joci | Adatlap | 353464 | 2006. augusztus 16. 10:47 | ||
vass17, volt valamikor GÁL ISTVÁN-nak egy jó írása az ecsetes festésről,valami ős Modell és Makett-ben és a Makettstúdió 5-ös/F-14 Tomcat/füzetben.Ha tudod,olvasd el valahol | |||||
vass17 | Adatlap | 353463 | 2006. augusztus 16. 10:32 | ||
Köszi. Végül is ez a helikopter is van magyar (lehet hogy osztrák) verzióban, de nekem nagyon megtetszett az Adac felirat, így német lett. Majd legközelebb lehet hogy katonait is kipróbálok, csak a terep festés nem megy még jól nekem ecsettel... | |||||
joci | Adatlap | 353462 | 2006. augusztus 16. 10:19 | ||
vass17 nagyon jó,főleg ha tényleg az első. csak így tovább! Ajánlanám figyelmedbe a magyar festésű katonai/civil heliket | |||||
vass17 | Adatlap | 353461 | 2006. augusztus 16. 09:15 | ||
Végre elkészítettem első helikopter makettemet, ugyan a festés nem tökéletes (ecsettel), de én mégis elégedett vagyok vele. Revell 1/32 Ec-135 ADAC: kepfeltoltes.hu/060816/Ec135_www.kepfeltoltes.hu_.jpg kepfeltoltes.hu/060816/Ec135Adac_www.kepfeltoltes.hu_.jpg | |||||
joci | Adatlap | 353460 | 2006. augusztus 16. 07:40 | ||
| |||||
Zoli | Adatlap | 353459 | 2006. augusztus 14. 21:23 | ||
lucky | Adatlap | 353458 | 2006. augusztus 14. 20:31 | ||
Na szóval Kamovnak Kamov, 52-nek is az, DE Zvezda... Mindenesetre a fotók itt(lesznek majd,ha a konvertálás befejeződik): kep.tar.hu/llucky/50348309 | |||||
Zoli | Adatlap | 353457 | 2006. augusztus 14. 17:20 | ||
Gyanta kabin tényleg van a Neomega-nál, csak valahogy be kéne szerezni. Az úgy tudom, hogy az Italeri kithez készült, de attól még biztos használható ehhez is, legfeljebb nem lesz 100%-ig realisztikus, mert azóta biztos átépítették a kabint is. Ok, elhiszem, hogy rosszabb. Még egyet amúgy se szereznék be, és a Revell tényleg megfelel nekem. Kösz az infókat! z | |||||
Solo | Adatlap | 353456 | 2006. augusztus 14. 17:08 | ||
Van hozzá gyanta kabin vagy csak ülések. Neomega asszem. Az Italeriről azt írták akik látták, hogy rosszabb, mint a Zvezda/Revell. De lehet, hogy ez inkább élethűségben mutatkozik meg, mint a makett minőségében. | |||||
Zoli | Adatlap | 353455 | 2006. augusztus 14. 17:02 | ||
Rendesen megkevertél, de nagyjából értem, köszi! Valahol olvastam, hogy az Italeri 52-ese már vésett paneles, szóval teljesen más, mint a régi, ennek ellenére lehet, hogy az is béna, a képek alapján semmi nem látszott rajta. Viszont a Revell-féle Zvezda nagyon tetszik, bár nem tudom, hogy mennyire pontos, vagy alakhű. A felülete kissé érdes (főleg a pilonok), de az megoldható. Szóval elégedett vagyok vele, bár nem ártana hozzá valami maratás esetleg, legfeljebb majd dobozból készül. z | |||||
Solo | Adatlap | 353453 | 2006. augusztus 14. 16:34 | ||
Ok, vissza az egész. ÉN vagyok a hülye. :))) A Zvezda vette át az Italerit még régen és ők árulták egy ideig a régi dobozában az újat. :)) Szal az Italeri régi verzió. Gyengébb minőség. Revell/Zvezda újabb verzió(k) jobb minőség. | |||||
lucky | Adatlap | 353452 | 2006. augusztus 14. 16:25 | ||
Vagy egy Kamovom a szekrényben megnézem és ha Italeri és 52-es akkor fotózok. | |||||
Solo | Adatlap | 353451 | 2006. augusztus 14. 16:25 | ||
A mostanában kapható Italerik megegyeznek a Zvezdával. Volt egy átmeneti időszak mikor mindkét makettet ugyanabban a dobozban árulták. Szal érhetik még meglepetések az embereket. :)) | |||||
Solo | Adatlap | 353450 | 2006. augusztus 14. 16:23 | ||
A régi Italerit nem láttam még én sem, de állítólag randa ,mint a bűn. :)) Annyiban más még, hogy egy korai verzió építhető meg belőle. | |||||
Zoli | Adatlap | 353449 | 2006. augusztus 14. 12:09 | ||
Szia Solo és többiek! Tudna valaki az Italeri Ka-52 öntőkereteiről képet felrakni? Mert eddig csak egy nagyon kis méretűt láttam, de az alapján teljesen más, mint amit a Revell(Zvezda) kiadott. Az Italeri féltörzsei egyben vannak, míg a Revell(Zvezda) dobozában külön van a törzs első és hátsó része. z | |||||
Solo | Adatlap | 353448 | 2006. augusztus 3. 18:16 | ||
Keresni kell. :) | |||||
lucky | Adatlap | 353447 | 2006. augusztus 3. 18:12 | ||
Csak fotóból van kevés... | |||||
Solo | Adatlap | 353446 | 2006. augusztus 3. 18:09 | ||
És pilotkánál szemérmetlenül olcsó. :)) | |||||
Atesz | Adatlap | 353445 | 2006. augusztus 3. 18:05 | ||
Szia! Asszem a Revell, 72-ben. www.revell.de/en/products/model_kits/model_kits/helicopters/ index.html Üdv: Atesz | |||||
Macal | Adatlap | 353444 | 2006. augusztus 3. 17:06 | ||
Szevasztok! A Sikorsky Sky Crane teherszállító helcsit gyártja valamely cég makettben? Előre is köszi! Macal | |||||
Solo | Adatlap | 353443 | 2006. augusztus 3. 14:10 | ||
Igen, nem irányított rakéta (NIR) konténer. | |||||
Stefan | Adatlap | 353442 | 2006. augusztus 3. 13:55 | ||
Egyébként az rakétavető, amit éppen szednek ki a ládából? | |||||
Archy | Adatlap | 353441 | 2006. augusztus 3. 13:12 | ||
Solo | Adatlap | 353439 | 2006. augusztus 3. 10:10 | ||
Még nem álltam Mi-28 kiömlő alatt de nem hinném, hogy olyan meleg. Ha foró lenne valszeg felfelé vezették volna el, hogy csökkentsék a hőképet és megvédjék a gép körül dolgozó műszakiakat. Szerintem valami hűtőrendszer higítja a kiáralmló levegőt. A másiok az, hogy a kiömlő nem pont a gép törzse mellett van van egy kis távolság. Ott el lehet oldalazni ha mégis forró. :)) | |||||
Archy | Adatlap | 353438 | 2006. augusztus 3. 09:48 | ||
Hát visszatérve az ajtóra. Pilóta legyen a talpán, aki oda bemászik, mert hogy lepörköli mindenét a hajtómű, az tuti. Ezek az oroszok nem normálisak. Áron Találtam egy mi-26 videót, de nem tudom letölteni www.helis.com/movies/vivos.phpképen mindenesetre simán meg lehet számolni :-D Áron | |||||
Solo | Adatlap | 353437 | 2006. augusztus 2. 22:44 | ||
Hát szerintem nem. :) Max az agynál, de ott is pörög azért rendesen. Ha nem is annyira, mint egy MD-500-nak. | |||||
Fodi | Adatlap | 353436 | 2006. augusztus 2. 21:42 | ||
Akkor talán ugorjunk a következő megoldandó helikopteres legendára. Valóban meg lehet számolni a Mi-26 rotorlapátjait repülés közben? Egy ejtőernyős ismerősömtől hallottam. :) | |||||
Solo | Adatlap | 353435 | 2006. augusztus 2. 21:37 | ||
Solo | Adatlap | 353434 | 2006. augusztus 2. 21:34 | ||
Jó akkor egyszerre találtuk meg :) | |||||
Solo | Adatlap | 353433 | 2006. augusztus 2. 21:33 | ||
Képet nem találtam, de az kiderült, hogy a bal oldalon a szárnycsonk mögött van egy rádiós tér amiben szükslég esetén elfér 2-3 ember. Nem lehet túl kénylemes. Se ablak, se szellőzés. :) | |||||
Fodi | Adatlap | 353432 | 2006. augusztus 2. 21:33 | ||
Javaslom a "Derítsük ki a Mi-28 rejtélyes kabinjának helyét" MOK szakosztály megalakítását. :) Én ezt találtam: "port-side door, aft of wing, provides access to avionics compartment large enough to permit combat rescue of two or three persons on ground, although it lacks windows, heating and ventilation." Link: www.aeronautics.ru/archive/vvs/mi28-01.htm | |||||
Solo | Adatlap | 353431 | 2006. augusztus 2. 20:29 | ||
Több helyen (megbízhatóbb, mint a wiki) találtam rá utalást. 2-3 főt képes szállítani, függően az emberkék méretétől. Valahol a törzs hátsórészben. Képet, rajzot még nem talátam. | |||||
Archy | Adatlap | 353430 | 2006. augusztus 2. 20:05 | ||
épp azt beszéltük G'cart-tal hogy max a ball oldali kiömlő alatt van némi hely. Akkor viszont a megmentendő delikvens kap egy laza 300-400 fokos szauna kúrát. Lehet ettől összemegy, és könyebben elfér :-D | |||||
Solo | Adatlap | 353429 | 2006. augusztus 2. 20:02 | ||
Végignéztem a képeimet nem látok ember elnyelésére alkalmas ajtót. :) Tényleg nem lehet nagy. Lehet, hogy csak befeküdni tud valahová. De még utánanyesek. | |||||
rcm | Adatlap | 353428 | 2006. augusztus 2. 19:54 | ||
Solo | Adatlap | 353427 | 2006. augusztus 2. 19:53 | ||
A Tamiya ugyanaz, mint a régi Italeri. Sokkal roszabb minőség és egy régebbi verzió. | |||||
Archy | Adatlap | 353426 | 2006. augusztus 2. 19:51 | ||
na ezt én sem tudom. elvileg a ball oldalon a fegyverkonzol előtt van egy kis ajtó, amin befér egy pilóta (tehát nem felfegyverzett katona, csak egy anorákos manusz). eddig úgy tudtam csak egy embert tud szállítani, de a wikipedián azt írták hármat. de lehet, hogy ebbe a személyzetet is belevették (valószínű). De hogy az az ajtó hol van pontosan, arra nem bírtam rájönni. Áron | |||||
Archy | Adatlap | 353425 | 2006. augusztus 2. 19:40 | ||
rcm | Adatlap | 353424 | 2006. augusztus 2. 19:37 | ||
Köszi a választ!A Tamiya milyen nem tudod?Nem nagyon helikopterezek 5-6 db vár összerakásra azok is filmes darabok de ez Ka-52 nagyon durva. | |||||
Solo | Adatlap | 353423 | 2006. augusztus 2. 19:37 | ||
3 utast is szállíthat? Na ez nekem új. :) Hol szállítja őket? Mindíg tanul az ember valamit. :) | |||||
Archy | Adatlap | 353422 | 2006. augusztus 2. 19:25 | ||
Bár a Ka-50-es 50 kmh-val gyorsabb (350 az elméleti csúcssebesség), és a koaxiális rotor hatalmas előny a harctéren( mozgékonyabb, gyorsabb, kevésbé sérülékeny, hallkabb), sőtt még katapultülés is van benne, mindezek ellenére én is a Mi-28-ra szavazok. Egyrészt kétszemélyes, ami megincsak növeli a túlélőképességet, mert a pilótának csak a repülésre kell figyelni. Aztán meg van gépágyú (30mm) torony, ami számomra döntő érv. És végül 3 utast is szállíthat (bár gondolom korlátozásokkal), ami nagyban növeli a taktikai rugalmasságát. De ami minden érv felett áll: a "csapatpróbán" csecsenföldön a Mil jobbnak bizonyult. Márpedig komolyabb csapatpróbát mint egy gerillaháború, nehéz elképzelni. Szóval Mi-28. Áron UI.: A Ka-52 Aligator nekem nem tetszik, és jóval nehezebb is lett a Ka-50-esnél, ezért jelentősen romlott az egyébként kitűnő repülési teljesítmény, szóval még az oroszok sem számoltak vele. aeroweb.lucia.it/rap/Paris97/lbg97ag_mi28n_a.jpg aeroweb.lucia.it/rap/Paris97/lbg97ag_mi28n_b.jpg aeroweb.lucia.it/rap/Paris97/lbg97ag_mi28n_c.jpg aeroweb.lucia.it/rap/Paris97/lbg97ag_mi28n_d.jpg aeroweb.lucia.it/rap/Paris97/lbg97ag_mi28n_e.jpg aeroweb.lucia.it/rap/Paris97/lbg97ag_mi28n_f.jpg aeroweb.lucia.it/rap/Paris97/lbg97ag_mi28n_g.jpg aeroweb.lucia.it/rap/Paris97/lbg97ag_mi28n_h.jpg img49.exs.cx/img49/7065/mi28-2.jpg www.airforce.ru/show/maks2001/isaev/Mi28n.jpg www.airliners.net/open.file/0925874/M/ www.airliners.net/open.file/0925770/M/ www.airliners.net/open.file/0920759/M/ www.airliners.net/open.file/0915636/M/ www.airliners.net/open.file/0833909/M/ | |||||
Solo | Adatlap | 353421 | 2006. augusztus 2. 19:23 | ||
Helló! 48-as Ka-52-ről nem tudok, de 72-es van. A Zvezda adta ki , de megvehető Italeri és Revell dobozban is. A Revellt ajánlanán, mert abban a legjobb a matrica. Ha megszállott vagy akkor átalakítod a Revell 48-as Ka-50-ét Ka-52-re :) Lényegében csak az orr más. Egy kicsit. :)) | |||||
rcm | Adatlap | 353420 | 2006. augusztus 2. 17:02 | ||
Sziasztok! Megnéztem miröl is beszéltek és megtetszett a Ka-52 Alligator. Néhány cég gyártja,melyiket érdemes megvenni? 1/48 ban kiadta valaki vagy csak 1/72? |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55. |
Tudna nekem valaki segíteni,hogy ennek a HX1-nek mi az alapja?
Milyen helikopterből készült és milyen méretben és ki gyártja?