<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55. |
rcm | Adatlap | 353424 | 2006. augusztus 2. 19:37 | ||
Köszi a választ!A Tamiya milyen nem tudod?Nem nagyon helikopterezek 5-6 db vár összerakásra azok is filmes darabok de ez Ka-52 nagyon durva. Előzmény: (353421) Solo 2006. augusztus 2. 19:23 | |||||
Solo | Adatlap | 353423 | 2006. augusztus 2. 19:37 | ||
3 utast is szállíthat? Na ez nekem új. :) Hol szállítja őket? Mindíg tanul az ember valamit. :) | |||||
Archy | Adatlap | 353422 | 2006. augusztus 2. 19:25 | ||
Bár a Ka-50-es 50 kmh-val gyorsabb (350 az elméleti csúcssebesség), és a koaxiális rotor hatalmas előny a harctéren( mozgékonyabb, gyorsabb, kevésbé sérülékeny, hallkabb), sőtt még katapultülés is van benne, mindezek ellenére én is a Mi-28-ra szavazok. Egyrészt kétszemélyes, ami megincsak növeli a túlélőképességet, mert a pilótának csak a repülésre kell figyelni. Aztán meg van gépágyú (30mm) torony, ami számomra döntő érv. És végül 3 utast is szállíthat (bár gondolom korlátozásokkal), ami nagyban növeli a taktikai rugalmasságát. De ami minden érv felett áll: a "csapatpróbán" csecsenföldön a Mil jobbnak bizonyult. Márpedig komolyabb csapatpróbát mint egy gerillaháború, nehéz elképzelni. Szóval Mi-28. Áron UI.: A Ka-52 Aligator nekem nem tetszik, és jóval nehezebb is lett a Ka-50-esnél, ezért jelentősen romlott az egyébként kitűnő repülési teljesítmény, szóval még az oroszok sem számoltak vele. aeroweb.lucia.it/rap/Paris97/lbg97ag_mi28n_a.jpg aeroweb.lucia.it/rap/Paris97/lbg97ag_mi28n_b.jpg aeroweb.lucia.it/rap/Paris97/lbg97ag_mi28n_c.jpg aeroweb.lucia.it/rap/Paris97/lbg97ag_mi28n_d.jpg aeroweb.lucia.it/rap/Paris97/lbg97ag_mi28n_e.jpg aeroweb.lucia.it/rap/Paris97/lbg97ag_mi28n_f.jpg aeroweb.lucia.it/rap/Paris97/lbg97ag_mi28n_g.jpg aeroweb.lucia.it/rap/Paris97/lbg97ag_mi28n_h.jpg img49.exs.cx/img49/7065/mi28-2.jpg www.airforce.ru/show/maks2001/isaev/Mi28n.jpg www.airliners.net/open.file/0925874/M/ www.airliners.net/open.file/0925770/M/ www.airliners.net/open.file/0920759/M/ www.airliners.net/open.file/0915636/M/ www.airliners.net/open.file/0833909/M/ | |||||
Solo | Adatlap | 353421 | 2006. augusztus 2. 19:23 | ||
Helló! 48-as Ka-52-ről nem tudok, de 72-es van. A Zvezda adta ki , de megvehető Italeri és Revell dobozban is. A Revellt ajánlanán, mert abban a legjobb a matrica. Ha megszállott vagy akkor átalakítod a Revell 48-as Ka-50-ét Ka-52-re :) Lényegében csak az orr más. Egy kicsit. :)) | |||||
rcm | Adatlap | 353420 | 2006. augusztus 2. 17:02 | ||
Sziasztok! Megnéztem miröl is beszéltek és megtetszett a Ka-52 Alligator. Néhány cég gyártja,melyiket érdemes megvenni? 1/48 ban kiadta valaki vagy csak 1/72? | |||||
zsury | Adatlap | 353419 | 2006. augusztus 2. 16:09 | ||
Nekem a Kamov 50. Talán azért, mert kölyökkoromban kamov helikopter volt, amit először láttam közelről... Amúgy meg tényleg nagyon brutális! | |||||
Lecho | Adatlap | 353418 | 2006. augusztus 2. 15:23 | ||
Sziasztok! Nekem a Ka-52. Mert az kicsit olyan, mint a merevszárnyúak között az A10-es. "Brutális állat a pályán". :D | |||||
Tibcsi | Adatlap | 353417 | 2006. augusztus 2. 15:08 | ||
A Mi-28. Indoklás: mert anak nem akadnak össze a rotorlapátjai egy élesebb fordulóban. :-))) Meg különbenis: mert nekem a Mi-28 teccik jobban és slussz-passz! :-)) | |||||
Solo | Adatlap | 353416 | 2006. augusztus 2. 15:04 | ||
Helló! Ha már szóbakerült egy másik topikban. Ki mit gondol? Melyik orosz gyönyörűség jobb? Mi-28 Ka-50 Ka-52 Várom a véleményeket. Indoklást is kérek. :)) | |||||
Kislõcsös | Adatlap | 353415 | 2006. július 22. 09:20 | ||
Én úgy hallotam hogy idén magyar lajstromot kap mind a 3 heli. Én majd csak akkor álok neki megcsinálni,jól fog mutatni a MI-2-es mellett. | |||||
lucky | Adatlap | 353414 | 2006. május 28. 10:19 | ||
Ez a heli nekem is tetszik! Rendszeresen előfordul a Bp-n lévő Baleseti Intézetnél a Fiumei úton.Olyan érdekes hangja van.Már amikor hallatszik mert azért nagyon csendes. | |||||
Archy | Adatlap | 353413 | 2006. május 27. 21:49 | ||
Hát ez nekem nagyon teccik. Ugye csak a gépek osztrákok, a pilóták magyarok? Mer olvastam az omsz honlapján, hogy az ÖAMTC leányvállalata nyerte el az üzemeltetési tendert, és ők adják a gépeket is. Áron | |||||
Fodi | Adatlap | 353412 | 2006. május 27. 19:50 | ||
Ha nincs felpörgetve, akkor csak "valamit" mutat. Bekapcsolás után biztosan jól működött mindkettő. Legalábbis remélem. :D | |||||
Akos | Adatlap | 353411 | 2006. május 27. 19:39 | ||
Maradjunk abban, hogy iszonyat nagy mázlink volt, (másnak meg nagyon rossz napja) hogy repülni láttuk. | |||||
Kalóz | Adatlap | 353410 | 2006. május 27. 19:36 | ||
Azért aranyos, hogy a két műhorizont nem ugyanazt az értéket mutatja! Vajon repülés közben is ez a helyzet? :))) | |||||
Kalóz | Adatlap | 353409 | 2006. május 27. 18:15 | ||
Hát, ha "utas" lett volna, inkább belső fotókat látnánk ... | |||||
Mekett | Adatlap | 353408 | 2006. május 27. 18:10 | ||
Archy: Fuji FinePix S3500-zal. Tudtommal két ilyen gépünk van. Ákos: Engem inkább a "hol?" és a "milyen apropóból?" érdekelne. Remélem, nem utas voltál. | |||||
Fodi | Adatlap | 353407 | 2006. május 27. 18:09 | ||
HA jól tudom, akkor ez már a harmadik. Az első Budaörsre került, a második nemtom és azt hiszem ez a harmadik. A gép nagyon szép, egészen "újautó szaga van". :) | |||||
Archy | Adatlap | 353406 | 2006. május 27. 18:04 | ||
Ez király! Ez az egy van? És a képek is szépek. Mivel fotóztad Ákos? Áron | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 353405 | 2006. május 27. 18:03 | ||
A szomorú csak az, hogy a sógoroktól kaptuk őket kölcsönbe ! | |||||
Kalóz | Adatlap | 353404 | 2006. május 20. 20:39 | ||
Hali mindenkinek! Köszi a segítséget. A Walk Around képekről annyi kiderült, hogy az Italeri matricái kicsit túlméretesek (kb 1:60), bár ezt a felrakásuknál is észrevettem (nem férnek el a megadott helyen, kicsit odébb kell őket csúsztatni. Egyébként a képek második fele az Italeri USA változatát mutatják. A főrotor lapátok színe továbbra sem egyértelmű, tehát maradok a sötétszürke mellett, mint Archy ajánlotta (mellesleg én is hasonlóban gondolkoztam). A farokrotoré megvan adva a leírásban, és az a fotókkal egyezik is. (piros-fehér-piros-fekete-piros befelé haladva) A rotoragyak meg maradnak gunmetallban. A főrotor végek festése sehol nem látható, viszont a sárga-krémsárga változat határozottan tetszik. Legfeljebb nem lesz pont az eredeti változat szerint festve. Na, bumm! Volt már nagyobb eltérésem is. Mégegyszer köszi: Kalóz | |||||
Akos | Adatlap | 353403 | 2006. május 20. 19:36 | ||
Egy részletfotó sorozat az OH-6-ról, látszanak a lapátok és a rotoragy is. www.aircraftresourcecenter.com/AWA1/301-400/walk331_h-6/walk331.htm | |||||
Zoli | Adatlap | 353402 | 2006. május 20. 19:31 | ||
A kit nekem is megvan, de még nem néztem meg alaposabban. Viszont van hozzá egy Aztec matricám, az alapján talán valamit tudok segíteni. Bár amerikai jelzéseket nem tartalmaz a készlet, de gondolom a lapátok színe egyforma volt. Szóval a rajz szerint minden gépnél feketék a főrotor és fehérek a farokrotor lapátjai. A főrotor lapátok vége sárga vagy piros (mexikóinál piros-fehér-zöld csíkos némelyiknél), kb 5mm szélesen, de ferdén van festve, a vékonyabb széle kb 4,5mm széles. Felülről nézve a jobb oldali lapát alsó szélén keskenyebb ez a sáv, illetve az alsó él vége kb 12,5mm hosszan és 0,5mm szélesen krémszínű. A mellékelt matricán láthatod ezeket a jelzéseket a lap felső részén a Remove Before Flight zászlók fölött. A lapátok tőrésze természetesen fémszínű (gunmetal-nak tűnik). A fehér farokrotor lapátok vége piros-fehér-piros csíkozású, de az egyik kolumbiai gépen fekete-fehér-fekete. A fehér csíkok minimálisan szélesebbek 1mm-nél, míg a színesek kb ugyanennyivel keskenyebbek. Remélem, elég érthető volt... z | |||||
Archy | Adatlap | 353401 | 2006. május 20. 19:18 | ||
Kalóz! Szerintem fesd nagyon sötét szürkére. Ne feketére, mert az illúzióromboló (szerintem). Jobb ötletem nincs. Áron | |||||
Kalóz | Adatlap | 353400 | 2006. május 20. 14:23 | ||
Lehet, hogy naív kérdés: milyen színűek az Italeri dobozában található OH-6A Cayuse rotorlapátjai? Az összeállítási útmutatóban u.i. nem jelzik, a doboz hátoldalán lévő festési útmutatón meg olive drab az egész (rotoraggyal együtt), ami kicsit nemvalószerűnek tűnik. Az ö.á. útmutató és a doboz hátlapján lévő képek között elég sok az eltérés, de ez az Italeritől nem meglepő. A neten sem találtam képet, ami ezt a részt tartalmazta volna. | |||||
Bombraider | Adatlap | 353399 | 2006. május 17. 15:04 | ||
Elektrolakatos | Adatlap | 353398 | 2006. május 16. 14:50 | ||
Hát igen...néhány év eltelt a forgatás óta ! | |||||
Solo | Adatlap | 353397 | 2006. május 16. 14:37 | ||
Solo | Adatlap | 353396 | 2006. május 3. 12:54 | ||
Archy | Adatlap | 353395 | 2006. május 2. 12:51 | ||
Hooligan | Adatlap | 353394 | 2006. április 7. 12:58 | ||
www.jetwalls.com/html/showall.html
Jó kis hátterek vannak itt! | |||||
Bombraider | Adatlap | 353393 | 2006. április 7. 12:06 | ||
Sziasztok! Jáááj,azthiszem ilyet is kell venni...:) www.cybermodeler.com/hobby/kits/it/kit_it_1065.shtml üdv:bomb | |||||
Hooligan | Adatlap | 353392 | 2006. március 20. 16:19 | ||
Szerintem ez már elmebeteg dolog! Jó hogy a Stalion egy bazimagy dög, de 72-ben ilyeneket építeni... Mondjuk az tény, hogy meghozza az ember kedvét a dologhoz! Lehet veszek én is egyet! | |||||
Archy | Adatlap | 353391 | 2006. március 20. 15:31 | ||
Kíváncsi vagyok ennek a Stalionnnak a végére, mert a belét nagyon összerakta a fickó. Áron | |||||
Bombraider | Adatlap | 353390 | 2006. március 20. 15:24 | ||
RaPe,egy kis friss:) www.network54.com/Forum/47751/message/1142765088/MH-53J+1-72+Interior+finished... üdv:bomb | |||||
Kalóz | Adatlap | 353389 | 2006. március 13. 15:52 | ||
| |||||
Bombraider | Adatlap | 353388 | 2006. március 13. 15:48 | ||
Szia! Miért simán jó! Azt amúgy én is néztem,hogy az első plexi halálosan van megoldva:D üdv:bomb | |||||
Kalóz | Adatlap | 353387 | 2006. március 13. 15:40 | ||
Na, akkor - ennyit sikerült kihoznom belőle. Ma már biztosan jobb lenne. | |||||
Kalóz | Adatlap | 353386 | 2006. március 13. 12:22 | ||
Bomb! Nem rossz! Sztem elég jó alap, ha van hozzá doksid. | |||||
Bombraider | Adatlap | 353385 | 2006. március 13. 12:15 | ||
Szia! Hm,hát az nemrossz:) Gondolkozom azon az elvetemült ötleten,hogy kicsit kibontom a gépet,és egy full belsőteres magyar madarat csinálok belőle:) üdv:bomb | |||||
Kalóz | Adatlap | 353384 | 2006. március 13. 12:09 | ||
Bomb! A hetvenes évek második felében vettem, csak arra nem emlékszem, hogy már itthon, vagy még odakint. Rém egyszerű makett (bár az akkori szovjetekhez képest részletes), biztos alap a feljavításhoz. Én akkor még ezzel nem foglalkoztam, egy egyszerű Aeroflotos gép lett a maradék matricák felhasználásával. | |||||
Skyline_SG | Adatlap | 353383 | 2006. március 12. 22:22 | ||
Egy javaslat! Ha tehetitek,akkor ne vegyétek meg az Italeri új 1/48-as Seahawk makettjét! Borzalmas! Tele van illesztési problémákkal,inkább görcsöléssé megy át az építés!Próba illesztéskor nem tudtam összeilleszteni a géptestet a belsejétől,ugyanis a gép alján 1-2mm-es rés volt a gép feléig! Katasztrófa az egész,hiába 1/48-as méretarány,és az alig 4000Ft-os ár! Ezt nagyon elszúrták az Italeriék! Üdv, | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 353382 | 2006. március 12. 21:47 | ||
Némááá...ilyenek voltak nekem is a '70-es években+TU-k+MIG-ek !:):):):) | |||||
Bombraider | Adatlap | 353381 | 2006. március 12. 21:23 | ||
Szia! Groupbuild?;) Tényleg amúgy kb mikor a kit? üdv:bomb | |||||
Kalóz | Adatlap | 353380 | 2006. március 12. 21:08 | ||
Bomb! Elkéstél, nekem már több mint 30 éve megvan :) | |||||
Bombraider | Adatlap | 353379 | 2006. március 12. 20:12 | ||
...és a vége. | |||||
Bombraider | Adatlap | 353378 | 2006. március 12. 20:11 | ||
...harmadik rész... | |||||
Bombraider | Adatlap | 353377 | 2006. március 12. 20:08 | ||
...második rész... | |||||
Bombraider | Adatlap | 353376 | 2006. március 12. 20:06 | ||
Sikerült beszereznem valami ősrégi Minyó 1/48 makettet:) Itt van pár kép róla... üdv:bomb | |||||
Archy | Adatlap | 353375 | 2006. március 8. 15:39 | ||
MrChef! Nem. Ők az AH-1S-t használják, illetve azt fejlesztették tovább (nagyon). Külsőre a legnagyobb eltérés az S és a W között, hogy az S-nek egy hajtóműve van, és szögletes a kabintető. meg persze még van egy sor különbség, de ezek a legnagyobbak. A továbbfejlesztés meg aztán már teljesen más gépet varázsolt a jó öreg cobrából. Solo! Hát, egy próbát még talán megér. Legfeljebb szolnokra nem viszem. Majd meglátom. Áron |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55. |