/ Fórumok /

Autók, és más puhatestű járművek

Veterán autók és más érdekességek az utakról
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751., 752., 753., 754., 755., 756., 757., 758., 759., 760.,
761., 762., 763., 764., 765., 766., 767., 768., 769., 770., 771., 772., 773., 774., 775., 776., 777., 778., 779., 780.,
781., 782., 783., 784., 785., 786., 787., 788., 789., 790., 791., 792., 793., 794., 795., 796., 797., 798., 799., 800.,
801., 802., 803., 804., 805., 806., 807., 808., 809., 810., 811., 812., 813., 814., 815., 816., 817., 818., 819., 820.,
821., 822., 823., 824., 825., 826., 827., 828., 829., 830., 831., 832., 833., 834., 835., 836., 837., 838., 839., 840.,
841., 842., 843., 844., 845., 846., 847., 848., 849., 850., 851., 852., 853., 854., 855., 856., 857., 858., 859., 860.,
861., 862., 863., 864., 865., 866., 867., 868., 869., 870., 871., 872., 873., 874., 875., 876., 877., 878., 879., 880.,
881., 882., 883., 884., 885., 886., 887., 888., 889., 890., 891., 892., 893., 894., 895., 896., 897., 898., 899., 900.,
901., 902., 903., 904., 905., 906., 907., 908., 909., 910., 911., 912., 913., 914., 915., 916., 917., 918., 919., 920.,
921., 922., 923., 924., 925., 926., 927., 928., 929., 930., 931., 932., 933., 934., 935., 936., 937., 938., 939., 940.,
941., 942., 943., 944., 945., 946., 947., 948., 949., 950., 951., 952., 953., 954., 955., 956., 957., 958., 959., 960.,
961., 962., 963., 964., 965., 966., 967., 968., 969., 970., 971., 972., 973., 974., 975., 976., 977., 978., 979., 980.,
981., 982.
rcm 303362 2006. július 17. 18:40
Válasz erre
Zoli 303361 2006. július 17. 18:02
Válasz erre
A mintájával nem foglalkozok, szerintem akkoriban nagyjából így nézhettek ki, amúgy meg talán ez az egyik legjobb típusa az AMT-nek. A Mickey Thompson gumikat gyakran rakják a tuningolt utcai autók alá, főleg a Cragar-ral kombinálva, látszik is a mintáján, hogy az modernebb.
z
kbx 303360 2006. július 17. 17:52
Válasz erre
Igen, elég hülyén néz ki a különdböző mintájú gumikkal...
Az a 2 gumi amit hátra adnak, az nagyon tetszik, kár hogy a másik 4 nem olyan jó, főleg a mintája nem tetszik!!
Zoli 303359 2006. július 17. 17:47
Válasz erre
Ja ok, az rendben, én az alapváltozatra gondoltam. Amúgy szerintem elég arra is a gyári Mickey Thompson, csak nekem az a bajom vele, hogy előre meg nem olyat adtak, és azért egy autóra inkább egyformákat tennék (típusút, nem méretűt).
z
rcm 303358 2006. július 17. 17:45
Válasz erre
TOYOTA1.JPG méret: 59.3 KB
TOYOTA2.JPG méret: 57.9 KB
TOYOTA3.JPG méret: 60.1 KB
Szia!
Szerintem Te beteg vagy!:-))
1/43-ban már én is építettem egyet egy sárga Taka-Q-val együtt.Ott a motor persze egyáltalán nincs benne.Minden elismerésem.
kbx 303357 2006. július 17. 17:30
Válasz erre
Hát, egy Baldwin Motion Camarora illik egy kicsit szélesebb kereket rakni!!
kbx 303356 2006. július 17. 17:29
Válasz erre
Zoli 303355 2006. július 17. 17:26
Válasz erre
Szerintem elég vastag a Revellé is, utcai autónak bőven megfelel.
z
Geronimo 303354 2006. július 17. 17:14
Válasz erre
Zoli 303353 2006. július 17. 17:13
Válasz erre
A kaszni is le volt fújva, de még asszem csiszolás előtt állt.
z
kbx 303352 2006. július 17. 17:11
Válasz erre
Azokat biztos nem, túl virslik! A Camaroé szélesebb valamivel, csak abba meg nem passzol a Revell felni, úgyhogy majd szbdalni kell egy kicsit a gumit:))
Petter 303351 2006. július 17. 17:07
Válasz erre
Ha jól emlékszem semmi helyezést nem kapott. :)))
Geronimo 303350 2006. július 17. 17:03
Válasz erre
Azt hiszem akkor még csak a motorja volt készen
Geronimo 303349 2006. július 17. 17:03
Válasz erre
Zoli 303348 2006. július 17. 17:01
Válasz erre
Mintha ezt mutattad már volna egyszer, csak még félkészen. Egyébként gyönyörű lett!
z
Petter 303347 2006. július 17. 17:00
Válasz erre
Csak nem ez volt itt a móvári versenyen?
Geronimo 303346 2006. július 17. 16:48
Válasz erre
jobbelelfelul.jpg méret: 98.6 KB
jobbeleje2.jpg méret: 76.1 KB
jobbhatul.jpg méret: 63.5 KB
motorhatulrol3.jpg méret: 120.4 KB
motoroldal2.jpg méret: 146.2 KB
A sok amcsi autó mellett itt egy japó :)
Zoli 303345 2006. július 17. 16:33
Válasz erre
Ha a gumikat is felhasználod, akkor nem kell sokat operálni, elvileg...
z
kbx 303344 2006. július 17. 16:06
Válasz erre
Lehet hogy a Charger Cragarját fogom majd beleoperálni, majd meglátom! ez még a távoli jövő!!
rcm 303343 2006. július 17. 16:04
Válasz erre
Igen-igen irigy vagyok!Kell keresni egy jót és önteni.
Zoli 303342 2006. július 17. 15:49
Válasz erre
Na alaposan megnéztem én is a felniket. Nekem csak az egyiknek a széle van "lecsapva", a többivel semmi gond. De kb minden második autómhoz ilyen kerekek vannak, szóval biztos találok helyette majd másikat.
Szép lett a Blazer!
z
kbx 303341 2006. július 17. 14:55
Válasz erre
HPIM1545_resize.jpg méret: 74 KB
HPIM1546_resize.jpg méret: 88.6 KB
HPIM1547_resize.JPG méret: 116.8 KB
Íme néhány kép az én Blazeremről.
kbx 303340 2006. július 17. 14:52
Válasz erre
HPIM1543_resize.jpg méret: 112.5 KB
HPIM1544_resize.jpg méret: 87 KB
Ahogy igértem, íme a képek a Camaro felnijéről!!
Ahogy a képen látszik, eléggé girbe-gurba a peremük, és sajnos nem a sorja miatt(az nem lenne baj), egy pici sorja sincs a keréken!!
Úgyhogy körbe kéne csiszolni a felniket , hogy mindenhól egyenlő átmérőjü legyen, az meg nem kis meló...
rcm 303339 2006. július 17. 11:02
Válasz erre
Szia!
Szerintem meg csak nem foglalkoztak vele.A barna Dodge-on is hol ilyen hol olyan rendszám van.Söt hol barna hol piros az autó.:-)
rrobbie 303337 2006. július 17. 10:10
Válasz erre
Sziasztok!
Nem lehet, hogy azért ugyan az a rendszám a két autón, mert az Egybesült Államokban hordozható a licence-plate???
Robi
Geronimo 303336 2006. július 17. 09:37
Válasz erre
Mivel nálam a Z4 volt az első kieső így a rá érkezett szavazatok nem számítanak :)
Szóval marad az első megérzés. Majd a bólyain meglátjátok melyik :)
Geronimo 303335 2006. július 17. 09:36
Válasz erre
Mivel nálam a Z4 volt az első kieső így a rá érkezett szavazatok nem számítanak :)
Szóval marad az első megérzés. Majd a bólyain meglátjátok melyik :)
Zoli 303334 2006. július 17. 09:15
Válasz erre
Kicsit már bánom, hogy nem vettem meg, de akkor még nem autóztam. Meg annyira nem érdekelnek a terepjárók, még a személyautókból is rengeteg típust kellene beszerezni. Amúgy nekem jobban tetszik a régi kocka Blazer.
z
Finu-né 303333 2006. július 17. 08:10
Válasz erre
Sziasztok!

Milyen veteránautós hacacáré volt tegnap szeretett fővárosunkban? Rohanás közben láttam a Lánchíd és a Vigadó között a rakparton sok-sok gyönyörű old-ot, oldalukon egyenmatricával - sorszámmal és általában külföldi rendszámmal. Köztük a Jaguáromat is:) Nem járt ott valaki véletlenül?
kbx 303332 2006. július 16. 23:58
Válasz erre
Az-az, nekem is megvan az a rész! Az ösztönzött, hogy elkészítsem én is!! Valahol véletlenűl bukkantam rá, azóta sem láttam sehol!
Zoli 303331 2006. július 16. 22:28
Válasz erre
Ha jól emlékszem, az eredeti Modell&Makett egyik számában volt egy teszt róla, asszem arany színt kapott az a makett.
z
kbx 303330 2006. július 16. 21:34
Válasz erre
Sziasztok!

Nem rendőrautó gyárilag, nekem is megvan!! AMT, de elég szép készlet!
roliairsuni 303329 2006. július 16. 20:26
Válasz erre
én most visszolvatam a 30. oldig de nem találtam
rcm 303328 2006. július 16. 19:02
Válasz erre
Szia!
Ezt már egyszer kérdezted,valószinűleg azért nem válaszolt senki mert Te is feltételes módban beszéltél arról lehet hogy sikerül szerezned egyet.Konkrétumok nélkül nehéz segíteni de próbáljuk meg:
1.belső kárpitot a legegyszerübben bársonypúderrel tudsz csinálni.Ha vissza olvasol Brúnó tökéletesen és részletesen leírta azt hogy miként.
2.)a polírozás tények nélkül problémás:ha gyári fényezés van a modellen és mondjuk egy Bburagó akkor sima autópolírral csinálhatod(sőt ha szineset veszel még jobb)
Ha javítani is kell a fényezésen akkor csak a Tamiya polír jöhet szóba.
Ennél többet tények nélkül szerintem nem tudunk Neked segíteni itt a topicban.
gabi007 303327 2006. július 16. 18:48
Válasz erre
Hali lehet hogy sikerül szereznem egy 1:18-as mercedes benz 300 ls-t.Szeretném egy kicsit feljavitani meg belső kárpitot is szeretnék bele tenni.hogy lehet bele tenni kárpitot miböly?valami fényesítö anyagot tudtok?felpolorozni vagy valami.olyan állapotura akarom megcsinálni hogy majdnem 100% os legyen.
rcm 303326 2006. július 16. 18:38
Válasz erre
Ha a kerékhez hozzá nyúlnál, szerintem elsőre csak a futófelület mélyedéseit sarazd.Zolinak igaza van ha tovább mész akkor valami alap is kellene alá.
Ez eleve rendőrautó volt?
robi 303325 2006. július 16. 18:32
Válasz erre
szia rcm!

Köszönöm a tanácsodat megfogadom.Amiket leírtál és ránézve az autóra valóban feldobná.Köszi.Robi
Zoli 303324 2006. július 16. 18:29
Válasz erre
Dehogyis... Lehet, hogy én nem saraznám össze, de attól még jól nézne ki úgy, csak akkor egy megfelelő alapot is kéne alá rakni.
z
flamerPUG 303323 2006. július 16. 18:26
Válasz erre
www.cityoffederalway.com/folders/home/yourcityservices/police/car%20pic.jpg
Ez matt :D
Nah jovan leáltam a zsekaautokereséssel :))
flamerPUG 303322 2006. július 16. 18:22
Válasz erre
www.abidjan.net/actualites/reportages/daouda_diabate_creances/images/La%20Police%20préc\ède%20le%20Cortège.JPG

ilyen zsekaverdák járhatnának nállunk is, nem azok a fapados Astrák :D Octavia RS is oletilt 250-nél :P:D
rcm 303321 2006. július 16. 18:20
Válasz erre
Logikus mert éjszaka nem jön túl jól ha csillog.
rcm 303320 2006. július 16. 18:19
Válasz erre
Még valami,bár Zoli nem fog velem egyetérteni.:-)
Az autó jellegéből adódóan én a kerekeket és a sárvédőket,küszöböket és az ajtó alját kicsit besaraznám.De a kerekek futófelületének mélyedéseit mindenképpen.
flamerPUG 303319 2006. július 16. 18:18
Válasz erre
www.flower-mound.com/gallery/imgs/police.jpg
Elképzelhetö hogy én mondtam baromságot, pedig ugy tudtam hogy mattak ... :P
rcm 303318 2006. július 16. 18:14
Válasz erre
Szerintem az ezüst sprayt egy kicsit túlzásba vitted,az eleje és hátulja egy nagy tömbnek látszik és az összes részlet eltünik.Az elején az indexeket ,a pótlámpákat és legfőképpen a csörlőt ki kellene festeni ezek nagyon feldobnák a modellt.A hátulján a pótkerék takarót valami másik szinnel kellene mondjuk mattfeketével és egy kicsit száraz ecsettel átmenni rajta.A belesejét nem látom jól de az ülések oldalán el kellett volna csiszolni az illesztést és én az ülést mattra festeném.
Ha ezekre még szánsz egy kis időt nagyon szép kis makettet tudsz összehozni.
Ez nem fikázás hanem tényleg segítségnek írtam le.
roliairsuni 303317 2006. július 16. 18:06
Válasz erre
énis keresek, ha találsz pls szójj, és mondd az építési kritikákat, hadd tuggyam ha sikerül beszerezni mire kell nagyon odafigyelni
Zoli 303316 2006. július 16. 18:03
Válasz erre
Bocs, én nem tudtam róla, hogy mattak lennének, bár a króm esetében gyanítottam, hogy direkt lett matt, azért is kérdeztem rá.
z
flamerPUG 303315 2006. július 16. 17:55
Válasz erre
ha jol tom az amcsi zsekaautok mattak szoktak lenni...
aztán kijavit valaki ha nagy baromságot mondtam :)
én meg ugy emlékcek hogy még a bukocsövek meg a vadrácsok is mattak rajta :P

RCM akkor jol láttam az "amortizálást" :D
gyurmakoma 303314 2006. július 16. 17:55
Válasz erre
Szerintem jó lett,bár mintha kissé sorjásnak tünne.
A tükör meg a galyrács nem?
rcm 303313 2006. július 16. 17:53
Válasz erre
Szia!
Ilyen Blazer-t keresek 5 ajtósban.
Elfogadsz néhány építő kritikát?
Zoli 303312 2006. július 16. 17:52
Válasz erre
Nekem túl mattnak látszik a festés. A krómozott cuccok direkt lettek sima ezüst színűek?
z
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751., 752., 753., 754., 755., 756., 757., 758., 759., 760.,
761., 762., 763., 764., 765., 766., 767., 768., 769., 770., 771., 772., 773., 774., 775., 776., 777., 778., 779., 780.,
781., 782., 783., 784., 785., 786., 787., 788., 789., 790., 791., 792., 793., 794., 795., 796., 797., 798., 799., 800.,
801., 802., 803., 804., 805., 806., 807., 808., 809., 810., 811., 812., 813., 814., 815., 816., 817., 818., 819., 820.,
821., 822., 823., 824., 825., 826., 827., 828., 829., 830., 831., 832., 833., 834., 835., 836., 837., 838., 839., 840.,
841., 842., 843., 844., 845., 846., 847., 848., 849., 850., 851., 852., 853., 854., 855., 856., 857., 858., 859., 860.,
861., 862., 863., 864., 865., 866., 867., 868., 869., 870., 871., 872., 873., 874., 875., 876., 877., 878., 879., 880.,
881., 882., 883., 884., 885., 886., 887., 888., 889., 890., 891., 892., 893., 894., 895., 896., 897., 898., 899., 900.,
901., 902., 903., 904., 905., 906., 907., 908., 909., 910., 911., 912., 913., 914., 915., 916., 917., 918., 919., 920.,
921., 922., 923., 924., 925., 926., 927., 928., 929., 930., 931., 932., 933., 934., 935., 936., 937., 938., 939., 940.,
941., 942., 943., 944., 945., 946., 947., 948., 949., 950., 951., 952., 953., 954., 955., 956., 957., 958., 959., 960.,
961., 962., 963., 964., 965., 966., 967., 968., 969., 970., 971., 972., 973., 974., 975., 976., 977., 978., 979., 980.,
981., 982.