/ Fórumok /

Autók, és más puhatestű járművek

Veterán autók és más érdekességek az utakról
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751., 752., 753., 754., 755., 756., 757., 758., 759., 760.,
761., 762., 763., 764., 765., 766., 767., 768., 769., 770., 771., 772., 773., 774., 775., 776., 777., 778., 779., 780.,
781., 782., 783., 784., 785., 786., 787., 788., 789., 790., 791., 792., 793., 794., 795., 796., 797., 798., 799., 800.,
801., 802., 803., 804., 805., 806., 807., 808., 809., 810., 811., 812., 813., 814., 815., 816., 817., 818., 819., 820.,
821., 822., 823., 824., 825., 826., 827., 828., 829., 830., 831., 832., 833., 834., 835., 836., 837., 838., 839., 840.,
841., 842., 843., 844., 845., 846., 847., 848., 849., 850., 851., 852., 853., 854., 855., 856., 857., 858., 859., 860.,
861., 862., 863., 864., 865., 866., 867., 868., 869., 870., 871., 872., 873., 874., 875., 876., 877., 878., 879., 880.,
881., 882., 883., 884., 885., 886., 887., 888., 889., 890., 891., 892., 893., 894., 895., 896., 897., 898., 899., 900.,
901., 902., 903., 904., 905., 906., 907., 908., 909., 910., 911., 912., 913., 914., 915., 916., 917., 918., 919., 920.,
921., 922., 923., 924., 925., 926., 927., 928., 929., 930., 931., 932., 933., 934., 935., 936., 937., 938., 939., 940.,
941., 942., 943., 944., 945., 946., 947., 948., 949., 950., 951., 952., 953., 954., 955., 956., 957., 958., 959., 960.,
961., 962., 963., 964., 965., 966., 967., 968., 969., 970., 971., 972., 973., 974., 975., 976., 977., 978., 979., 980.,
981., 982.
Zoli 301731 2006. május 16. 23:52
Válasz erre
Viszont a külsőt még alakítgathatod, hogy az se gyári legyen. Pl egybetömíted a nem króm dolgokat, mint a leadsled-eknél, lámpát besüllyeszted stb. Habár akkor úgy kellett volna fújni az egészet egybe, ezt inkább hagyjuk, de azért a dobozban lévő alkatrészekből is lehet variálni, elég sok mindent mellékeltek.
Ez a wire wheel marhaság valami európai cég? Mert a nagy vizen túl ez csak egy kifejezés volt, ha jól tudom, és van jópár cég, amelyik ilyen kereket gyárt jó drágán.
z
flamerPUG 301730 2006. május 16. 23:34
Válasz erre
szia Bendeguz, én lecsiszolnám a helyedben, nekem is ilyen volt az oracsoportom.
flamerPUG 301729 2006. május 16. 23:32
Válasz erre
jajaja igazad van, ez most keverlk lett, de ha ujrakezdeném, nem iztos hogy változtatnék raja, max kis részletekben :) Nekem igy bejön.
A droton meg gondolkodtam elég sokat, de ez jött és gyözött, marad is továbbra is.
Ha jol megnézed alapbol a - kisebb szál mint a + autohifiben is ugye igy megy a szálak nagysága :)
jah a terpnit nem raknám be igy utolagosan visszagondolva :) de a 350 Z müszercsoport bejön:)

A wire willt jol tudod már egy külön cég. az különbözteti meg a lowrider feliktöl hogy amig a wire kivül füzött addig a lowok belül. a wirw aszem 120 és 170 külösek között gyárt, és csak 15-16-19-20 collban, más nincsen nekik küllös.
Zoli 301728 2006. május 16. 23:10
Válasz erre
Szasz Bendegúz! Én se szeretem kifesteni az órákat, de mivel az AMT nem ad hozzá matricát, kénytelen vagyok. Mivel a skálák az eredeti autón is nyomtatottak, illetve olyat még nem láttam, ahol kiállnának a felületből, szerintem nyugodtan rakd fel a matricát! A matricázás előtt inkább csiszold le cuccot, vagy ha nem férsz hozzá, fúrd ki, tegyél mögé valami sztirolt és arra rakd a matricát! Sok sikert hozzá!
z
Bendeguz 301727 2006. május 16. 22:47
Válasz erre
Sziasztok, nem vagyok puhatestű építő, de nemrégiben beneveztem a Revell Viperére, és most el is kezdtem összerakni. A kérdésem a köcetkező: a műszerfalon minden műszernek a mutatói, meg mindene ki van dolgozva, de adtak hozzá matricát is, mivel úgy gondolom, hogy képtelenség volna számomra megfesteni a műszereket, ezért marad a matrica, de szerintetek kicsiszoljam a müanyagból a ráöntött mutatókat, vagy azokra nyaljam majd rá a matricát(hátha így élethűbb lesz)?
Zoli 301726 2006. május 16. 22:34
Válasz erre
Ehhez a dukkóhoz nyugodtan átfesthetted volna a belsőt, sokat dobott volna rajta. És szerintem bátran berakhattad volna a sportüléseket is, ha már a 350Z óráit beraktad, meg a taposólemezt. Egy sportos autóba nem illik padülést tenni. A kormányváltó a kalapos tatáknak való, ide minimum egy four on the floor! És akkor már a mélynyomók és cd is jól mutatna benne. Ne értsd félre, ezek csak tanácsok, szerintem ne keverd a stílusokat!
Lehet, hogy a hifi miatt tényleg ilyen vastag a kábel, de a képen nagyon feltűnő. De azért most már nehogy kicseréld!
A felni mérete és a színe is jó lehet ehhez az Audi-hoz, de szerintem nagyon nem kéne ültetni. A wire wheel szerintem nem ilyen, inkább 120-180 küllős, de mintha már egy márkát is így hívnának, bár lehet, hogy tévedek.
z
flamerPUG 301725 2006. május 16. 22:17
Válasz erre
jahh, nagyon nagy agyalás volt a fairlane.
a belsö már kész volt, amikor még szint kerestem a külsöhöz, és nekem ez nagyon bejött, nagyon vadnak gondoltam rá ezt, és még ugye a kromozott szegélyek , meg ilyenek jönnek rá, szerintem szép lesz :)
a beslöbe meg pont ugy akartam hogy ne legyen benne a sportülés, mert az már nagyon sportos lenne, inkább ugy akartam hogy maradjon egy kicsit oldi, de ne legyen extrémen átalakitva, mégis legyen benne egy kis ujdonság. Ezért kerültek bele a gyári helyére a 350Z-nek a müszeei is pl.
a kábel nem vastag, kell a tápkábel a hifihez. Nézz meg közelröl egy autohifiben indulo autonak az aksirol lejövö kábeleit, van ami egy vékény kézhez lehetne hasonlitani :) és ezt akartam én is érzékeltetni, csak én olyan sarukat nem tok csinálni, vagyis még nem probáltam :S De az aksi amit látsz, az egy középkonzol volt valaha és ehhez a fairlane-hoz adták :)
Audira meg a gyári audi felnik voltak alatta tod a gyári 90 felni, és akartam valam ifrissitést alá. Elég sokhelyen elterjedt már ez a felni, csak ugye ök Wire Willnek hivják de az 150 küllös kivül füzött felni, ez meg ami az aurdi alatt van belül füzött. Nekem az nem teccik benne hogy magas :) Ültetni kéne, de már nem akarom szépszedni, ez is egy 3-4 éves makett :)
Zoli 301724 2006. május 16. 22:11
Válasz erre
Konkrétan milyen kategóriára gondolsz, valami utcai (pl Pro Stock, Pro Street stb) vagy pálya (Nascar, Craftsman ...)?
z
Zoli 301723 2006. május 16. 22:09
Válasz erre
Nagyon profi vagy, srác! Mondjuk a képek ismerősek voltak, de jó volt újra látni. Ha nem bánod, kicsit belepofáznék: a Fairlane-t már dícsértem eleget, viszont nagyon
szúrja a szemem az aksi kábele, túl vastagnak tűnik. A belső szerintem nem nagyon illik a külsőhöz. Világos krémszínre (esetleg fehérre) kellett volna kenni a kárpitot, illetve ha már tuningolod, a sportülések is jobban néznének ki benne, de amúgy tényleg tetszik. Én maradok az alapváltozatnál, esetleg kicsit leültetem és max lowrider lesz belőle, de tuningolni nem fogom.
A többi makett is nagyon szép, főleg a Focus! Az Audi-ra viszont én nem tennék küllős (lowrider) felnit (illetve csak amerikai full size car-ra tennék), bár úgy tűnik, hogy nem vészes ez a típus és a mérete se olyan kicsi, ami röhejes lenne egy Audi alatt, szóval a méret és a forma alapján elmegy.
z
flamerPUG 301722 2006. május 16. 21:33
Válasz erre
jah én is azt hallotam hogy a Revell golf kinszenvedés. Tod én ugy gondolom, hogy már egy öntögéppel sokat csináltak, és az öntöformák már nem illeszkedtek pontosan azért lett elnagyolt ez is. A fujimi meg egy honapon belül jön, még mellete egy pár másik vw társával :)
flamerPUG 301721 2006. május 16. 21:32
Válasz erre
100_0491.JPG méret: 80.2 KB
jaja :D
a poén a ráforditott idö is igazolja :)
a Ford ugy volt hogy megkaptam x. év karácsonyra {nem tom pontosan} aztán ált juniusig :) és utána áltam neki, kb fél év volt, de minimum 4 honap :)
Nah a fairlane meg enyi idö alatt it tartok vele :) és még lábán sincsen szegénykém :) és már enyi kábel log ki belöle, mint ami a képen is van :)

nekem az ajtovilágitás tetszik a legjobban, a legtöbb ember azon szokott leülni amikor meglátja :)
rcm 301720 2006. május 16. 21:08
Válasz erre
Szia, határozottan fejlödsz!A modelleiden látszik az idő ahogy egymás után készültek.A Focus is nagyon jó de a Fairlane határozottan nagyon igényesnek indul.Az akkumulátor és vezetékelése nekem nagyon tetszik.A Revell Golfot egyszer én is kénytelen voltam elkövetni,ha tudsz próbálj beszerezni egy Fujimit.
flamerPUG 301719 2006. május 16. 20:56
Válasz erre
nah csak sikerül végre :D 3szor probáltam de mindig hazadobta és lefagyott a forum :)
de végre fent vannak a képek, és most jöhetnek a kritikák :) RCM neked lehet ismik a képek mert ezek mentek sg-n is :)
flamerPUG 301718 2006. május 16. 20:54
Válasz erre
100_0024.JPG méret: 221.5 KB
100_0022.JPG méret: 230.2 KB
100_0485.JPG méret: 53 KB
100_0487.JPG méret: 42.2 KB
100_0579.JPG méret: 82.5 KB
100_2522.JPG méret: 253 KB
100_2537.JPG méret: 234.4 KB
100_0405.JPG méret: 79.6 KB
100_0406.JPG méret: 67.1 KB
100_0407.JPG méret: 72.8 KB
100_4744.JPG méret: 127 KB
100_4743.JPG méret: 93.8 KB
100_4742.JPG méret: 96.1 KB
PIC00064.JPG méret: 69.9 KB
És ami még lemaradt:

Ford Fairlane 1957 Hard Top 1/25 AMT - Aszem erröl még nem irok sokat, elég anyi rola hogy itt nem az lesz felsorolva hogy mi van átalakitva, hanem hogy mi nincsen :D

VW Golf II GTI. 1/24 Revell - Még dobozában várja az átalakitásokat öszeépitést, de fulll cult stylusban lesz megépitve, megvannak már a tervek, és a látványtervek is, nagyon ütös lesz ha öszejön minden {márpedig mért ne jönne :) }
1986-os kiadásu a makett, {velem egyidös :D } és ha jol tudom már nem gyártják :)

Mercedes 450 SLC 5.0 1/24 ESCI - Nah ez a másik kocsim ami fulllos-cultos lesz :) Ez egy rallyauto lenne gyárilag, igy a belselye már 'ki van lakoltatva' azzal nem lesz gondom :) Hatalmas ültetés és krom AMG felnik lesznek még alatta. Már a gyárto sem létezik, ugyhogy ez is egy régi darab :)
flamerPUG 301717 2006. május 16. 20:34
Válasz erre
100_1610kicsi.JPG méret: 106.1 KB
100_1612kicsi.JPG méret: 63 KB
100_1614.JPG méret: 138.8 KB
100_1618kicsi.JPG méret: 71.5 KB
100_2505.JPG méret: 173.5 KB
100_1623.JPG méret: 153 KB
Audi 90 = Fujimi 1-24.JPG méret: 98.7 KB
100_2199.JPG méret: 98.7 KB
100_2191kicsi.JPG méret: 118.8 KB
100_2182333333.JPG méret: 53.3 KB
100_2130kicsi.JPG méret: 70.7 KB
100_2140-----4.JPG méret: 157.2 KB
100_2065.JPG méret: 259.2 KB
PIC00090kicsi.JPG méret: 70.6 KB
M?solat - PIC00088.JPG méret: 113.7 KB
Sziasztok!
Nah megigértam hogy hozom én is a képeket az eddig 'alkotásokrol'. Ma emberséges idöben is végeztem, ugyhogy tolom fel a képeket, meg irok rola pár sort is.

Ford Focus 1/24 Revell - Nem volt egy nagyon 'passzolo' készlet, nagyon sokat kellet faragni rajta, füleg a futomüvén. Fulltuningos, leszedtem a kilincseket, hátul le lett falazva->eltüntek rola a feliratok a rendszámhely a foganytu zár, minden :) Nagy spoilerek és küszöbök, nagy hátsoszárny kivül, belül pedíg sportülések elöl és a hátso üléssor helnyén két nitropalack, két mélynyomo és három erösitö lakik. Kéttonusu fényezés, alul gyöngyházmetálfekete, felül gyönygházmetélkék.

Toyota Soarer 1/24 Tamiya - Szinte 100%-ban a dobozbol épitkeztem ennél a készletnél. Tuning vagy átalakitás sincsen rajta. Az egyedüli, hogy most Porsche Turbo felnik vannak alatta, bár ez lehet megy majd a golf alá :)

Audi 90 1/24 Fujimi - Egy nagyon régi készlet. De mivel Audi, ezért kellet :) Ez is szinte dobozbol készült ohne átalakitással. Az utobbi idöben kiszélesitettem a futomüvet és aláraktam az arany küllös lowrider felniket :)

Trabant 601 :) 1/24 Revell - Azt hiszem ez volt az eslö automakettem, és ez már kb 6 éves :) Tuning rajta az elején egy 'spoilertoldat' két ködlámpával, és hátul nem festettem be a burát, hanem belülröl pötyöltem be, mintha átlátszo bura lenne, szines lámpákkal.

Az utánfuto 1/?kb24 Száz százalékban sajtá kreácio, az alap az egy igazi autoszálitotréler alapján készült, öntökeretböl. A rámpák pedig vékony fémlapok.:)

Az Evo egy távirányitásu rallyauto volt, nahezt is kicsit megtunedoltam. Levettem a matricákat, a kilincseket, és a hátsó szárnyat. A szárny helyére egy sokkal nagyobbat kapott, és megkapta ezt a desgnfényezést, ami szintén teljesen saját gondolatok után lett megcsinálva :)
rcm 301716 2006. május 16. 19:18
Válasz erre
Mármint megépíthető verzióban úgy értem.
rcm 301715 2006. május 16. 19:17
Válasz erre
Zoli,Brúnó vagy aki tudja a választ:az AMT versenyautók dobozában általában benne van az utcai autó is?
Zoli 301714 2006. május 16. 17:33
Válasz erre
Én is pályázok rá, bár a típus annyira nem tetszik. Viszont a csóró chicanók ezekből gyártottak lowrider-t, szóval mindenképp a polcon a helye!
z
Brúnó 301713 2006. május 16. 15:41
Válasz erre
1978 Chevy Monte Carlo.jpg méret: 118.7 KB
Sziasztok!
Ma kaptam a kedvenc boltosomtól a hírlevelet, hogy megjelent a Trumpi '78 Chevy Monte Carlo!!!
www.trumpeter-china.com/war513/products/en_message.asp
Nagyon lassan jön be az oldal, de érdemes megvárni!
Amig vártok, addig ízelítő a doboztetőről.
Gyönyörü az a hátsó!!! Gyönyörü, gyönyörü, gyönyörü!!!
Zoli 301712 2006. május 16. 15:06
Válasz erre
Zoli 301711 2006. május 16. 13:16
Válasz erre
Semmi gond, azt hittem a keretekre gondolsz. Szerintem azért tűnt úgy, hogy nincs szélvédő, mert kicsit látszik a belső tér színe a kereten, mert még nem kentem át...
z
rcm 301710 2006. május 16. 12:49
Válasz erre
Bocs, a verda jó csak nekem úgy tünt mintha nem lenne benne szélvédő hátul,de most megnéztem újra és a másik képen már látszik.
Zoli 301709 2006. május 16. 12:41
Válasz erre
Rcm, szerintem nincs gond a panelezéssel, nyugodtan próbáld meg! Bár ha matricázol is, akkor lakkozd le az egészet matricástól, úgy talán nem folyik alá. Az enyémeken azért nincs, mert ezek nem teljesen befejezett makettek, vagy nem lettek túl jók, és azért már nem is foglalkoztam vele.
z
Zoli 301708 2006. május 16. 12:37
Válasz erre
Üdv Brúnó!
Már ideje volt valamit mutatnod, egyébként szép lett a verda, de el is vártam Tőled.
Az ablakkereteket gondolom fóliáztad (úgy tűik), de a sárvédő íveket is? És jól látom, Te se alakítottad át a légkondi csövét (kicsit eláll bal oldalt a géptető)?
Én a tuning változatból építettem a zöldet, de lehet, hogy az alapból is lesz egy ilyen sárga, bár több '69-es hűtőm nincs, amit beszabhatnék az elejébe...
z
Zoli 301707 2006. május 16. 12:30
Válasz erre
Konkrétan mi van az ablakokkal? Örülök, hogy találtál Landy-s Charger-t, találj majd egyet nekem is, kösz!
z
rcm 301706 2006. május 16. 12:19
Válasz erre
Szia!Szép,az egyetlen problémám a panelvonalazás.Nagyon feldobja a makettet, de sok galibát is tud okozni.Én ezért nem merem csinálni a modelleimen.Látom a matricák alatt elfutott de a többi helyen jónak tünik.Meg az oldal prízmákat én matricából rakom fel,úgy sokkal könnyebb.
Brúnó 301705 2006. május 16. 11:37
Válasz erre
Charger 002.jpg méret: 107.1 KB
Charger 003.jpg méret: 101.9 KB
Charger 004.jpg méret: 80.9 KB
Charger 005.jpg méret: 90.4 KB
Sziasztok!
Csináltam pár képet a '71 Dodge Charger-ről (AMT). Nem lettek a legjobbak, de csinálok majd újakat. A színt a dobozon lévő kép alapján kevertem ki.
Brúnó
rcm 301704 2006. május 16. 11:35
Válasz erre
Szia.Abkakok?Beszéltem Brúnóval ma tesz fel képeket Ő is.Megvan a két Duster és találtam egy Dick Landy Chargert.
Zoli 301703 2006. május 16. 11:27
Válasz erre
64Impala07.jpg méret: 166 KB
64Impala08.jpg méret: 171.5 KB
64Impala9.jpg méret: 158.1 KB
64Impala10.jpg méret: 171.7 KB
64Impala11.jpg méret: 171.9 KB
64Impala12.jpg méret: 168.5 KB
64Impala13.jpg méret: 181.8 KB
64Impala14.jpg méret: 188.8 KB
64Impala15.jpg méret: 179.8 KB
64Impala16.jpg méret: 177.8 KB
Ezt tegnap elfelejtettem.
z
Apus 301702 2006. május 16. 10:41
Válasz erre
Köszi a helpet, valami hasonlóra gondoltam én is.
Zoli 301701 2006. május 16. 10:24
Válasz erre
Szerintem gyorszár, mint a versenyautóknál. Illetve plusz biztosíték, hogy ne hagyják el a géptetőt.
z
rcm 301700 2006. május 16. 10:24
Válasz erre
Szia,motorháztető lefogató.Azért van bekötve a hűtőrácshoz hogy a biztosító szeg(pont mint a kézigránátnál) ha kihúzod ne essen a földre és ne tünjön el.
Apus 301699 2006. május 16. 10:13
Válasz erre
Gyerekek egy valamit nem vágok. Muscle carnál a motorházak tetején az a két ilyen ezüst szinű kerek akármi, néha drót lóg ki belőle és megy be a motortérbe. Az mi az ördög?
rcm 301698 2006. május 16. 09:16
Válasz erre
Szerintem vidd elöre az lámpákig a csíkokat.
streetracing 301696 2006. május 15. 22:56
Válasz erre
nah ez tetszik és minimális modositással jo is lenne. annyi lenne a különbség hogy a super bee helyén hemi felirat lenne. szerinted? holnap lerajzolom és bescennelem.
Zoli 301695 2006. május 15. 22:51
Válasz erre
Mára ennyit, már zsibbad a kezem...
z
Zoli 301694 2006. május 15. 22:47
Válasz erre
Mekett 301693 2006. május 15. 22:46
Válasz erre
Rendben fiúk, a továbbiakat a csevegőn beszéljétek meg, legyetek szívesek.
kösz
Mekett

streetracing 301692 2006. május 15. 22:43
Válasz erre
énis ezon vagyok, csak valahogy nem áll jol neki.
rcm 301691 2006. május 15. 22:40
Válasz erre
Én biztos valamelyik régi Hemi dekorját raknám rá kicsit az autóra szabva ilyen retró jeleggel.
Zoli 301690 2006. május 15. 22:37
Válasz erre
Nem olyan rossz, de én a Challenger miatt néztem meg kétszer is.
z
rcm 301689 2006. május 15. 22:37
Válasz erre
Nézd meg ha van benne ilyen' akkor nem is fog
Zoli 301688 2006. május 15. 22:36
Válasz erre
Én meg a 2007-es Super Bee-vel próbálkozok, de nem akar átmenni, pedig 3 kiló alatt van.
z
streetracing 301687 2006. május 15. 22:35
Válasz erre
ebbe a fényezésbe csak a szin tetszik a csik nem
rcm 301686 2006. május 15. 22:35
Válasz erre
egy kockát sem láttam a filmből csak a moviecar dilim hozott vele össze.
rcm 301685 2006. május 15. 22:33
Válasz erre
Zoli 301684 2006. május 15. 22:30
Válasz erre
Azt is sikerült összetörni, ha jól emlékszem...
z
Zoli 301683 2006. május 15. 22:29
Válasz erre
Én nem láttam a filmet, de a képen látszik, hogy ez Plymouth, és mivel rajta van a felirat a hűtőn, az is látszik, hogy GTX és nem Satellite stb. Egyébként megegyezik a harmadik Charger-rel, csak kicsit megint átszabták a kasznit.
z
streetracing 301682 2006. május 15. 22:29
Válasz erre
rcm, most néztem meg a 300C-t és egyértelmüen nem álna jol neki egyikféle dekor sem:(
köszi a felajánlást de most nem élek vele, de a supra matricáját szivesen odaadom.
rcm 301681 2006. május 15. 22:28
Válasz erre
Az új Vanishing Pointban is ilyen 4 körlámpás Chargerje van a zsarunak.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751., 752., 753., 754., 755., 756., 757., 758., 759., 760.,
761., 762., 763., 764., 765., 766., 767., 768., 769., 770., 771., 772., 773., 774., 775., 776., 777., 778., 779., 780.,
781., 782., 783., 784., 785., 786., 787., 788., 789., 790., 791., 792., 793., 794., 795., 796., 797., 798., 799., 800.,
801., 802., 803., 804., 805., 806., 807., 808., 809., 810., 811., 812., 813., 814., 815., 816., 817., 818., 819., 820.,
821., 822., 823., 824., 825., 826., 827., 828., 829., 830., 831., 832., 833., 834., 835., 836., 837., 838., 839., 840.,
841., 842., 843., 844., 845., 846., 847., 848., 849., 850., 851., 852., 853., 854., 855., 856., 857., 858., 859., 860.,
861., 862., 863., 864., 865., 866., 867., 868., 869., 870., 871., 872., 873., 874., 875., 876., 877., 878., 879., 880.,
881., 882., 883., 884., 885., 886., 887., 888., 889., 890., 891., 892., 893., 894., 895., 896., 897., 898., 899., 900.,
901., 902., 903., 904., 905., 906., 907., 908., 909., 910., 911., 912., 913., 914., 915., 916., 917., 918., 919., 920.,
921., 922., 923., 924., 925., 926., 927., 928., 929., 930., 931., 932., 933., 934., 935., 936., 937., 938., 939., 940.,
941., 942., 943., 944., 945., 946., 947., 948., 949., 950., 951., 952., 953., 954., 955., 956., 957., 958., 959., 960.,
961., 962., 963., 964., 965., 966., 967., 968., 969., 970., 971., 972., 973., 974., 975., 976., 977., 978., 979., 980.,
981., 982.