/ Fórumok /

Autók, és más puhatestű járművek

Veterán autók és más érdekességek az utakról
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751., 752., 753., 754., 755., 756., 757., 758., 759., 760.,
761., 762., 763., 764., 765., 766., 767., 768., 769., 770., 771., 772., 773., 774., 775., 776., 777., 778., 779., 780.,
781., 782., 783., 784., 785., 786., 787., 788., 789., 790., 791., 792., 793., 794., 795., 796., 797., 798., 799., 800.,
801., 802., 803., 804., 805., 806., 807., 808., 809., 810., 811., 812., 813., 814., 815., 816., 817., 818., 819., 820.,
821., 822., 823., 824., 825., 826., 827., 828., 829., 830., 831., 832., 833., 834., 835., 836., 837., 838., 839., 840.,
841., 842., 843., 844., 845., 846., 847., 848., 849., 850., 851., 852., 853., 854., 855., 856., 857., 858., 859., 860.,
861., 862., 863., 864., 865., 866., 867., 868., 869., 870., 871., 872., 873., 874., 875., 876., 877., 878., 879., 880.,
881., 882., 883., 884., 885., 886., 887., 888., 889., 890., 891., 892., 893., 894., 895., 896., 897., 898., 899., 900.,
901., 902., 903., 904., 905., 906., 907., 908., 909., 910., 911., 912., 913., 914., 915., 916., 917., 918., 919., 920.,
921., 922., 923., 924., 925., 926., 927., 928., 929., 930., 931., 932., 933., 934., 935., 936., 937., 938., 939., 940.,
941., 942., 943., 944., 945., 946., 947., 948., 949., 950., 951., 952., 953., 954., 955., 956., 957., 958., 959., 960.,
961., 962., 963., 964., 965., 966., 967., 968., 969., 970., 971., 972., 973., 974., 975., 976., 977., 978., 979., 980.,
981., 982.
Zoli 301322 2006. április 6. 17:52
Válasz erre
Általában csak forognak a kerekek, mert gyengék ahhoz az alkatrészek, hogy át lehessen alakítani kitéríthetővé, illetve még nem próbálkoztam meg vele. Amelyik gyárilag kitéríthető, azt úgy csinálom. Eddig dobozból építettem autókat, mert még kezdő vagyok a témában. Egy AMT '69-es Torino-t viszont már átalakítottam, mert nagyon béna volt az alja (egybeöntve az egész...). A Revell '70-es Torino-jának az alját tettem alá, illetve a motorteréből kivágtam a doblemezeket, de az egészet lecseréltem a Revellre motorral együtt. Csak az utastér meg a kaszni maradt AMT.
z
flamerPUG 301321 2006. április 6. 16:28
Válasz erre
nekem is a legkisebb füzött felnim 17 col...
van még egy mustangom amit be kéne fejezni, meg ez, bár nagyon beleraktad a bogarat a fülembe, lehet hogy low lesz belöle :)))
akkor te ugy csinálod meg a kerekeit hogy forduljanak, vagy csak simán felragasztod?
Zoli 301320 2006. április 6. 16:10
Válasz erre
Sajnos még nincs kamerám, így kép sincs, majd egyszer...
Amúgy nem sok van: egy Revell '64-es Impala és egy AMT '70-es Monte Carlo nagyjából kész, dobozban pedig egy AMT '66-os Riviera és egy '70-es Impala, de még van pár a célnak megfelelő járgány, csak felni nincs hozzá. Az a gond, hogy 12-14"-os kerekeket nem nagyon lehet kapni, pedig régebben azt raktak alájuk, ezek a mostani nagy kerekek legfeljebb a modernebb autókhoz jók.
z
flamerPUG 301319 2006. április 6. 14:20
Válasz erre
hüüü tudnál képet mutatni a lowridereidröl??
nekem van felnim, meg tudom is hogy hol lehet venni, Fujimi, csak ezekkel az a baj, hogy kivül füzött felnik, ami most nagyon nagy divat, de nem belülfüzött ami a lowridereken szokott lenni...
Zoli 301318 2006. április 6. 14:07
Válasz erre
Ha csak a hagyományos futóművet ülteted le, az is lowrider, lényeg, hogy minél közelebb legyen a talajhoz, illetve a polchoz. A csomiba meg tegyél cementes zsákot. Sajnos nekem is csak egy-két autóhoz van küllős felnim, amit eleve lowrider változathoz mellékeltek.
z
flamerPUG 301317 2006. április 6. 12:41
Válasz erre
sajna nincsen lowriderhez felnim :(
meg ha már ridert csinálnék, akkor kéne valami komoly futomü is hozzá, mint az igaziakon, ezzel az AMT futomüvel nemsokmindnet tudok kezdeni sajnos...
bár gondoldokom hogy a csomiba rakok palackot, meg kompreszort, ugyhogy még az is lehet hogy lowrider lesz, csak sajna kivül füzött felnim van csak, belül füzött nincsen :((
Zoli 301316 2006. április 6. 10:56
Válasz erre
Biztos jól fog kinézni, de én nem szeretem ennyire megkeverni a dolgokat. A külső szín alapján lowrider-re gondoltam, de kíváncsi vagyok, végül mi lesz belőle.
z
flamerPUG 301315 2006. április 6. 00:23
Válasz erre
custom carosra akartam venni a figurát, azért is van elöl telilámpa, meg azért lesz sidepipes, meg azért lesz ilyen a fényezése az aljának is, a fö tarto gerendákat akartam koromra, meg a tank, potkeréktarto, és kb enyi, meg még nagyon apro dolgok, a többi mattfeka. ami még szines lesz az a difi, az elsö futomü tengelyteste, és a hátso futomü, mind az auto eredeti külsö szinét fogják megkapni, igy olyan mintha együtt lenne az alja tetejével, egyelöre ez az elképzelésem :)
belsö tér oldies, sportcarossal keverve, a külsö retros, enyhe musclecar beütéssel, akkor az alja is legyen már keverék :)
Zoli 301314 2006. április 5. 21:41
Válasz erre
Nagyjából az egész alja a Pacer-é lenne (padló, alváz, futóművek, kardán, kipufogó).
Így leborotválva nekem nem tetszik, legfeljebb, ha pro street változatnak építeném meg, de azt meg nem tudom összeegyeztetni egy full size car-ral. A króm egyébként nagyon jó még így is, csak én az alvázhoz inkább valami élénkebb színt használnék, a króm meg mehetne a futóműre, diffire stb.
z
korzaar 301313 2006. április 5. 19:00
Válasz erre
P4040269.JPG méret: 245.8 KB
Ezt most azért áztatják, mert nem elég puhatestű?:)))
flamerPUG 301312 2006. április 5. 18:44
Válasz erre
én leborotváltam az egészet, voltak rajta még gyárilag ráönött kábelek, meg gyárilag ráöntött nagyon csunya ultra gáz kipufogorendszer, tehát fogtam a marot, és lemartam mindent rola.
A kipufogokat öszehozom egybe és sidepipet akarok, oldalra kivezetni, a kábeleket meg ujra akarom huzni igazi kábelekböl.
Elméletileg ez nem ezüst lenne, hanem krom, és modell masters, csak már elég sokat kapott, ugyhogy azért látszik ezüstnek.
amugy elsö háto futomü még nincsen kész sem, ezért nem is raktam oda, a hátso futomüvet meg sikeresen eltörtem, ugyhogy most csinálhatom hozzá az ujat... nah mindegy :)
milyen alkatrészeket akarsz alá rakni a Pacerböl?
Zoli 301311 2006. április 5. 15:01
Válasz erre
Az alváz és padló elég egyszerűre sikerült, én inkább majd az Edsel alkatrészeit teszem alá. Melyik ezüsttel festetted az alvázat?
z
flamerPUG 301310 2006. április 5. 14:46
Válasz erre
100_0489.JPG méret: 37.9 KB
100_0508.JPG méret: 71.2 KB
100_0507.JPG méret: 59.6 KB
100_0491.JPG méret: 80.2 KB
haladás a fordban behuztam a benzinkábelt az alvázon, és kicsi "rögzitöket" is raktam rájuk, de még nem tuti a festés, kicsit kapkodtam vele, ugyhogy este ujra festem ahol csunya lett.
Gabi 301309 2006. április 2. 18:26
Válasz erre
Kis szériás német autók, természetesen ehhez igazodó árral:
www.bs-design-automodelle.de/bs125.html
flamerPUG 301308 2006. március 31. 16:49
Válasz erre
Szorry nem voltam tegnap este.
Tehát ezek 3 mm nagyságuak extraerös fényü ledek.
9V-rol mennek, elöször gondolkodtam hogy két ceruzaellemröl menyjen ellenállás nélkül, de ugy döntöttem hogy 9V és 620 Ohmos ellenállásokkal megy a dolog.
Egyelöre ugy van a dolog hogy elsö lámpákban van kettö extra, a müszerfal alatt van két zöld {belül} az elsö ülések alatt egy zöld, mindkét ajtoban van egy egy zöld. Ezen kivül a csomitartonak a fedelében lesz 4 zöld és magában a csomitartoban 4 zöld.
Kiprobáltam és simán viszi öket, ugyhogy semmi gáz nincsen most vele. Viszont a kábelezés elég durva, mivel ugye 1/24 tehát nem egy olyan nagyon nagy auto, és nincs is tul sok helyem elhuzni a kábeleket, ezel elég sokat agyalok mostanában, mert nagyon sok van :)
Stefan 301307 2006. március 31. 15:30
Válasz erre
Szép ez a fényű LED, nem is tudtam, hogy már így lement az ára. Olyan így, mintha Xenon-fényszórója lenne az autónak. Azt azért had kérdezzem meg (főleg inkább a többiek miatt, akik az elektronikában nem annyira jártasak -mielőtt elfüstölik a LED-et), hogy mekkora feszültségről megy és mekkora ellenállás van előtte?
MrChef 301306 2006. március 30. 20:43
Válasz erre
Köszi!
Csak én láma vagyok az elektronikában. Hogy müxik kb.?
flamerPUG 301305 2006. március 30. 20:29
Válasz erre
az auto egy AMT Ford, a lámpák pedig "mezei" nagy fényerejü ledek, 3 mm átméröjüek, és én a Skála környékén lévü ugymond villanyközérpben vettem, és aszem valami 35-40 ft lehet.
MrChef 301304 2006. március 30. 20:17
Válasz erre
Ú bazz!:-)) Ez miez?! Miből van és holé adják a kislámpákat??
flamerPUG 301303 2006. március 30. 18:53
Válasz erre
100_0485.JPG méret: 53 KB
100_0486.JPG méret: 52.6 KB
100_0487.JPG méret: 42.2 KB
Hali all!
Készülget szépen lassan a Ford, beraktam az elsö fényszórókat, és tényleg elég komoly fényereje lett, ugyhogy nem csak szo hogy fényszóró :)
Stefan 301302 2006. március 29. 12:15
Válasz erre
Van egy pár kép, szerkezeti rajz ilyesmi, ha esetleg valaki részletesebben építkezik: photo.163.com/photos/he3hai/16946091/
Finu-né 301301 2006. március 28. 15:52
Válasz erre
IMGP5049.JPG méret: 224.4 KB
IMGP5041.JPG méret: 216 KB
IMGP5052.JPG méret: 195.2 KB
IMGP5053.JPG méret: 205.9 KB
IMGP5055.JPG méret: 223.8 KB
IMGP5058.JPG méret: 155 KB
IMGP5060.JPG méret: 155.6 KB
IMGP5067.JPG méret: 247.3 KB
IMGP5073.JPG méret: 261.5 KB
IMGP5087.JPG méret: 233.1 KB
Na, újabb próbálkozás.
11-es úton, Békásmegyer és Budakalász közöttt vannak a fenti gyönyörűségek:)
Zsolesz 301300 2006. március 25. 05:51
Válasz erre
Valszeg a Tamiya spray tuti jó,csak húzós az ára,azt hiszem 1800 körül van egy kis flakon.
Zsolesz 301299 2006. március 24. 23:12
Válasz erre
Ez a lakkozás téma engem is nagyon érdekel.
Eddig flakonos lakkot használtam,pár kivétellel,ez szép,csillogó,egyenletes réteget ad.
De a makettfesték ált. nem bírja a flakonos lakkokat,így ha makettfestékkel festek,marad a legalább 3 réteg lakk,és közben az ideg,nehogy valamelyik rétegnél por,apró levegőben terjengő izémizé beleszálljon,ami 6-7 réteg festésnél/alapozó,festék,lakk/igen valószínű.
Jó lenne tényleg,ha valaki tudna GYORSAN száradó "kiadós" lakkot.
flamerPUG 301298 2006. március 24. 21:04
Válasz erre
Zoli és gyurmakoma egyszerre válaszolok a kérdésekre ugy könyebb :)
Revell festék, pisztolylan fujtam fel, 3 rétegben van rajta a festék, és nagyon sok civás volt vele, mert akárhogy higitottam ilyen ragados lötyi volt az egész, bár a végeredményen ez abszolute nem látszik. Természetesen kezeltem, matricázás után 2 réteg lakkot kapott, ez normális igazi autokhoz valo lakk, és ha jol tom akkor Spiechecker lakk, apám pont lakkozott, és még maradt anyi a nagypisztolyban hogy kifujtam még vele a kasztnit,ajtokat meg a csomitetöt. Sajnos a mocitetöre már nem maradt...
Sajnos az alapozás kimaradt a fázisok közül, igy egy nagyon picit "beszivta" a lakkot a festék, elvileg enél még fényesebb lenne ha tökéletes lenne, bár én igy is meg vagyok vele elégedve. Az tuti hogy keresek majd valami makettekhez valo lakkot, esetleg ajánlhatnátok is valamit, amit TUTI nem marja meg a festéket és nem halványul el töle a szine, de ez most igy jött, és tetszik is egyelöre! :)
gyurmakoma 301297 2006. március 24. 20:20
Válasz erre
flamer!
ez is valami hasonló szin lehet,az enyiméhez.
viszont érdekelne,hogy milyen lakkal fújtad át.nekem nem csillog ennyire,pedig van rajta 3 réteg fényes testors lakk
gyurmakoma 301296 2006. március 24. 20:18
Válasz erre
rape
én nem igazán néztem a megnevezést,csak megtetszett :)
de fújva szép mutatós.hasonló az aranyhoz,bár jóval sötétebb,mélyebb szin.
RaPe 301295 2006. március 24. 20:11
Válasz erre
Gyurmakoma: jaa ezt elvileg vörösréznek árulják (tudtommal) szal ilyen nagytételben :D Gondolkodtam már én is azon, hogy felfújóm nagy felületre.
Zoli 301294 2006. március 24. 20:04
Válasz erre
Szép színe lett a Fordnak, mivel festetted, illetve utána kezelted még valamivel?
z
flamerPUG 301293 2006. március 24. 19:02
Válasz erre
100_0405.JPG méret: 79.6 KB
100_0406.JPG méret: 67.1 KB
100_0407.JPG méret: 72.8 KB
Nekem is alakulgat a Fordom :)
ha jol számolom jövö hétvégére már készen leszek vele :))
gyurmakoma 301292 2006. március 24. 18:18
Válasz erre
Rape
Ez a revell 95-öse.olajos.valami bronzbarna
RaPe 301291 2006. március 24. 17:22
Válasz erre
Gyurmakoma!

Ez milyen szín?
Amúgy jól néz ki :)
Topi 301290 2006. március 24. 17:11
Válasz erre
Hali!
Hátha valakit érdekel,eladó egy Minicraft 1/16 JAGUAR 1939 SS Roadster
Eredeti csomagolásban,4000.-
Üdv: Topi
gyurmakoma 301289 2006. március 23. 18:47
Válasz erre
c 300 001.jpg méret: 55 KB
c 300 002.jpg méret: 57.1 KB
c 300 004.jpg méret: 75.1 KB
alakul az új verdám..
Miggyuri 301288 2006. március 23. 17:08
Válasz erre
amg350_2.jpg méret: 47.4 KB
amg350_4.jpg méret: 41.4 KB
Egy alakuló dioráma, a "fakarusz" makettjével.
talbi 301287 2006. március 23. 16:05
Válasz erre
Skyline_SG 301286 2006. március 23. 12:29
Válasz erre
Üdv,
Régebben kérdeztem,hogy hogyan/miből lehetne átlátszó taxi táblát készíteni! Nos nem fából,hanem sztirolból csináltam egy "vázat",majd tömítettem,csiszolgattam,majd átlátszó cdtokot megolvasztottam,és belenyomtam a formát! Ez lett a végeredmény:
www.sg.hu/forumkepek/2006_03/taxi23.jpg
Lekell majd festeni,az allja majd egy 1mm széles szitorlból fog készülni,előtte majd beleteszek ledet,így majd fog világítani!:)
Kislõcsös 301285 2006. március 20. 00:39
Válasz erre
www.alfaunion.cz/trabi/Zwickau.htm
itt is van pár érdekes trabi
flamerPUG 301284 2006. március 20. 00:22
Válasz erre
Mekett 301283 2006. március 19. 22:51
Válasz erre
fiat_850_1.jpg méret: 161.3 KB
fiat_850_2.jpg méret: 135.1 KB
trabi_1.jpg méret: 193.6 KB
trabi_2.jpg méret: 175.3 KB
trabi_3.jpg méret: 204.3 KB
Sziasztok!

Szerdán Budakeszin jártam felderítőkörúton, és nem is eredménytelenül, amint a képek mutatják :)
A Trabant sajnos elég lepukkant, de közelről így is lenyűgöző a német ipar remeke, legalábbis én nem nagyon láttam már ilyet :)
robi 301282 2006. március 15. 09:24
Válasz erre
Bombraider 301281 2006. március 14. 20:58
Válasz erre
Finu 301280 2006. március 14. 20:40
Válasz erre
P?rizs_0203.JPG méret: 122.7 KB
P?rizs_0204.JPG méret: 136.6 KB
P?rizs_0209.JPG méret: 135 KB
P?rizs_0213.JPG méret: 107.1 KB
P?rizs_0214.JPG méret: 113.8 KB
Még egy adag.
Finu 301279 2006. március 14. 20:34
Válasz erre
P?rizs_0195.JPG méret: 146 KB
P?rizs_0194.JPG méret: 184.6 KB
P?rizs_0196.JPG méret: 147 KB
P?rizs_0200.JPG méret: 137.1 KB
P?rizs_0201.JPG méret: 136.9 KB
P?rizs_0202.JPG méret: 133.4 KB
P?rizs_0206.JPG méret: 147.9 KB
Párizsban jártamkor belebotlottam egy renault szalonba... :))
robi 301278 2006. március 12. 19:07
Válasz erre
PIC_0057.JPG méret: 104.3 KB
PIC_0059.JPG méret: 76.6 KB
PIC_0060.JPG méret: 98.3 KB
Hali

Most lettem kész vele.
robi 301277 2006. március 11. 14:03
Válasz erre
PIC_0038.JPG méret: 103.5 KB
PIC_0039.JPG méret: 83.8 KB
PIC_0040.JPG méret: 90.6 KB
PIC_0041.JPG méret: 105.3 KB
PIC_0042.JPG méret: 125.1 KB
PIC_0043.JPG méret: 130.3 KB
PIC_0045.JPG méret: 99.9 KB
PIC_0046.JPG méret: 124.9 KB
PIC_0047.JPG méret: 124 KB
PIC_0051.JPG méret: 111 KB
PIC_0052.JPG méret: 99.7 KB
PIC_0053.JPG méret: 100.5 KB
PIC_0056.JPG méret: 82.9 KB
Sziasztok

Néhány kép gyűjteményemből.
korzaar 301276 2006. március 10. 18:54
Válasz erre
00000702.jpg méret: 64.1 KB
KÚÚÚL a verda
RaPe 301275 2006. március 10. 12:12
Válasz erre
www.saab.com/microsites/aero_x/GLOBAL/en/index2.shtml

SAAB Aero X
Bio üzemanyagos autókoncepció.
Nagyon durva honlap, szélessáv nélkül meg se próbáljátok :)
Csabi 301274 2006. március 8. 11:41
Válasz erre
Csabi 301273 2006. március 8. 11:30
Válasz erre
www.wrc-wallpaper.de/

mindenféle.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750., 751., 752., 753., 754., 755., 756., 757., 758., 759., 760.,
761., 762., 763., 764., 765., 766., 767., 768., 769., 770., 771., 772., 773., 774., 775., 776., 777., 778., 779., 780.,
781., 782., 783., 784., 785., 786., 787., 788., 789., 790., 791., 792., 793., 794., 795., 796., 797., 798., 799., 800.,
801., 802., 803., 804., 805., 806., 807., 808., 809., 810., 811., 812., 813., 814., 815., 816., 817., 818., 819., 820.,
821., 822., 823., 824., 825., 826., 827., 828., 829., 830., 831., 832., 833., 834., 835., 836., 837., 838., 839., 840.,
841., 842., 843., 844., 845., 846., 847., 848., 849., 850., 851., 852., 853., 854., 855., 856., 857., 858., 859., 860.,
861., 862., 863., 864., 865., 866., 867., 868., 869., 870., 871., 872., 873., 874., 875., 876., 877., 878., 879., 880.,
881., 882., 883., 884., 885., 886., 887., 888., 889., 890., 891., 892., 893., 894., 895., 896., 897., 898., 899., 900.,
901., 902., 903., 904., 905., 906., 907., 908., 909., 910., 911., 912., 913., 914., 915., 916., 917., 918., 919., 920.,
921., 922., 923., 924., 925., 926., 927., 928., 929., 930., 931., 932., 933., 934., 935., 936., 937., 938., 939., 940.,
941., 942., 943., 944., 945., 946., 947., 948., 949., 950., 951., 952., 953., 954., 955., 956., 957., 958., 959., 960.,
961., 962., 963., 964., 965., 966., 967., 968., 969., 970., 971., 972., 973., 974., 975., 976., 977., 978., 979., 980.,
981., 982.