/ Fórumok /

Kötöttpályás járművek (vonatok, villamosok, stb...)

Mivel egyre inkább igény volt rá, ezért ide lehet hozni minden vasúttal/sínekkel/vágányokkal kapcsolatos járművet, dolgot, méretaránytól függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10.
Sennás 603913 2016. február 22. 20:53
Válasz erre
A www.turbosquid.com oldalán egy 6 tengelyes "szergej" kinézetü vas 80dolcsi de hogy ez milyen méret lehet?
Sennás 603911 2016. február 22. 20:45
Válasz erre
Hú ez jó kérdés. De kicsi a valószinűsége. De 3D-ben megcsinálják bizti. Csak bírd kifizetni:)
sanyi 603909 2016. február 22. 20:16
Válasz erre
Úúúú de szép! Sajnos ritkán látom a Gigantot, de akkor nagyon megnézem.:) Lenyűgöző és bivalyerős egy gép... 72-ben nem adja ki valaki?:)
páncélos 603885 2016. február 22. 13:09
Válasz erre
Sennás 603806 2016. február 21. 11:59
Válasz erre
Fénykép0517
Fénykép0517
Fénykép0518
Fénykép0518
Fénykép0515
Fénykép0515

Nyiregyi telephely V63-as új köntösben.Reklám céljából felmatricázott Gigant.
ChevyG 600005 2016. január 12. 22:39
Válasz erre
Szia!
Végre Valaki!:)
Köszönöm a választ!
üdv!
vfrtom 599912 2016. január 11. 19:49
Válasz erre
lacipapa 599905 2016. január 11. 19:26
Válasz erre
páncélos 599864 2016. január 11. 11:28
Válasz erre
https://www.facebook.com/media/set/
A múlt héten elindultak az első metró kocsik megújulni Oroszországba. Nem sokáig jutott, szombaton még Dunakeszin ácsingózott, sajnos össze is firkálták rögtön.
Freddy 599846 2016. január 11. 10:46
Válasz erre
Azért a modellen az átszóródás is fura kicsit, a való életben olyan egy méteres átmeneti zóna van a két szín között :P
V43-1123 599776 2016. január 10. 14:37
Válasz erre
BR 01 Tarnlackierung
BR 01 Tarnlackierung

Üdv!
- A 01-es sorozat esetében sem az interneten, sem a szakirodalomban nem találtam olyan fotót, melyen álcázó festést viselt volna. Modellben viszont van ilyen, de ennek valóságtartalma - hivatkozási alap nélkül - megkérdőjelezhető. De, mint tudjuk, a terepasztal mindent elbír :)
- A 02-es sorozatból összesen 10 db épült, összehasonlító kísérletek céljából. Azt vizsgálták, hogy a kéthengeres ikergépezet (BR 01) vagy a négyhengeres kompaund gépezet (BR 02) előnyösebb-e. A kísérletek az első változat sikerét hozták, ezért az összes 02-est átépítették 01-es sorozatúvá 1937-42 között.
- A kétmozdonyos üzem (előfogatolás) rendszeresnek számított, és számít ma is, ha a vonat terhelése, vagy a pályaviszonyok (erős emelkedő, kissugarú ívek) szükségessé teszik.
Kamovos 599460 2016. január 6. 14:28
Válasz erre
Sziasztok!

Ezt a vasúti kocsit gyártja valaki 1:72-ben?
Segítségeteket előre is köszönöm!

alifrafikkhan.blogspot.hu/2011/10/album-foto-penandatanganan-menyerahnya.html

Üdv: kamovos
ChevyG 599074 2016. január 1. 20:15
Válasz erre
kép1
kép1
kép2
kép2

Sziasztok!

Pár kérdéssel fordulok hozzátok, remélem tudtok benne segíteni.
Br01 vagy Br02-őnek volt hadi-festése? (kép1) Ezeket használták/használhatták duplaként? (kép2)

üdv! GergőGábor

BUÉK!
Varjúbácsi 597450 2015. december 9. 09:13
Válasz erre
520 (182)
520 (182
520 (8)
520 (8
520 (152)
520 (152
520 (170)
520 (170

A Füsti parkban fotóztam, a teljes sorozatot átküldöm mammutmailon.
att2 597417 2015. december 8. 19:49
Válasz erre
Franklin Buffer

Franklin buffer
Franklin Buffer
Britannia - Tender Coupling Front 03
Britannia - Tender...

Vfrtom!

A Br42-es szerkocsija 2'2' T 30-as tipus, egy sztenderd szerkocsi elvileg. Csatolok egy képet a kuplungról, ami valószinüleg a Br42-esen is volt. Azt is el tudom képzelni, hogy akár a második képen látható megoldással együtt volt kapcsolva a mozdony és szerkocsi. Elvileg itthon 501-es sorozatként futott a mozdony, Füstiben lehet személyesen is meg tudod nézni a kapcsolást.
Sennás 597414 2015. december 8. 17:55
Válasz erre
br42-200
br42-200

Ezen se sok minden látszik.Nehéz kérdés:(
Sennás 597413 2015. december 8. 17:30
Válasz erre
Névtelen
Névtelen

Ezt nézd át!

www-personal.umich.edu/~khmiska/_derived/Steam%20locomotive%20tenders.htm
vfrtom 597399 2015. december 8. 12:11
Válasz erre
Kösz. De én konkrétan a mozdony és a szenes-vizes kocsi köztire gondoltam.
lacipapa 597389 2015. december 8. 09:24
Válasz erre
Szia!
Ezeket nem tudnád képekkel illusztrálni (a gyengébbek kedvéért)?Köszi.
Sennás 597386 2015. december 8. 07:59
Válasz erre
Szeva. Csavarkapocs,légtömlő(2db),gőzfűtés tömlő(1db). Más nem nagyon,mindkét végén a mozdonynak ugyan az van.
m.facebook.com/photo.php?fbid=342073142484482&id=124751094216689&set=a.138437369514728.19088.124751094216689
vfrtom 597361 2015. december 7. 19:09
Válasz erre
Üdv. Milyen kapcsolat , kuplung, nem tudom sajna , hogy hívják, volt egy BR42-es és a szerkocsija között?
Safranek 592308 2015. szeptember 20. 10:13
Válasz erre
Csütörtökön a Nyugatiban volt az Árpád motorvonat. Eddig nem láttam élőben.
páncélos 590834 2015. augusztus 25. 09:39
Válasz erre
M41-2102
M41-2102
V43-334
V43-334

Szombathely:
Varjúbácsi 590587 2015. augusztus 20. 00:08
Válasz erre
TAMÁS78 590558 2015. augusztus 19. 11:00
Válasz erre
Itt elvileg felsorolják az összes használatos színt RAL-kód szerint. Középtájt vannak a zöldek, RAL 6007 "palack-zöld" lehetett a jellemző.

www.bahnstatistik.de/RAL.htm
Varjúbácsi 590556 2015. augusztus 19. 09:15
Válasz erre
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni abban, hogy az 1940-es években a Reichsbahn milyen zöldet használt a személyszállításban a kocsikon?
Elektrolakatos 590545 2015. augusztus 18. 20:43
Válasz erre
Elektrolakatos 590544 2015. augusztus 18. 20:41
Válasz erre
Janika drágám!

Magát a községet nem látom, csak az állomásának a felsorolását! 8-) :-P
lacipapa 590529 2015. augusztus 18. 18:34
Válasz erre
Háát,én is látom a 37-es számozás alatt. Nem tudom mit takar a 37-es szám?
TAMÁS78 590521 2015. augusztus 18. 17:40
Válasz erre
Nem engem kérdeztél, de én látom... :)
Kamovos 590520 2015. augusztus 18. 16:55
Válasz erre
Drága Jó Barátom.
Te látod azon az útvonalon LAD községet? :)
Sennás 590507 2015. augusztus 18. 13:39
Válasz erre
Talán halvány reménysugár elméletileg futóképessé teszik és megy Pestre a vasúttörténetibe:-)
Elektrolakatos 590506 2015. augusztus 18. 13:31
Válasz erre
Kamovos 590501 2015. augusztus 18. 12:17
Válasz erre
Lacipapa!

Köszönöm a fordítást magyarról magyarra. :)

Üdv: kamovos
lacipapa 590444 2015. augusztus 16. 20:25
Válasz erre
Gabi!Ma már sín sincs!Nem a 80-as években szedték fel!
Kamovos 590443 2015. augusztus 16. 20:10
Válasz erre
Gabi 590423 2015. augusztus 16. 13:46
Válasz erre
Jani!

Bocs, de hogy a rendszerváltás hozta ezt, az egy buta demagógia (a 80-as évek végén legjobb tudomásom szerint már a mellékvonalakon se használtak ilyen kocsikat). Egész egyszerűen a technika fejlődik, az átlagember igénye, elvárása magasabb lett, az elavult dolgokat kicserélik modernebbre, hajóban sem a gőzős-lapátkerekes jár menetrendi forgalomban. Lehet még ilyen vonattal menni, a MÁV nosztalgia szokott indítani gőzős vontatású vonatokat időben hozzá illő kocsikkal.

Gabi
Kamovos 590421 2015. augusztus 16. 13:25
Válasz erre
kaposváról, Ladra Nagyanyámhoz szintén gőzös közlekedett gyerekoromban.
Volt ilyen nyitott peronos kocsi is a szerelvénybe.
Szomorú, de ma már sin sincs!
Ezt hozta a rendszerváltás! :(
BÉPÉ 590420 2015. augusztus 16. 13:15
Válasz erre
Gyerekkoromban én is sokat közlekedtem olyan vonaton, ahol a vagonok mind effélék voltak és ha tele voltak, akkor csak a peronon lehetett utazni. Mivel még gőzmozdonyok húzták a szerelvényeket, mire Pestre értünk a hajam tele volt apró koromszemcsékkel.
Micsoda nosztalgikus emlék (már mi a jelenlegi hajhiány okán jutott eszembe).
Gabusch 590403 2015. augusztus 16. 09:22
Válasz erre
Ahogy elnézem, felújítani egy picit előbb kellett volna. :(
Sennás 590402 2015. augusztus 16. 07:01
Válasz erre
Fénykép0449
Fénykép0449
Fénykép0450
Fénykép0450
Fénykép0451
Fénykép0451

A napokban Nyírben a fűtöház terültére került egy ezeréves kocsi. Bontani fogják vagy van rá pénz és felújítják még nem tudom.
Kamovos 590401 2015. augusztus 15. 23:04
Válasz erre
Az az Egerszalók jó lesz ám Szilvás váradnak is!
Bocsi az elírásért. :(
Kamovos 590400 2015. augusztus 15. 22:04
Válasz erre
100_1681
100_1681
100_1682
100_1682
100_1683
100_1683
100_1684
100_1684
100_1685
100_1685
100_1696
100_1696
100_1687
100_1687
100_1688
100_1688
100_1689
100_1689
100_1690
100_1690
100_1691
100_1691
100_1692
100_1692
100_1693
100_1693

Eger vasútállomás és miegymás.
Kamovos 590399 2015. augusztus 15. 21:58
Válasz erre
100_1334
100_1334
100_1330
100_1330
100_1331
100_1331
100_1332
100_1332
100_1336
100_1336
100_1338
100_1338
100_1339
100_1339
100_1340
100_1340
100_1341
100_1341
100_1342
100_1342
100_1343
100_1343
100_1333
100_1333
100_1337
100_1337
100_1371
100_1371
100_1372
100_1372
100_1524
100_1524
100_1527
100_1527
100_1522
100_1522
100_1523
100_1523
100_1529
100_1529
100_1530
100_1530

Egerszalók Szalajka völgyi kisvasút.
Sennás 590209 2015. augusztus 11. 08:59
Válasz erre
P1120027
P1120027
P1120338
P1120338
SAM_3469
SAM_3469

Balatonfenyvesi még működő kisvasútról.
rrobbie 590195 2015. augusztus 10. 17:02
Válasz erre
Szia!

Köszönöm szépen a javaslatot! Megnézem.

Üdv! Robi
bandy 590193 2015. augusztus 10. 16:24
Válasz erre
wp_ss_20150810_0004
wp_ss_20150810_0004
wp_ss_20150810_0003
wp_ss_20150810_0003

Sziasztok.
Nem vagyok vonat rajongó de ezeket fotóztam a hétvégén Pörbölynél a kis vasútnál.
akkokoko 590095 2015. augusztus 8. 11:06
Válasz erre
m62
m62

pl:
akkokoko 590094 2015. augusztus 8. 11:05
Válasz erre
Szia!

Kissé megkésve de talán még jókor:

dieselloc.ru/m62/index.html

Egyébként sok orosz mozdony van még az oldalon! Ha tudsz oroszul, akkor különösen jó lehet... :-)

Ezen kívül figyelmedbe tudom ajánlani az Indóházat. A mostani(aug.-szept.) a Szergejjel foglalkozik.
Freddy 589898 2015. augusztus 3. 14:58
Válasz erre
Akit érdekel, írjon mailt, és küldök kontaktot a tulajhoz.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10.