<<< Vissza | Tovább >>> |
lucky | Adatlap | 574887 | 2014. december 29. 14:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 574886 | 2014. december 29. 14:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
na mindegy itt a kép | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 574884 | 2014. december 29. 14:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/1604384_715165688508557_1726130291_n.jpg Itt egy kép a széntérről. A Truman konyhája mögött egy serleges szénfeladó teteje,bal oldalt középen meg egy homokfeladó látható. A kép Hatvanban készült. Valamikor a kora 90-es években még megvolt minden, ma már max nyomai vannak. A szénfeladó a széntérrel együtt eltűnt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 574874 | 2014. december 29. 12:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi a választ Lucky! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 574867 | 2014. december 29. 09:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ez többrétű dolog. Egyrészt az ütközök se az igaziak már, másrészt a vonórugók se. Valószínűsíthető a csavarkapcsok is meg vannak már nyúlva egy kicsit. A gyűrűzés pont azért került fel ( emlékszem mekkora vokálozás volt, mikor először találkoztak vele a mv-k), hogy az ütközőt/csavarkapcsot ne lessen túlfeszíteni. Egy időben napi 4-5 ütköző csőszár repedés, törés volt, naponta. Akkor épültek be a talplemezhez a merevítő bordák is.Azután az új Trechpak elemes ütközők megoldották ezt a problémát is.Az új csíkos ingán ( posta bhv, 600-tól felfelé) már csak ez van. Az kampó nem a gőz része volt. A gőztömlő használaton kívüli akasztója a fejjel át ellenes oldalon volt, a képen lévő kocsinál már nincs meg. Összekapcsolva meg nemigen lógott be.Volt még vele dolgom. Viszont a leleményes ember használhatja erre is. Azóta láttam már olyat is, hogy a hosszú lengőkábelt erre akasztják, pláne ha átlósan van kapcsolva ( mert másképp nem megy). Mókás dolog vele dolgozni.Legalább annyira mint a 32 eres csatlást szétszedni. A kampó célja a csavarkapocs lesúlyozása, a másik csavarkapocs által.Egy időben a birodalmi kocsiknál általánosan használtunk egy un S horgot, mivel ezeknél a kapcsolt csavarkapocs teljesen összehúzott helyzetben is belóg.Ingáknál valamikor a 80-as 90-es évek fordulóján, egy VIG rendeletben hozták be.Magát a rendelet nem láttam, így nem tudom pontosan mi van benne. Amikor Egerbe is mentek az IC kocsik, szerették volna ingában járatni, akkor merült fel,hogy miért nincs a kocsin kampó. Akkor volt szó róla szőrmentén. Akkor 2-3 kocsira felkerült, de amiket alkalmassá tettek ingára, azok többnyire WC vagy klíma hibával küzdöttek.Így sokat azok se jártak. A többi meg csak húzva volt jó. Azután az IC megszűnt, így erre már nem volt szükség, tehát ha jó a vezérlés, a Szolnokról jövő vasút fordul Eger felé tolatás nélkül. A bolgárok a KGST örökségen felül mostanában beszerezhettek pár cseh vagy szlovák kocsit is, mert errefelé azok jönnek. Átfényezték, de sokkal többet nem raktak hozzájuk. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 574820 | 2014. december 28. 16:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jó de tudod hogy már az utasítás nem engedi a mozdony erejével összenyomott ütközőt.De ha meg fékez,feltorlódi utána meg rángat az se jó.Az anyát kanolta volna meg a ravatalon az a marha amelyik a kitalálta azt a régi kampóban végződő vasat ami fel van rakva a csavar orsóra(most csak gagyin odarajzoltam,talán neked van képed)régen erre akasztották a gőztömőt ne lógjon túl mélyre.Minden fordításnál beakad.Na a City-s az jó azok a gyűrűk nem engedik "túlhúzni". Bolgár kocsikat nem ismerem. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 574819 | 2014. december 28. 15:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Minket meg azért bacogatank, mert lazán jön a vonat,akár a DB ill a CD vasútról is... A keresztbe tömlőt meg már vesézgettük ig szinten, és az jött ki, hogy mindig a legrövidebb távot adó kapcsolatot kell használni. Meg sem értették mit kérdeztünk... A bolgároknál meg szabályos lehet a dupla féktömlő, mert a két bolgár kocsi ( és nyáron az onnét jövő vonatrész) így van kapcsolva.. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 574808 | 2014. december 28. 14:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ja megy is a basztatás ha nincs a helyén valami!Bezzeg Pestről lejön úgy a vonat keresztbe a tömlő:)Amúgy minden szavaddal egyet értek Lucky! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 574786 | 2014. december 28. 12:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Egy kép a MÁV 20-17-es kocsi homlokfaláról ( gondolván azokra akiknek vasúti gondolatok járnak a fejükben). A két levegős kapcsolat között a külső vonókészülék ( csavarkapocs ill a vonóhorog),annak bal oldalán a gőzfűtési vezeték csatalakozó feje látható. Erről hiányzik a félkapcsolat ( az un gőztömlő). Az ajtó előtt felhajtott helyzetben az átjáróhíd. A kocsivég így szabálytalan, mert lógó alkatrész nem lehet. Csavarkapocs is csak abban az esetben,ha nem lehet felakasztani, és akkor is csak összehúzott helyzetben. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 574752 | 2014. december 28. 09:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ha jól emlékszem valami olyan megoldás is volt a szén szállításra, hogy egy normál pőre kocsin volt pár, alján nyitható konténer.Ezt emelte a daru, majd a szerkocsi, szertartály fölött kinyitották a konténer alját. Ebben az esetben a kutyavasút elmarad. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HADvezér | Adatlap | 574746 | 2014. december 28. 07:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Eladó egy vadonat új Tillig TT digital start szett, bolti árnál 15 000 Ft-al olcsóbban adom. Mivel maradok a makettezésnél, és nincs helyem a nagy asztal építéséhez csak ezért adom el, kiváló készlet! Egy digitális mozdonnyal ( V 80, DB) négy darab teherkocsival, egy balos váltó és egy dilikörnyi sín van hozzá + kocsi sínre felrakó + a legújabb Uhlenbrock digitális vezérlő, távirányító. Asztalossal készített 230x130mm-es szétszedhetős teljesen üres asztalt adok anyagárban hozzá. Kérésre fotókat tudok küldeni, mindennel együtt: 94000.-Ft A kedvezmény 30000.-Ft érdeklődni: info@hadmodels.com üdv: HADvezér | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rozsdás fékkulcs | Adatlap | 574744 | 2014. december 28. 05:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok. Köszönöm a dicséreteket és a hasznos tanácsokat is , persze nem marad így az összkép ahogy most van . De egyelőre csak gyűjtögetem , építgetem a dolgokat . A mozdony most még a Trumpeter dobozban található töltésen áll amit majd leveszek róla ha elkészül a dioráma alap és akkor természetesen a villany póznák is jobban fognak kinézni távol a széndarutól valami épület mellet.A váltó is még kap egy kozmetikát a furatokat eltüntetem onnan mivel az is saját gyártás mert ilyen méretben nem lehet kapni váltót .Még egy kérés esetleg van ötletetek honnan lehetne motort szerezni a Trumpeter WR360-as Diesel mozdonyába ? Ő lenne aki a szenet hozza.:-)) Köszi.Üdv.Jani | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 574724 | 2014. december 27. 21:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Annyit még a számozáshoz, hogy a vontatott járműveknél kb 40 éve használatban van. Tehát ez csak a vontató járművek terén új,minálunk. A DB ÖBB ZSR évekkel előttünk bevezette.Hozzánk a Teknő művésznevű gépekkel ( ma 470 akkor 1147 sorozat) jött be. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 574723 | 2014. december 27. 21:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Rozsdás fékkulcs! Azok a vonóhorgok kissé...izék... De gondolom abból dolgoztál ami volt. A képeken a saját faragású cucc látható, és egy mintadarab. A távíróvezetéket nem raknám a szenelő daru közelébe.Pláne úgy, hogy a vezeték át is megy a daru felett (gondold el milyen zavart okozhat ha véletlenül leszakítják). Lacipapa meglátása is jó. A daru hatókörébe vagy egy un szenelőteret ( ahol a szenet tárolták, ez egy kb 1/2-1 méter magas fallal körbevett tér) vagy egy kutyavasutat (keskeny nyomtávú vasút) tennék. Az utóbbi jobban is menne a felemelt csilléhez.Úgy képzelem el, hogy van két bakban végződő vágány, az egyiken az üres a másikon a teli csillékkel. A váltó csúcsrésze öntött kivitelű, hevederes kötéssel. Ott nem jellemező a sínprofil továbbvitele. A második képen lévő piros végű valamiket nem tudom értelmezni. Talán levegőtömlő lenne? A kutyafej ( kapcsolófej) nehéz dió,jelenleg törögetem. A másik végén hiányzik az elzáróváltó.Ez egy golyós csaphoz hasonló szerkezetű valami,némi spec vasúti megoldással... Unikális valami lesz, így tovább! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rrobbie | Adatlap | 574712 | 2014. december 27. 19:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
att2 | Adatlap | 574708 | 2014. december 27. 19:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia rrobie! Minden köttötpályás vontatójármű, illetve önerőből mozgásra képes jármű kapott egy úgynevezett UIC pályaszámot, az átjárhatóság, és az azonosítás végett. Ennek a hatodiktól a tizenegyedik számjegyig látod a részletét a homlokfalon. Ha már említetted a 628-t, 92 55 0628 223-3 esetén a vastagon kiemelt. A "628" okát megtalálod a 571922 sz. hozzászólásban. A pályaszám csak részben utal a remotorizációra, nem ez a legfőbb ok, mert a 0-s, a 100-as, 200-as, de még a 300-s gépek esetén is 8-asra végződik. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rrobbie | Adatlap | 574699 | 2014. december 27. 18:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Mivel ha jól látom vannak itt szakmabeliek is, szeretnék feltenni egy laikus kérdést. Miért számozták át pl. az M62-eseket 628-ra? Ez már valami remotra utalás? Miért pont 8-as lett a vége? Meg ha jól tudom, mindent átszámoztak. Mi ennek az oka? Előre is köszi a válaszokat és bocs a tudatlanságomért, csak iváncsi voltam. Üdv! Robi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 574692 | 2014. december 27. 17:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Ez nagyon jóóóóó!Egy valami,a lámpa oszlopok,szerintem alacspnyak.A mozdony teteje fölé kellene hogy érjen.Kb. egy fél lánpa oszlop magassággal kellene emelni.Szerintem,de te majd eldöntöd! Laci | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rozsdás fékkulcs | Adatlap | 574688 | 2014. december 27. 16:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok. Egy pár kép a most elkészült igen hosszadalmas átalakításról, építő jellegű kritikát szívesen fogadok mivel én nem vagyok szakmabeli. Az utolsó képen a talán egyszer elkészülő vasúti dioráma egyes résztvevői. Mindenkinek B.U.É.K. Üdv.: Rozsdás fékkulcs | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 574208 | 2014. december 19. 18:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 573927 | 2014. december 15. 22:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tulajdonképp ez az üres váltó állás vasúti megfelelője.. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 573910 | 2014. december 15. 19:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönet att2! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
att2 | Adatlap | 573909 | 2014. december 15. 19:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A kiközepelésnek a lényege az, hogy ne legyen visszahajtás a hajtómű felé, amikor a motor nem jár, mert ilyenkor nem megy a szekunder szivattyú, így nincs olaj ott. Ellenkező esetben a hajtómű elfüstölne, így a hajtómű védelme miatt van ez. A géptérben nem kell csinálni semmit, az irányváltót kell csak középállásban reteszelni. Ez az eljárás a BZ-nél, Md-nél, a régi Dácsiáknál is. Az hogy az újabb gépeknél ezt hogy oldották meg nem tudom, de még az is lehet, hogy ezt a módszert alkalmazzák. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 573907 | 2014. december 15. 17:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia.Visszatérve kicsit a Pielstick motorokhoz.Nem simán mozdonyvezetői lustaság de ha Debiből jön a vizsgálós és a Csörgő hoz másik hideg gépet(főleg Szergej,Szili) mindig az a vonógép ne keljen "kiközepelni" a Csörgőt.Kurv@ macera és rettentő piszkos tőle az ember.Tudod miről beszélek.Vajon ezeknek az új gépeknek is van ilyen funkció még?Igazából ez a járatlan motort védi vagy a kihajtást a forgóvázak felé?Nem vagyok műszakis igazából nem tudom.Köszi! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 573622 | 2014. december 10. 21:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elektromodulatora.. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 573595 | 2014. december 10. 17:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hangfelvétel nincs valahol?A 8 hengeres kicsit fejfájdító.A 12hengeres biztos máshogy szól. Én meg tegnap nappalosban Dinamikus hídterhelést csináltam (igazából egy alúljáró födémszerkezetén)egy Remot Szergejjel.Persze a csávó úgy kezdte 10km/h emelésenként 140ig:-) Mondom bajos lesz egy 100as géppel. Hát szegénykém a 90--100nak már jó 400-450 méterről neki kellett hogy fusson. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 573593 | 2014. december 10. 17:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Z63! Tényleg szép kérdés más színben hogy mutatna:-) ? És akkor hogy hívják SzlovenszkáTerminátorová? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
att2 | Adatlap | 573545 | 2014. december 9. 20:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Z63 | Adatlap | 573542 | 2014. december 9. 20:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hú, Sennás! Ennek milyen Terminátoros, gonosz arca van! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 573312 | 2014. december 5. 22:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Egy kis különlegesség tőlem is, így péntek estére. 2009-ben Svájcban voltunk nyaralni, és egy ottani barátom mozdonyvezető a svájci vasútnál. Mikor látogatóban voltunk nála, elvitt az állomásra ahová tartozik, ez pedig egy Erstfeld nevű városkában van. ennek az a nevezetessége, hogy az utolsó nagy állomás a Gotthard hágó előtt, ezért viszonylag nagy, és komoly. Maga a hágó is lenyűgöző a sok hurokkal amellyel a magasságot győzi, de a mozdonyok is. Bevitt az általuk Loko-Deponak nevezett, nálunk régi szóval élve fűtőházba, és végig mutatott mindent, meg persze mesélt egy csomót. volt sok régi mozdony benn, mind üzemképes, de modernebbek is. Érdekes volt a 3 nyelvű felírat, de nekem az egyik kedvencem a hómaró volt. Egy nagy fogaskerék van a vázon, arra van ráépítve a felépítmény, így a sínen oldalirányba is ki tudják téríteni valamennyire, úgy hogy közben a váz egyenes marad. Másnap túráztunk is egyet a vasútvonal mellett, nagyon szép az út, és a panoráma csodálatos. Csak javasolni tudom annak aki arra vetődik, ne hagyja ki. Gabi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 573307 | 2014. december 5. 22:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás! A Skodát felénk Messzerschmidt-nek is hívják. A második képen egy Laminát látható.Csak a régi narancs-sárga színét cserélték át. A harmadik képen is látható egy darab belőle a régi színben. Amúgy mostanában a szlovák vonatokat vegyesen viszik a Gorillák a Pershingek és a Skoda. A Tesco-s taurus név ismert de túl hosszú a napi gyakorlatban, így maradt a Trax. Viszont a Taurusra a Fürdőkád elnevezést szinte csak a Keletisek használják. Egy Trax valamelyik nap kiállt csapágyproblémával. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
att2 | Adatlap | 573278 | 2014. december 5. 17:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
att2 | Adatlap | 573277 | 2014. december 5. 17:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Egyetértünk ebben, nem jó megoldás. Majd az okosok kitalálnak rá valamit, mi meg majd szídjuk őket ha nem lesz jó :) A Tesco-s gúnynevet még nem hallottam róluk. A 005, 006, 008, 019-est tudom hogy 80-as lett, a többiről fogalmam sincs hirtelen. Mindenesetre a répa vonatokkal elvannak, ha véget ér a szezon meg találnak más munkát nekik :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 573271 | 2014. december 5. 15:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia att2!Valami rémlik így hogy mondod:)Erre panaszkodtak a mozdonyvezetők is a biztonsági előírások miatt van ez.Csak 120km/h sebességnél pont középen ülsz egy viszonylag szűk kivágású ablakban,rettentő zavaró így a pályát nézni hogy oldalra nem tudsz kinézni.(ugyebár a közel 90° elfordított fej nem ideális oldalra nézésre)főleg hogy viszonylag kis méretűek ablakok.Azt hogy kihajolni tolatás közben főleg ha ívben tolatsz:)Hmm.Azok a kamerák meg SHIT!Főleg sötétben.Att2 a Traxxot csúfolják Tescos gépnek?Már a Csörgő alá csúsztak vele ütik a BZ szintet!Mennyi 8 gép van már így? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 573269 | 2014. december 5. 14:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia!Köszönöm. Ismeretlen volt azért is "jártam" utána.Gondolom azért is nevezik "Skodának" mert tavaly egy hasonló jött amivel tolattunk csak az villanygép volt(1kép).Futáspróbát írtak elő neki azért hozta ide a PSZ.Felirat az oldalán innen ragadhatott rá a Skoda név.De legtöbbet a "Szlovák John Deer" mert én csak így becézem ezekkel a rozsdaboglyákkal jönnek.(2-3kép)De különleges Diesel gép talán még ez az LTE vasút szépsége(régen CER--4kép). | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
att2 | Adatlap | 573259 | 2014. december 5. 10:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Én azt mondom, szépen néz ki, viszont nem a kínézet ami meghatározza egy adott vontatójármű értékét. Múlthétvégén Pécsett tartott előadást Szécsey István, a Siemens itthoni üzletágvezetője. Szóba került többek közt a Vectron is. Ha megnézitek, ott is hiányzik az oldalablak, csak az ajtóban van, viszont az lehúzható. Az indok a TSI által megkövetelt biztonsági előírások. Egy esetleges ütközés következtében az ablak gyengítené a szerkezetet, csökkentve a mozdonyvezető biztonságát. Valószínünek tartom a 753-as sorozatnál is ez a helyzet. Speciel nekem hiányozna a fizikai kontakt, hogy kinézhessek tolatás, vagy akár vonattovábbítás közben, ne a kamerát keljen használni, ami nem mindig épp a legjobb, lásd Talent, vagy épp a Traxx. (Már ha működik :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
MoMi | Adatlap | 573256 | 2014. december 5. 10:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Sennás! Nagy csípés! Ez egy CZ_753.6 a CZ LOKO által modernizált régi cseh 753 sorozatú diesel. Siemens a bele és persze új Caterpillar 3512C motor van benne. 2013-ban egy darab épült bemutató példánynak! Összesen még 3db készült el METRANS DANUBIA-nek! Misi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 573254 | 2014. december 5. 09:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok.Tegnap este ezzel a "Skoda"diesel géppel tolattam(szerintem köze nincs hozzá).PSZ magánvasút hozott--vitt egy rakott kokxos vonatot. 75t önsúlyával és a 4 tengelyén szépen vonatja a 2200t vonatokat.Elsőre ami "gáz" az a irgalmatlan vastag "Á" oszlop.Csak előre jó a kilátás kicsit oldalra semmi:( Képek nem az enyémek este a sötétben a telóval nem sok esélyem lett volna.De ez a pályaszámú gép volt! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 572823 | 2014. november 26. 19:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
What ifnél szabad a pálya, ízlés dolga. Én nem raknám össze, egy picit is hozzáértő szemnek ordító lesz az eltérés. Még gyerekkoromban próbáltam egyszer egy 1/32-es repcsit összeházasítani 1/35-ös figurákkal, és még az akkori, ultraigényesnek nem nevezhető hozzáállásommal is letettem róla, annyira defektes volt az összhatás. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 572821 | 2014. november 26. 18:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mit mit mit szeretnél?Egy 1:87 mozdonyra tenni egy 1:72 méretű ágyút? Csak méretezés miatt egy 88mm löveg (ha jól számolom) 1.01mm(1:87ben) és 1.22mm (1:72ben) akkor olyan mintha egy 100mm (1.149--az már majdnem 1.22es) löveg lenne rá téve.De számolj utánna.Simán belefér szerintem:-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vfrtom | Adatlap | 572818 | 2014. november 26. 18:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
What if kérdés, az 1/87-es méretarányra fel lehet rakni 1/72-es lövegeket?Vagy nagyon elüt? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 572691 | 2014. november 24. 15:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
na mindegy.. BR-52 Vanderbilt címen keressétek. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 572690 | 2014. november 24. 15:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 572689 | 2014. november 24. 15:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A Trumpi BR52-jét követte el Misike. Itt ( makettinfó) fent van a cikk. Misike viszont eltűnt azóta.. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rozsdás fékkulcs | Adatlap | 572659 | 2014. november 24. 10:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok. Köszönöm az elismerő szavakat a Trumpeter 1/35 -ös makettjéből készült a BR-86 , létezik BR-52 is amit szintén jó lenne összerakni. :-) Üdv. Jani | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
MoMi | Adatlap | 572649 | 2014. november 24. 09:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Egy kis vasút jelölési tanfolyam -:)! DRG Deutsche Reichsbahn-Gesellschaft 1937.-ig DR,DRB 'Deutsche Reichsbahn' 1937-1945.-ig DR Deutsche Reichsbahn 1949-1994 NDK Potsdami szerződés szerint! DB Deutsche Bahn 1949-1994 NSZK DB Deutsche Bundesbahn 1994-től Magyarország MÁV Ausztria ÖBB Belgium SNCB Lengyelország PKP Románia CFR és így tovább. Tehát ezen betűk az országokat jelölik. BR 41 41. sorozatú gőzmozdony (366db épült belőle némethonban 1937-1941 között) Momi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 572642 | 2014. november 24. 08:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vfrtom! A DB építési sorozattal jelöli a gépeit így a BR jelölésnek semmi köze a tengely elrendezéshez. Sennás! Jó kép egy tipikus csavar rugó törésről.A rugó valószínű többes, de a kép alapján csak annyit lehet mondani hogy kettős, vagyis duplex. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 572632 | 2014. november 23. 21:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A BR-86-os makett v. modell?Nagyon szép! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vfrtom | Adatlap | 572594 | 2014. november 23. 15:36 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Illetve a BR 41 mit jelent ,mert 5 hajtott tengelye van meg egy elöl. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rozsdás fékkulcs | Adatlap | 572593 | 2014. november 23. 15:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
<<< Vissza | Tovább >>> |
na talán