/ Fórumok /

Makett újdonságok

Itt lehet tudatni, ha egy új makett megjelenik
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286.
polomalev 266058 2012. január 13. 21:00
Válasz erre
MiG-23UB líbiai
MiG-23UB líbiai
MiG-23UB ukrán
MiG-23UB ukrán
MiG-23UB lengyel 845
MiG-23UB lengyel 845
MiG-23UB.  román jpg
MiG-23UB. román...
MiG-23UB cseh
MiG-23UB cseh
lengyel
lengyel
MiG-23UB
MiG-23UB
MiG-23UB
MiG-23UB
MiG-23UB angola
MiG-23UB angola
MiG-23UB
MiG-23UB
MiG-23UB 15
MiG-23UB 15
MiiG-23UB 20
MiiG-23UB 20

Szaisztok!
Visszatérve kicsit a MiG-23UB témához:
A magyar matrica is rossz, nincs fehér kerete az oldalszámnak, a pápai ezredjelvény van, viszont sámán nincs. Ha valaki ebből a készletből akar magyar MiG-23 UB-t építeni akkor a HAD csillag és számsorját ajánlom. Bár az 5-ös szám ott is kicsit rossz a többi magyar UB nyugodtan elkészíthető belőle. A 20-ason később sem voltak jelvények, így ott ékkel is elkészíthető.

Nekem a kubai is gyanús. Nem láttam se UB-t, se a 704-essel együtt érkező BN-ek küzül piros oldalszámút. De ki tudja...? A cseh gépnél sem látok fehér keretet.
A 845-ös, és a 831-es gép lajstromának is van kisebb hibája, a kék orosszal együtt.
Bár lehetséges, hogy ezek egy nagyjavítás során változtak.

De legalább a román, és valószinű az ukrán gép matricája biztosan jó. Ezeken és a lejebb említetteken kívül nem találtam képe. Amúgy van(volt) olyan líbiai MiG-23UB, amin csak két helyen volt feltüntetve a szám.

Ráadásul, ha jól látom APU-60-as(R-60) indítósinek vannak az R-13-as rakétákhoz.
HUJBI 266057 2012. január 11. 17:39
Válasz erre
Amon 266055 2012. január 11. 07:45
Válasz erre
Újabb ez kell!

armorama.com/modules.php
HUJBI 266054 2012. január 10. 17:29
Válasz erre
lézerkütyü téötvenötre.

www.accurate-armour.com/ShowProduct.cfm
punyam97 266053 2012. január 6. 14:17
Válasz erre
És én ezt honnan tudjam? én általában dobozból építek
Grande 266052 2012. január 6. 12:05
Válasz erre
SockelShopon februárra írják a Bronco Buffalot 65 Eroért.

www.sockelshop.de/catalog/product_info.php
juge75 266051 2012. január 6. 06:10
Válasz erre
Kerék, görgőszettet mindig a járműhöz elegendő mennyiségben szokás adni.
Teherautóknál, autóknál pluszban pótkereket is.
juge75 266050 2012. január 6. 06:08
Válasz erre
punyam97 266049 2012. január 5. 19:11
Válasz erre
lacipapa 266048 2012. január 5. 19:03
Válasz erre
CSinálsz valami mást is,ami kiváltja a drága hazait?
juge75 266047 2012. január 5. 18:25
Válasz erre
12 db egy készlet.
juge75 266046 2012. január 5. 18:25
Válasz erre
Iskolában tanulod, vagy magadtól vagy ilyen?
polomalev 266045 2012. január 5. 18:12
Válasz erre
punyam97 266044 2012. január 5. 18:03
Válasz erre
3200ft darabja vagy  mind a két oldalon az összes?
juge75 266043 2012. január 5. 16:42
Válasz erre
Mivel az Sa-6 és ZSU-23-4 Shilka makettekhez gond a korrekt görgő sor, Liomarc megszűnt, a Masterclub maradt az egyetlen normális kerékszett idáig, beszerzése pedig Európában a szerencsétől függött, elegünk lett a forgalmazási gondokból.
Előálltunk egy saját termékkel, ami kapható lesz folyamatosan!
Sa-6 és Shilka vonalon készülnek termékeink, nagyszerűen illik a repertoárba.
Minőségben megközelíti a riválist, mégis olcsóbb, és hazai.
Követi majd egy (a hazai modernizált járműveken alkalmazott) Diehl készlet, lánctalp és hajtókerék.
Ajánlom mindenkinek!
Juhász Gábor.
i48.servimg.com/u/f48/16/98/29/52/p1010410.jpg i48.servimg.com/u/f48/16/98/29/52/p1010411.jpg

www.hadmodels.com/magyar/termekek.html
Tibcsi 266042 2012. január 4. 08:47
Válasz erre
Szia,

Az Airfix 29-ese, nagyjából egyenértékű az Italerivel, de mások a hibái és az erényei. 

A kabintető alakja szerintem nem jó, a szélvédő túl laposnak és keskenynek tűnt nekem, ezért gyártottam egy újat. De nem illeszkedett rendesen a nyíló részhez, ezért a nyitott kabin mellett döntöttem. :) A kabinbelső nagyjából olyan, mint az Italerié, de adnak egy térd alatt amputált lábú pilótát (talán Bader? :)), aki eltakarhatja a kidolgozatlan részeket. Az ülést én kicseréltem egy műgyanta gyártmányra, egyéb átalakítást nem végeztem.

A mai eszemmel minden hibája ellenére mégis inkább az Italerit választanám.

A messzerről nem tudok mit mondani, ez állítólag új szerszámos.
f2d 266041 2012. január 3. 22:11
Válasz erre
Nem rossz, bár már az idő elhaladt felette.
A linken Tibcsi munkája van, ő talán többet tudna a makettről mondani.
www.arcair.com/Gal1/401-500/Gal469_Two_MiG&
milesChristi 266040 2012. január 3. 18:31
Válasz erre
A MiG-29-esről és a messerről tud valaki vmit?
punyam97 266039 2012. január 3. 15:59
Válasz erre
Humbrol újdonságok:www.humbrol.com/2012/
punyam97 266038 2012. január 3. 15:54
Válasz erre
Airfix újdonságok :www.airfix.com/2012/
Freddy 266037 2012. január 2. 17:21
Válasz erre
Mikor az Academyt vettem, az még nem volt. De majd legfeljebb veszek egy olyat is :P
Tibor 266036 2012. január 2. 17:17
Válasz erre
Na látjátok ezért jobb a Zvezda (Bilek) Ott is kell pár mm-t toldani, de nem torz az egész, mint az Academy=Heller=Hasegawa.
Freddy 266035 2012. január 2. 16:36
Válasz erre
Toldani nem egyszerű, mert arányosan rövidebb (tehát mintha az oldalnézeti terven nyomtak volna egy 80%-os vízszintes zsugorítást rá)
sanyi 266034 2012. január 2. 15:33
Válasz erre
Még nem tudom, majd megnézem. Betoldok és annyi. Makettezők vagyunk, kreatívnak kell lenni:)
Freddy 266033 2012. január 2. 15:25
Válasz erre
Én pont az Academyt építem. Az orrával mit csinálsz majd? (vagy másfél centivel rövidebb, mint kéne)
Tibor 266032 2012. január 2. 14:22
Válasz erre
Tibor 266031 2012. január 2. 14:16
Válasz erre
MIG-23MF-26
MIG-23MF-26

Ez nem bátorság, mivel az MF-t már néhány éve megcsináltam a Zvezda Mig-23MLD-ből. (A kész makett megtekinthető itt a makettinfo makettek rovatában "Küzdelmeim a Mig-23 MF-el" címszó alatt) Mellesleg a valamikor a Pro Modell is közölt róla anyagot.
Tehát a Zvezdát nem tartom kakinak, de az elfogadható eredményért meg kell dolgozni.
sanyi 266030 2012. január 2. 12:19
Válasz erre
Bátor vagy!:) Én amikor kibontottam az orosz dobozt, bekapcsoltam a gépet és felraktam a csereberébe, mert annyira el van kakílva - mondjuk én a vadászt akartam megépíteni, de lemondtam rólam, inkább az Academy. Bár még mindig jobb mint a -27-esük, mert az aztán...
sanyi 266029 2012. január 2. 12:16
Válasz erre
Angola: felségjel hibás, az oldalszámmal nem foglalkoztam
Etiópia: az igazin négy helyen van felpingálva
Líbia: itt is négy helyen van felmázolva
A többivel nem foglalkoztam, de lehet hogy ott is van bibi.
HUJBI 266028 2012. január 2. 11:42
Válasz erre
polomalev 266026 2012. január 2. 10:19
Válasz erre
Tibor 266025 2012. január 2. 09:35
Válasz erre
Na most veszem elő a bökőt és szúrom magam t..ön! T.i.: már jó ideje küzdök egy Balaton modell - Zvezda házasítással Mig-23UB-ből kifolyólag. De az enyém akkor is jobb lesz! (Fő a beképzeltség).
Egyébként azt a néhány fotót elnézegetve, nem is biztos, hogy veszélyeztetnem kell a férfiasságomat. Pl.: A kabintető egyáltalán nem tetszik, túl vastagnak tűnik, ráadásul egybe öntötték. A kabinbelső a bele öntött KM-1M katapultokkal nonszensz szerintem. Nem látom a felületek szegecselését, pedig a RES-IM futóaknája (ez már megvan nekem) szépen szegecselt. Persze a néhány alkatrész fotó alapján nem kell rögtön elásni a makettet, de ha valaki megszerzi, szívesen olvasnék róla egy részletes, korrekt értékelést.
mirazsmarci 266024 2012. január 1. 15:29
Válasz erre
Ha az RV Resin alapján készült a makett, akkor egy alapvetően jó, és hiánypótló makettről beszélünk, amely ráadásul  majdnem feleannyiba kerül ahhoz képest (20-25 Euróért adják a börzéken) Véleményem szerint - és szerintem sok makettező is így gondolja - az a lényeges,hogy az UB változatra jellemző módosítások mennyire lettek valósághűek. A kabinbelső a fotó alapján valóban érdekesen néz ki, bár lehet hogy a katapultüléseket csak belerakták a fotón a kabinba.Ettől függetlenül egyébként lehet hogy jó minőségű és részletes, bár festés szempontjából nem túl szerencsés megoldás.
Tekintettel más makettgyártó cégekre, ritkán szokták agyonrészletezni a kabinbelsőket, kivéve ha gyárilag van a dobozban réz, vagy műgyanta cucc mellékelve (Special Hobby, Eduard stb). Az sem túl gyakori, hogy ennyi géphez adnak jelzéseket, bár szerintem Magyarországon szinte mindenki egy magyar UB-t szeretne látni a polcán, és gondolom így vannak ezzel a cseh, lengyel stb makettezők is a saját gépeikkel. 
A többi jelzés szerintem érdekességképp lett mellékelve, gondolom a makett vásárlóinak kb. 0,5%-át érinti.
f2d 266023 2012. január 1. 15:24
Válasz erre
sanyi 266022 2012. január 1. 13:56
Válasz erre
Ja, valóban barátságos, de átnéztem az anyagaimat és az engem izgató etióp és angolai gép jelzéseivel lehet begyújtani, azt sem mutatja hogy a líbiaihoz tartozó 3 oldalszámból hogy lesz négy... Ezek után már gyanakvó vagyok sajnos:( Az az egybeöntött kabinbelső is érdekes megoldás. Na, már megint telhetetlen vagyok:)
f2d 266021 2012. január 1. 13:26
Válasz erre
A 18,05 Dollár nem is rossz ár érte, magyar matricával, gyanta cuccokkal, fegyverzettel.
Daala 266020 2012. január 1. 13:04
Válasz erre
Ha még nem volt...1/72-es MiG-23UB az RV makett alapjain.modelsua.com/Mikoyan-MiG-23UB-1-72-Art-Model-7210.html
punyam97 266019 2011. december 31. 13:21
Válasz erre
itt vannak  a masterbox "igéretei":www.mbltd.info/proces.htm
Freddy 266018 2011. december 31. 12:32
Válasz erre
A csendes-óceáni téma eléggé hiánypótló, ha itthon nem is lesz olyan népszerű.
Kiadhatnának már valami modernt is.
ruszi 266017 2011. december 31. 12:21
Válasz erre
3 új készlet a Master Box-tól www.mbltd.info/
ruszi 266016 2011. december 31. 12:17
Válasz erre
nekem egy gaz-51 vagy a gaz-53 1/35-ben kéne, hogy valamelyik kínai cég már igazán kiadhatná már :)
Freddy 266015 2011. december 31. 11:33
Válasz erre
ZiL-131-et nehogy kiadjon valaki, mert felrobbanok.
:B
Jimbow 266014 2011. december 31. 10:13
Válasz erre
Sziasztok!

Egész jó ez a BTR-50PK készlet, csak az árát nem éri meg szerintem, 110 alkatrész+az alváz a régi PT-76 készletből, a lánctalp gumi. És többe került mint a T-62, ami messze nem tökéletes, de legalább van benne műanyag szemenkénti lánctalp, fém lövegcső, külön peremes futógörgő, tehát beltartalmilag sokkal jobb. Legalábbis szerintem, de attól még nagyon tetszik a BTR-50PK-is. Szerintem idővel lesz PU, az sokkal elterjedtebb volt, ha jól tudom.

ÜDv!
Meriferi 266013 2011. december 31. 09:32
Válasz erre
Ja, alapvetően ez az alapja, csak a felépítményt kell változtatni. Ezért nem értem miért nem lehet az összes (ismert) verziót elkészíteni? A ZVEZDA +
abszolut érthetetlen számomra, hiszen nekik még tervrajzokat is könnyű lenne beszerezni az orosz járművekről (ZIL-130, ZIL-131; Tunguska; 2S9 Bereg; 2S19; stb.).
HUJBI 266012 2011. december 31. 02:03
Válasz erre
Freddy 266011 2011. december 31. 00:18
Válasz erre
"alkatrészeket nézve pt-76-osét látom, hogy szerintem nem sok új alkatrészeket kellett hozzá gyártani"
Ami egyébként baj forrása is, az orr dőlésszöge az okosok szerint azért nem jó, mert nem a megfelelő PT-76-os változat alkatrészeit használják hozzá.

A Maxxpro vajon a Legend koppintása? Komolyan mondom, már gondolkozom, hogy inkább azt vegyem meg...
ruszi 266010 2011. december 30. 23:36
Válasz erre
alkatrészeket nézve pt-76-osét látom, hogy szerintem nem sok új alkatrészeket kellett hozzá gyártani
silent8 266009 2011. december 30. 22:42
Válasz erre
Hát egy MAXPROO-t elfogadnék a KINETIC-től! :) nagyon jó lesz.
HUJBI 266008 2011. december 30. 17:34
Válasz erre
Meriferi 266007 2011. december 30. 17:17
Válasz erre
Még nem láttam a honlapon, de semmi sem lehetetlen.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286.