/ Fórumok /

Érdekes képek és videók

Esténként mikor nem makettezem, a neten kutatok érdekes, repülös, és harcjármüves képek után. Kedvencem az airliners.net repülös képhalom. Ezt a webold< látogatom leggyakrabban képek után nyomozva. Úgy gondolom mások is tudnak jó linkeket, így hát osszuk ezt meg egymás között!!!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269.
Freddy 256255 2010. december 1. 16:03
Válasz erre
Ebben viszont egyetértek veled, Németországot alapvetően az oroszok győzték le. a szövetségesek legfeljebb besegítettek: a nagy partraszállások már a fordulat után történtek, Rommelnek Egyiptomból azért még messze lett volna a Kaukázus, a német ipar meg '44-ben pörgött a legjobban- bombázások ide, vagy oda.

De azért ne becsüljük le ezt a segítséget.
A segítségnyújtási szerződésnél pl csak a repülőket meg a korszerűtlen tankokat lássuk, hanem a végtelen mennyiségű teherautót is- na, azok nélkül nehezen tudtak volna az oroszok vörös Blitzkrieget játszani.
Meg valószínűleg ha Sztálin úgy látja, hogy egyedül is elboldogul egész Európával, akkor nem követeli minden lehetséges alkalommal a második frontot.
bat 256254 2010. december 1. 15:46
Válasz erre
...ez a rénszarvasos dolog nem hagy nyugodni.szóval szeretnék eloszlatni néhány hiedelmet a témával kapcsolatban.(persze nem vagyok történész, ezért fenntartom a jogot a tévedésre)
Az hogy az amik nélkül nem jutottak volna berlinbe az oroszok,tehát ,hogy nem tudták volna nélkülük térdrekényszeríteni a nácikat-szerintem a következők miatt nem helytálló:
A nyugati szövetségesek számára Oroszország ugyan olyan mumus volt mint a 3.birodalom,ezért nem állt érdekükben tulzott mértékben támogatni a fasizmus elleni harcukat.Ölbetett kézzel nézték végig lengyelország,hollandia,belgium és a gyáva franciák bukását-akik mint az ismeretes országuk egyharmadát elvesztve,sirva futottak a tengerbe dönkerknél.Az angolokat nem bántom ,mert ők a maguk módján tisztességgel helytáltak, vissza verték a Luftwaffét 40-ben.(Bár az ezt követő időszakban élenjártak a civilek terrorbombázásában.)
Majd 1941 nyarán hitler megtámadta Oroszországot,és mind azt tudjuk egészen 1942 decemberéig győzelmet győzelemre halmozva nyomultak előre.azért had jegyezzem meg ,hogy a győzelmektől megrészegült hitleren kívül mindenki tudta ,hogy ennek a diadalmenetnek túl nagy ára volt-hiszen az oroszok körmükszakattáig védték hazájukat.
Bár minden körülmény arra engedett következtetni, hogy Oroszország elesik, hiszen a stratégiai fontosságú ipari létesítményeiket kénytelenek voltak feladni/felgyujtani , gyengén felszerelt csapataikat pedig sorra zárta körbe a megállíthatatlan német hadsereg...
Nem akarok ilyenekkel fárasztani senkit ,hogy téltábornok, meg Napóleon ,de a felperzselt föld tachtika 42 karácsonyára meghozta az eredményét.Nem állítom hogy ezt a maszkirovkát teljessen tudatosan vitték végbe-sok kényszerítő körülmény is közbejátszott,de így vagy úgy a német csapatok és a hátország között egyre nagyobb volt az a távolság ami az utánpótlás szempontjából lassan áthidalhatatlannak látszott.
Az oroszok szempontjából ez a két év volt a leg kritikussabb, hiszen a LaGG-3,Jak-1,Il-2 még le sem gördült a futószallagról már fel is kellett gyujtani a gyárat (nem úgy mint a franciák akik tálcán nyujttták át a Dw-520-okata németeknek)
A lényeg ,hogy emberfeletti áldozatokat hozva ezeket a gyárakat tokkal-vonóval a Volgán tulra költöztették,hogy ott újult erővel megkezdjék a tömeggyártást.A két fázis között a nyugati szövetségesektől kapott ledlész P-40, Hurricaneok oltalmazták a légteret-ez valóban nemes gesztus volt a szöviktől, és vitathatatlanul hozzájárult az oroszok jövőbeli sikereihez,(...)
Ezt elismerem,de azzal kapcsolatban már szkeptikusabb vagyok,hogy az szövetségesek bármelyik partraszállása is döntően befolyásolta volna a Vöröshadsereg diadalát a fasizmus fölött.Az olaszországi partraszállásra már a kurszki csata finisében került sor, amikorra a vöröshadsereg olyan elképesztő csapásmérő erővel bírt,ami minden harcoló felet elismerésre késztetett.Tény ,hogy így a németek kénytelenek voltak megosztani erőiket,de tény az is hogy mire sor került a D napra, az oroszok már az ukrán határhoz "közeledtek".
Szóval nem vitatom az amerikaiak érdemeit,de azért ezt a rénszarvasos teóriát kissé tulzónak tartom.
Varjúbácsi 256253 2010. december 1. 15:25
Válasz erre
Freddy!
Az én kis autócskám pl. a németeknél az E-bay-en 6000.-Euro körül már kapható. Ez a magyar árnál olcsóbb. Úgy vagyok vele mint a magyar naranccsal. Kicsi is, sárga is, savanyú is, de a mienk! :-)
Freddy 256252 2010. december 1. 14:42
Válasz erre
Gondolom, nem csak magyar piacra dolgozna.
Ettől függetlenül én is azt mondom, hogy egy ilyen autó iszonyatos pénztemető, ehhez a projekthez nem elég az elszántság, anyagi források, tudás, kapcsolatok is nagyon kellenek. Anyagi források alatt azt értve, hogyha a megfelelő feltételek rendelkezésre állnak, akkoris belemegy egy modern, jó kocsi ára egy ilyen felújításba.
Elég, ha csak abba belegondolunk, hogy pl OT-hez nem elég csak úgy ,,jó lesz ez abba"- alapon megcsinálni a dolgokat, gyári, de legalábbis eredeti alkatrészek kellenek. Ilyen pedig vagy van az e-bayen rohadt drágán- vagy egyáltalán nincs sehol.
Érteni is kell hozzá, a gép minden porcikáját ismerni kell, ami egy x+10 éves kocsinál azért nem egészen triviális.
És végül kapcsolatok nélkül sem lehet megúszni, márpedig megbízható és becsületes szerelőt találni manapság elég nagy szerencse.

Szóval nem véletlenül vannak ezek a kocsik úgy elhagyva.
Varjúbácsi 256251 2010. december 1. 14:30
Válasz erre
Steki!
Szerintem nagyon alaposan fontold meg, hogy ebben a gazdasági környezetben mekkora a megtérülési ráta. Ha nem vagy lemezművész, vagy motor, futómű guru, akkor bizony ezeknek a részeknek a javítása, újragyártása horribilis összegeket emészt fel. Pl. egy 40 éves FIAT 500 Giardiniera (kombi, ezért a sima 500-as karosszériaelemekből kevés használható) lakatolása, az elrohadt lemezek cseréje, a nem beszerezhetők újra szobrászolása, és az (CSAK)alapozó festés anyaggal együtt kb.700000.-Ft. Jól olvasod hétszázezer. És hol van még a motor, az erőátvitel, a futómű, a belső tér, stb.stb.
Mire egy ekkora autó eljut a vizsgáig eltűnik benne kb. másfél milla, és a saját munkádról még nem is beszéltem. Ha ezt is beleszámolod, egy ilyen kis guruló ékszerdoboz már két milla körül jár. Nagyon kevés ember van, aki pusztán gyüjtői szevedélyből - hiszen ezek az autók, különösen ha OT-s, nem hétköznapi furikázásra valók - ekkora összeget kiperkál.
bat 256250 2010. december 1. 13:22
Válasz erre
sys 256249 2010. december 1. 13:11
Válasz erre
bat!
Az első képen az egy MiG-3.
HUJBI 256248 2010. december 1. 11:35
Válasz erre
itthon is találhatóak ilyenek szép számmal, ott állnak az udvarokon. vonatról rendszeresen láttam, autóval járva az országot általában már nem lehet észrevenni ezeket. érdemes kettőt venni belőle, de amit árulnak azt amúgy is vagy így hirdetik meg, vagy tartalék alkatrészekkel. rajongói klubokkal, gyárral is érdemes felvenni a kapcsolatot, minél több szakirodalmat beszerezni hozzá. szakember kevés van, így akik ezzel foglalkoznak, rendszerint ismerik egymást (vászontető, bőrülés, elektronika, lakatos munka, szállítás, vámolás egyéb papírmunka stb.). ja, és kell csinálni egy kalkulációt, hogy érdemes-e belefogni, kivéve, ha a pénz nem számít. :))) és persze rengeteg idő.
jerry82 256247 2010. december 1. 10:09
Válasz erre
jerry82 256246 2010. december 1. 10:04
Válasz erre
Azt a Mercédesz 300 gullwingot sajnálom rendesen felújítva 500.000 eurot kostál Miura is ritka és kereset egyesek szerint a legszebb Lamborgini
Caprice 256245 2010. december 1. 00:45
Válasz erre
Most én is valami hasonlóba kezdtem bele. Nem tudom mi lesz a kocsiból, de majd meglátjuk. Nálunk vannak végek akik restaurálással foglalkoznak és nem is akárhogy. Usában egész mezők és erdők teli vannak ilyen autókkal, keress rá gugliban érdekes látvány.
Betyár 256244 2010. december 1. 00:23
Válasz erre
Én is sajnálom ezeket a régi remek autókat.
sok pénzel és hozzáértő gárdával megvalósítható az ötleted.
Felújítva szakszerűen nagyon sokba kerülnek, bár egy rendesen lepusztult járgányon nem sok lehet a haszon. De ebben lehet hogy tévedek. Adás vételivel behozhatóak, ha eus akkor vám sincs rá és a regadó is minimáls.
steky_huni 256243 2010. november 30. 23:08
Válasz erre
exoticwrecks

ez csak nehagy a sokezerbol :(
exoticwrecks

helo :) rengeteg elhagyott autocsoda van a nagyvilagban, egy ilyeneket helyrepofozo ceg megvalositasa szerintetek tul bizar otlet? esetleg itt nalunk megvalosithatatlan lenne? Faj a szivem ezeket az autokat igy latni. Ilyen esetekben muszaly minden eredeti papir megszerzese az autokhoz hogy behozza az adott valaki az orszagba? Eljtszadozok a gondolattal... szerintetek tegyek le az otletrol, halva szuletett dolog ? koszi ;)http://gadgets.boingboing.net/gimages/exoticwrecks.jpg
MAZHL2005 256242 2010. november 30. 22:46
Válasz erre
Üdv

Kezdetben a kutyákat arra képezték ki, hogy a robbanótöltetet a célponthoz vigyék majd onnan visszatérjenek a kiképzőjükhöz de ez nem működött, a kutyák sok esetben visszavitték a töltetet ami valós esetben sok ember életét kiolthatta. Ekkor tértek át az egyszerhasználatos megoldáshoz. Elméletben műkődött, gyakorlatban szinte egyáltalán (különféle okok miatt). Glukov, Sztálingrád, Kurszk, Tamarovka, csak néhány hely ahol sikeresen használták őket, de 1942 után már alig alkalmazták őket, a kutyák remek szaglását inkább aknakeresőként kamatoztatták. De ennek ellenére a páncélvadász kutyák kiképzése 1996 júniusáig folytatódott.
Ha jól emlékszem szobrot is állítottak az elesett kutyáknak
juge75 256241 2010. november 30. 22:06
Válasz erre
Ühüm!
Való igaz, de ezt nem csak az Oroszok alkalmazták.
A Zvezda adott ki ilyen figura készletet.
wittman44 256240 2010. november 30. 22:01
Válasz erre
Szép munkák!

Sajna sokba került ez nekünk magyaroknak 18-ban is és 45-ben is.

Wittman
bat 256239 2010. november 30. 21:20
Válasz erre
sőt azt is hallottam valahol ,hogy ezek a szemét oroszok még kutyusokat is bevetettek tigrisek meg párducok ellen...

www.schusterdiorama-35.cz/en/gallery/94/68/

2.-7. képek
Kontár 256237 2010. november 30. 21:06
Válasz erre
Üdv!

Én is olvastam egy olyan elképzelésről, hogy Rommel sorsa Sztálingrádnál dőlt el, mert ha a németek ott győznek és áttörnek a Kaukázus felé, akkor a szövetségesek kénytelenek lettek volna a közel-keleti erőiket átcsoportosítani Törökországba és Iránba. (Rommelnek komoly problémái voltak az utánpótlás terén.)
Illetve egy másik verzió szerint annyira bíztak az észak-afrikai kaland sikerében, hogy ebből az irányból is támadni szerették volna a szovjeteket.
K
bat 256236 2010. november 30. 21:05
Válasz erre
reindeers2lc
reindeers2lc
Tundra
Tundra

...és tényleg ezeken a képeken jól látható,a rén tenyésztés,és az ahogy a lendlész repülők megjelenésével alábbhagynak a tenyésztéssel(elengedik az utolsó szarvast is)(:

sőt azt is hallottam valahol ,hogy ezek a szemét oroszok még kutyusokat is bevetettek tigrisek meg párducok ellen...
Jimbow 256235 2010. november 30. 20:47
Válasz erre
Hmm...ez még új. Érdekes elképzelés. Szerencsére/sajnos, nincs olyan, hogy "mi lett volna ha"?

Hisz mi lett volna, ha megvalósul a balkáni partraszállás...
bat 256234 2010. november 30. 20:39
Válasz erre
us-army_germany_1944-46_p50
us-army_germany_1944...

Szia Jimbow,

igazad van,lehet ,hogy egy kissé elfogult vagyok.
isitech 256233 2010. november 30. 20:38
Válasz erre
Sziasztok!

Nem kötöszködni akarok, de talán mindkettőtöknek igaza van.
Ha emlékezetem nem csal, akkor a német hadvezetésnek volt egy olyan "álma", hogy Rommel csatlakozik a déli-hadseregcsoporthoz miután elfoglalta Egyiptomot.
Ki tudja mi lett volna, ha az Amerikaiak (Patton) nincsenek ott Afrikában, és Rommel Afrika Korps-a a Kaukázuson keresztül bekapcsolódik a harcokba.
De ezek csak feltételezések. A tények meg ismertek.
Nem mindíg a minőség és a méret számít.
p-51 256232 2010. november 30. 20:34
Válasz erre
photo_62470

f-18
photo_62470

f-18
Jimbow 256231 2010. november 30. 20:33
Válasz erre
Szia bat!

Mit keresnének az amik Sztálingrádban? Kicsit messze lenne nekik.
Nélkülük meg nehézkes lett volna megnyerni a háborút, mert nekik köszönhető nagyrészt, hogy két oldalról támadhatták a németeket. Berlint meg azért hagyták az oroszokra, mert úgy állapodtak meg (Jalta).

Üdv!
bat 256230 2010. november 30. 20:02
Válasz erre
soviet-poster-munich-agreement
soviet-poster-munich...

"Mindenesetre Amerika belépése nélkül az orosz kommunisták most rént tenyésztenének a Tajga erdeiben."-ez bicskanyitogatásnak szántad?

hol voltak az amerikaiak Sztálingrádnál? és hol voltak Berlinnél?
-?
-majd én megmondom ,Sehol!
bat 256229 2010. november 30. 19:55
Válasz erre
...a megosztási kényszer annyira elhatalmasodott rajtam,hogy makettezés helyett is inkább ide irogatok.
szal van itt még valami, amit mindenkinek látni kell:

www.youtube.com/watch

A dogfights sorozat -szerintem- legjobb darabja.Azért linkeltem be mert ebben a videóban van egy-két taran.Jellemző , hogy nem nevezik nevén a technikát(...)
de nagyon érdekes...
unicellular 256228 2010. november 30. 19:54
Válasz erre
Hát, úgy tényleg érdekesebb lenne (dupla m): wittmman :D
wittman44 256227 2010. november 30. 19:45
Válasz erre
Sajátkép-1
Sajátkép-1

sajnálom, hogy felkorbácsoltam a kedélyeket, én nem vagyok méltó egy helyen emlitve legyek Michael Wittmannal mert Ő egy igazi egyéniség volt egy nagy hős akit sajna ugyancsak a túlerő győzőtt le mint sokat a hősők közül, azért nem irtam két emmel a bece nevemet, hősők voltak a győztesek között is de a körülmények igazán a túlerőnek kedveztek.
Mindenesetre Amerika belépése nélkül az orosz kommunisták most rént tenyésztenének a Tajga erdeiben.

De hagyjuk a történelem leckét itt van pár kép a nagy határmódositás előttről:

Wittman
bat 256226 2010. november 30. 18:45
Válasz erre
p117
p117
kinder-waffen-spielen
kinder-waffen-...

aki szelet vet vihart arat...
sanyi 256225 2010. november 30. 18:39
Válasz erre
Én is ezt akartam írni, de megelőztél. Azonban ne felejtsük hogy a németek sem kímélték a "nem árja" nőket és gyerekeket...
juge75 256224 2010. november 30. 18:38
Válasz erre
Szó szerint Kos-t jelent. Az is nekimegy az ellenfelének, fel ökleli.
bat 256222 2010. november 30. 18:26
Válasz erre
viktor TARAN talalihin
viktor TARAN...

...én azt olvastam ,hogy ez az Orosz pilóta hajtotta végre az első (igazolt) tarant, 1941 ben Moszkva légterében, német kétmotoros bombázó ellenében.
romeo 256221 2010. november 30. 18:18
Válasz erre
Freddy 256219 2010. november 30. 17:57
Válasz erre
Ők nem nők és gyerekek ellen küldték harcba ezen repülőket...

... mert náluk a nőket és a gyermekeket a gyalogság küzdötte le :(
juge75 256218 2010. november 30. 17:55
Válasz erre
juge75 256217 2010. november 30. 17:55
Válasz erre
A Taran orosz kifejezés, öklelést jelent, a Kubáni(?) fél nyolcas az nem az Amerikai forduló?
bat 256216 2010. november 30. 17:54
Válasz erre
2344702710034880456kJfrsh_fs
2344702710034880456k...

maradjunk az érdekes képeknél
bat 256215 2010. november 30. 17:41
Válasz erre
egyébként a mustang valóban jó repülö,mindenképpen ott a helye az első ötben.
viszont ez csak a D változatról mondhetó el ,az azt megelőző variánsokról aligha.

nagy hatótávolság,nagy magasságon való üzemeltetés, kényelem, - ezek a Mustang erényei-
és nem vitatom, hogy a távolsági bombázók kíséréséhez nem volt nála jobb.

viszont a repülésben elhíresült "kubáni félnyolcas" kifejezést nem ez a típus hozta be a köztudatba, a "taran"-ról már nem is beszélve...
juge75 256214 2010. november 30. 17:41
Válasz erre
Ebből lett a "Mustang" P-51D.
juge75 256213 2010. november 30. 17:41
Válasz erre
A Mustang nem Angol.
Ők csak a merlin motort építették bele a P-51B sárkányába.
juge75 256212 2010. november 30. 17:39
Válasz erre
Ez a Shilka ellenfele volt, de csak a prototípus létezett (ki tudja mi lett vele), 37mm-es ikercsövű gépágyú, folyadék hűtéssel.
Az alváz (bár rövidebb) a Szu-100P járműcsaládé, erre épült az Akácia, a Krug is, csak azok hosszabbak (és 1 görgővel többek oldalanként).
bat 256211 2010. november 30. 17:30
Válasz erre
rátapintottál a lényegre,az ilyen kidolgozásu gépeket aligha lehetett volna front
körülmények között üzemeltetni.(front alatt a keleti hadszinteret értem-az Elba és a Volga között-) Az Orosz konstruktőrök a gépeiket tudatossan rövid élettartamra szánták-ugyanis Ők nem nők és gyerekek ellen küldték harcba ezen repülőket...

...és nem árt tudnod, hogy a Mustang Angol konstrukció volt!

ami meg az OROSZ és Német repülőgyártást illeti...Neked az olyan nevek mint a Jakovlev,és Messerschmitt az smafu!
bat 256210 2010. november 30. 17:12
Válasz erre
p-51 256209 2010. november 30. 16:13
Válasz erre
Nézd már meg közelről alaposan a p-51 meg bármelyik másik gép kidolgozottságát, aerodinamikáját, akármijét. Repülőt Amerikában gyártanak Wright óta, autót meg sört meg Németországban Benz óta. Nem, rosszul mondom, sört már régebb óta. Részemről lezárva.
p-51 256208 2010. november 30. 16:11
Válasz erre
Én meg nem akarok semmi ellenes lenni, de a wittmann-t két n-nel írják helyesen.
romeo 256207 2010. november 30. 15:00
Válasz erre
ZSU-37-2 (ЗСУ-37-2 2А1 Енисей)
ZSU-37-2 (ЗСУ-37-...

Üdv!
Egy érdekes szovjet konstrukció.
wittman44 256206 2010. november 30. 14:11
Válasz erre
Nem akarok Mustang ellenes lenni, de nézőpont kérdése, hogy melyik volt a legjobb gép, azt hiszem rendes körülmények között egy Messerschmitt vagy a Foke-Wulf nehéz préda lett volna a Mustangnak, egy az egy arányban és olyan felkészült pilótákkal mint Otto Kittel, Walter Dahl, Heinz Bar, Anton Hackl és a többiek.

Wittman
Hrothgar 256205 2010. november 30. 13:58
Válasz erre
Szervusz!

Valóban-kategóriájában tényleg hasonló (vagy lehet, hogy ugyanaz). Én a nagy különbséget pont a narrációban látom. Itt konkrétan egy naplóból, vagy könyvből volt "aláolvasva" a narráció. (Ami hangulatában nekem tetszik) Ellentétben pl. a "dogfights"-ban lévő szöveggel. Azzal sem lenne bajom, ha érezhető lenne benne a "pártatlanság" látszata... De eddig minden dogfights részt amit láttam a hiper-szuper amcsi\szövetséges felszerelésről volt szó az elmaradott ellenség mellett, és arról, hogy az ellenség milyen "hozzá nem értő", ügyetlen, és ha a narráció olyan ponthoz ér, hogy pl. az ellenséges pilóta katapultált, de nem nyílt ki az ernyője-akkor én nem tennék ehhez hasonló megjegyzéseket, hogy "haha-úgy kell neki-looser!" (Még ha ez így szó szerint nem is szerepelt a sorozatban).

Ui: ezeket a "simfilmeket" ismerem (néhány itt "csücsül" a gépemen) de mindenesetre köszönet az ajánlásért!
És bocs ismét az offért, nameg azért, mert hosszúra sikeredtem...
p-51 256204 2010. november 30. 13:07
Válasz erre
Olvastam. De nem regények alapján ítélek meg valóban megtörtént dolgokat.
bat 256203 2010. november 29. 23:22
Válasz erre
érdekes...
-szerintem összeségében ez ugyan az a kategória,csak más a narráció , ezt is szimulátor segítségével rekonstruált-hitelesnek számító forrásból származó- eseményt mutat be.
ha szereted ezt a műfajt a Pumaszállás. hun találsz magyar vonatkozásu fimeket is amiket szintén az il2-vel animáltak.
www.pumaszallas.hu/letoltesek-videok/videoletoltes-1old.html

jómagam is próbálkoztam Tobak Tibor könyvéből rekonstruálni néhány részt de sajnos a gépem nem bírta a combatboxban repölő jenki hordát-akadt.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269.