<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
HUJBI | Adatlap | 83424 | 2008. augusztus 3. 09:39 | ||
érinti. ezért nem lehet kapni maketteket dél-afrikai matricával. :-) most már tudjuk. Előzmény: (83423) Fodi 2008. augusztus 3. 09:36 | |||||
Fodi | Adatlap | 83423 | 2008. augusztus 3. 09:36 | ||
Borisz! Nem hiszem, hogy az ilyen hírek a Makettinfóra valók. Nézd meg a topic címét "Az makettezőket érintő aktuális események (versenyek, akciók, stb)". Vannak nagyon jó kis netes fórumok, ahol erről a témáról lehet beszélni. Ez az oldal nem erre való. (Egyébként meg kell nézni azt is, hogy mi folyt ott 30-40 éve.) | |||||
borisz | Adatlap | 83422 | 2008. augusztus 3. 09:30 | ||
Pár napja Mosijoa Gerard Patrick Lekota bejelentette a délafrikai parlamentnek, hogy országuk légiereje és haditengerészete működésképtelen. Az ok: a karbantartó személyzet fehér hányada elmenekült, többnyire Ausztráliába, az életüket féltették. Néhány részlet következik a szentkoronaradio.hu-n megjelent, egyébként jó hosszú cikkből: Lekota sürgős anyagi támogatást kért 126, tengeralattjárók kezelésében és javításában nagy gyakorlatot szerzett néger fiatalember felkutatásához. A víz alá merülő dél-afrikai hajók egyenként 30 matrózt igényelnek, és ahhoz, hogy be tudják izzítani a betokosodott diesel motorokat, minimum 59 új szerelőre és ismeretlen számú munkaórára van szükség. Ismervén a dél-afrikai állapotokat, egyik feladat megoldása sem lesz könnyű. A légierőnél hasonló a helyzet, náluk 24 Hawk és 26 Gripen békésen hever az izzó napon, a pilóták és a technikusok már az ausztrál harci gépeken kamatoztatják a tudásukat, köztük van a dél-afrikai légierő büszkeségének számított II. Fighter Squadron ezred parancsnoka, első helyettese és több tisztje is. A légierő tisztiiskolásainak parancsnoka a pilótatanulók teljes létszámával együtt már régebben átrepült a sokkal békésebb Sydney, Melbourne és Perth környéki támaszpontokra, zömük felvette az ausztrál állampolgárságot is. Tavaly, egyetlen év alatt 91 fehér harci pilóta és 822 fehér katonai repülőgépszerelő távozott csak Ausztráliába. George Fivaz rendőrfőnök saját bevallása szerint a néger rendőrök nem tudnak írni, olvasni és a néger rendőrtisztek közül kb. 30,000 (harmincezer) analfabéta. A Dél-afrikai Köztársaság nemzetgyűlésében ülő egyik rasszista párt, a Pán-Afrikai Párt nyíltan fajgyűlölő színesbőrű elnökasszonyának, Patricia De Lille-nek kedvenc mondását, "Egy fehér, egy golyó" a párt hivatalos szlogenjévé választották. Néhány adat a a dél-afrikai kormány által kiadott és a múlt hónapban megjelent 2007 április 1. és 2008 március 31. között elkövetett és bejelentett, hivatalos bűnügyi statisztikából: A gyilkosságok, gyilkossági kísérletek, nemi erőszakok, betörések, lopások és rablások 65-80 százaléka a fehérek kárára történt. Gyilkosság: 31671 (több mint 86 gyilkosság az év minden napján) Gyilkossági kísérlet: 18796 Nemi erőszak: 42953 Személyi szabadságra törő erőszakos jellegű támadás: 409048 Emberrablás / Emberrablás váltságdíjért: 5051 Rablás: 183297 Szándékos gyújtogatás: 144364 Kábítószerkereskedelem: 109134 Betörés: 300848 Magántulajdon kárára elkövetett szándékos károkozás: 136968 Lopás: 602727 Gépkocsi / motorkerékpár lopás: 88226 Fegyveres gépkocsi lopás: 15446 Pénzszállító kocsi rablás: 395 Bankrablás: 144 Ez mind alig 12 hónap alatt történt. Továbbá a nagyvárosokban is hiány a villanyáram, az üzemanyag, stb, az egészségügy pedig megszűnt... Emberek, én csak pislogtam, ha mondjuk a blikkben jelent volna meg, akkor el sem hiszem. A hír egyébként a 2010es labdarúgó VB kapcsán jelent meg, a FIFA emberei elmentek körülnézni, és keresik, hova vihetnék a helyszínt, mert nem tudják garantálni a fehérek biztonságát. | |||||
Topi | Adatlap | 83421 | 2008. augusztus 2. 15:17 | ||
Hali! Tizenöt évig szereltem a mentős AS 350 B Ecureuileket. A három gép ennyi idő alatt kb. 9000 órát repült. Egyetlen egy eset sem fordult elő, hogy akár a levegőben, akár a földön leállt vona hajtómű.Voltak ezzel is problémák, de most a kéthajtóműves helikoptereket favorizálják Európában és a világ többi részén is. Pár éve olvastam a Helicopter Worldben egy írást, amiben összehasonlították az egy és kéthajtóműves gépek baleseti mutatóit.Ebből az derült ki, hogy semmivel sem rosszabb az egy motoros, mint a kettő. Ez egy baromi nagy üzlet. Szinte biztos vagyok, hogy gyártók kimossák magukat.Mindenki hibás lesz, csak ők nem. Ez a privát véleményem. Túl nagy presztizs veszteség lenne elimerni, hogy az ő hibájuk volt a katasztrófa. Topi | |||||
HUJBI | Adatlap | 83420 | 2008. augusztus 2. 15:14 | ||
köszönöm, nincs több kérdésem. | |||||
Solo | Adatlap | 83419 | 2008. augusztus 2. 14:31 | ||
Túlreagáljátok. Ez a gép egy hajtóművel is vidáman elrepked. Az hogy most kettő állt le elég nagy szerencsétlenség , de az újabb ilyen eset bekövetkezése nagyon nem valószínű. Ha mégis az nem hajtóműprobléma lesz. Mondom majd kiderítik. | |||||
balaton | Adatlap | 83418 | 2008. augusztus 2. 14:18 | ||
KossuthLajos | Adatlap | 83417 | 2008. augusztus 2. 14:09 | ||
Solo! Látod, erre mondtam! Mi van ha nem a földön hibásodik meg, hanem a levegőben, akkor nem az van, hogy nem tud felszállni, hanem nem tud fenn maradni. Szerintem nem szabadna engedni repülni őket míg nincs fix dolog. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 83416 | 2008. augusztus 2. 13:47 | ||
Véletlenül le lehet állítani a hajtóműveket? Szerintem a beszívás sem túl valószínű, kicsi az esély rá, hogy mindkét hajtómű egyszerre szívott volna be valamit... viszont a központi üzemanyagszivattyú (ha van olyan rajta) leállhatott váratlanul... | |||||
Solo | Adatlap | 83415 | 2008. augusztus 2. 13:34 | ||
Többnemzetiségű. EC vagyis Eurocopter. A hajtómű az tuti francia. | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 83414 | 2008. augusztus 2. 13:34 | ||
HUJBI | Adatlap | 83413 | 2008. augusztus 2. 13:26 | ||
ez nem francia típus? | |||||
Solo | Adatlap | 83412 | 2008. augusztus 2. 12:37 | ||
Azért ennél összetettebb :) Nem ismerem az tüzelőanyag ellátó rendszerét, de ott is lehette bibi. Meg elektromos gond is lehetett. Valamit be is szívhattak a hajtóművek. Az kerozinnal is lehette gond, habár azt ellenőrzik tankolás előtt. Az hogy leállították őket az kizárt. Ha esteleg valahol eresztett a rendszer és ők nem vették észre akkor kifogyhatott a nafta, de ezt sem tartom nagyon valószínűnek. Ismerni kéne a rendszer felépítését. Minyón villog egy lámpa ha 300l alatt van a keró. 17-esen egy kedves női hang még a füledre is súgja, hogy fogyóban a keró. | |||||
bavida | Adatlap | 83411 | 2008. augusztus 2. 12:33 | ||
De ez se semmi,a póthelikopter se indult be: www.origo.hu/itthon/20080802-baleset-az-m3as-autopalyan.html | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 83410 | 2008. augusztus 2. 12:27 | ||
Igen tudom, hogy leállna a mentés, de nekem így akkor sem frankó. Nem tudom mi történt, de a többit hagyom tovább repülni. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 83409 | 2008. augusztus 2. 12:18 | ||
Ha tényleg leállt egyszerre mindkét hajtóműve, akkor (szerintem) két eset lehetséges: - leállították őket - kifogyott a nafta Egyébként én nem tudom elképzelni, hogy leállt mindkét hajtómű... Szerintem... :) | |||||
Solo | Adatlap | 83408 | 2008. augusztus 2. 12:12 | ||
Az EC-135-ből már nagyon régóta nagyon sok repül. A hajtóműve meg talánt mégtöbb gépben üzemel. Ha például minden ok nélkül lecsavarodott volna a farka akkor átviszgálják atöbbit istüzetesen. Előfordulnak anyagfáradási problémák. A másik dolog, hogy ha leállítanák őket, akkor alig marad mentőheli az országban. Volt már ilyen és akkor a sereg segítségét kérték. Ezután érkeztek a Ec-135-ök. Ha vizsgálat kidrít valami tipushibát kijavítják a többin is. Gondolj bele hánymentőhelinek kellene leálnia e miatt a baleset miatt világszerte. Kockázat van, hogy mégegy leesik, de nem nagy. | |||||
ati27 | Adatlap | 83407 | 2008. augusztus 2. 11:35 | ||
Off Jah.. Ezek a "médiamunkások" Tudatlan csorda, tisztelet a kivételnek... Hááát egy-két két mondatot nem tudnak leírni tényszerűen.. Siralmas.. Kb. Annyi valóságtartama van a hírek 80%-nak, mint a falusi öregasszonyok pletykáinak.. Sajnos ez nem csak a bulvárra igaz.. A szomorú, hogyha írnak egy szakterületről, akkor a fáradságot sem veszik hogy utánanézzenek.. Ha netalántán megkérdeznek egy szakértőt, "körmölnek" is valami jegyzetet, mire leírják a cikket, már elveszik a papír.. Mondjuk valamilyen szinten ezért lepet meg Fábry Makettezős műsora, ami ahhoz képest hogy szórkoztató műsor, elég tárgyszerű maradt.. Főképp a vágatlan verzió.. | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 83406 | 2008. augusztus 2. 11:30 | ||
Nekem az a furcsa ebben, hogy nem tudják még mi történt, de a többi ilyen típus repülését nem tiltják le. Lehet, hogy le kellene addig míg nem tisztul a kép. Csak én a hülye fejemből kiindulva, józan paraszti ésszel gondolom. | |||||
Solo | Adatlap | 83405 | 2008. augusztus 2. 11:25 | ||
Bizony, óvatosan a tényekkel. A lezuhant mentőhelit is nagy relytéjnek írják, le. Sehogy sem fér a fejükbe, hogy egy hiperszuper új helinek hogy állhat le mindkét hajtóműve. Számtalan oka lehet , hogy mindkettő leállt. Csak nagyon nagyon nem értenek hozzá és okoskodnak mintha muszáj lenne. Nem bírják kivárni míg a szakértők kiderítik. Kell a szenzáció. Bocskorról meg csak annyit, hogy néha nem tudom eldönteni, hogy csak megjátsza vagy tényleg ennyire sötét. | |||||
SIG | Adatlap | 83404 | 2008. augusztus 2. 10:52 | ||
Azért ezekkel a "tényekkel" egy kicsit óvatosan ! Én csak most itt Tőletek hallom ezt a hírt, de a gusztustalan médiának minden belefér. Talán már említettem, de egyszer engem megszúrtak, amiből később 6 újságcikk született és egyik sem bírta úgy leírni a történetet, ahogy volt... Mellesleg engem a kutya nem kérdezett meg, hogy akarok-e magamról olvasni ! És a bombával kapcsolatban azt mondom, hogy akkor is így kellett csinálni, akár mennyire ugat most sok tudatlan. Jusson eszébe mindenkinek az ominózus augusztus 20. ! Utána qua sok okos volt, hogy így kellett volna, na meg úgy... Ott voltam a Petőfi szobornál és ott akárki, akármit szervezett volna, kiürítés, tűzijáték lefújása, ugyanez történt volna, mert az emberek pánikba estek és meghülyültek. Én megértem, hogy ezek után mindenki félti a seggét vagy a székét. Ki merne ezzel játszani ? | |||||
HUJBI | Adatlap | 83403 | 2008. augusztus 2. 10:38 | ||
ülne be egy űrhajóba és lőnék ki... | |||||
balaton | Adatlap | 83402 | 2008. augusztus 2. 09:50 | ||
Idén nem ül be egy Mig-29-be, hogy "versenyezzen" Palikkal, aki F1-es autóval végigszáguld a kifutón? Tavaly ez volt az egész repülőnap legmélyebb pontja. De biztosan akadtak néhányan, akik csakis ezért mentek ki. Elkeserítő. | |||||
HUJBI | Adatlap | 83401 | 2008. augusztus 1. 23:15 | ||
a Bocskor a vámosokat is állandóan szapulja. egyszer leszólta a tűzoltókat, az egyik betelefonált, elküldte az anyjába, az meg csak pislogot. félművelt, üresfejű, beképzelt tuskó. hú de utálom. | |||||
balaton | Adatlap | 83400 | 2008. augusztus 1. 23:13 | ||
Ez nagy szopatás a helybélieknek. Úgy vettem ki a hírekből, hogy még az elszállításnál is minden út le volt zárva. Magyarul egy ártalmatlan vasdarab miatt állt a forgalom a környéken, és nem engedtek haza még órákig 15ezer embert az otthonába. A hazudóst ("Üres volt a bombatest, mert azt már korábban hatástalanították.") fent kell keresni, de a tűzszerészek lettek az idióta viccelődés céltáblái. Most legtöbben őket szapulják. Fogadok, hogy holnap reggel erről fog szólni Boros-Bocskor rádiós műsora. | |||||
Monox | Adatlap | 83399 | 2008. augusztus 1. 22:05 | ||
Igen, azzal viszem a kölköket haza. Oda küldték a csekket mint üzembentartónak. Hová bújtak el ma sem tudom. Már arra is gondoltam, hogy esetleg mozgó trafi lehetett. (ez a jobbik eset) Éberhardt-ról már megemlékeztem a közkincs rovatban. Akkor is csak annyit tudtam mondani, hogy névről dereng valami...azt hiszem a Mig-23-ast vezetett. De ennyi... | |||||
Podva | Adatlap | 83398 | 2008. augusztus 1. 21:18 | ||
Mit szóltok a legujabb hírhez? A Ferencvárosi bomba nem volt más mint egy kimustrált kondenztartály, gőzfűtési rendszerhez. Szegény Hajdú ezredes, még az elszállítás után is úgy nyilatkozott, hogy német bomba pedig ekkor már világos volt, nem lennék a helyében Üdv podva | |||||
borisz | Adatlap | 83397 | 2008. augusztus 1. 20:56 | ||
Azthiszem kukacbombázás, de lehet, hogy az tegnap volt... | |||||
HUJBI | Adatlap | 83396 | 2008. augusztus 1. 20:55 | ||
azért írtam le. először poénból írtam, de valóban gondolhattad azt, hogy elkezdtem lóbálni az igazolványom. hozzá kell tennem - akármilyen hihetetlen - sok rendőr nem szereti és akkor már azért is. tény, az egyenruhásoknak kéne példát mutatni. volt már kollégám, aki BKV ellenőrt elküldött a francba, az tökösebb volt és már kapta is a fegyelmit. megérdemelte, nekünk meg kell venni a bérletet. | |||||
mig23papa | Adatlap | 83395 | 2008. augusztus 1. 20:48 | ||
balaton | Adatlap | 83394 | 2008. augusztus 1. 20:48 | ||
Tudom én. Ezt és még 3-4 szót tudok spanyolul :) | |||||
HUJBI | Adatlap | 83393 | 2008. augusztus 1. 20:45 | ||
gyerünk! biztos a Traffic-ban. zoll, customs, tamozsennij, douane, dogana, aduana és hasonlók. | |||||
HUJBI | Adatlap | 83392 | 2008. augusztus 1. 20:42 | ||
párom benézett egy piros lámpát. nem jártunk még arra. anyut vittük a kórházba dolgozni éjszakára, másfelé szoktunk menni. megjegyzem, senkit nem veszélyeztettünk szemből és oldalról, mert ők még nem kaptak zöldet, én mondtam, hogy most már ne álljon meg, menjen át. rendőr utánunk. kiszállunk, elnézést kértünk, Ő meg elkezdett kiabálni a párommal, hogy az ilyenek miatt halnak meg az utakon. én meg mondatm Neki, hogy azért mert Karácsony és Újév között vagyunk, hideg van, Őt meg kiküldték, még nem kell parasztnak lenni (ezt használtam). a párom is és anyám is mondta Neki, hogy nyugi van, beismertük, nem jártunk még erre, bárkivel megeshet, akár Vele is mondjuk Debrecenben (előtte megkérdeztük, hol járt már nagyon régen). Ő meg csak mondta. egyszer csak fogta magát és beült az autóba, elkezdett firkálni. kiszállt egy másik. fiatalabb volt, alacsonyabb rendfokozató, de normálisabb sokkal. kérdezte mi történt, én elmondtam. végül megjegyeztem, hogy pénzügyőr vagyok, nálunk nem megy ez a hangnem és stílus. ja, és hogy csakazértis alapon ne basszanak már ki velem. elnézést kért. azt mondta, meglátja, mit tehet. nem kaptunk semmit. azt hiszem, főhadnagy volt a lelkem, én már akkor százados. lényegtelen, de a feleségemmel senki nem beszélhet így. | |||||
balaton | Adatlap | 83391 | 2008. augusztus 1. 20:16 | ||
Láttam egy filmben, hogy mexikói határőrök ezt mondogatják: "Vamos! Vamos!" Én csak azt szeretném megkérdezni, hogy van-e összefüggés a kettő között? :))) | |||||
mig23papa | Adatlap | 83389 | 2008. augusztus 1. 20:10 | ||
HUJBI | Adatlap | 83388 | 2008. augusztus 1. 20:01 | ||
én a múltkor mondtam, hogy vámos vagyok. várom a csekket, várom, várom... | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 83387 | 2008. augusztus 1. 19:39 | ||
borisz! Te mindig, mindent tudsz...mi volt ma ez a mélyrepülés csepel-szszmiklós felett délután háromnegyed kettőkor? | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 83386 | 2008. augusztus 1. 19:38 | ||
Monox! Engem két éve Zalában 30-asnál 48-cal fotóztak...sajnos rögtön ki is vettek a sorból (sem elöttem,sem mögöttem nem volt senki kb. egyórányi közelségben mert ez egy eldugott kis falu volt) kérdeztem emberkét miként lehetne elintézni, mire kijelentette, hogy sehogy mert 50%feletti a túllépés így feljelent!Az itthoni seriff tavaly márciusi határozatában 30 rugeszra büntetett+3feketepötty!Ja, és beszámították, hogy az addig elmúlt 18 év alatt nem volt még semmilyen szabsértésem. | |||||
borisz | Adatlap | 83385 | 2008. augusztus 1. 18:55 | ||
Azt hiszem igen, mert oda pótoltak egyet. | |||||
mig23papa | Adatlap | 83384 | 2008. augusztus 1. 18:02 | ||
sig légyszíves írd meg az emailcímedet küldenék valami érdekes dolgot | |||||
mig23papa | Adatlap | 83383 | 2008. augusztus 1. 17:48 | ||
Sig A dögcéduládat valószínűleg ugyanazok az ukrán szinesbőrű szinesfémkereskedők nyúlták le akik a pápán tárolt gépeket is. | |||||
mig23papa | Adatlap | 83382 | 2008. augusztus 1. 17:45 | ||
Monox Céges kocsival mentél, azért küldték a csekket a munkahelyedre? Mégegyszer kérdezem, ismered személyesen Éberhardt György volt vadászpilótát? | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 83381 | 2008. augusztus 1. 17:22 | ||
A melső páncélon lévő minta olyan mint a Leibstandarte SS hadosztályé volt a II. vh.-ban. | |||||
Samee | Adatlap | 83380 | 2008. augusztus 1. 17:15 | ||
Sziasztok. Részvétem az ápoló családjának. Vki tudja esetleg a lezuhant mentőheli lajstromát? Csak annyit láttam h magyar lasjtrom. Esetleg a balatonfüredi gép volt? Szemi | |||||
HUJBI | Adatlap | 83379 | 2008. augusztus 1. 17:12 | ||
lengyel barátaink így jártak. | |||||
HUJBI | Adatlap | 83378 | 2008. augusztus 1. 17:12 | ||
szezsolt | Adatlap | 83377 | 2008. augusztus 1. 15:13 | ||
A Hűvösvölgyi úti Akadémiát már évekkel ezelőtt bezárták. Érdekesség: A főbejárat előtt található az Ördögároknak az a kijárata, ahol 1945. február 11-én, a kitörésnél csapdát állítottak az oroszok a kitörőknek és lemészárolták őket. Ott akart kijutni a budapesti erők főparancsnoka Pfeffer-Wildenbruch is. Egy közelben lévő villában talált menedéket és másnap megadta magát az arra járó oroszoknak. (ha jól tudom..) | |||||
SIG | Adatlap | 83376 | 2008. augusztus 1. 14:11 | ||
Mi az, hogy bezárt a Hűvösvölgyi Hadkieg ? Akkor hol tárolja most a nemzet a dögcédulámat ? Nem láttam a koronázási ékszerek mellett és a Feszti körkép alatt sem, biztonságiüveges vitrinben ! Kétségbe vagyok esve :))) | |||||
Etel | Adatlap | 83375 | 2008. augusztus 1. 14:03 | ||
Monox | Adatlap | 83374 | 2008. augusztus 1. 13:30 | ||
Azt hiszem ez minden irányból körbe jártam... Nem javasolt a fellebb és nem is csak az 5000 forint miatt amivel járna. Szinte tuti, hogy a másodfok súlyosabb tételt szabna. Mondták, hogy kérjek részletet a befizetésre, de szeretném letudni az egészet. Úgyhogy ezt lerendezem délután és utána csendben imádkozok, hogy ne legyen folytatása az ügynek... (ti. minden nap arra jártam...) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |