/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.
Johnie 725025 2024. május 20. 18:34
Válasz erre
IMG_20240520_180750
IMG_20240520_180750
IMG_20240520_180750
IMG_20240520_180750
IMG_20240520_180750
IMG_20240520_180750
IMG_20240520_180750
IMG_20240520_180750
IMG_20240520_180750
IMG_20240520_180750
IMG_20240520_180750
IMG_20240520_180750

Jöhetnek a sötét háttér vs világos háttér előtt készült képek? 😀
Johnie 725021 2024. május 20. 17:39
Válasz erre
IMG_20240520_171211
IMG_20240520_171211
IMG_20240520_171211
IMG_20240520_171211
IMG_20240520_171211
IMG_20240520_171211
IMG_20240520_171211
IMG_20240520_171211
IMG_20240520_171211
IMG_20240520_171211
IMG_20240520_171211
IMG_20240520_171211
IMG_20240520_171211
IMG_20240520_171211
IMG_20240520_171211
IMG_20240520_171211
IMG_20240520_171211
IMG_20240520_171211
IMG_20240520_171211
IMG_20240520_171211

"Megvágtam az ujjam, hadd fájjon " 😆

Allison a motorblokk.
Nem Ford Mustang lesz.
A két rész összeállt, hűűű nem irigylem a jármű építőket...
Tibcsi 724996 2024. május 20. 08:14
Válasz erre
Járművekben nagyon nem vagyok otthon, csak annyit tudok, hogy a Ford Mustang motorblokkja is kék. :)
Sennás 724994 2024. május 20. 07:48
Válasz erre
Színéből nem talod ki? Jellegzetes "alváz szín":) nagyon komoly amúgy. Gratula!
Tibcsi 724992 2024. május 20. 07:31
Válasz erre
"Én nem tudom, mi ez, de jó nagyon!" :))) Fogalmam sincs, hogy minek az alváza ez, de nem kispolszki kategória, az biztos. :)))
Johnie 724983 2024. május 19. 22:26
Válasz erre
IMG_20240512_143351
IMG_20240512_143351
IMG_20240512_143351
IMG_20240512_143351
IMG_20240512_143351
IMG_20240512_143351
IMG_20240512_143351
IMG_20240512_143351
IMG_20240512_143351
IMG_20240512_143351
IMG_20240512_143351
IMG_20240512_143351
IMG_20240512_143351
IMG_20240512_143351
IMG_20240512_143351
IMG_20240512_143351
IMG_20240512_143351
IMG_20240512_143351
IMG_20240512_143351
IMG_20240512_143351
IMG_20240512_143351
IMG_20240512_143351
IMG_20240512_143351
IMG_20240512_143351
IMG_20240512_143351
IMG_20240512_143351
IMG_20240512_143351
IMG_20240512_143351
IMG_20240512_143351
IMG_20240512_143351
IMG_20240512_143351
IMG_20240512_143351
IMG_20240512_143351
IMG_20240512_143351
IMG_20240512_143351
IMG_20240512_143351
IMG_20240512_143351
IMG_20240512_143351
IMG_20240512_143351
IMG_20240512_143351

Szokásomtól eltérve most nem repülőgép következik.
Négykerekű jármű az illető.
Messze még a vége, a repülőgép építésétől eltérő fogásokat is még csak tanulgatom...
slowmotion 724672 2024. május 12. 17:52
Válasz erre
Angel
Angel
Angel
Angel
Angel
Angel
Angel
Angel

Hú.
Hát a Hasegawa érdekesen oldotta meg a törzs alsó részének összeállítását, egy rakás UHU kellett ahhoz, hogy helyzetben tudjam őket tartani a szárazillesztéshez.

A Quickboost csatornájának falai elég vékonyak tudnak lenni, viszont azokat is vékonyítani kellett, hogy a szintén vékonyított törzsidomok közé beférjen.

Mindegy, nagyjából megvan, innen jön a ragasztás, a csatorna festése fehérre, meg a turbinalapátok festése-ragasztása.

A hajtómű más tészta, kb csak akkor van esély betenni, ha a törzsféklap zárt állapotban van, mert az alatta levő részt szinte teljesen ki kell hegeszteni belőle. Viszont az is megvan nagyjából, csak ki kell bélelni majd Milliputtal, hogy ne mozduljon el benne. De ahogy néztem, ez a Fujimi-verzióban is hasonló lesz, úgyhogy lehet azt már élből kivágom a kereten, a féklap ragasztása előtt, amikor még hozzáférhető.

Be kell kötni még pilóta pajtást is az ülésbe, aztán mindent is ragaszthatok.
slowmotion 724643 2024. május 11. 18:53
Válasz erre
A kis műkörös csiszolóból átalakított körfűrész jó dolog. Ezt abból gondolom, hogy az "első makett, nem használok hozzá semmilyen feljavítót" kategóriájú Phantom helyett elkezdett "első makett, nem használok hozzá semmilyen feljavítót" kategóriájú Hornethez beszerzett hajtóműveket ma lapfűrésszel működtem le az öntőcsonkjáról, és azért jó pár percet megspóroltam volna vele.
Meg a hajtómű törzsének a befaragásához is tudtam volna használni picit. Na majd ha lesz.

És még hátra van a beömlőcsatorna kihámozása a feleslegből, és a befaragása a törzsbe. Majd csinálok képet, ha.
Miggyuri 724625 2024. május 11. 11:06
Válasz erre
IMG_20240511_075408
IMG_20240511_075408
IMG_20240511_075408
IMG_20240511_075408
IMG_20240511_075408
IMG_20240511_075408

Most ez készülget.
tyimosenko 724530 2024. május 9. 09:47
Válasz erre
Igen, jól írod. Törzs karcolásához az ideális a fűrészpenge, nem kell megvezetni szalaggal.
Johnie 724526 2024. május 8. 23:40
Válasz erre
IMG_20240507_162921
IMG_20240507_162921
IMG_20240507_162921
IMG_20240507_162921
IMG_20240507_162921
IMG_20240507_162921

Karcok ide-karcok oda...

...én még kissé erősnek találtam a Sas panelvonal befolyatását egyesítve az előárnyékkal, úgyhogy átködöltem nem az egészet hanem csak a gép elejét kb. középvonalig egy nagyon nagyon híg H308-as színnel. Többet már nem viszek fel rá, mert eltűnne az előárnyék.
Előárnyékoltam a függőleges és vízszintes vezérsíkokat...de nem akárhogy.
Kényelmi szempontból és hogy merőleges legyen a szórás a felületre kínomban mivel nincs semmiféle forgatható, döntögethető állványom hát ezt a megoldást találtam ki sebtében 😆
Johnie 724524 2024. május 8. 22:58
Válasz erre
A hegesztő jobb munkát végzett mint az alkatrészgyártó 😆
Muzzy 724523 2024. május 8. 22:57
Válasz erre
Nem akarok nyelvészkedni, de a penge (pl. borotva penge) eleve egy vékony lemez szerű valami. A sauber egy 3 dimenziós többélű 3 oldalas (vágó is)szerszám :)
Törzs (ívelt felület) panelozásához jó még a JLC fűrészpenge :)
borisz 724520 2024. május 8. 22:23
Válasz erre
IMG_20240508_220103
IMG_20240508_220103

Erősebb volt a varrat, mint az anyag. Helyes!

(Azt a kis tengelyt nézzétek.)
borisz 724519 2024. május 8. 22:21
Válasz erre
Én meg a Mekett által hivatkozott cikkben lévő, sokszög alakú szerszámot hívom annak. ;)
Muzzy 724511 2024. május 8. 21:19
Válasz erre
Borisz! Én a Tyimosenko 724503 hozzászólásában lévő karcolót hívom Karcoló pengének.
A saubert tolni érdemes...
Block50 724505 2024. május 8. 20:08
Válasz erre
Köszi szépen, hasznos infók és a cikket is átnéztem. MEgpóbálom elérni
tyimosenko 724503 2024. május 8. 18:42
Válasz erre
20240508_183836
20240508_183836

Ilyen a Z63 karcolo. Nem emlekeztem eleg jo,csak nagy joindulattal nyomtatott vesszo alaku :)). Tobbfele formaban gyartja, kulonbozo kerekdedseg es visszahajlas szerint.
borisz 724500 2024. május 8. 18:07
Válasz erre
A karcpengét az elmúlt bő 15 évben toltam! Mik ki nem derülnek!
tyimosenko 724495 2024. május 8. 15:33
Válasz erre
Nagyon jó dizájn a Z63 karcoló, számomra a legjobban használható megoldás. Ez más mint a sauber, ahogy írtam, egy kb 6-8 centis nagy nyomtatott vessző fémprofil. A sauber jó szerszám, de karcoláshoz nekem nem áll rá a kezem.
Mekett 724492 2024. május 8. 14:56
Válasz erre
rod666 724490 2024. május 8. 14:38
Válasz erre
Itt az oldalon is van róla egy cikk, a címe "Panelvonal karcolás, a Sauber". Tippek, trükkök gomb bal oldalon.
Block50 724487 2024. május 8. 14:04
Válasz erre
Milyen az a Z63 karcoló szerszám. Szegecselőt találtam, de karcolót nem...
Muzzy 724451 2024. május 7. 21:01
Válasz erre
Két iskola van, az egyik tolja a karctűt a másik húzza. Zoli is csak tolásra javasolja a saját karctűjét. Ezzel lehet íves dolgokat is karcolni, akár szabad kézzel is. A másik, a húzásos technika, ez lehet JLC törött fűrészpenge, de van tamiya (olfa) karcoló késpengéje is. Vezetőnek jó a régi Dymo szalag az elég merev de nem túl vastag
Mindkettő esetében fontos a panelvonalak utómegmunkálása, lehetőleg ki kell piszkálni a forgácsot és érdemes utána tamiya extra thin ragasztót végigfuttatni a teljes panelhosszon.
tyimosenko 724438 2024. május 7. 17:24
Válasz erre
Sziasztok,

a Z63 karcoló szerszám bevált nekem, jól lehet vezetni, jól vág. Olyan a profilja, mint egy felnagyított nyomtatott vessző ','. :) Szerintem jobb, mint a tamiya/trumpeter szerszám. Körkarchoz egy kb 6 centi hosszú, vastag varrótűt használok. Ezen kívül még nem találkoztam más eszközzel, ami alkalmas lenne a körkarc feladatra..
Johnie 724435 2024. május 7. 15:43
Válasz erre
IMG_20240507_150723
IMG_20240507_150723

Szintetikus hígítóval fültisztító pálcikán ,alig érintve a felületet,nem áztatva, sok pálcikát elhasználva.
Ennek a makettnek hiába van sok, de oly sekélyek a panelvonalai, hogy csak egy érintéssel nem fut tovább a panelvonal kiemelő (Tamiya Panel Line Accent Color), kénytelen vagyok a vályatban végigvinni. (A Kinetic F-16-on bezzeg mélyek voltak, futott is a folyadék mindenfelé)

Trumpeter karcolóm nekem is van, de nem jött be. Egy 0,1-es Tamiya fotómaratott fűrészlap legelső fogát használom, szépen kunkorodva szedi ki a műanyagot. Befogható egy szike penge helyére. Ez egyenes vonalakhoz jó.
Ferdékhez, oválisokhoz, kerek mintázatokhoz kellene nekem is egy jó karctű...
Block50 724432 2024. május 7. 14:54
Válasz erre
Mivel törlöd vissza?
Nekem két problémám szokott lenni. Egyrést amikor felviszem nem futja be jól a vonalakat, (pl. mert túlsgosan elkoptattam?) és türelmetlen leszek ami miatt nagyobb felületet bemosok. (lásd F-16 a másik topikban).
Utána a visszatörléskor nem tudom elég tisztára törölni a felületet (általában AK White Spirit) vagy kimossa a panelvonalakból is.

Ha már elcsizolt vonalak. Mivel szoktátok visszakarcolni? Én Trumpeter karcolót használok, de úgy látom azokat a vonalakat nem futja be olyan szépen a bemosó mint az eredeti vonalakat és nem is olyan olyan szép a mélyedésük.
Johnie 724431 2024. május 7. 14:35
Válasz erre
IMG_20240507_142259
IMG_20240507_142259
IMG_20240507_142259
IMG_20240507_142259

Majd visszatörlöd a felesleget, néha még úgy is sok...
Johnie 724430 2024. május 7. 14:33
Válasz erre
IMG_20240507_081811
IMG_20240507_081811

Aztán ha befolyatod panelvonal kiemelővel...
PETI 724405 2024. május 6. 20:46
Válasz erre
Nem tudom, hogy van-e neve, de igazából ennek ez lenne a lényege, ahogy te csináltad. Sokszor nézem videókban, h telibe fújják és el is tűnik az egész, de ki lehet pipálni, h megtörtént az előárnyékolás... nagyon jó, csak éppen értelme nem volt neki..
Johnie 724392 2024. május 6. 17:10
Válasz erre
IMG_20240506_165928
IMG_20240506_165928
IMG_20240506_165928
IMG_20240506_165928

Majd ha kész, utána fújom telibe a gépet ugyanazzal a színnel, rétegenként
Johnie 724391 2024. május 6. 17:08
Válasz erre
IMG_20240506_170452
IMG_20240506_170452

Van annak valamilyen angolos megnevezése mikor az elő árnyék felfújása után nem telibefújom finoman, rétegenként a gépet színnel, hanem a panelek kihagyott közepét kezdem fújni? Nem after shading szerintem, mert magát a színt fújom...
Johnie 724390 2024. május 6. 17:02
Válasz erre
IMG_20240506_170056
IMG_20240506_170056

Egy kis hevenyészett "pre shading" a hason
Tibcsi 724370 2024. május 6. 10:23
Válasz erre
Mi-mi-mi-mi...
Mi-mi-mi-mi
Mi-mi-mi-mi...
Mi-mi-mi-mi
Mi-mi-mi-mi...
Mi-mi-mi-mi
Mi-mi-mi-mi...
Mi-mi-mi-mi
Mi-mi-mi-mi...
Mi-mi-mi-mi
Mi-mi-mi-mi...
Mi-mi-mi-mi
Mi-mi-mi-mi...
Mi-mi-mi-mi

Felkerült a matt lakk is, lehet felöltöztetni a csirkecombokat (futómű, antennák, ilyesmi).
PETI 724367 2024. május 6. 09:19
Válasz erre
Tibcsi 724362 2024. május 6. 06:31
Válasz erre
Szóval kiszúrtad a lengyel feliratot... :)) Magyar feliratom nem volt és úgy okoskodtam, hogy a mi gépeink lengyel gyártásúak voltak, így a lengyel felirat a legkisebb rossz. :) A kabinmaszk gyári, de annak is voltak hibái, pl. a tetőablak és a "mosolygó" ablak sem volt teljesen pontos.

@sárkányos: sajnos nem. Réges rég árult itt valaki fa forgószárnylapátot Mi-4-hez (talán Eses Sanyi?), de akkor nem vettem, azóta meg nem láttam... De legalább a Mi-1 széles lapátos lesz.
borisz 724360 2024. május 5. 23:31
Válasz erre
sárkányos 724353 2024. május 5. 21:28
Válasz erre
Szépek lesznek! A Mi-4-es fa lapátos lesz?
Johnie 724352 2024. május 5. 21:23
Válasz erre
Mil_Mi-1_Hare,_Hungary_-_Air_Force_JP7030948
Mil_Mi-1_Hare,...
Mil_Mi-1_Hare,_Hungary_-_Air_Force_JP7030948
Mil_Mi-1_Hare,...
Mil_Mi-1_Hare,_Hungary_-_Air_Force_JP7030948
Mil_Mi-1_Hare,...

Szép lett a maszkolt festés az üvegezett orr részen.
Úgy nézem ezek magyar gépek lesznek?
Tök fura az "uwaga smirlo!" felirat a farokrotor jelölésén.
Tibcsi 724349 2024. május 5. 20:56
Válasz erre
Johnie 724346 2024. május 5. 20:39
Válasz erre
IMG_20240505_202740
IMG_20240505_202740
IMG_20240505_202740
IMG_20240505_202740
IMG_20240505_202740
IMG_20240505_202740

Határozottan hasonlít egy F-15-re...a szabad ég alatt.
Tibcsi 724342 2024. május 5. 20:19
Válasz erre
Mi-1 és Mi-4
Mi-1 és Mi-4
Mi-1
Mi-1

Talán már lesz belőlük valami.
Johnie 724340 2024. május 5. 19:01
Válasz erre
IMG_20240505_185122
IMG_20240505_185122

Csak úgy repülök! ...😀

Igen, a gyárihoz képest durva lett.
Mindenképp kap egy finom csiszolást.
borisz 724337 2024. május 5. 18:35
Válasz erre
Nagyon jól haladsz!
Azt a szegecssort azért még finoman csiszold meg szerintem, kicsit durva a felülete.
Én mondjuk tolómérőt, és esetleg a kedvenc varrótűmet fogtam volna be erre.

Egyébként szerintem azok nem szegecsek, hanem gyorszárak igazából.
Johnie 724336 2024. május 5. 17:34
Válasz erre
IMG_20240505_141241
IMG_20240505_141241
IMG_20240505_141241
IMG_20240505_141241
IMG_20240505_141241
IMG_20240505_141241
IMG_20240505_141241
IMG_20240505_141241
IMG_20240505_141241
IMG_20240505_141241
IMG_20240505_141241
IMG_20240505_141241

Pikk pakk összerakható, nem rossz makett.
Igazából az illesztőcsap megléte csavarta meg kissé a beömlő tetejét, de orvosolható a szokásos módon (tömítés, csiszolás...).
Jobb lett volna levágni az illesztőcsapokat és hagyományos módon megoldani.
A panelvonalak, szegecsek nagyon vékonyak, sekélyek, nem olyanok mint a Sufa árkai.
Sittysutty el lehet csiszolni öket. Sebaj, pótóltam az elveszetteket. Csak nekem sűrűbb szegecselőm van, pedig 1/48-hoz való..
Alapozónak megint elővettem a fehér 1500-as MrSurfacert gondolván finom felületre finom alapozót fújok fel, de nem tetszik. Nem tudom miért. Olyan "púderszerű" lesz a végeredmény.
Úgyhogy a jó öreg szürke 1200-asal folytattam, az már bevált nekem.
Zoli 724326 2024. május 5. 13:28
Válasz erre
Szia,

Tényleg gyorsan összeáll a makett, jól haladsz. A tegnapi képeidhez egy megjegyzés, néha nagyon eltérő számok láthatók az útmutatóban, valamikor egy javítást is mellékelnek a helyes számokkal, de nem biztos, hogy mindig és mindről, szóval ajánlott többször is ellenőrizni, melyik alkatrészre van szükség.
Az illesztés nem vészes, de ez a kis hiba is több, mint kellene. Én általában először a próbák alapján faragom, feszegetem, hajtogatom az alkatrészeket, hogy ragasztáskor a lehető legjobb legyen az illesztés és ne legyen szintbeli eltérés stb.
De nem aggódok, ez is jó lesz, a Sufa sokkal nehezebb eset volt. Sok sikert!
z
Johnie 724325 2024. május 5. 13:19
Válasz erre
IMG_20240505_125241
IMG_20240505_125241
IMG_20240505_125241
IMG_20240505_125241
IMG_20240505_125241
IMG_20240505_125241
IMG_20240505_125241
IMG_20240505_125241
IMG_20240505_125241
IMG_20240505_125241

Hát azért remélem csak nem...😆

Vannak problémák ezzel a klikkes rendszerrel is amíg szárazon, lötyögve, lazán összerakható volt és jónak nézett ki, addig ragasztva már feszül itt-ott, csavarodik, lehet szintbecsiszolni, tömíteni.
medor 724316 2024. május 4. 22:39
Válasz erre
Ismét szép makett készülget!
Remélem nem leszel kész előbb vele,mint én a 16-ossal... :)
Nagyzo 724311 2024. május 4. 18:53
Válasz erre
Szépen haladsz a Raammal! Haladj is, hogy tudd festeni a terepmintát!
Johnie 724309 2024. május 4. 16:38
Válasz erre
IMG_20240504_163337
IMG_20240504_163337

De még mindent szét lehet darabjaira szedni...
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.