<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
farkas469 | Adatlap | 506985 | 2011. május 25. 10:44 | ||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 506984 | 2011. május 25. 09:42 | ||||||||||||||||||||||||||||
A járművön a vezető és parancsnok helye volt páncélvégdelemmel ellátva -szélvédő, ajtók, tető, padló, továbbá részben a motortér, -érdekes, hogy a deszantteret nem látták el páncélvédelemmel, viszont a géppuskaállványon volt páncélozott pajzs... | |||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 506983 | 2011. május 25. 09:36 | ||||||||||||||||||||||||||||
Takarítás közben került elő egy régebbi fotó a CURRUS ZRt. által részben páncélozott MB G-270 terepjáróról (C+D 2005 védelmi kiállítás). Néhány ilyen jármű szolgált Afganisztánban is, de a Humveek átadása után már nem nagyon lehetett őket látni. Makettnek viszon érdekes lehet... | |||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 506982 | 2011. május 25. 07:37 | ||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 506981 | 2011. május 24. 20:41 | ||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 506980 | 2011. május 23. 22:03 | ||||||||||||||||||||||||||||
A gumijairól mondtak itt nagyon csúnyákat, hogy megeszi a felnit. | |||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 506979 | 2011. május 23. 20:58 | ||||||||||||||||||||||||||||
joci232 | Adatlap | 506978 | 2011. május 23. 20:52 | ||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 506977 | 2011. május 23. 20:49 | ||||||||||||||||||||||||||||
silent8 | Adatlap | 506976 | 2011. május 23. 20:46 | ||||||||||||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 506975 | 2011. május 23. 20:41 | ||||||||||||||||||||||||||||
Akkor 4500 pénzt megér? :) | |||||||||||||||||||||||||||||||
joci232 | Adatlap | 506974 | 2011. május 23. 20:36 | ||||||||||||||||||||||||||||
igen teljesen | |||||||||||||||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 506973 | 2011. május 23. 20:20 | ||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Az Alanger 35-ös Ural-ja ugyan az, mint a REvell/ICM? Köszi! | |||||||||||||||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 506972 | 2011. május 23. 19:00 | ||||||||||||||||||||||||||||
Köszi, én is erre tippeltem, de azért egy próbát megért :) Végső esetben megpróbálom én magam, de nem érzek elég kézügyességet a mütyűrökhöz...Másolni egyszerűbb lenne... Üdv, Ádám | |||||||||||||||||||||||||||||||
Maz | Adatlap | 506971 | 2011. május 23. 18:30 | ||||||||||||||||||||||||||||
Persze. Felújításkor is, meg amikor szétvágták őket. De anélkül nem használták. Szerencsére az Afgán üzemeltetési kulturánál - minden morgásom mellett is - jobb a magyar. Lemezből nem tudod lehajlítani? | |||||||||||||||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 506970 | 2011. május 23. 08:57 | ||||||||||||||||||||||||||||
Alternatív megközelítés: volt nálunk olyan MAZ, amiről leszedték az üzemanyag-tartályok borítását? Köszönöm szépen, üdv: Ádám | |||||||||||||||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 506969 | 2011. május 22. 10:10 | ||||||||||||||||||||||||||||
Bocs, a csereberébe szántam ezt a megfogalmazást, de a lényeg ugyan az :) | |||||||||||||||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 506968 | 2011. május 22. 10:09 | ||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Keresem a Trumpeter MAZ-537G Late készletéből a motor borítását képező fődarabot! Sajnos nekem hiányzik, ezért le szeretném másolni. Sokat megérne nekem! Üdv, Ádám | |||||||||||||||||||||||||||||||
farkas469 | Adatlap | 506967 | 2011. május 20. 21:55 | ||||||||||||||||||||||||||||
Ez a bodé Zil-131-es relé állomás bodéjára csak sallangok nélkül. Szerintem.Üdv | |||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 506966 | 2011. május 20. 21:50 | ||||||||||||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 506965 | 2011. május 18. 19:23 | ||||||||||||||||||||||||||||
Szia Maz,köszönöm szépen! Az alváz kész, de még így is van egy enyhe ív benne... remélem mások jobb szériát fognak ki! Üdv, Ádám | |||||||||||||||||||||||||||||||
Maz | Adatlap | 506964 | 2011. május 18. 19:15 | ||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Nem, ez egy "egyszerű" vontatókötél. Gyakorlatilag annyiban különbözik a HK vontatókötéltől, hogy hosszabb. A csörlő az 537 G esetében gyakorlatilag a felmálházásra szolgál, önmentésre max. korlátozottan alkalmas. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 506963 | 2011. május 18. 19:02 | ||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Lenne még egy MAZ kérdésem... Láttam olyan képeket, ahol az első lökhárítóra volt rögzítve a vontatókábel. Ez a hátsó, csak előre vezetve, vagy pedig van külön mellső csörlő is? Köszönöm! | |||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 506962 | 2011. május 18. 15:26 | ||||||||||||||||||||||||||||
Kamil munkálkodik vele. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 506961 | 2011. május 18. 13:45 | ||||||||||||||||||||||||||||
Laller | Adatlap | 506960 | 2011. május 17. 18:26 | ||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm a válaszokat! | |||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 506959 | 2011. május 17. 17:46 | ||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 506958 | 2011. május 17. 17:43 | ||||||||||||||||||||||||||||
Az én BTR-emhez (adatlapomon van fenn kép róla) pzs-féle kerekeket használtam. | |||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 506957 | 2011. május 17. 16:14 | ||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 506956 | 2011. május 17. 16:11 | ||||||||||||||||||||||||||||
A Sajnos ritka, de beszerezhető! Ajánlom figyelmedbe a 3D nyomtatással készült, Orosz kerék szetteket. Gyártó: Miniarm. BTR-70, 80 (korai és késői), BRDM, Ural (2 változat). | |||||||||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 506954 | 2011. május 17. 16:07 | ||||||||||||||||||||||||||||
Helló Laller! Maz kerekeim vannak 1/35-ben. Armory-gyártmány. 8000Ft (Kedvezményes ár, már csak egy van!) Ha érdekel, itt elérsz: balatonmodell@gmail.com | |||||||||||||||||||||||||||||||
Laller | Adatlap | 506953 | 2011. május 17. 16:03 | ||||||||||||||||||||||||||||
Ha már kerekeknél járunk, normális MAZ kereket illetve BTR-80-hoz kereket hol lehet kapni Mo.-on belül? | |||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 506952 | 2011. május 17. 15:13 | ||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 506951 | 2011. május 17. 14:53 | ||||||||||||||||||||||||||||
Bénák a válogatódroidok:) Egyébként azért jobb a műgyanta, mert azzal nincsenek ilyen ,,megeszi a felnit"-történetek, mint egyik-másik gumival. | |||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 506950 | 2011. május 17. 14:49 | ||||||||||||||||||||||||||||
Vettem egy készlet Real Model Ural kerék készletet. A készlet lényegében az eredeti makett (ICM) kerekeinek "másolata" (fogták az eredeti felniket és gumikat, fel csonkolták és le öntötték gyantából), 2 pótkerék, 2 bal oldali kerék és 4 jobb oldali kerék került a készletbe (miért?). | |||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 506949 | 2011. május 17. 14:05 | ||||||||||||||||||||||||||||
Titkos projektek bejelentésére készül a Rába www.napi.hu/tozsdek-piacok/titkos_projektek_bejelentesere_keszul_a_raba.483375.html | |||||||||||||||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 506948 | 2011. május 17. 07:53 | ||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm, akkor bátran felteszem a magyar járműre. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Maz | Adatlap | 506947 | 2011. május 17. 07:47 | ||||||||||||||||||||||||||||
Ez valami utángyártott cucc, ami a magántulajdonban lévő járművekre került, vagy esetleg hadrendben lévő példányokon is alkalmazták? Egy ilyen új gumi több százezer Ft újonnan. Marcali boltban még van pár inkurrenciából származó nem használt gumi. Na most akkor volt-e olyan hülye, aki magánúton szerzett be ilyeneket? Elárulom, nem. Honvédségtől már így lettek beszerezve. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 506946 | 2011. május 17. 00:45 | ||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Eddig a fórum infók alapján beletörődtem abba, hogy a Trumpeter MAz kerekei pocsékak. De most, hogy nézegettem a "Last" kitet, észrevettem, hogy új mintájú, fánk alakú gumik vannak benne. Ilyet láttam a fórumos kolléga járművén, illetve Zamárdiban is. Kecelen egy (vagy kettő) gumi ilyen, a többi a régebbi. Ez valami utángyártott cucc, ami a magántulajdonban lévő járművekre került, vagy esetleg hadrendben lévő példányokon is alkalmazták? Köszönettel: Ádám | |||||||||||||||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 506945 | 2011. május 16. 21:48 | ||||||||||||||||||||||||||||
Mert ez egy házituning, a ponyva alatt van valami páncélozott cucc, ami elég alacsony, és ezért utazás közben odacsapódik a sisak, azért csilingel ("jingle"). Ha jól emlékszem :) Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 506944 | 2011. május 16. 21:39 | ||||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 506943 | 2011. május 16. 20:12 | ||||||||||||||||||||||||||||
dél-oszét kirándulás. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 506942 | 2011. május 16. 15:50 | ||||||||||||||||||||||||||||
Tudod, miért jingle truck? :) | |||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 506941 | 2011. május 16. 15:14 | ||||||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 506940 | 2011. május 13. 22:27 | ||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 506939 | 2011. május 13. 20:13 | ||||||||||||||||||||||||||||
Szia Balaton Barátom! A több fuvar többe kerül. Úgy meg nem lehet oda hordani a feladatvégrehajtáshoz szükséges eszközöket, hogy ma viszek egyet, meg majd 2 hét múlva megint egyet, mert több nem fér bele. Mire mind oda ér, már hozhatják haza őket mert vége a csatának: :) Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||
balaton | Adatlap | 506938 | 2011. május 13. 17:59 | ||||||||||||||||||||||||||||
Én nem tudom, ezek a gépek milyen rendszerességgel repülnek Afganisztánba, csak arra gondoltam, hogy más cuccokkal együtt elvihették volna több fuvarban. | |||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 506937 | 2011. május 13. 17:52 | ||||||||||||||||||||||||||||
Üdv! Ha minden igaz, újból van RÁBA MÚZEUM ! www.honvedelem.hu/cikk/25895/uj-kutatas-fejlesztesi-bazis-a-rabanal | |||||||||||||||||||||||||||||||
krisz007 | Adatlap | 506936 | 2011. május 13. 14:36 | ||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! TATRA 815 6x6 vontatóhoz keresnék leírást, gépkönyvet. Ha valaki tudna segíteni kérem jelezze! Üdv. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 506935 | 2011. május 13. 12:21 | ||||||||||||||||||||||||||||
Arra van egy kvóta, amennyit használhatjuk őket. Gondolom, azt elhasználtuk, vsz azért kell az An-124. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Helló Romeo!
Ilyet igy használtunk egykoron. Ismered ezt a járművet?
Uaz452TMG/69.
Üdv.
Farkas Tibor