/ Fórumok /

Most történt

Az makettezőket érintő aktuális események (versenyek, akciók, stb)
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223.
torpokoska 86518 2010. február 3. 16:58
Válasz erre
gondolom a "vérbíró" óta csak jóváhagyott anyagot tehetnek ki és most nem volt aláíró :)))
Kalóz 86516 2010. február 3. 14:56
Válasz erre
Metr ők nem járnak metrón, és nem olvassák azt az újságot!
romeo 86515 2010. február 3. 14:54
Válasz erre
Miért nem a honvedelem.hu oldalról értesülünk először ilyen eseményekről?
Nem értem!
romeo 86514 2010. február 3. 14:14
Válasz erre
Akkor talán a magyar beceneve "PUMA" lesz.
romeo 86513 2010. február 3. 14:10
Válasz erre
pum
pum

Az Afganisztánba készülő Pumák a Mátrában
forrás: www.metropol.hu/itthon/cikk/521012
Kalóz 86512 2010. február 3. 13:22
Válasz erre
Szépen mutat majd a két makett egymás mellett.Ha lesz egyáltalán, aki kiadja:(
Kalóz
Matróz 86511 2010. február 3. 12:11
Válasz erre
Engem felülnézetből a Raptorra emlékeztet...
exec 86510 2010. február 2. 20:38
Válasz erre
nem is kicsit... úgy látszik annak sikerült ellopni a terveit :-)
csabbee 86509 2010. február 2. 19:04
Válasz erre
Kicsit olyan F-23-as feelingje van...
Matróz 86508 2010. február 2. 18:11
Válasz erre
Kalóz 86505 2010. január 31. 17:23
Válasz erre
Mondjuk hűtőfolyadék adagolására a gyors munkatempó miatt felhevülő elemekhez:P
DrJoci 86504 2010. január 30. 22:42
Válasz erre
A porszívó gondolom a fúrás miatt kell gondolom (illetve egyéb dolgokra :D)

az infúzió azért ha esetleg megvágná magát :) vagy nem tudom :D
balaton 86502 2010. január 30. 18:22
Válasz erre
Én már azt sem értem, hogy a porszívónak milyen feladatot szántatok zsanérozás közben. De az infúzió (Az a sárga izé, ami a fémrúdon lóg.) minek van bekötve? :DDD
Elektrolakatos 86501 2010. január 30. 18:17
Válasz erre
"adok én neked olyan zsanért, majd jól odacsavarozom a porszívó csövét"
"adok én neked...
"de előbb a magamévá teszem"
"de előbb a magamé...

ha már Keri...nemrég megkértem, hogy segítsen felzsanérozni az ajtokat a tetőtérben...néhány kép a munkásságáról!
Elektrolakatos 86500 2010. január 30. 18:06
Válasz erre
na ezt lássa meg Keri...simán kitép belőle és elhajt vele!
exec 86497 2010. január 30. 13:33
Válasz erre
SIG!

tenorista VW... Faja! El ne add!

exec
SIG 86496 2010. január 30. 12:59
Válasz erre
Shrek
Shrek

Húúú, akkor én is bedobhatom az 1:1-es makettemet ? :)
Kamovos 86495 2010. január 30. 12:06
Válasz erre
Sziasztok.

Lassan már én is csak 2.-ig merek felkapcsolni.
Aztis csak lakott területen kívül! :)
:D

Üdv: kamovos
PETI 86494 2010. január 30. 12:06
Válasz erre
Szia kamovos!

Küldtem Neked ezt-azt magánban. Megkaptad?

Üdv
Kalóz 86493 2010. január 30. 12:02
Válasz erre
z enyémben nincs ilyen szerkezet, azt meghagyták a vezető lábának. viszont anno tudta a 161-at is, emelkedőn felfelé,már5 görbült a sebmérő mutatója visszafelé az ütközőjétől. Újabb adataim nincsenek, mert mostanában kisebb a megengedett határ, trafi viszont van minden felé. A rendőrverés meg a fáma szerint nem életbiztosítás :D
p-51 86492 2010. január 30. 11:56
Válasz erre
Nekem tempomatos van.
88, 89, 90 km/h néma csend
91 km/h - asszony: Sietünk valahova?
Kalóz 86491 2010. január 30. 11:52
Válasz erre
Hát ez az, ami nem biztos:(( lehet, hogy én sem leszek ott, de has igen akkor is az asszony kocsijával, mert ő ezt nem szereti vezetni.
Üdv:
Kalóz
Kamovos 86490 2010. január 30. 11:45
Válasz erre
Szia Kalóz barátom!

Ez ám a lopakodó :)

Remélem idén Tokajban + nézhetem. :)

Üdv: kamovos
Kalóz 86489 2010. január 30. 11:14
Válasz erre
Sunbeam1
Sunbeam1
Sunbeam 2
Sunbeam 2

Nekem meg ez!
Talán sokadszorra sikerül feltölteni. Kicsit béna vagyok meg a gép is hideg:)))
zoli1989 86488 2010. január 29. 23:01
Válasz erre
Passat 32 1979
Passat 32 1979

Ja, azt nem tudtam te hány éves vagy :)
Amúgy ha már itt tartunk, remélem nem lesz nagyon off, ez még a nagy kedvenc :)
MB87 86487 2010. január 29. 22:37
Válasz erre
Hát ja, pedig csak 2 év van köztünk.
Amúgy meg amcsiknak van pénzük a Raptor-ra és társaira míg az oroszoknak csak a Mig-29 és a Su-27 finomítgatására futotta, arra sem mindig. Szerintem nem rosz az orosz gép bár nem lesz egy Loched boszorkány konyha szintű.
zoli1989 86486 2010. január 29. 22:27
Válasz erre
Najó hát egy jó állapotú Trabant vagy Lada után még én is előbb megfordulok mint egy Insignia után... :) Pedig én már nem kimondottan ebből a korszakból vagyok (bár volt még régen ladánk 2 is.
tankos_srac 86485 2010. január 29. 22:20
Válasz erre
Egy röpke felsorolás: F-117, B-2, F-22, F-35. És az oroszoknál: PAK-Fa 1 db prototípus! Szerintem egy hangyányit lemaradtak...
MB87 86484 2010. január 29. 22:14
Válasz erre
Ez sajnos így van, hiába vagyok fiatal de előbb megfordulok egy jó állapotban lévő trabant vagy lada után amivel apám járt mint egy új insignia után.
p-51 86483 2010. január 29. 20:54
Válasz erre
Ja, ezt én is tudom, de ebben az a borzasztó, hogy ezáltal azt is érzem, hogy mi öregedünk. Az autóknál dettó. Mindig az tetszik az embernek, amit akkor gyártottak, amikor fiatal volt. Vagyis én így vagyok vele.
Kamovos 86481 2010. január 29. 20:04
Válasz erre
Kíní is szeretne TOP-on lenni.

www.youtube.com/watch
p-51 86480 2010. január 29. 20:03
Válasz erre
Makettező!
Nem akarok mindenáron vitatkozni veled, de azt, hogy nagyszerű, majd az első harci bevetés után lehet mondani bármelyik gépre. Ez van. Katonáéknál az a jó fegyver, amit kipróbáltak. Amúgy érdemes megnézni azt a képkockát, amikor kimászik a gépből, és szépen megfigyelni a lemezeket a gép oldalán az orr mögött. Aztán megnézni agy JSF-et, vagy Raptort. A különbség a kidolgozottságban látható. Fenntartással fogadnák a szakértők az ilyen felületi kidolgozás/illesztés után a lopakodó jelzőt. Ezért értek egyet vlevivel.
Kamovos 86479 2010. január 29. 20:03
Válasz erre
Ezt csak úgy

www.youtube.com/watch
Kamovos 86478 2010. január 29. 20:02
Válasz erre
zoli1989 86477 2010. január 29. 19:53
Válasz erre
Hát szerintem nagyon szép lett ez a gép. Nekem nagyon tetszik. Remélem mihamarabb jön makettben is :)
Kamovos 86476 2010. január 29. 19:53
Válasz erre
Ez kimaradt!
Remélem most el megy.

www.youtube.com/watch

Üdv: kamovos
Kamovos 86475 2010. január 29. 19:50
Válasz erre
Sziasztok.

Szerintem a 3d-s nem annyira hasonlít a leszálló géphez!

kepfeltoltes.hu/100129/18476160501_www.kepfeltoltes.hu_.jpg kepfeltoltes.hu/100129/110613557301_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Üdv: kamovos
MB87 86474 2010. január 29. 19:49
Válasz erre
A JSF (F-35) szerintem szép gép lett (XF-32 na az csúnya), olyan ami a feladatához optimális. Sajnos az elkövetkező években ilyen gépek jönnek mert már nem a tervező asztalnál rajzokon és kisérletekel határozák meg a vasak formavilágát hanem,számítógépek által kiadott optimális adatokkal. Ezentúl nem fognak születni olyan klaszikusok mint az eddigi MiG-ek, Suhujok, Mirage-ok Saab-bok. Sajnos ez a jövő.
lucky 86473 2010. január 29. 19:49
Válasz erre
Részben egyetértek részben nem.
A tervezőik ott vannak a toppon az tuti, de az ipar sztem még nem tart ott, de jön felfelé.
A tervezőknek meg kell elégedni az ipar lehetőségeivel.
Makettezõ 86472 2010. január 29. 19:45
Válasz erre
Sziasztok!

Szerintem helytelenül és ok nélkül próbáljátok lejárni ezt a nagyszerű lopakodó- vadászbombázót.Az oroszok egyáltalán nincsenek lemaradva lopakodó vagy bármely technika terén, sőt..Mindenesetre nagyon jól haladnak a korral.

Üdv:Viktor
balaton 86471 2010. január 29. 19:30
Válasz erre
pak fa 01
pak fa 01

A 3D modellen látható levegőbeömlő nem egészen olyan, mint az igazi gépen.
p-51 86470 2010. január 29. 19:09
Válasz erre
Akárki akármit mond és megkövezne érte, de egyetértek vlevivel.
És ami makettezőszempontból szomorú, az az, hogy a fulcrum és a flanker gyönyörű gépek, ez a pak-fa meg hát olyan nem is tudom milyen. Azt hittem a jsf-et rondaságban nem lehet felülmúlni, de...
vlevi 86469 2010. január 29. 17:13
Válasz erre
"nehezen hihető, hoy IR tartományban láthatatlan"
És a számítógépes rajzon lévő nyílegyenes hajtóműcsatorna alapján a radaron is bőven látható. Az F-22-esen nem lehet belátni a kompresszorlapátokig.

Szerintem az oroszok nagyon lemaradtak a 80-as években az amcsiktól a lopakodó technológia terén, és ezt a hátrányt már sosem fogják behozni.
doky3 86468 2010. január 29. 16:41
Válasz erre
Azt írják, hogyaszongya: " A Lenta.ru orosz hírportál cikke is "fantasztikus manőverező képességről" ír, és arról, hogy a gép nem érzékelhető az infravörös és a rádiólokációs tartományban. "
Mért' nem vagyok az ilyen nyilatkozatokon meglepve? Ha az amcsiknak 13-16 év után sikerült rendszerbe állítani a 22-est, a ruszkiknak mikorra sikerül ezt?
(Egyébként a hagyományos fúvócsöveket elnézve pláne nehezen hihető, hoy IR tartományban láthatatlan.)
Tyimosenko 86467 2010. január 29. 16:33
Válasz erre
Nem tudom mennyire ismert ez a projekt. Remelem egyszer ujra uzemkepes lehet.
spotter.blog.hu/
juge75 86466 2010. január 29. 11:49
Válasz erre
pak fa 1
pak fa 1
pak fa 2
pak fa 2
pak fa 3
pak fa 3
pak fa 4
pak fa 4
pak fa 5
pak fa 5
pak fa 6
pak fa 6

fotók index.hu
Spike 86465 2010. január 29. 10:17
Válasz erre
Végre. Elég Szuhojosan néz ki. Gondolom címlapon lesz az Aranysasban. Már csak a T-95-re lennék kíváncsi.
torpokoska 86464 2010. január 29. 08:15
Válasz erre
Gabusch 86463 2010. január 27. 11:55
Válasz erre
Mivel rosszindulatú vagyok a végletekig, mondhatnám, hogy a Magyar Honvédség esetében jószerével bármilyen anyag belefér a muzeális kategóriába.
Az autóbontó egyébként néhány Csepzonra enged következtetni.
Monox 86462 2010. január 27. 11:49
Válasz erre
Nem tudom. De akkor ráérünk megtudni, amikor kihírdetik, hogy senki sem büntethető az ügyben, igaz a múzeumi anyag megsemmisült, a pénzt meg valakik, akik nem is léteznek - zsebre rakták.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223.