/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.
kallaipeti 684966 2021. április 28. 23:06
Válasz erre
Clipboard3
Clipboard3
Clipboard2
Clipboard2
Clipboard1
Clipboard1

Sziasztok!
Haladtam egy kicsit az Eduard Mustang-al.
Hátravan még némi koszolás,futómű,légcsavar,apróságok.
Jó munkát mindenkinek!
Peti
PETI 684765 2021. április 24. 21:31
Válasz erre
A-50

1/72
A-50
A-50

1/72
A-50
A-50

1/72
A-50

Na, ennyit mára..
Sokol 684745 2021. április 24. 13:02
Válasz erre
Valaki éppen árul a cserebere rovatban tamiya epoxy cementet. Az RC-sek használják alváz ragasztáshoz.
Sokol 684726 2021. április 23. 22:53
Válasz erre
Igen ilyenek, de az alteco-ból is van ami nem gyurma putty, hanem fecskendős ragasztó. Az ritka, de brutális kemény. Az általad linkelt putty is baromira ragadós, és kő keményre köt. De ezt puttyt igen vékonyra ki lehet nyújtani (sodorni hengerelve) - ponyvákat szoktunk imitálni vele, meg fémfigurákat tömíteni, mert amíg nem áll neki kötni valamennyire oldja a víz, így letörölhető, simítható rendesen. Teljes kikeményedés után, ha összegyúrtál egy borsónyit, már tényleg csak kalapáccsal lehet szétverni annyira kemény.
PETI 684723 2021. április 23. 22:08
Válasz erre
A-50

1/72
A-50
A-50

1/72
A-50
A-50

1/72
A-50

Sziasztok,

már megmutattam neki a surfacert is, de még sok helyen volt nagyobb tömítés igény, azzal is mentem tovább. Majd holnap lecsiszolom. Természetesen továbbra is ragasztás nélkül van az orr rész.
Ami érdekes, az az, hogy lefelejtették a beszálláshoz használatos ajtót a törzsről, ezt majd pótolni kell. A hátsó részen lévő törzs ablakokat, a kivehető ajtósakat is ki kell robbantani a helyükről, mert randák az ablakok és olyan mélyen vannak, hogy nem lehet hozzájuk férni, javítani.
Szeretném a sárkányt egyben látni már, ezen dolgozom, de még messze van. Vagy anfetaminnal kell csinálni, mert van még vele ez-az addig. :)
Freddy 684706 2021. április 23. 12:15
Válasz erre
Nekem az epokitt bevált, 10+ év alatt nem jöttek szét az azzal ragasztott makettjeim. (nagy műgyanta darabokból álló warhammeres repülők).
borisz 684690 2021. április 22. 17:58
Válasz erre
PETI 684689 2021. április 22. 17:54
Válasz erre
Nincs, de lehet, hogy meglesz! :) Köszi!
sárkányos 684688 2021. április 22. 17:34
Válasz erre
PETI 684687 2021. április 22. 16:19
Válasz erre
Mi-2

HA-BCL
Mi-2

Ezt is el kéne kezdeni valamikor, ha már megérkezett végre. :)
PETI 684686 2021. április 22. 16:18
Válasz erre
Szia, köszönöm, szétnézek majd!
Sokol 684676 2021. április 21. 20:49
Válasz erre
Az Epokit nálam 10+-os ami feladta. Rózsaszínes lett a törtfehér folt és ahhol zárványok voltak a vékony fedőréteg alatt, felpuposodott és kilyukadt. Olyan mint a szú rágta régi tárgyak néhol. Régi Verlinden gép, úgy hogy nem csodálom hogy reakcióba lépet a gyantával, -de azért így 12-15 év távlatából elég gáz. Van néhány elektrolízissel felépített vörösréz másolatom (szilikon formában mint a gyanta öntés csak vékony fém réteg maga a másolat) Azoknak az üreges belső fele mind UHU-val ragasztva. Szikla szilárd és fényesen átlátszó a mezei két komponensű (még tubosos volt nem fecskendős) a mai napig, pedig 1998 nyarán készültek. A múzeumban már akkor sem engedték az UVE meg az EPO dolgokat.
Sokol 684675 2021. április 21. 20:38
Válasz erre
Nem nagyon vannak nyitva az autós/festék boltok, szóval főleg bevásárlóközpontokban az autós/kertész részlegen. +Praktiker, Obi. Az a baj, hogy UHU-ból ott általában csak a gyors epoxi ragasztók vannak (5 percesnek hívják), amik nem elég kemények kikötve. Ceys meg Alteco szokot lenni a Tesco-ban. Szintén Ceys az Interspar-ban.

A symasta gyártja a wargamerek által istenített kneadatite cuccokat, szóval wargameres online boltokban is lehet kétkomponensű ragasztó is.
Kertészeti részlegen a cső ragasztók között szoktak ott figyelni a műfémek is (bár azok nem jól karcolhatók vissza)
borisz 684659 2021. április 21. 11:18
Válasz erre
Mondjuk most pont nincs, de itt érdemes nézelődni:
modellbolt.hu
borisz 684658 2021. április 21. 11:14
Válasz erre
Freddy 684655 2021. április 21. 10:58
Válasz erre
Ezeket a nagy Amodel kiteket honnan lehet beszerezni? Il-76-osra régóta fenem a fogam.
kallaipeti 684650 2021. április 20. 23:28
Válasz erre
145516915_3686382734791548_3076381525741272397_n
145516915_3686382734...
145912854_257139302670429_5329173643347541258_n
145912854_2571393026...
Clipboard02
Clipboard02
Clipboard01
Clipboard01
DSC_2726
DSC_2726
DSC_2725
DSC_2725

Sziasztok!
Nálam ő készül,teljesen dobozból,lassan végre vége.
Eduard P-51D.A neten mindenki csodálattal adózik a készletnek,szerintem problémás,komoly illesztési problémák,amiből a szélvédő egyenesen botrányos,a csatlakozási felületeknél halovány szegecsek és panelvonalak amelyek pótlása egy "élvezet",mivel rengeteg van belőlük.
A matricák szépek,bőségesek,csak a Microscale Set és Sol kombó darabokra töri őket,a szélük cakkos,szóval saját véleményem szerint ez nem az Eduard legnagyobb dobása.
Jó munkát mindenkinek!
Peti
PETI 684649 2021. április 20. 20:44
Válasz erre
Uhh, köszi!
Ezeket hol lehet manapság beszerezni? Márhogy azt, amit be lehet.
borisz 684647 2021. április 20. 19:06
Válasz erre
Szia!
Az UHU dolgairól, illetve az Epokittről tudnál felvilágosítást adni? Kb. 8-10 éve kezdtem használni, mennyi lehet még hátra?
Sokol 684646 2021. április 20. 18:22
Válasz erre
Az Uvét meg Epokittet ne! Pár év alatt megváltozik a szerkezete mindkettőnek. Az Uve/Eporapid rugalmas lesz vagy ragacsos, az epokitt meg mint az ementáli sajt. Biztos, hogy elengedné a szárnytőnél.

UHU van belőle gyors epoxy meg klasszikus két komponensű rapid is. Erős, nem habosodik évek múlva sem.
A legjobb a Sylmasta féle, mert nem képződik gáz (=zárvány)ha epoxi alkatrészeket ragasztasz, de jelenleg szinte beszerezhetetlen.
PETI 684643 2021. április 20. 15:59
Válasz erre
Köszi a forrást!
Hát a csapolás, az alap, nem is az a bajom, hanem hogy még így sem tudom, hogy hogy legyen. Régen ragasztottunk (nem makettet) ilyen Uverapid és társai típusú, elég masszív ragasztókkal, nem tom, hogy nem egy ilyen kaliberűvel kellene-e.
De ha más nem lesz, akkor persze marad a pontos csapolás és pillanatragasztóval betonozás...
Varjúbácsi 684642 2021. április 20. 15:38
Válasz erre
Ha nehezek és nagyok az alkatrészek, akkor szerintem csapozni kellene. A csapok is pillanatragaccsal rögzíthetők. arra kell figyelni, hogy a pozicionálás pontos legyen. Pl. a kevésbé látható oldalról összeillesztés után keresztülfúrni, becsapozni, összeragasztani, és a látható furatnyomot kitömíteni.
Varjúbácsi 684641 2021. április 20. 15:35
Válasz erre
PETI 684640 2021. április 20. 14:40
Válasz erre
Az Il-78 is jó cucc, sokkal szebb a kivitelezése, mint a régi A-50-esnek!

Varjúbácsi, köszi az infót, esetleg belinkelnéd a terméket, hogy hogy lehet megpróbálni beszerezni?

És ha már ragasztók: nagy és nehéz műgyanta alkatrészeket mivel ragasztanátok egymáshoz, hogy tuti ne engedjenek el később? Attól tartok, ide kevés lesz a géles pillanatragacs...
Varjúbácsi 684637 2021. április 20. 13:28
Válasz erre
Dioevil!
Próbáld meg z ultra híg CA ragasztót, zsírtalanítás után folyasd a panelvonalakba. Ha van esetleg a gép anyagából csiszolatporod, azt is rászórhatod. Kötés után átcsiszolod, és ha szükséges még egyszer megcsinálod ugyanezt. Ha teljesen megkötött, óvatosan újra lehet karcolni. nekem eddig bevált.
dioevil 684636 2021. április 20. 13:20
Válasz erre
Nekem Il-78-as gépem van 1:72-ben.
Eddig keveset próbálkoztam vele, hogy mivel lehetne a durva, nem egyenletes panelvonalakat tömíteni és újrakarcolni ahol szükséges.
Sima tömítővel próbáltam, de száradás után a karcolás hatására kihullott az összes, nem nagyon akart megtapadni a felületen...
PETI 684635 2021. április 20. 13:14
Válasz erre
Gyári, csak tele volt apró lyukakkal, amiket rendbe kellett hozni.
Elnar 684634 2021. április 20. 13:00
Válasz erre
Elnézést, nem követtem eddig.
Ez saját karc, vagy gyári? Elég beteg panelezése van, az Amodelt meg nem a minőségéről ismerem igazából.
PETI 684632 2021. április 20. 12:42
Válasz erre
PETI 684631 2021. április 20. 12:40
Válasz erre
A-50

1/72
A-50
A-50

1/72
A-50

Na, kész is. Már csak a panelvonalakat kell kihúzni, meg persze az elmaradt részeket újra tömíteni. :)
sanyi 684623 2021. április 19. 22:15
Válasz erre
Diszkréten lapít a háttérben egy Backfire szerelési és egy MiG-21 matrica...:) Klassz kollekció Ámígó, az A-50 a korona! Csak így tovább!
PETI 684622 2021. április 19. 22:10
Válasz erre
borisz 684620 2021. április 19. 21:46
Válasz erre
látom, te is szeretsz kiszúrni magaddal, jól van! :)
PETI 684615 2021. április 19. 20:09
Válasz erre
A-50

1/72
A-50
A-50

1/72
A-50
A-50

1/72
A-50

Sziasztok!

Második körös tömítés (helyenként harmadik, máshol meg az első) az A-50-esen. A jobb szárny nagyon durva. Az alsó felén ezernyi apró lyuk mutatja, hogy hibás volt az öntés. Ezek eltüntetése elsőre elég nagy kihívásnak tűnt, a gyakorlat szerencsére azt mutatta, hogy nem lehetetlen. U.ezen a szárnyon, a felső felén egy hólyag szerű kitüremkedés volt, az elég hamar beszakadt, mert egy levegős zárvány volt az üvegszövet és a gyanta réteg között. Ennek kitakarítása és tömítése is a mai nap része volt. (Piros ponttal jelölve a képen.)
Szerencsére szeretek csiszolni, meg tömíteni, amúgy már leőszültem volna... :)
PETI 684578 2021. április 18. 20:41
Válasz erre
Ja, bocs, azért annál pontosabb, a képen kicsit félre van csúszva, de sokkal pontosabban összehozható lesz majd.
PETI 684573 2021. április 18. 20:25
Válasz erre
Ahogy vesszük, azért meló volt vele idáig is bőven. De sztem kárpótol. :) Köszi!
Zoli 684571 2021. április 18. 20:11
Válasz erre
Szia,

Ez gyorsan ment, bár a törzs keresztmetszeten tényleg van még mit alakítgatni. Sok sikert!
z
PETI 684570 2021. április 18. 20:02
Válasz erre
Berijev A-50

Amodel 1/72
Berijev A-50

Sziasztok!

Szárazpróbálgatások sora az 1/72-es Amodel A-50-es maketten.

Üdv KP
Sokol 684479 2021. április 16. 09:45
Válasz erre
Martin Kováč?

www.youtube.com/watch

érdemes megnézni a részeket. Egyszerű technikákkal is meg lehet oldani mindent, amit összeAK-zik
Sennás 684477 2021. április 16. 06:22
Válasz erre
Ne már hogy lepucoltad? Elmúlt már Ápr1-e:)
higherrr 684475 2021. április 15. 22:46
Válasz erre
20210415_200003
20210415_200003

Na inkább újra nekifutok.
Elnar 684456 2021. április 14. 16:07
Válasz erre
Na akkor most már csak leírom: Nekem túl szabályos az egész.
Ennyi idő alatt szinte biztos hogy minden értékesebbet elvittek már róla. Ha én csinálnám, a dobozok ki lennén nyitva/felfeszítve, a motortér ajtó pedig nem lezárva, csak lecsukódva a saját súlyától, mert biztos belenéztek már azóta, de minek zárnák rendesen vissza. Itt is látszik, milyen precízen illeszkedik svsm.org/gallery/kv-1/IMGP0683

Egy ilyen jó kis fűrész is maximum egy fél évig maradt volna a helyén.
Sokol 684455 2021. április 14. 15:45
Válasz erre
A gép bal oldalán a tokban egy utász fűrész van.

Angol terminusz szerint "one man crosscut saw" ha rá akarsz keresni..

A lényeg, hogy ez a kétkezes lekicsinyített változata rönközéshez, és mint olyan fából van a nyele, és cserélhető is. (nincs markolat tüske)

i.ebayimg.com/images/g/F6YAAOSwFq1bADvV/s-l1600.jpg
images.theconversation.com/files/97058/original/image-20151002-23105-8j9dgg.jpg

A tok anyagát nem ismerem, de patentos és fűzűszemes is volt, szóval érdemes volna utána járni mi lehet.
Sokol 684454 2021. április 14. 15:12
Válasz erre
Szerintem, még most kellene visszafesteni az eredeti sárgászöld színt azokra a kis helyekre, amiken sokáig megmarad a viszontagságok ellenére.

Nézzd meg ezeken a képeken pl. a lámpák kereteit, hogy hol marad meg a festék?

Átültetve a rendszerét a saját géped részleteit is finomítani tudod.

media.istockphoto.com/photos/abandoned-old-military-tank-wreck-picture-id1132308353
c8.alamy.com/comp/F3RD72/detail-shot-with-front-part-of-an-old-and-rusty-tank-F3RD72.jpg
higherrr 684435 2021. április 13. 21:27
Válasz erre
20210413_212213
20210413_212213

A képek mint írtam nagyon nem adják vissza a színeket, azért ennyire nem vörös. Mindenesetre még finomított rajta, visszatöröltem, és az eredeti szín árnyalataiból is kapott. De ami a lényeg, hogy bár ez a kép sem színhelyes, és a valóságban sokkal árnyaltabb a kép, de még ez van a legközelebb a valós állpothoz.
Sokol 684407 2021. április 13. 09:13
Válasz erre
Nyugodtan mosd le ezt a pasztelt! Nem vasból van, hanem acélból. Volt egy nagyon korrekt állapotod az előző képen, hogy jött ez a paszteles ötlet? Sohasem rozsdásítunk száraz pasztellel acélt, max néhány elvetemült a kipufogót.

Hajó gyomrában amikor verik a rozsdát ott van ilyen poros szötyi, sehol máshol a világon :(
higherrr 684395 2021. április 12. 21:30
Válasz erre
20210412_212143
20210412_212143
20210412_212009
20210412_212009

Sajnos nem tudtam olyan képet készíteni, ami visszaadja a színeket, hiába próbalkoztam. Szóval csalóka ez a kép, élőben szerintem sokkal jobb hatása van, mindenesetre itt tartok jelenleg a rozsdásítással. Torony, futómű még most jön majd, de nagy vonalakban ami eddig elkészült azt véglegesnek tekintem.
tank 684126 2021. április 7. 18:43
Válasz erre
higherrr 684093 2021. április 6. 21:54
Válasz erre
20210406_214810
20210406_214810

Szia!
Igen, köszi ez már meg is történt, bár a fénykép nagyon nem adja vissza a valóságot. Holnap ha már teljesen megszáradt megpróbálom valahogy bevilágítani és lövök új képet.
Sokol 684092 2021. április 6. 21:06
Válasz erre
resourcesformodellers.files.wordpress.com/2015/01/t-34_hex_165.jpg

A mellékelt t-34 sárvédő azonos anyag, a KV lemezből készült dobozaival.

Azt, amikor csak apró pontokban marad csak meg a festék, a rozsda közt, a függőleges lemezfelületen, úgy lehet immitálni, hogy levágod 3 mm hosszúra egy régi fogkefe szőrét. Utána csak befestékezed az eredeti zölddel a fogkefét, kitörlöd, mintha szárazecsetelnél, és a merőlegesen ütögetve a felülethez "felpettyezed" A lényeg, hogy tényleg minimális festék maradjon, és az is csak a szálak hegyén.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.