/ Fórumok /

Most történt

Az makettezőket érintő aktuális események (versenyek, akciók, stb)
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223.
Altengernagy 694567 2022. március 15. 13:53
Válasz erre
Sok "Europai" orszaghoz hasonloan "Nemet"orszag sem gazdasagilag sem politkailag sem fuggetlen, azt kell mondjam, 45 ota madzagon rangatjak.
Ahogy a VSZ-ben, a NATO-ban is a fonok szava ervenyesul, a tulajdonose. Ha az kiadja, hogy venni kell a jenki vasat akkor venni kell. Nyilvan lehet ellentmondani, de kormanyzati pozicioban erre nem is fog senki gondolni. Nem azert lettek odaultetve)))

A F-35-rol nem en mondom hanem maguk az amerikaiak (az ertelmesebb kissebseg) hogy hatalmas kozponti mutyi, ha er valamit, ha nem. Eleg izzadtsagszagu hogy mindenkire tukmaljak, olyan penzekert amit sosem fog tudni senki visszafizetni. Igen, a felteves jogos, egy orszag sem engheti meg maganak a kozpenzek elpazarlasat, se valahogy mindenhol sikerul.. Az orszag es a lobbi erdeke a legritkabb esetben egyezik... az orszag eladosodik, a lobbi gazdagodik.

A multi-purpose mindig is egy szent gral volt, amit nem igazan sikerult elerni, a lopakodo technologia meg 1999 ota mar nem vilagvero, inkabb draga divat. Az igaz hogy valodi harcban nem vetettek be, valoszinuleg nem is fogjak, az arab-izraeli haboru ota nem is volt "hagyomanyos" ket fel altal megharcolt haboru, ahol az elert eredmeny ertekelheto lenne. Az aszimetrukus "bombazgatast" hagyjuk is, az egy sima F-16 megoldja sokkal olcsobban.
Zoli 694560 2022. március 15. 11:49
Válasz erre
Nekem is fura volt az indok, illetve meglepő, hogy a Hornet ne tudna bevetni atomfegyvert, de a hírek szerint ezért mondták vissza az F-18 rendelést.
Szerintem azért se életszerű az amerikaiak típusengedélyétől való függés, mert ha használni kellene a német bázisokon lévő bombákat valami közös NATO műveletben és az ott lévő amerikai gépek valamiért használhatatlanok lennének (pl anyagfáradás stb miatti repülési tilalom), akkor csak az engedély híján nem használhatnák? Nem életszerű példa, de ugye mindenre fel kéne készülni. Illetve azért is fura, mert a Tornado bevetheti az atombombát, pedig az se amerikai típus.
A wiki szerint a legacy Hornet alkalmas, a Super Hornet nem atomfegyver hordozására. Fura, de ebben következetesek a cikkeik.
További kérdés, hogy mi lesz az ECM feladatkörrel? Amúgy szerintem ezt is megoldja hamarosan az F-35.
A Super Hornet azért nem olyan öreg, bő 20 éves. Csak nagyon hasonló az elődjéhez, de sokkal modernebb, jelenleg is fejlesztik még. De tény, hogy nem 5. generációs, nem lopakodó, és talán költségesebb az üzemeltetése.
z
halaci 694558 2022. március 15. 11:15
Válasz erre
A nukleáris képesség terén valami félreértés lesz. A Typhoon is képes lenne az Európában tárolt atombombák hordozására - ha az amerikaiak megadták volna rá a "típusengedélyt". Viszont ezt évek óta halogatták, teljesen egyértelmű módon azért, hogy aki ilyen célra akar gépet, az tőlük vásároljon. Az F-18-nak szintén megvan rá az engedélye.
A két típus közötti hezitálás fő oka (az európai közös projekt leállításának kényszerén kívül) az volt, hogy az F-18 alaptípusként valóban kiváltotta volna az ECM tornadokat is, olcsóbb is, viszont minden frissítés ellénre is egy 40 éves típus. Az F-35 a mai csúcstechnika, viszont drágább és az ECM feladatkörben nem tudja helyettesíteni a Tornadot, arra ki kell találjanak valami mást.
Zoli 694555 2022. március 15. 10:55
Válasz erre
Szia,

Szerintem kicsit másképp néz ki a dolog. Tény, hogy eladásra is gyártják az F-35-öst, bár ebben az is benne van, hogy a fejlesztésbe (gondolom a magas költségek miatt) bevont államoknak adják el elsősorban a típust. Az F-22 esetében ilyesmiről szó se lehetett, még Izraelnek és Japánnak se adtak belőle.
Az F-104 párhuzam erősen sántít, mert az rossz és csak egy feladatra tervezett gép volt, amiből nem sokat tartottak meg. Az F-35 viszont többezres mennyiségben fog készülni a hazai igények szerint.
Az ár is érdekes kérdés. Minél többet gyártanak, annál olcsóbb lesz, jelenleg a legolcsóbb A verzió 70m $ körüli áron kapható, és ennél állítólag a Typhoon és a Gripen E is drágább...
Tavaly meglepődtem az F-18 kiválasztásán, de örültem is neki, kedvelem a típust. Csak ugye ez azt mutatja, hogy a hasonló tudású Typhoon nem mindenre megoldás. Ha jól tévedek az ECM szerepkör miatt kellett a Growler verzió, mert a Tornado kivonásával ez nem megoldott. A mostani hírek pedig arról szólnak, hogy azért nem kell mégsem az F-18, mert atomfegyvert az sem tud vinni és átalakításuk is elég nagy összeget emésztene fel. Így viszont vesznek egy kupac egy generációval modernebb típust, ami már erre is képes. Az új generációs közös fejlesztésű európai gép ettől független és részt fognak venni benne.
Nem tudom, a német F-35 mennyivel lesz butább az amerikai verziónál, de abban biztos vagyok, hogy azzal együtt is jóval hatékonyabb és okosabb gép lesz, mint az európai típusok. A műszaki támogatás miatt sem kell szerintem aggódniuk, inkább fizetniük. A jelenlegi német gépek hadrafoghatósága nagyon rossz, az okát nem tudom, hogy csak financiális probléma vagy logisztikai, szállítási gondok is vannak-e a műszaki kiszolgáló személyzet mennyisége és képzettsége mellett? Az biztos, hogy a Tornado és Typhoon fenntartása is nagyon költséges, valószínűleg az F-35 is az lesz. Viszont nagy előnye, hogy a Typhoon és F-18 hasonló teljesítményét egy hajtóművel is tudja, sőt, jóval modernebb azoknál.

Szerintem az egyetlen logikus választás jelenleg az F-16, ha vastagabb a pénztárca, akkor pedig az F-35.

A Revell sokaknál szitokszó, én nem osztom ezt a véleményt, mert nagyon szép makettek is tudnak gyártani, legalábbis a repülők terén. Tény, hogy gyakran előszednek nagyon régi és nagyon gyenge készleteket is, viszont a gyártók többsége még ma sem tud olyan finom részletekkel megáldott maketteket gyártani, amit ők már 25 éve is tudtak.
A többi tradicionális cég (Italeri, Heller, Airfix, Hasegawa stb) szinte csak ősrégi vackokat forgalmaz, nagyon kevés az újdonság, és az se ér általában a Revell termékek nyomába. A fiatalabb gyártók többsége (Fine Molds, GWH, Arma, Clear Prop!, Modelsvit stb) szerencsére jó minőségű maketteket készít, amik a Revell kiteknél is lehetnek jobbak, de ez nem baj. De ettől még nem mondok le a Revell készletekről.
z
Sennás 694552 2022. március 15. 10:10
Válasz erre
Azért az gáz nem? Le van ilyenkor beszélve "na indulnánk egy raklap akármivel ---ok gyertek" mikor ideérnek visszafordítják őket. Hmmm érdekes.
vini 694549 2022. március 15. 09:36
Válasz erre
Sennás 694547 2022. március 15. 09:00
Válasz erre
Kazahsztánból jött jól látom?
vini 694545 2022. március 15. 08:55
Válasz erre
Elnézést.
AeroTranscargo-s gépről lenne szó
vini 694544 2022. március 15. 08:51
Válasz erre
Sziasztok!Egy olyan kérdésem lenne,hogy mi lehet annak az oka annak ,hogy a Flightradaron épp most látok egy olyan gépet egy Boeing 747 Transcargo gép ami Budapestnél tett egy kanyart és már elhagyta az országot..Ez mit jelenthet?Nem szállhatott le Budapesten és vissza fordították?
Üdv
p-51 694536 2022. március 14. 23:21
Válasz erre
borisz 694534 2022. március 14. 23:06
Válasz erre
A német F-35 vásárlás leginkább az önálló aurópai katonai repülőgépiparnak tragédia.
Sokkal inkább látok arra esélyt, hogy Németország is elkényelmesedik és inkább továbbra is az Egyesült Államoktól fogja beszerezni, minthogy saját maga fejlesszen.
p-51 694533 2022. március 14. 22:50
Válasz erre
Bocsi. Előre is.

Nem mondanék véleményt olyan típusról, ami nem volt még harcban bevetve. Olyan harcban, amiben kb. arra használják, amire tervezték.
Sem pozitív véleményt, sem negatívat.
Szóval bocs, de a véleményed az F-35-ről irreleváns.
Ezzel én az F-35-ről nem mondtam semmit.

A pénz. A túlárazás.
Igen, valszeg túl van árazva. Mint a 100-as benzin, amit ma tankoltam, meg még vagy kb. kismillió termék a fogpiszkálótól a holdrakétáig.
Annyit fognak mindenért kérni, amennyit a vevő még hajlandó kifizetni. Így lesz profitjuk, mert ez a kapitalizmus. Ez nem feltétlen jó dolog, de ez van már 3 ideje.
Gabusch 694532 2022. március 14. 22:48
Válasz erre
A Revellt direkt írtam. Pont ezért. ;)
Mégsem ment még csődbe.

A lebutításban lehet igazad, de ott van a nagy kérdés, hogy melyik az az állam, amelyik megengedheti magának, hogy horribilis pénzekért évekig fejlesszen egy gépet? Pláne, hogy nem is biztos, hogy az a végén jobb lesz a lebutítottnál.

Nem tudom, ez a háborúsdi hova fut ki, de eléggé valószínűnek látom, hogy egy darabig odalesz a megszokott békés kis életünk. Ebből adódóan a fejlesztgetés már most is későn lenne.
Az egyetlen megoldás az volna talán, ha az oroszokat annyira térdre lehetne kényszeríteni, hogy leszereljék a nukleáris arzenáljukat, mert akkor kényszerűen odalennének néhány évtizedre - netán végleg - a birodalmi álmaik. Félő viszont, hogy jelen vezetésük mellett leszerelés helyett egyszerre lőnék ki az összeset. De amúgy sem hiszem, hogy ennyire le lehetne verni őket, geopolitikailag biztosan lesz valaki, aki adott esetben a hónuk alá nyúl. Mondjuk meg is lesz az ára, de az sem tűnik biztonságpolitikailag üdvösnek Európa tekintetében.
ltom74 694530 2022. március 14. 22:35
Válasz erre
a butitasban igazad lehet de valszeg igy is jobbak mint a 4 es 4+ gen akarmeylik
Altengernagy 694527 2022. március 14. 22:29
Válasz erre
Amugy a Revell meg is erdemli... nekem ez a szo karomkodassal egyenerteku.
De persze ez szubjektiv..
Altengernagy 694526 2022. március 14. 22:26
Válasz erre
Lassuk be az F-35 masszivan tul van becsulve. Kiveve a vetelar.Nem hasznalatra terveztek es gyartottak, hanem eladasra.
Az egy dolog hogy eladnak, de mit. Es mennyiert.
Emlekezzunk az F-104-re. Egy rakas tularazott tragya, de legalabb jo dragan, kotelezo jelleggel ratukmaltak mindenkire aki csak NATO tag volt.. meg aki nem arra is.
Japan, Torok, "nemet", holland... Kaptak Fantomot is, azt is erosen lebutitva...

Ahogy a szovjet is tette, 3 fele osztalyzas, I.oszt csak sajat magunknak, II.oszt a szovetsegeseknek, III.oszt jo lesz a csoves afrikaiaknak, araboknak es egyeb teremtmenyekenek...

Es azt is vegyuk hozza, hogy a modern elektronikaba siman bele lehet tenni backdoort, kiskapukat, rejtett kodokat, jelszavakat, amivel akar tavolrol is hatastalanitani lehet a technikat, ha a vevo valamiert nem lesz szimpatikus... vagy nem akar meg tobbet fizetni. Folyamatos zsarolo faktor a muszaki kiszolgalas, uzemeltetes,javitas, upgrade, stb...
Ez az amit mondtam, de lehulyeznek, hogy az import fegyver soha a nyomaba sem lephet a hazainak, sehol sincs a harcerteke ugyan annak a fegyvernek egy importalo kezeben a a sajat gyarto orszag hadseregehez kepest.
Gabusch 694520 2022. március 14. 21:37
Válasz erre
Ez amúgy miért baj? Gyárt fegyvert, miért ne akarná eladni, ha tudja?
Ezt felhánytorgatni kb. annyi, mintha azért szapulnánk az Eduardot vagy Revellt, mert el akarja adni a makettjeit.

A repülőkhöz nem értek, de azt látom, hogy az elmúlt 30 évben olyan szintű fejlődés volt, mint mondjuk az ipari forradalomtól addig. Hogy mást ne mondjak, 1994-ben még nem volt mindenki seggében a telefonja nettel, meg a világ összes tudásával felvértezve és a kocsmában beszélgettünk, nem a kibertérben.
Nem tudom ebből adódóan, hogy egy negyedik generációs gép mennyiben avult el 28 év alatt és mennyiben lehet egyáltalán modernizálni, már, ha egyáltalán az megéri.
Lásd pl. a harckocsik fejlődését mondjuk a II. VH alatt PzIII-tól, Königtigerig, lényegesen rövidebb idő alatt. De jobb lenne az időintervallumot figyelembe véve az A7V-Königtiger párhuzam.
cenci 694517 2022. március 14. 21:23
Válasz erre
Most láthatjuk miről is szól a háború az amerikai fél részéről ,eladni ismét minnél több amerikai fegyvert legyen az ára bármi is . A Németek negyedik generációs Eurofighter Typhoon repülőgépe úgy látszik már nem is alkalmas a feladatra .
ltom74 694516 2022. március 14. 21:04
Válasz erre
De amerika. meg inkabb a Soros.
Mert baj ha a leheto legmodernebb gepet veszik?
PETI 694512 2022. március 14. 20:07
Válasz erre
HA-MPL

a-2-a
HA-MPL

Sziasztok!

Tegnap készült, áttelepülés közben lőttem.

Üdv KP
cenci 694509 2022. március 14. 19:18
Válasz erre
Nem inkább Amerika döntött így? :-)
f2d 694507 2022. március 14. 19:14
Válasz erre
F-35A
F-35A

Németek döntöttek.
slaviamarksman 694460 2022. március 13. 11:07
Válasz erre
Tiszteletem kedves makettezők
Az Antonov An-225 Mriya pusztulásához :
Mi van a másik ukrán tulajdonú teherszállító típussal ? Az Antonov An-124 Ruslan -nal ? Azok is pusztultak vagy éppen külfődön szállítanak és maradnak is " földkörüli pályán " nehogy megsemmisüljenek otthon ? Köszönöm a választ . Jó szerencsét ! Vörd písz . Lajos
Altengernagy 694457 2022. március 13. 10:58
Válasz erre
Tudod. Fogjuk rá a nyuszira. A tüzérség minek lőné a saját csapatait, a saját deszantosait akik a repteret tartják?
Sennás 694450 2022. március 13. 10:06
Válasz erre
Screenshot_20220313-100329
Screenshot_20220313-...

Jaj csak a ennyi lenne a lényeg új hívó jellel repült.
borisz 694447 2022. március 13. 09:48
Válasz erre
Érdekelne, hogy honnan veszi az Origo, hogy az oroszok semmisítették meg.
Ott álltak, és nézték, hogy éppen honnan jönnek a gránátok?
Sennás 694441 2022. március 13. 07:45
Válasz erre
Sokol 694433 2022. március 12. 21:56
Válasz erre
A másodikat ecseri egyik standján látták utoljára. Rózsaszínre volt festve és kacsintó ken baba meg egy görkoris barbie ült benne. Tartózkodási helye jelenleg nem ismert kezít csókolom!
A harmadik történelmi mélyrepülésre készült a városliget felett, de sajnos egy régi híres magyar ember arcképe sem díszítette, így felemelkedett a Napba.
Sennás 694428 2022. március 12. 21:00
Válasz erre
Ha már 3 észlelés volt ugye a másik kettő hova a bànatba lett? Ok hogy követték de ejtőernyő és himbilimbi leszállt vagy azok is becsapódtak valahová?
Podva 694424 2022. március 12. 19:52
Válasz erre
Már hogyne volna: Eldöntik hogy emelik-e a keszit. Ha igen, és ha megtalálja a célt vizuálisan azonosítják, aztán felveszik vele a kapcsolatot. Ha tudják, ha nem felel, kikisérik a határig oszt jónapot...
Lőni nem fognak rá, különösen, hogyha azt se tudják mi az...
Tami 694423 2022. március 12. 19:45
Válasz erre
Nincs arra protokoll, hogy mit lehet, vagy kell csinálni, ha egy drón berepül a légtérbe? Mert gondolom arra biztos van, ha mondjuk egy ukrán vadászgép jönne át.
elmo 694422 2022. március 12. 19:37
Válasz erre
Én kozmonauta majmokról olvastam! ;)
Muzzy 694419 2022. március 12. 18:05
Válasz erre
A HC hivatalosan csak másodlagos (transzponder) radarjeleket lát, elsődleges radarjeleket nem. Erre van a katonai légtérfigyelés.
borisz 694412 2022. március 12. 14:56
Válasz erre
Nos a horvát fél szerint negyed órát töltött ez a kütyü román légtérben. A románok szerint három percet.
Mindenesetre úgy tűnik, hogy a románok sem szóltak senkinek úgy, hogy szinte mindig van fent egy AWACS, vagy valami. most mondjuk pont egy KC-135 köröz a Kárpátok felett.
Ott se érdekelt senkit?
A Hungarocontroll vajon mit látott?
Gabusch 694410 2022. március 12. 11:25
Válasz erre
Persze, hogy ha provokálni akarnak, nem fogják abbahagyni. De az ki fog előbb-utóbb derülni, ha máskor nem, a sokadik ilyen próbálkozásnál.
Inkább az mond ellent neki, hogy most is mondhatnák, hogy a horvátok lelőtték és az ugyanaz a szituáció.
Mint mondták, nem ez volt az egyetlen berepülés.

Lehet persze, hogy a mi csapatösszevonásunkat figyelik az ukránok. Nem lennék meglepve az elmúlt évek magyar politikája tükrében. Arra meg alkalmasint lehetnek jók ezek a másra már alkalmatlan eszközök. A helyükben én is az oroszok megfigyelésére használnám a modernebb technikámat. De ez már nagyon összeesküvés-elmélet szagú.
halaci 694408 2022. március 12. 10:40
Válasz erre
Ezért hangsúlyoztam, hogy amit írtam, az a hivatalos és/vagy megerősített információkra alapul.
Ha tartanak egy sajtótájékoztatót, ahol ugyanezeket elmantrázzák, ugyanitt leszünk.

#Gabusch: Téves logika. Nyilván tarthattak tőle, de akkor ebből az következik, hogy úgy képzeljük a védekezést, hogy majd az első halottak után merünk bármit csinálni. Nem megnyugtató, mert bármelyikünk kerülhet ebbe a kategóriába.
Az 5. cikkely alapján a NATO-nak joga és lehetősége van visszavágni - nem kötelező azonnal all-int mondani, sőt, még még visszavágni sem. Ha a saját légterünkben lelövünk egy orosz eszközt (tök mindegy, miért került ide, az övék is elromolhat, nem csak az ukránoké), az akkor casus belli, ha mi (a NATO) annak tekintjük. Ha meg az oroszok direkt azért küldik, hogy casus belli legyen, akkor nem fogják abbahagyni, amíg nem lesz az, ez gondolom elég egyértelmű...
Gabusch 694407 2022. március 12. 10:26
Válasz erre
Van még egy opció, éspedig az, hogy nem azért hagyták a francba, mert féltek, hogy lakott területre esik. Tarthattak attól is, hogy ha az oroszok küldték és lelövik, az lehet casus belli, amit el kell kerülni. Arra is bazírozhattak, hogy bele fog esni a tengerbe és kész.
Logice erre két okból repülhetett: az egyik, hogy elromlott, a másik, hogy céllal küldték, az viszont a provokáción kívül mással nehezen magyarázható.

Az sem kizárható, hogy értesítették a horvátokat, viszont mivel náluk sajnos pont rossz helyre esett, nem lehetett az ügyet elmismásolni. Ha beleáll valamelyik hegyoldalba, csobban egyet az Adria hűs habjaiban, meglehet, sosem tudjuk meg.

(Hm, egész jó volt ez a kávé... ;) )
jammie 694406 2022. március 12. 10:25
Válasz erre
"miért nem értesítették a horvátokat"

Mármint a NATO tagállamot, ami integrált része a közös védelmi rendszernek?

Mondjuk az a meglepetés hatása, hogy az érintettek vádolni/fenyegetni kezdik egymást - az orosz/ukrán meg röhög a markába.

Nagyon elférne már egy sajtótájékoztató a témában.
Sennás 694402 2022. március 12. 09:02
Válasz erre
Simán. Így meg olyan mintha titkolóznának. Most meg könnyen mondják láttuk, figyeltük:) De már ez a 3.ik(?) Na ez már necces
jammie 694399 2022. március 12. 08:44
Válasz erre
Lehet, hogy nem mertek rálőni, mert féltek, hogy lakott területre zuhan.

Bár ezt nem kéne titkolni, nyugodtan lenyilatkozható.

(és a legkevesebb büszkeség veszne el)
p-51 694396 2022. március 11. 21:57
Válasz erre
A facebookon volt olyan komment, hogy azért nem szedte le senki a Tu-141-et az égről, mert ugye most a stratégiai nyugalom a helyes.

Sem pro sem kontra nem foglalok erröl állást, de:

Viccnek perfekt.
Sennás 694395 2022. március 11. 21:46
Válasz erre
De de azért gondoltam hogy nem jó a "rajz".
Gabusch 694394 2022. március 11. 21:43
Válasz erre
Nem azt mondták, hogy Romániából jött Csengernél? Akkor ez a rajz nem jó.
Sennás 694393 2022. március 11. 21:31
Válasz erre
Ja ja. Azt pont néztem hogy süllyed meg nyíl egyenesen oda tart:)
Déé 694392 2022. március 11. 21:26
Válasz erre
Ukrán, Rzeszowi reptéren fog leszállni.
Sennás 694391 2022. március 11. 21:18
Válasz erre
Screenshot_2022-03-11-21-17-14-617.jpeg
Screenshot_2022-03-...

Na ez vajon kié?
Sennás 694390 2022. március 11. 21:15
Válasz erre
FNlmOhuXwAMuY3c.jpeg
FNlmOhuXwAMuY3c.jpeg

Ezt nem tudom ki rajzolta a Twitter-en volt de majdnem Szolnok felett elrepült. Hmmm
p-51 694389 2022. március 11. 20:15
Válasz erre
Azt hiszem 620 a max sebessége a Tu-141-nek. Úgyhogy akkor az kb 406 Km 40 perc alatt. De nyilván nem feltétlen halad V max-al.
Sennás 694383 2022. március 11. 19:07
Válasz erre
Screenshot_2022-03-11-19-03-37-176.jpeg
Screenshot_2022-03-...
Screenshot_2022-03-11-19-02-34-449.jpeg
Screenshot_2022-03-...

Most meg azt szeretném kérdezni ( bocs ha ennyire nem vágom a témát) de a két tanker miért kerülte el ekkor "ívben" Csehországot ,Nato az is. Simán repülhettek volna Német,Cseh, Magyar, Román útvonalon nem?
Sennás 694382 2022. március 11. 18:58
Válasz erre
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223.