<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68. |
Zoli | Adatlap | 631814 | 2017. augusztus 29. 11:10 | ||
p-51 | Adatlap | 631811 | 2017. augusztus 29. 10:15 | ||
Köszönöm a dícsérő szavakat. Abszolút amatőr fotós vagyok, csak szerencsém volt, és sokat kattintottam, volt miből válogatni. 505-ször nyomtam a gombot 2 nap alatt... | |||||
p-51 | Adatlap | 631810 | 2017. augusztus 29. 10:13 | ||
Másnap a B-1 kétszer húzott át, de a másodiknál mind a 4 utánégetőt bekapcsolta távozáskor. Az a pillanat mindent megért. A török F-16 nagyon nem nézőcentrikus volt (diplomatikusan fogalmazva). Szépet repült, csak éppen oszthattak volna távcsövet hozzá. Szakmai díjat kapott, de szerintem csak illendőségből. Életem leglehangolóbb repülős élménye volt, a belga/holland produkciókhoz szoktam. A MiG-29, az osztrák Eurofighter és a spanyol F-18 nagyon jót repült, mindhármat nagyon-nagyon lehetett élvezni. Az A380 repülte a legjobbat, mindenkinek földbe gyökerezett a lába. Ajánlom a SIAF face oldalán a videót. Pörgött, forgott. Veres Zoli mindkét nap úgy kezdett, hogy az Al Fursan MB-339-eseivel kötelékezett, fejjel lefele vezette őket. A többi a szokásos JÓ(!) volt. Nem sorolom fel, amik az elmúlt években is voltak. | |||||
sanyi | Adatlap | 631782 | 2017. augusztus 28. 20:59 | ||
"a holdon is lehetne..." Ott hamarabb lesz... :( | |||||
sanyi | Adatlap | 631781 | 2017. augusztus 28. 20:58 | ||
Szia! Azért egy ilyen bombázó áthúzása is elég komoly lehet!:) | |||||
vlevi | Adatlap | 631780 | 2017. augusztus 28. 20:49 | ||
Csak csorog a nyálam! Nem sikerült még ide eljutnom, de mostmár kénytelen leszek felírni a jövő évi listámra. Ráadásul tőlem alig van messzebb, mint Kecsó. (Ahol viszont nem lesz, szóval akár a holdon is lehetne...) | |||||
Zoli | Adatlap | 631779 | 2017. augusztus 28. 20:46 | ||
Szia, Tényleg jó volt, de azért annyira nem, elég óvatos programot repült a többség, a B-52 is csak átsiklott a reptér felett és ment is. A B-1 meg másnap volt, de gondolom ugyanaz volt a műsor. A spanyol F-18 tényleg jó volt, ők kitettek magukért. z | |||||
sanyi | Adatlap | 631777 | 2017. augusztus 28. 20:33 | ||
Szia! Párom volt így, ahogy Te. Egyébként amíg nem én leszek a góré a "tornyosházban", addig marad az ilyen nyálcsorgatás, mert sajnos nem lesz repnap... Migráns helyzet, aztán a reptér "civilizálása" volt a legutóbbi ok. Mondjuk ezzel pár évre megvan a kifogás, mert gondolom akkora terminált építenek, hogy a Holdról lehet majd látni. Utána mi lesz az ok, hogy nincs repülőnap? Komoly kis produkció lehetett ez a mostani: B-1, B-52... | |||||
Zsolti1537 | Adatlap | 631775 | 2017. augusztus 28. 20:22 | ||
Szia! Valóban szuper képek! Gratulálok az élményekhez! 2013-ban, először és utoljára voltam a kecskeméti repülőnapon. Teljesen laikusként. Azonban teljesen elvarázsolt az "egész minden" ! Már akkor készültem volna a következő évire. Ám aztán azóta se semmi hasonló mértékű, színvonalú hazánkban... | |||||
Szu-22 | Adatlap | 631774 | 2017. augusztus 28. 20:18 | ||
Gyönyörű képek! Pazar program volt, csak nem voltam ott! :( | |||||
p-51 | Adatlap | 631773 | 2017. augusztus 28. 19:28 | ||
piratvitorla | Adatlap | 631187 | 2017. augusztus 15. 06:38 | ||
EU-s pénzt csak fejlesztésekre lehet szerintem igénybe venni. Viszont a reptér mellett nagyon szép körgyűrű épült... | |||||
piratvitorla | Adatlap | 631186 | 2017. augusztus 15. 06:37 | ||
Kérdés azokból az állóhelyekből mennyi használható... | |||||
Sennás | Adatlap | 631160 | 2017. augusztus 14. 15:49 | ||
Jó lenne még az a Kecsó mindig csak az a fránya pénz:( 2013-ban mennyi volt a 2 napos rendezvény belépőinek a száma?120-140ezer vagy 100ezer alatt maradt? Mennyi volt a össz költség amit ki kellet perkálni?(ezek titkosak?) Biztos veszteséges volt így is , de nálunk sokminden így végzi. Egy fullos Aug20-i tűzijátékot odaadnék cserébe:) Vagy egyéb hasonló minden évben megrendezendő dolgot. Erre nem lehet EU-s pénzt kérni? | |||||
Kferro | Adatlap | 631159 | 2017. augusztus 14. 15:14 | ||
"Egy nemzetközi repülőnaphoz azért jóval több minden kell. Például egy csomó olyan állóhely amire rá tudod gurultatni a gépeket... " Állóhely még talán lenne is, ha a műholdképen jól látom, de azt, hogy egy több tízezres tömeg hol foglalna helyet, talán már fejvakarósabb. | |||||
piratvitorla | Adatlap | 631154 | 2017. augusztus 14. 13:26 | ||
Nem akarok senkit se bántani, de nem vagyok benne biztos, hogy egy repülő szövetségnek az a dolga, hogy egy repülőteret üzemeltessen. Egy profitorientált cég lehet, hogy több fejlesztést tudna hozni, különben szétrohad az egész. Sajnos a körépület is siralmas állapotban van. Ha normálisan csinálják a dolgokat a sportrepülés része is megmaradna a reptérnek. A szövetség dolga leginkább a szakágak ügyeinek intézése - nos diplomatikusan fogalmazok amikor szerintem bőven lenne mit tenniük... Például nincs megfelelő mennyiségű és minőségű utánpótlás. A többiről inkább nem is beszélek... | |||||
lacipapa | Adatlap | 631104 | 2017. augusztus 13. 10:36 | ||
Bizakodjunk,hogy legalább a Budaőrs és a MRSZ ügye pozitív fordulatot vesz! | |||||
Szu-22 | Adatlap | 631098 | 2017. augusztus 13. 09:02 | ||
Sziasztok! Látva a beszélgetéseket én is azt mondanám, hogy siralmas a repülőnapos kérdés-helyzet Magyarországon. De én is voltam Sliac-on két éve, sajnos azóta sem, de talán jövőre, viszont az színvonalas rendezvény, és persze valamiért nekik évente megy a megrendezése, és egyre jobb felhozatallal. Ha hazai szinten nézem, akkor hozzám legközelebb a tavaly először megrendezett szegedi repülőnapok is nagyon tetszett, idén is lesz szeptember közepén, azon is ott leszek. Tavaly 18000-en voltak kint, ha szeretnétek jó színvonalat látni, érdemes betervezni, s ha a szervezők meglátják benne továbbra is a nemzetközi lehetőségeket, akkor ki is nőheti magát még nagyobbra. Józsi | |||||
sajti | Adatlap | 631097 | 2017. augusztus 13. 08:20 | ||
Siralmas a helyzet, ahogy olvasom és tapasztalom! Ezek szerint még szerencsésnek érezhetem magam Székesfehérváron, hogy ha nem is egy gigantikus, de kisebb repülő nap minden évben van Börgöndön. "egy kis repülőnap is több,mint a semmi" , hogy Lacipapát idézzem! Egyébiránt itt a szomszédban is látogatható közelségben van Silac e hónap közepén, ha máshogy nem megy, akkor sajnos utazni kell, ha kerozin szagot akarunk érezni. | |||||
piratvitorla | Adatlap | 631096 | 2017. augusztus 13. 06:44 | ||
"Taszár?Ott volt már repülőnap,egyébként egy kis repülőnap is több,mint a semmi." Ott a fű se nő. Ahhoz hogy akár egyetlen gépet is fogadni tudjon több év munkájára tízmilliárdos beruházásra és több tucat/száz szakember munkájára lenne szükség. Meg persze rengeteg engedélyre... "Ha volna hajlandóság a Budaőrsről kiebrudalandó Repülő Szövetséget és az összes gépeit is el lehetne helyezni,bizonyára!" Én Budaörsön is repülök. Szerintem onnan egyetlen gépet se ebrudalnak ki, már csak azért se, mert a Magyar Repülő Szövetségnek egyetlen gépe sincs. És az MRSZ-t se ebrudalják ki, hanem csak a reptér üzemeltetését adják át másnak (ha igaz a hír). De ha tényleg úgy is volna szerinted mondjuk egy pesti ember lejárna Kaposvár mellé repülni napi, heti szinten? Többe kerülne, mint a gép fenntartása... | |||||
piratvitorla | Adatlap | 631095 | 2017. augusztus 13. 06:40 | ||
"Itt, Debrecenben igen jó a reptéri infrastruktúra, naponta több gép is szokott fel- és leszállni." Egy nemzetközi repülőnaphoz azért jóval több minden kell. Például egy csomó olyan állóhely amire rá tudod gurultatni a gépeket... | |||||
Gabusch | Adatlap | 631093 | 2017. augusztus 12. 23:38 | ||
Hogy kicsit érthetőbb legyen, miről beszélek. Mivel engem meg a tengeralattjárók érdekelnek és véletlenül volt egy kis pénzem, 1997-ben az akkori barátnőmmel, meg egy teszkós sátorral elmentünk Bremerhavenbe Wilhelm Bauert, meg Laboe-be U-995-öt nézni, egy kispolskival. Kényelmesnek nem mondanám a 180 centimmel, de simán lehetett hozni. Útközben megnéztük Karlstejnt, Theresienstadtot, Colditz-ot, mg ami még jött, mert ugye meg kellett néha állni, az a kocsi nem ment túl gyorsan. Nászúton (már másik hölggyel) egy Suzuki Swift 1.0 GA-val voltunk, ez gyakorlatilag egy német körutat tett ki, némi belga kitérővel az Ardennekbe. Sátorral, egyszer kocsiban aludva és mint csúcs szálláshelyek, bungalóban, youth-hostelben és Formule-1 szállóban is. A feleségem Munster óta tudja, hogy nem minden tank egyforma és már volt Ő is kétszer az U-995-ben és egyszer a Wilhelm Bauer fedélzetén. Továbbá meglehetősen sokszor a Doberdó különböző részein és az Olasz-front meglehetősen sok pontján is. De abszolút maradandó élménye valamiért Oradour-sur-Glane. Nem is adom senkinek az asszonyt! Egy 700+ km-es egynapos körúton este hétkor Treblinkából jövet mindösszesen az volt a kérdése, hogy "Ma még megyünk haláltáborba?" Az út amúgy egy Przemysl-Belzec-Sobibór-Treblinka-Przemysl volt. Szervezd meg, legyen a repnap az út csúcspontja, de menet közben is lehet rengeteg érdekességet felkeresni, azaz akár egy nyaralást is szervezhetsz köré. Nem muszáj mindig a vízben csücsülni. | |||||
Gabusch | Adatlap | 631091 | 2017. augusztus 12. 23:12 | ||
Nem tudom, mitől lenne problémásabb. Anyám a tíz éves húgommal bejárta fél Algériát ('70-es évek végén, akkor még lehetett). Picikét nagyobbak a távolságok, mint itt és akkoriban nem voltak autópályák sem, meg autóklíma sem. A kérdés az, hogy akarod, akarjátok-e. Ha igen, meg lehet oldani. Ha nem, kifogás mindig lesz, tudom magamról. | |||||
Kferro | Adatlap | 631089 | 2017. augusztus 12. 23:00 | ||
Spupeknek igaza van. Ráadásul egy 8 éves fiúval (na meg a fiatalabb testvérével) nem olyan egyszerű, mint pl. haverokkal lenne. Még valami, amiben egyetértek Spupekkel: " Szerintem csak kifogás hogy a civil téma miatt nem lesz hely. " | |||||
spupek | Adatlap | 631088 | 2017. augusztus 12. 22:56 | ||
Bcs! ÉK! | |||||
spupek | Adatlap | 631087 | 2017. augusztus 12. 22:56 | ||
Én azért mondom ezt, mert ott voltam mikor Pápán a csillag helyett felkerült az ég felségjelzés! Jó érzés volt! | |||||
spupek | Adatlap | 631086 | 2017. augusztus 12. 22:53 | ||
Miért? Azért, mert a magyar gépek látványa itthon az 100× többet ér mit egy idegen nemzet bármilyen repülőnapja! Azért itthon mégis más! Szerintem! | |||||
Gabusch | Adatlap | 631084 | 2017. augusztus 12. 22:29 | ||
Miért? A szlovákoknál, cseheknél tudtommal van ilyesmi. Fárasztó odaautókázni, meg pénzben is van, de nem hiszem, hogy ne lehetne simán abszolválni. Igen, fárasztó, igen, nagyon korán kell kelni, esetleg nem lefeküdni, de két sofőrrel simán hozható akár egy olmütz-közeli esemény is Debrecenből, elég sok autópálya van. Alternatíva, hogy esetleg kempingezni kell két északát valahol a viszonylagos közelben. A gyerkőc biztos élvezné azt is. | |||||
spupek | Adatlap | 631080 | 2017. augusztus 12. 21:57 | ||
Sziasztok! Köszönöm a válaszokat! Valóban nincs más hely az országban, ahol ekkora rendezvényt meg lehetne rendezni. Én voltam Taszáron, anno, kánikulában víz és infrastruktúra nélküli repnapon. Bár csak jó emlékeim vannak, nem volt könnyű! Bár ezt éreztem 2013 Kecskeméti repnapon is, miután sorbaállás volt a vízért, és egy húzásra három litert ittam meg. De arról is csak jókat tudok mondani. És ami mindkettőben közös volt, hogy aki a repülésért megy ki, annak ennyi nehézség meg sem kottyan! Szerintem csak kifogás hogy a civil téma miatt nem lesz hely. Én, szerintem, ha lesz is ilyen terminál és kiszolgáló hely, az a jelenlegi katonai zónán kívül, valahol a 44-esút mellett, a pályától keletre lesz! És oda amúgy sem ment eddíg senki a repnapon! | |||||
Kferro | Adatlap | 631079 | 2017. augusztus 12. 21:34 | ||
Itt, Debrecenben igen jó a reptéri infrastruktúra, naponta több gép is szokott fel- és leszállni. Viszont repülőnap (vagy inkább családi nap?) legutóbb 2009(!)-ben volt, akkor is csak kis- és sportgépek voltak, meg egy kétszer áthúzó Gripen géppár. Valahogy nem érzem, hogy városunk vezetői valaha is fontosnak tartanák nemhogy egy nagy repülőnap, hanem akárcsak egy, a 2009-eshez hasonló kisebb esemény megtartását is. :( Ami különösen fájó, hogy a most 8 éves fiam is meg lett fertőzve általam, s igencsak szereti a repülőket. Viszont esélyem nincs megmutatni neki, hogy milyen is egy igazi katonai légiparádé, ahol Hornetek, Gripenek, Rafale-k, s hasonló csodák hasítják az eget. :( | |||||
lacipapa | Adatlap | 631066 | 2017. augusztus 12. 14:58 | ||
Taszár?Ott volt már repülőnap,egyébként egy kis repülőnap is több,mint a semmi. Ha volna hajlandóság a Budaőrsről kiebrudalandó Repülő Szövetséget és az összes gépeit is el lehetne helyezni,bizonyára! | |||||
sanyi | Adatlap | 631060 | 2017. augusztus 12. 12:31 | ||
Debrecen? Üzemelő reptér - tegnap láttam a flájtradaron a Lufti gépét Münchenbe indulni -, jól megközelíthető, ott is van más látnivaló is... | |||||
piratvitorla | Adatlap | 631043 | 2017. augusztus 11. 22:24 | ||
Gyerekek? Milyen Taszár, meg Mezőkövesd? Évtizedek óta nem repterek... Egy nemzetközi repülőnaphoz igen komoly repülési és egyéb infrastruktúra kell, ami nem sok reptérnek van meg talán 3-5 hazainak... De igazából csak Kecskemét alkalmas... | |||||
zoli1989 | Adatlap | 631041 | 2017. augusztus 11. 21:49 | ||
Ott a helyünk ;-) | |||||
silent8 | Adatlap | 631039 | 2017. augusztus 11. 21:39 | ||
Kicsit még várjunk azzal, de nem lenne rossz. | |||||
PETI | Adatlap | 631023 | 2017. augusztus 11. 13:07 | ||
MoMi | Adatlap | 631021 | 2017. augusztus 11. 11:46 | ||
Szia Kamovos! Mielőtt leírsz valamit,kérlek tájékozódj: Mezőkövesd reptér: ◾Területe: 657 hektár ◾A guruló 21 méter széles, tehát alkalmas 1A, illetve 1B kategóriának megfelelő futópálya kialakítására. ◾A főpálya betonlapjai egymástól elmozdultak, ezért repülőgépek fel- és leszállására alkalmatlan (2008 óta). ◾Vasúti bekötéssel rendelkezik (vandálok a síneket felszedték) úgyis hagyta a tulajdonos! A repülőtér 2000-ig a Magyar Honvédség tulajdonában állt, ekkor vette át az ÁPV Rt. az üzemeltetést. Ekkorra azonban a már jó ideje használaton kívüli repülőtérnek csak a romjait vehette át. Taszár: Az amerikaiak 2004. június 30-án ürítették ki a repülőteret, ami 2005. októberében zárt be teljesen és azóta is használaton kívül van. A reptér teljes területe 2015 márciusában 45%-ban Kaposvár, 40%-ban a Magyar Állam, 10%-ban Taszár, 5%-ban pedig a KaposBusz Kft. tulajdonában állt. száz szónak is egy a vége. Kecskemétem kívül nincs működőképes reptere a honvédségnek ami nagylétszámú vendéget tudna fogadni biztonságosan. Nálunk csak duma van, nem haderő fejlesztés. Momi | |||||
slaviamarksman | Adatlap | 630980 | 2017. augusztus 10. 18:09 | ||
hopp : Off! Tiszteletem kedves János Baccuc kúcs de jó ilyentet olvasnom kövesdiként . Jöhetne is a repülőnap , örülnék neki csak jó előre jól látható helyen hirdessék meg . Amikor autós , motoros vagy másmilyen összejövetelek vannak ott azt is csak utána hallom szóbeszéd szinten . Jó szerencsét ! Vörd písz . Lajos | |||||
Kamovos | Adatlap | 630973 | 2017. augusztus 10. 16:22 | ||
Szolnok kicsi. A legnagyobb reptér a mezőkövesdi. Ott nem zavarna be senkinek, hely meg annyi van mint az állat! | |||||
juge75 | Adatlap | 630971 | 2017. augusztus 10. 14:39 | ||
Na, Kecskeméten nem lesz. Oké. Értettük. De mi a helyzet a többi katonai repterünkkel? Pápa, Taszár, esetleg Szolnok? | |||||
zsocate | Adatlap | 630968 | 2017. augusztus 10. 10:33 | ||
Én szívesebben megyek ki kétévente egy nemzetközi repülőnapra, mint a csillivilli, nézőktől és futballtól kongó stadionokba hetente vagy kéthetente. Igaz, nekem nem labda volt a jelem az oviban... Nem igazán látom, hogy a haderő a megfelelő helyen állna a fejlesztési rangsorban. Lássuk is be, nem nagyon van mit felmutatni, ennek ellenére talán a polgároknak illene rendszeresen annyit megadni, hogy tudják és lássák: ki az a maroknyi gárda, akire rábízhatják az életüket. Ehelyett sokkal inkább a megalomániás "mi majd megmutatjuk" sportrendezvényekben vagyunk nagyon jók, ahol jó kis milliárdos pénzeszsákokat lehet elkülöníteni specifikus és később kihasználatlan létesítményekre... Sanyi, a politika az életünk részévé tette magát és ha még az országban látható nyilvánvaló dolgokat sem lehet leírni, mert bárki politikai színezetet lát benne, az már régen rossz, akkor süllyed a hajó...! | |||||
sanyi | Adatlap | 630966 | 2017. augusztus 10. 08:39 | ||
Kollégám/cimborám mondta: "Szép ez a magyar nyelv, bőszen lehet kifogásokat találni..." Utána mi lesz a kifogás? Sejtem: a civil reptér miatti terrorfenyegettség következtében nem lesz repnap. Mert ugye egy Stingert belerak a táskába, aztán a Britiservélysz felszálló 747-esére célbalő vele. Szép befejezés volt, mert a legutolsó félelmetesen komolyra sikerült a Vitézekkel és a többi fellépővel. Inkább nem írom a többi véleményem, mert az már átcsap politikába és úgyis törlik. | |||||
vrauko | Adatlap | 630965 | 2017. augusztus 10. 08:38 | ||
Jobb az eredeti magyar változatot olvasni a borzalmas angolságú "fordítás" helyett: airshowinfo.hu/airshowfeed/2017/08/02/2018-s-repulonap-kerdesek-es-talan-valaszok/ | |||||
lesli | Adatlap | 630963 | 2017. augusztus 10. 07:36 | ||
Sziasztok! Válasz a repnapos kérdésre: airshowinfo.hu/airshowfeed/2017/08/02/kecskemet-airshow-2018-questions-and-a-possible-answer/ | |||||
spupek | Adatlap | 630948 | 2017. augusztus 9. 17:44 | ||
Sziasztok! Mit gondoltok jövőre lesz repülőnap Kecskeméten, vagy csak álom marad? Gondolom már elkezdték volna a szervezést. Vagy még nem késő? | |||||
makettes | Adatlap | 630018 | 2017. július 17. 19:48 | ||
Sziasztok! Szépen alakul a SIAF résztvevőinek mezőnye,Airbus-380, B-52 ! | |||||
cenci | Adatlap | 629888 | 2017. július 13. 16:52 | ||
Köszi, eredetileg a Forgóékkal mentem volna, de ők egy nappal korábban indulnak én viszont sajnos a munkahelyem miatt nem tudom azt a pénteket szabadságba kivenni. | |||||
NORAD | Adatlap | 629863 | 2017. július 13. 00:03 | ||
Ha privátban nem megy, van a Goforgo utazási iroda is... Aranyosgyéres: www.repulonapok.hu/ www.repulonapok.hu/?page_id=650 Ostrava: www.repulonapok.hu/ www.repulonapok.hu/?page_id=662 Sok más repülőnapos út. www.repulonapok.hu/ www.repulonapok.hu | |||||
cenci | Adatlap | 629860 | 2017. július 12. 21:42 | ||
Társulnék a július 29-én tartandó Aranyosgyéresi repülőnapra aki esetleg utastársat keresne. Elérhető vagyok a cenci2@gmail.com email címen vagy a 06309489125 telefonszámon. | |||||
Gabusch | Adatlap | 624956 | 2017. március 12. 22:44 | ||
Szia Rumcájsz! Köszi szépen. Barátokkal mennénk öten, így mondjuk az egyéni utazás rentábilisabbnak tűnik egy autóval. Ezen felül tervezzük, hogy hazafelé Auschwitznak jönnénk, mert az is érdekes, bár mi a feleségemmel már láttuk. Ezért is érdekelt, hogy a programok mennyire redundánsak, mert nyilván ha mindig más, akkor mind a két napon ott kell maradni és ez plusz egy nap szabit igényel, avagy egy elég késői pénteki érkezést jelent. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68. |
Nekem általában az volt az összes modern géppel az érzésem, hogy kissé messze vannak, kivéve az EF-18, az tényleg közel volt és simán verte az összes többit.
Az arabok is nagyon látványosak voltak, meg a többi műrepülő is.
Az A380 semmi extra nem volt, ekkora géptől nem is lehet várni, csak a lassúságán csodálkoztam, azt hittem, a fejünkre esik...
z