<<< Vissza | Tovább >>> |
Planes | Adatlap | 626001 | 2017. április 2. 08:37 | ||
Sennás | Adatlap | 625999 | 2017. április 2. 07:59 | ||
Milyen érdekes az új már a StartZrt tulajdon. És ki is van hangsúlyozva minden mondatban:) Érdekes. Miért nem a pályavasúté vagy PFT-é? Teherkocsi fog lelépni a sínről Ők jönnek majd drága pénzért bérmunkába:) Jó lenne legalább 1:72 látni a Rábát. Úgy rémlik H0-ban láttam a 813as Tatrát? Talán. | |||||
Gabi | Adatlap | 625992 | 2017. április 1. 22:11 | ||
Így van. És ennek a Rábának az a sajátossága, hogy a MÁV vett egy Rába alvázat fülkével, plusz hozzá még egy fülkét, és Jászkiséren építették össze a Járműjavítóban. Ott készült hozzá az a rendszer amivel sínen tud menni, és a felépítmény is. | |||||
Sennás | Adatlap | 625981 | 2017. április 1. 19:54 | ||
Szeva!Tudom szomszéd "falu":) Járok arra vonattal ránézek mindig. Igazad van amúgy! D2 utasításban is szó van róla. | |||||
Gabi | Adatlap | 625980 | 2017. április 1. 19:44 | ||
Szia! A duplafülkés Rába ami Debrecenben van, szintén kétéltű, tud menni sínen is. Benne van az idei tervekben az elkészítése, vagyis inkább az elkezdése. :) Gabi | |||||
Sennás | Adatlap | 625971 | 2017. április 1. 17:43 | ||
Igazából ide is be lehet tenni a H-Start ZRT új szerzeményét. 99 55 9905 100-1 pályaszámmal "3 fénnyel" mint egy igazi mozdony:) Kétéltű, közúton és kötött pályán(sínen)is tud közlekedni. A régi MÁV Balesetelhárító járművek ilyet azért nem tudtak.--Haladunk a korral! Én spéci a kék dobozosokat jobban kedveltem(ez az utolsó-meg a VBO- amit egy vasutas látni szeretne)de most ez ilyen piros(vörös)lett. iho.hu/hir/dizel-piros-sinen-jar-megsem-mozdony-mi-az-161116 www.google.hu/search Forrás: IndóházOnline Köszönet! | |||||
páncélos | Adatlap | 604551 | 2016. március 5. 12:52 | ||
www.modelytramvaji.websnadno.cz/ Itt érdemes nézelődni. | |||||
Sennás | Adatlap | 603913 | 2016. február 22. 20:53 | ||
A www.turbosquid.com oldalán egy 6 tengelyes "szergej" kinézetü vas 80dolcsi de hogy ez milyen méret lehet? | |||||
Sennás | Adatlap | 603911 | 2016. február 22. 20:45 | ||
Hú ez jó kérdés. De kicsi a valószinűsége. De 3D-ben megcsinálják bizti. Csak bírd kifizetni:) | |||||
sanyi | Adatlap | 603909 | 2016. február 22. 20:16 | ||
Úúúú de szép! Sajnos ritkán látom a Gigantot, de akkor nagyon megnézem.:) Lenyűgöző és bivalyerős egy gép... 72-ben nem adja ki valaki?:) | |||||
páncélos | Adatlap | 603885 | 2016. február 22. 13:09 | ||
Sennás | Adatlap | 603806 | 2016. február 21. 11:59 | ||
ChevyG | Adatlap | 600005 | 2016. január 12. 22:39 | ||
vfrtom | Adatlap | 599912 | 2016. január 11. 19:49 | ||
lacipapa | Adatlap | 599905 | 2016. január 11. 19:26 | ||
Hol volt a vasúti rendészet? | |||||
páncélos | Adatlap | 599864 | 2016. január 11. 11:28 | ||
https://www.facebook.com/media/set/ A múlt héten elindultak az első metró kocsik megújulni Oroszországba. Nem sokáig jutott, szombaton még Dunakeszin ácsingózott, sajnos össze is firkálták rögtön. | |||||
Freddy | Adatlap | 599846 | 2016. január 11. 10:46 | ||
Azért a modellen az átszóródás is fura kicsit, a való életben olyan egy méteres átmeneti zóna van a két szín között :P | |||||
V43-1123 | Adatlap | 599776 | 2016. január 10. 14:37 | ||
Üdv! - A 01-es sorozat esetében sem az interneten, sem a szakirodalomban nem találtam olyan fotót, melyen álcázó festést viselt volna. Modellben viszont van ilyen, de ennek valóságtartalma - hivatkozási alap nélkül - megkérdőjelezhető. De, mint tudjuk, a terepasztal mindent elbír :) - A 02-es sorozatból összesen 10 db épült, összehasonlító kísérletek céljából. Azt vizsgálták, hogy a kéthengeres ikergépezet (BR 01) vagy a négyhengeres kompaund gépezet (BR 02) előnyösebb-e. A kísérletek az első változat sikerét hozták, ezért az összes 02-est átépítették 01-es sorozatúvá 1937-42 között. - A kétmozdonyos üzem (előfogatolás) rendszeresnek számított, és számít ma is, ha a vonat terhelése, vagy a pályaviszonyok (erős emelkedő, kissugarú ívek) szükségessé teszik. | |||||
Kamovos | Adatlap | 599460 | 2016. január 6. 14:28 | ||
Sziasztok! Ezt a vasúti kocsit gyártja valaki 1:72-ben? Segítségeteket előre is köszönöm! alifrafikkhan.blogspot.hu/2011/10/album-foto-penandatanganan-menyerahnya.html Üdv: kamovos | |||||
ChevyG | Adatlap | 599074 | 2016. január 1. 20:15 | ||
Varjúbácsi | Adatlap | 597450 | 2015. december 9. 09:13 | ||
att2 | Adatlap | 597417 | 2015. december 8. 19:49 | ||
Vfrtom! A Br42-es szerkocsija 2'2' T 30-as tipus, egy sztenderd szerkocsi elvileg. Csatolok egy képet a kuplungról, ami valószinüleg a Br42-esen is volt. Azt is el tudom képzelni, hogy akár a második képen látható megoldással együtt volt kapcsolva a mozdony és szerkocsi. Elvileg itthon 501-es sorozatként futott a mozdony, Füstiben lehet személyesen is meg tudod nézni a kapcsolást. | |||||
Sennás | Adatlap | 597414 | 2015. december 8. 17:55 | ||
Sennás | Adatlap | 597413 | 2015. december 8. 17:30 | ||
Ezt nézd át! www-personal.umich.edu/~khmiska/_derived/Steam%20locomotive%20tenders.htm | |||||
vfrtom | Adatlap | 597399 | 2015. december 8. 12:11 | ||
Kösz. De én konkrétan a mozdony és a szenes-vizes kocsi köztire gondoltam. | |||||
lacipapa | Adatlap | 597389 | 2015. december 8. 09:24 | ||
Szia! Ezeket nem tudnád képekkel illusztrálni (a gyengébbek kedvéért)?Köszi. | |||||
Sennás | Adatlap | 597386 | 2015. december 8. 07:59 | ||
Szeva. Csavarkapocs,légtömlő(2db),gőzfűtés tömlő(1db). Más nem nagyon,mindkét végén a mozdonynak ugyan az van. m.facebook.com/photo.php?fbid=342073142484482&id=124751094216689&set=a.138437369514728.19088.124751094216689 | |||||
vfrtom | Adatlap | 597361 | 2015. december 7. 19:09 | ||
Üdv. Milyen kapcsolat , kuplung, nem tudom sajna , hogy hívják, volt egy BR42-es és a szerkocsija között? | |||||
Safranek | Adatlap | 592308 | 2015. szeptember 20. 10:13 | ||
Csütörtökön a Nyugatiban volt az Árpád motorvonat. Eddig nem láttam élőben. | |||||
páncélos | Adatlap | 590834 | 2015. augusztus 25. 09:39 | ||
Varjúbácsi | Adatlap | 590587 | 2015. augusztus 20. 00:08 | ||
TAMÁS78 | Adatlap | 590558 | 2015. augusztus 19. 11:00 | ||
Itt elvileg felsorolják az összes használatos színt RAL-kód szerint. Középtájt vannak a zöldek, RAL 6007 "palack-zöld" lehetett a jellemző. www.bahnstatistik.de/RAL.htm | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 590556 | 2015. augusztus 19. 09:15 | ||
Sziasztok! Tudna valaki segíteni abban, hogy az 1940-es években a Reichsbahn milyen zöldet használt a személyszállításban a kocsikon? | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 590545 | 2015. augusztus 18. 20:43 | ||
Elektrolakatos | Adatlap | 590544 | 2015. augusztus 18. 20:41 | ||
Janika drágám! Magát a községet nem látom, csak az állomásának a felsorolását! 8-) :-P | |||||
lacipapa | Adatlap | 590529 | 2015. augusztus 18. 18:34 | ||
Háát,én is látom a 37-es számozás alatt. Nem tudom mit takar a 37-es szám? | |||||
TAMÁS78 | Adatlap | 590521 | 2015. augusztus 18. 17:40 | ||
Nem engem kérdeztél, de én látom... :) | |||||
Kamovos | Adatlap | 590520 | 2015. augusztus 18. 16:55 | ||
Drága Jó Barátom. Te látod azon az útvonalon LAD községet? :) | |||||
Sennás | Adatlap | 590507 | 2015. augusztus 18. 13:39 | ||
Talán halvány reménysugár elméletileg futóképessé teszik és megy Pestre a vasúttörténetibe:-) | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 590506 | 2015. augusztus 18. 13:31 | ||
Kamovos | Adatlap | 590501 | 2015. augusztus 18. 12:17 | ||
Lacipapa! Köszönöm a fordítást magyarról magyarra. :) Üdv: kamovos | |||||
lacipapa | Adatlap | 590444 | 2015. augusztus 16. 20:25 | ||
Gabi!Ma már sín sincs!Nem a 80-as években szedték fel! | |||||
Kamovos | Adatlap | 590443 | 2015. augusztus 16. 20:10 | ||
Olvassad még egyszer végig! | |||||
Gabi | Adatlap | 590423 | 2015. augusztus 16. 13:46 | ||
Jani! Bocs, de hogy a rendszerváltás hozta ezt, az egy buta demagógia (a 80-as évek végén legjobb tudomásom szerint már a mellékvonalakon se használtak ilyen kocsikat). Egész egyszerűen a technika fejlődik, az átlagember igénye, elvárása magasabb lett, az elavult dolgokat kicserélik modernebbre, hajóban sem a gőzős-lapátkerekes jár menetrendi forgalomban. Lehet még ilyen vonattal menni, a MÁV nosztalgia szokott indítani gőzős vontatású vonatokat időben hozzá illő kocsikkal. Gabi | |||||
Kamovos | Adatlap | 590421 | 2015. augusztus 16. 13:25 | ||
kaposváról, Ladra Nagyanyámhoz szintén gőzös közlekedett gyerekoromban. Volt ilyen nyitott peronos kocsi is a szerelvénybe. Szomorú, de ma már sin sincs! Ezt hozta a rendszerváltás! :( | |||||
BÉPÉ | Adatlap | 590420 | 2015. augusztus 16. 13:15 | ||
Gyerekkoromban én is sokat közlekedtem olyan vonaton, ahol a vagonok mind effélék voltak és ha tele voltak, akkor csak a peronon lehetett utazni. Mivel még gőzmozdonyok húzták a szerelvényeket, mire Pestre értünk a hajam tele volt apró koromszemcsékkel. Micsoda nosztalgikus emlék (már mi a jelenlegi hajhiány okán jutott eszembe). | |||||
Gabusch | Adatlap | 590403 | 2015. augusztus 16. 09:22 | ||
Ahogy elnézem, felújítani egy picit előbb kellett volna. :( | |||||
Sennás | Adatlap | 590402 | 2015. augusztus 16. 07:01 | ||
Kamovos | Adatlap | 590401 | 2015. augusztus 15. 23:04 | ||
Az az Egerszalók jó lesz ám Szilvás váradnak is! Bocsi az elírásért. :( | |||||
Kamovos | Adatlap | 590400 | 2015. augusztus 15. 22:04 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
Üdv .! P