<<< Vissza | Tovább >>> |
Kamovos | Adatlap | 590399 | 2015. augusztus 15. 21:58 | ||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 590209 | 2015. augusztus 11. 08:59 | ||||||||||||||||
rrobbie | Adatlap | 590195 | 2015. augusztus 10. 17:02 | ||||||||||||||||
Szia! Köszönöm szépen a javaslatot! Megnézem. Üdv! Robi | |||||||||||||||||||
bandy | Adatlap | 590193 | 2015. augusztus 10. 16:24 | ||||||||||||||||
akkokoko | Adatlap | 590095 | 2015. augusztus 8. 11:06 | ||||||||||||||||
akkokoko | Adatlap | 590094 | 2015. augusztus 8. 11:05 | ||||||||||||||||
Szia! Kissé megkésve de talán még jókor: dieselloc.ru/m62/index.html Egyébként sok orosz mozdony van még az oldalon! Ha tudsz oroszul, akkor különösen jó lehet... :-) Ezen kívül figyelmedbe tudom ajánlani az Indóházat. A mostani(aug.-szept.) a Szergejjel foglalkozik. | |||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 589898 | 2015. augusztus 3. 14:58 | ||||||||||||||||
Akit érdekel, írjon mailt, és küldök kontaktot a tulajhoz. | |||||||||||||||||||
kalevala | Adatlap | 589866 | 2015. augusztus 2. 19:15 | ||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 589477 | 2015. július 24. 08:45 | ||||||||||||||||
Ugyanmá! Nálunk 90 fok is van.. ( bár ha kőműves volt az elkövető vagy annyi vagy nem).. Copyright Zsury.. | |||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 589465 | 2015. július 23. 21:13 | ||||||||||||||||
akkokoko | Adatlap | 589262 | 2015. július 18. 18:50 | ||||||||||||||||
akkokoko | Adatlap | 589261 | 2015. július 18. 18:47 | ||||||||||||||||
rrobbie | Adatlap | 589255 | 2015. július 18. 10:12 | ||||||||||||||||
Köszi lucky! | |||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 589254 | 2015. július 18. 09:49 | ||||||||||||||||
Rmms-ből csak egyféle van.Eredetileg ORE lemezkeretes forgóvázzal épült, később cserélték azt az Y25 valamelyik változatára.( gondolom az egységesítés és olcsóbb karbantartás végett. Ami hasonlít hozzá az az Rgs, de annak az alváza középtartós, míg ennek a szélső tartói az erősítettek. A kéttengelyes a Ks, de annak vannak oldalfalai is. A képeken Rmms kocsik vannak. www.fuvarozas-szallitmanyozas.com/content/vasuti_kontener/rmms_395_9000_9250.jpg img.index.hu/imgfrm/0/5/8/6/BIG_0006400586.jpg Ez egy Eams kocsi.Az alváza ugyanaz mint Rmms-é img.index.hu/imgfrm/1/2/5/9/BIG_0006391259.jpg Valószínű német, főjavított(?) Rmms. Lecserélték a forgóvázat Y25-re www.buntbahn.de/fotos/data/8739/11631210A_018_Rmms.jpg | |||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 589253 | 2015. július 18. 09:39 | ||||||||||||||||
Dobtam egy mélt. | |||||||||||||||||||
rrobbie | Adatlap | 589229 | 2015. július 17. 10:27 | ||||||||||||||||
Sziasztok! Vasútmodellezésben, vasúttörténetben járatos kollégák segítségét szeretném kérni. Az alábbi típusokhoz keresek jó minőségű, nag felbontású jellegrajzokat, fényképfelvételeket: M62 Máv 342 Rmms kocsi (hosszú, rövid, és ezen belül is mindhárom változat) Esetleg linkeket a 30-as 40-es évek magyar vasútjáról. A segítséget előre is nagyon szépen köszönöm! Üdv! Robi | |||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 589131 | 2015. július 14. 18:43 | ||||||||||||||||
Adjunk egy kicsit a környezetvédelemnek :) https://youtu.be/78Rl6BWoQp0 Ettől függetlenül gyönyörűek. Én még utaztam ilyenekel, nagyszüleim felé még nem volt villamosítva a vonal a 70-es, de talán még a 80-as években is, és a dízelmozdonyok is csak később váltották le a gőzösöket. | |||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 588138 | 2015. június 26. 01:59 | ||||||||||||||||
Sziasztok! Nem érdekel valakit egy ilyen terepasztal? H0 méretarányú, és egy egész nagy helyiséget elfoglal. Vannak persze befejezetlen részei, egy nagyon távoli ismerős öregé volt, és nem érte meg szegény, hogy befejezhesse. Járművekkel meg mindennel, de lehetőleg egyben. Magánban tudok több képet küldeni. | |||||||||||||||||||
Rozsdás fékkulcs | Adatlap | 586803 | 2015. május 31. 17:56 | ||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 586141 | 2015. május 22. 12:08 | ||||||||||||||||
Bogesz! Varjúbácsit céloz meg ezzel a téma körrel. Lehet neki még eredeti szerelvényei is vannak. :D Illetve Lajtai Janit keressed ő is jártas a vasút történelemben. De. Ha ő nem, akkor édesapja biztosan. Üdv: kamovos. | |||||||||||||||||||
Bogesz | Adatlap | 586082 | 2015. május 21. 15:47 | ||||||||||||||||
Sziasztok! A K.u.K. páncélvonatokról van valakinek valami remek anyaga amin méretek is látszódnak? Jellegrajz lenne a legjobb mondjuk 3 nézetből, de gondolom ez kb. lehetetlen. Főleg a korai VII-es és VIII-as vonatok érdekelnek. ah.milua.org/austria-hungaria/arms/panzerzug2/09.jpg | |||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 585167 | 2015. május 6. 12:56 | ||||||||||||||||
Pár jó magyarországi kép: www.drehscheibe-online.de/foren/read.php | |||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 585105 | 2015. május 5. 08:45 | ||||||||||||||||
Szia! Szerintem nem bonyolították túl.. Fapalló úgy 8-10 cm vastagon. Azután hogy erre még mi került? Egy luxusvonat esetében elképzelhetőnek tartom az acéllemez padlót, amire valamilyen hangszigetelő bevonat ( parafa ?) került jó vastagon. A belső tér felől meg már bármi lehet.Nyilván ki lehet zárni a mai igelit nevű anyagot.. Az acél ebben az esetben kis súlyt, de nagy szilárdságot adott ( mármint a fához képest). | |||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 585067 | 2015. május 4. 12:08 | ||||||||||||||||
Sziasztok! Tudna valaki segíteni abban, hogy a II.VH. idején használt vasúti személykocsiknak milyen anyagból volt, és milyen színű a padlózata? | |||||||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 585060 | 2015. május 4. 11:02 | ||||||||||||||||
Moszkvai metró járműtelep: foto-metro.livejournal.com/322828.html | |||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 583091 | 2015. április 4. 18:13 | ||||||||||||||||
Szia. Ha mákod van ezek a könyvek beszerezhtök és van benne használható adat fénykép. | |||||||||||||||||||
V43-1123 | Adatlap | 583074 | 2015. április 4. 16:02 | ||||||||||||||||
A mozdony típusára van egy megfejtésem, persze a tévedés lehetősége fenntartva :) Szerintem a képen egy, a Baldwin mozdonygyár által (többek között francia vasúttársaságoknak is) gyártott 140 sor. "Pershing" becenevű hadimozdony légicsapásban súlyosan megsérült példánya látható. A kép Franciaországban készülhetett 1944 nyarán, kora őszén. | |||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 583073 | 2015. április 4. 15:58 | ||||||||||||||||
Ez egy BR 52-es az(ilyen levegő terelővel még nem láttam), úgy nevezett csónak -szenes kocsival.Modellben nem sűrűn fordul elő és újonan 140 körül van az ára.BR 52 ventillációs kocsival inkább találsz a vitarán. | |||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 583070 | 2015. április 4. 15:35 | ||||||||||||||||
A kis foltos.. :) Valószínű túlélt már egy támadást, mert a hosszkazán mintha foltozva lenne.. | |||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 583069 | 2015. április 4. 15:34 | ||||||||||||||||
Persze, hogy nem, írtam is. Amennyiben jól értelmezem a holland szöveget, akkor egy BR55 (AKA porosz G8) 1945. május 13-án Hágában. Itt van másik három kamós mozdony, amik eredetinek tűnnek: tinypic.com/fld3dh.jpg www.drehscheibe-online.de/foren/read.php Ezen az 1946-os képen csak kissé furcsa a kazán, akár valami kamó maradványa is lehet. www.nikon-fotografie.de/vbulletin/picture.php | |||||||||||||||||||
SSZABI | Adatlap | 583066 | 2015. április 4. 15:01 | ||||||||||||||||
SSZABI | Adatlap | 583065 | 2015. április 4. 14:54 | ||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 583064 | 2015. április 4. 14:51 | ||||||||||||||||
Mint a később föltett képek egynémelyikének aláírásából is kiderül, ez a kamózás inkább akkor válhatott jellemzővé, amikor már nagyon fogyóban volt a légtér feletti uralom. '44 tavasza v. nyara ebből a szempontból lehet, hogy korai (de nem biztos). | |||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 583061 | 2015. április 4. 14:29 | ||||||||||||||||
Ez tuti nem 52-es. Az 5 hajtott kerékkel rendelkezik, a képen lévő meg 4-el. | |||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 583060 | 2015. április 4. 14:17 | ||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 583059 | 2015. április 4. 14:10 | ||||||||||||||||
Nem egyszerű:) Le tudja ezt fordítani valaki?Ez vajon "elmaszatolt" kép vagy tényleg kamós gőzösök vannak itt. | |||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 583058 | 2015. április 4. 13:47 | ||||||||||||||||
A "Jung" feliratú a sinsheimi múzeumban van. Nem esküszöm meg rá kilenc év távlatából, de mintha a másik oldala sima fekete lenne. Sajnos fotót csak a kamós oldaláról találtam. Ez ugyan nem BR52, de kamós és úgy tűnik, echte. s68.photobucket.com/user/sander1985/media/camo-1.jpg.html | |||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 583052 | 2015. április 4. 12:59 | ||||||||||||||||
Szia SSZABI!Konkrét fotót egyenlőre én se találtam a "camos locomotiv" témában.Van egy jó pár makettező aki így csinálta meg.De eredeti képet nem sok van.Más ebben a korban használt mozdony is látható camoval(csak makett).De esetleg egy Fekete+pár szürke(fehér)csík?(1-3 kép) Az még nem túl durva.Gondold el több mint 6100db ilyen mozdony készült tuti nincs mindről kép nem kizárt hogy volt eleve camos vagy utólag átfestett. | |||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 583023 | 2015. április 4. 08:59 | ||||||||||||||||
Szia! A nyitott füsttér ajtós képen sztem nem Br52 van. A kocsikon miért ne lehetne Br52? Általános hadi mozdony volt.Hatvanban van egy a fűtőház területén ha kellene valami részlet róla. Mondjuk kissé leharcolt állapotban van.. A Füstiben is van egy, az se sokkal jobb. A csíkos festés sztem kitalált, bár lehet hogy van alapja, mondjuk valami szabályzatban ráakadt valaki. Sztem jellemzőbb a szokásos fekete szín. Azt azért hozzátenném, hogy az ilyen fekete- piros-fehér díszfestéses csilli-villi gőzös nem igen lehetett. A fehér ütköző tányér szél, fehér vonóhorog vég, kerék külső homlokfelület, csatló és hajtórudak külső fele elképzelhetőbb számomra. Ne a nosztalgia üzemes gőzösökből indulj ki, mert azok már inkább reprezentációs feladatot látnak el, a működő voltuk ellenére. ( Azt azért hozzáteszem, rang volt egy gépszemélyzet számára, a gépük mindig tiszta volt. Egyes mozdonyvezetők fehér! kesztyűben vezettek, és nem lett koszos a kesztyű.De ehhez olyan fűtők is kellettek.) A vasúti üzem alapból poros mocskos, különösen a féktuskós fékezés esetén. A gőzös üzemben ehhez még hozzájön a szén, a pernye ill a salak pora is. Ha esetleg kell hozzájuk csavarkapocs korrekt vonóhoroggal keress meg. Elérhetőségem ott van az adatlapon. | |||||||||||||||||||
SSZABI | Adatlap | 583022 | 2015. április 4. 08:36 | ||||||||||||||||
Sziasztok! Egy ötletemhez kérek segítséget: van egy transzport lánctalpas kései Tigrisem, szereztem alá egy ssyms 80t vagont. Elképzelhető az, hogy egy ilyen Tigriseket szállító szerelvényt egy Br 52-es mozdony húzzon? Az 1/35 adta méretei miatt csak ez a három szereplő lenne benne. Találtam egy képet, ahol az összeállítás olyan, mint ahogy én raknám össze (mozdony-szerkocsi mögötte közvetlen a tigrissel), csak nem tudom milyen típusú a mozdony. A Tigris miatt az kompozíció mindenképpen 1944 tavaszát-nyarát idézné. Illetve,ez a mozdony a keleti fronton lehetett-e olyan csíkos álcafestésű, mint amilyen a képen szereplő makett, vagy csak az alap piros-fekete színösszeállításban? Még eddig eredeti képet se találtam erre a csíkos festésre, de még kutakodok... Előre is köszönöm a segítséget! Üdv, Szabi | |||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 582413 | 2015. március 27. 20:58 | ||||||||||||||||
Atti,Misi köszönet a kimerítő tájékoztatásért. | |||||||||||||||||||
V43-1123 | Adatlap | 582409 | 2015. március 27. 20:38 | ||||||||||||||||
A mozdonyra vonatkozó adatok az Ezüst könyvből idézve: "A V43,1051 psz. mozdonyt gyártás közben a Ganz-MÁVAG és a Ganz-VM alakította át -ideiglenes jelleggel- az UFB 3 típusú forgóvázak vizsgálata céljából. A tervezett háromféle kísérleti programból az "A" és a "C" jelű változatokat valósították meg. A fogaskerék-áttétel az előbbinél 17:76, az utóbbinál 25:68 volt. A mozdony engedélyezett sebessége a "C" kísérletnél a módosított fogaskerék-áttétellel összefüggésben 150 km/h, illetve a kísérletek tartamára 160 Km/h volt. 1969-ben a mozdonyt a V43 sorozattal megegyező kivitelűre alakították vissza." A gépet egyébként 1967-ben gyártották, és 2011-ben vonták ki a fenntartásból. Gyári szám: 1967/179. | |||||||||||||||||||
att2 | Adatlap | 582407 | 2015. március 27. 20:30 | ||||||||||||||||
Sennas! Eredetileg V43-1051, de gyártás közben átalakították, UFB forgóvázat kapott. Sajnos a vontatómotorok teljesítménye nem volt elegendő, így vissza lett alakítva a hagyományos kivitelnek megfelelően. | |||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 582403 | 2015. március 27. 20:06 | ||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 582400 | 2015. március 27. 19:49 | ||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 582390 | 2015. március 27. 18:34 | ||||||||||||||||
Nekem is nagyon tetszik,főleg a mozdony.Nekem sem sikerült jobban körül nézni. Gratulálok a külön díjhoz. Laci | |||||||||||||||||||
Rozsdás fékkulcs | Adatlap | 582387 | 2015. március 27. 18:13 | ||||||||||||||||
Köszönöm, sajnos mérete miatt csak oda tudták elhelyezni, így nem lehetett nagyon rálátni. Üdv.: Jani | |||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 582341 | 2015. március 27. 11:17 | ||||||||||||||||
Köszi az infót V43 ügyben! Nem is gondoltam volna, hogy még dolgozik a gép. Persze ez pozitív meglepetés!:) | |||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 582333 | 2015. március 27. 10:03 | ||||||||||||||||
Grat! Sajnos közelről (és távolról se) tudtam megtekinteni élőben, mivel számomra elérhetetlen helyen volt. A szervezők közül kérdeztem az egyiket, bemehetnék-e közelről megtekinteni, erre közölte ha engem beenged akkor mást is be kell engednie úgyhogy nem... | |||||||||||||||||||
msanyi | Adatlap | 582286 | 2015. március 26. 19:00 | ||||||||||||||||
Szia Sanyi! Igen, ez volt az első. A V431001-V431007-ig még Németországban készült. V431008-tól a Ganz–MÁVAG gyártotta. A Wikipédián fent van a története. att2! Én is úgy tudom, hogy a Közgépé. Páncélos! Csak az a pár darab széles Szergej létezik, amit lentebb is beszéltünk. Azok bőven el tudják végezni a munkát. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
Egerszalók Szalajka völgyi kisvasút.