/ Fórumok /

MiG-21

A rendszerből már kivonták Magyarországon a MiG-21-est, de mi azért ne felejtsük el.

Minden ami 21, festés, fotók, sztorik.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191.
Mandras 579680 2015. február 26. 16:12
Válasz erre
Fengler_MiG-21F-13_01

Terepszínű szír Sz-106 a régi jelzéssel
Fengler_MiG-21F-...
cuba420

A 420-as kubai F-13, talán egy múzeum udvarán.
cuba420

Ez a terepszínű szír F-13 (csehszlovák gyártmányú Sz-106) is "csak" egy makett, de a régi, zöld jelzéssel. Lehetett vajon ilyen? Fényképről dolgozhatott az alkotó? Esetleg egy csehszlovák visszaemlékezés alapján, hogy ilyeneket adtak el? (Vajon már nyilvános adat, hogy a 194 db legyártott Sz-106 hová és mikor került, vagy még mindig titok? 26 db egyiptomiról lehet olvasni.)

1973-ban az elveszett szír gépek pótlására Csehszlovákia 8 db F-13-at adott át, Magyarország 12 db-ot. Akkor már nem viselhették a régi, zöld jelzést.

Az a kubai 420-as F-13 nagyon múzeum-gyanús hátul talán egy An-2-es légcsavarral, elöl valami hajószerű építménnyel. Itt egy másik kép ugyanarról, ugyanott.
Freddy 579670 2015. február 26. 15:08
Válasz erre
Így felbakolva, ez valószínűleg kiállított gép.
Mandras 579668 2015. február 26. 14:42
Válasz erre
desert Syr F-13

szír F-13-as egy sivatagi bázison
desert Syr F-13
Syr 1864 F-13

szír 1864-es F-13
Syr 1864 F-13

Szíriai terepszínű F-13-asok rejtekadó erdőben (múzeumban?) és sivatagban.

Ha jól látom, akkor nem kínai gyártmányú F-7-esek.
badboy 579631 2015. február 26. 10:18
Válasz erre
Még egy kis kiegészítés: a 2005-3-as Modelárban van egy grafika a piros 411-es kubai F-13-ról zöld - barna festéssel. A 41-es reviben van egy cikk az egyiptomi és szíriai 21-ről, ebben fénykép csak egyiptomi gépről van, viszont a grafika van a terepes szíriai F-13-ról, itt is cseh gyártásúnak van írva.
badboy 579628 2015. február 26. 10:02
Válasz erre
Szia!

ez a gép a yefim Giordon féle könyvben is benne van kicsit más szögből. Szíriai gépek közül fényképen szintén csak egy múzeumi F-13-as van terepszínben, egy gépről meg grafika van, ez valóban egy cseh építésű gép. Ez grafikát már egyébként több helyen láttam. Érdekelne engem is a dolog, nézegetem én is a festéseket ez a szíriai tetszik is, a másik a burmai gép lenne, igaz az kínai gyártású F-7M. Ha esetleg érdeklene a könyv keress meg mélben.
Zoli 579625 2015. február 26. 09:30
Válasz erre
Kuba_1mig-21f-13
Kuba_1mig-21f-13

Szia,
Köszi szépen a megerősítést! Nekem is nagyon gyanús, hogy kép nincs róla. Viszont valahol láttam terepszínű szírt a mostani felségjellel, de lehet, hogy csak makett volt...
A kubainál én is erre jutottam, mert csak múzeumi kék-zöldet láttam eddig. Viszont van egy zöld-barna festésűről kép, erről tudsz valami? Nem múzeum, csak ékekkel rögzített, bár lehet, hogy kiállítani szánták ezt is.
z
csehszko 579616 2015. február 25. 23:20
Válasz erre
Sajnos nem talalom a kepet...akkor csak az en rossz memoriam,bocsanat. IgazaboL a foglalkozaa elerte celjat...nem volt NDK-bol kapott UM.
csehszko 579608 2015. február 25. 21:32
Válasz erre
Keresem keresem,eddig nem talaltam meg...tehat az NDK-bol nem kaptunk ,ezekszerint.
migi 579607 2015. február 25. 21:27
Válasz erre
csehszko 579606 2015. február 25. 21:25
Válasz erre
Ez vilagos...,de mint ha NDK jelzes remlene...az is igen megkopva
Lehet csak en emlekezem rosszul...
migi 579605 2015. február 25. 21:21
Válasz erre
Az NDK sose használt csillagot
migi 579604 2015. február 25. 21:20
Válasz erre
A csillag a Hazai volt ,az lett átfestve ,
csehszko 579602 2015. február 25. 21:16
Válasz erre
Vagy ek vagy a csillag...nem emlekszem...,de inkabb csillag.
csehszko 579601 2015. február 25. 21:15
Válasz erre
Hunavia-n azt hiszem...lekopott a magyar ekjelzes es elojott az NDK-s alatta...akarcsak Rettegett Ivanunknak Kecelen.
migi 579600 2015. február 25. 20:56
Válasz erre
csehszko 579597 2015. február 25. 20:51
Válasz erre
Sziasztok!
Az a kerdesem lenne ,h anno a Mig-21 UM gepeinken miert voltak NDK felsegjelzesek? Onnan kaptuk oket vagy a nagyjavitas kovetkezteben kaptak,ha igen miert? Bocsanat,h nem tudom ,de kivancsi vagyok...
magyaralba 579594 2015. február 25. 20:03
Válasz erre
Szia!

A szíriai mig-ről én sem találtam fotot, csak festési rajzok vannak róla, egyese információk szerint 1967 után a csehek szállították szocialista baráti segítség nyújtásként szíriának az ilyen festésű gépeket melyek nem is f-13-ak voltak hanem s-103 (cseh mig-21f)... hogy miért ez a felségjel nem tudom azt nem magyarázta senki képet nem láttam...sajnos pedig igen megkapó a festés... más infók szerint az 1967-es háború mután majdhogynem kötelező jelleggel pánikszerűen kezdték terep kamoval ellátni a gépeket (innen ered a VSZ blokk kamuflázs mániája is) ...mind két forrás érdekes mert már a 1967-es háború előtt, nevezetesen 1958 után mikor is megalakította egyiptom és szíria az Egyesül Arab Köztársaságot (közös katonai parancsnoksággal), szóval ez időtájt a felségjelet is megváltoztatták és egységesítették : piros-fehér-fekete kokárda, zöld csillagokkal...
szóval nekem sántít az a felségjel... addig biztos amíg foto nincs róla...

Kubai mig-21F-13-k az alábbi linken egy jó pár kép, és angolnyelvű légierő bemutató... később kezdték festeni a gépeiket, az F-13-t már szolgálati ideje alatt nem festették...

Üdv P

www.urrib2000.narod.ru/EqMiG21-e.html
Zoli 579437 2015. február 23. 20:08
Válasz erre
Sziasztok,
MiG-21F-13 ügyében szeretnék segítséget kérni. Konkrétan a korai felségjelű szír és a kubai érdekelne. Előbbihez egyáltalán nem találtam képet, pedig már rengeteg matricát kiadtak hozzá, utóbbinál pedig arra lennék kíváncsi, hogy a kék-zöld festésben létezett-e vagy csak a múzeumban utólag pingálták azt is?
z
magyaralba 578639 2015. február 13. 21:01
Válasz erre
mig-21u-400
mig-21u-400

Sziasztok!

És még egy... csak meg kellett piszkálni a témát... a kép Tabqa AFB-n készült Szíriában miután a repteret elfoglalta az ISIS ...(legalább is ez volt mellékelve hozzá) Sajnos az oldalszám nem látszik...de ez már az előző képpel együtt számomra bizonyíték hogy az arabok is repülték a típust...

Üdv Polo
Mandras 578479 2015. február 11. 22:05
Válasz erre
Köszönjük szépen Lacy-nak és Sanyinak!

Én már mennék alánézni, hogy mi a gyári száma... :)
magyaralba 578473 2015. február 11. 21:37
Válasz erre
EZAZ! Tudtam hogy léteznek! :)

Ezer köszönet Lacy Barátnak... és persze neked is Sanyi!
sanyi 578472 2015. február 11. 21:35
Válasz erre
lacy
lacy

Sziasztok!
Lacy Barátom küldte ezt a képet, sajnos nem tud regisztrálni, ezért engem kért meg, hogy töltsem fel. Tehát:
magyaralba 578471 2015. február 11. 21:34
Válasz erre
Akkor neki látok, és ahogy bérkeznek a könyvek úgy másolom be és küldöm neked ha így megfelel... oldalszámok arab gépekről egy kicsit több van de sajnos oldalszámhoz gyári számot nem tudok kötni... igen sajnos az arabok még a hajdani komenyista rendszer titkolozását is felül múlják... 2004-ben volt szerencsém egyiptimban az 1973-as háború emlékparkját és múzeumát meglátogatni de sajna amúzeumban képeket nem lehett készíteni mert olyan nagy a titkolozás és katonai objektumnak tekintik...agyréééém volt... az emlék parkban (Kairói Citadella) pedig egy pár háborús reklivia volt minden szakszerűséget és autentikát mellőző festéssel... és sajnos hasonló volt a helyzet a 1973-as war paniramic sceene -esetében is... pedig voltak érdekes dolgok és típusok kiállítva... hátha kerülnek elő idővel érdekes dolgok...
Üdv Polo
Mandras 578469 2015. február 11. 21:27
Válasz erre
Bocsánat!
Úgy értettem, hogy Varsói Szerződés tagállamai mínusz Szovjetunió! Így egy kicsit más...
Mandras 578468 2015. február 11. 21:24
Válasz erre
Szia Polo!

Nagyon szépen köszönöm a felajánlásodat, érdekel is a téma, de az együléses gépekről nem készítettem öszeállításokat, így nem tudnám összevetni a tiéddel. A terveim között szerepelt ugyan annak idején, de rájöttem, hogy mindent nem lehet egyszerre csinálni. Ennek ellenére, ha nem nagy munka neked, akkor szívesen fogadnám! Hátha a jövőben egyszer belevágok. (Most egy Jak-40-es típusismertetőn dolgozom...)

Igen, vannak 68-as és 69-es listáim is (ez 15 oldalnyi gyári szám), de az arab téma sajnos egy sötét ló, és mindössze három gépet ismerek gyári szám szerint. Ezek az iraki 21068-as oldalszámú 69-es 516999436 gyári számmal, az iraki 8236-os oldalszámú 69-es 516999906 gyári számmal és az egyiptomi 5644-es oldalszámú 69-es 07516954 gyári számmal. Ha már megvannak ezek neked, akkor bocs! Valamikor régen találtam.

Mentségemre szóljon, hogy én még nem az Interneten kutakodtam annak idején, és csak a rendelekzésemre állt gyári számokból állítottam fel a teljes számrendszert. A felajánlott segítségedet előre is köszönöm, ha új adatokra bukkannál! Ha gondolod, átküldhetem az egész összeállítást is, mert megvan pdf-ben, aztán csemegézhetsz belőle, de mondom, arab csak az a három van. A Varsói Szerződés viszont szerintem teljes. (Vajon hány évet kaptam volna annak idején?)

Üdv., András
magyaralba 578465 2015. február 11. 20:36
Válasz erre
Szia András!

Köszönet a megosztásért...olvasva írásod én is osztom véleményed hogy nem zárom ki hogy nem kaptak gépeket az arabok pusztán azért mert nincs róla fénykép...hozzá teszem hogy a Tom Cooper Arab Migs könyveiben nagyon sok olyan kép van amiről més soha nem láttam képet, illetve nagyon kiterjedt kutatási anyaggal rendelkezik a témáról,,, nagy reményekkel várom már a könyvet a 3.-ik és 4.-ik részt mely pont a kérdéses időszakkal foglalkozik, hátha többet tudunk meg belőle. Természetesen ha tudomásomra jutna információ, fénykép vagy hasonló nagyon szívesen megosztom veled. Még egy kérdésem, kérésem lenne: nincs véletlenül hasonló táblázatod a 68-as és 69-es gyártmányokról? (speciel engem az arab országok érdekelnek... miből ki mennyit kapott, esetleg széria és oldalszámokkal megfűszerezve...)
Amennyiben az arab harcik F-13/PF/FL/PFM érdekelnek a fentebb nevezett könyv adatait bemásolhatom elküldhetem akár egy általad végzett gyűjtés összevetésére... mennyire eltérő vagy egyező a két kutatási anyag...

Üdv Polo
Mandras 578463 2015. február 11. 20:18
Válasz erre
Ketuleses 21-esek MRT_5_MA

66-400 Znamja Truda
Ketuleses 21-esek...

Sziasztok!

Valóban nem ismeretes, hogy az arabok kaptak-e a 66-400-as (vagy a -600-as) változatból, de pusztán emiatt ezt nem lehet kizárni. 2001-ben, amikor éppen ez a téma érdekelt, készítettem egy összeállítást a gépekről az MRT konferenciájára, amelyből érdekességképpen most csatolom a kérdéses oldalt, kicsit felfrissítve. (A magyar gépeket pirossal jelöltem.)

A listán látható, hogy maradt még kb. 18-20 db -400-as változatú gép, amelyekről nem tudni, hogy hová szállították. Pontosabban, én nem tudom. Amennyiben kaptak az arabok is, akkor ezek közül kerülhettek ki a gépeik; de ha így volt, akkor legkésőbb az 1967-es háborúban elpusztultak a földön. Az adatok és a fényképek hiánya tehát ebből is következhet. Az újrafelfegyverzés idején már a korszerűbb változatokból (68-as USz, majd 69-es UM) kaptak.

Ahol üzemeltették a 74-est (F-13) vagy a 76-ost (PF), oda többnyire szállítottak 66-ost is 1965-től, amikor a kétüléses gépek exportálást elkezdték. A csatolt lista a moszkvai 30-as számú (Tnámja Truda) gyár -400-as gépeit mutatja. Exportra kizárólag ebből a gyárból szállítottak 66-os gépeket.

A másik gyár, amelyben 66-os gépek készültek, a tbiliszi 31-es számú volt, amely akkor még kizárólag a szovjet légierő igényeit elégítette ki, és csak a 68-as változattal kezdve exportált, amikor Moszkvában befejezték a gyártást.

Akinek további adatai lennének a listához, szívesen fogadom!
Remélem, sikerült csatolnom az oldalt...

Üdv., András
Rumcájsz_52 578231 2015. február 8. 22:46
Válasz erre
Igen, ez mind igaz, de a MiG-21U egyik változatából se volt nekik egy darab se, csak később az USz és UM-ből, ha mégis, akkor jól titkolják a mai napig :-)
Tehát a repülőiskolai alapkiképzés után hiába is kellett volna kétülésessel továbbra is repülni az ADOTT TIPUSON, ha nem volt belőle egy darab se. Akkor viszont kezdetben maradt a mi pilótáinknál is "jól bevált" megoldás, MiG-15 UTI "szintentartó", ellenőrző, gyakorlórepülés után ugrás a 21-be - egyedül, hát kemény lehetett nekik is.
Üdv R.
magyaralba 578227 2015. február 8. 22:03
Válasz erre
Szia!

Ez tévedés, az egyiptomiaknak saját légierős akadémiájuk volt, kezdetben az angoloktól örökölt Texanok/harvardokon két üléses meteorokon repültek majd a Mig-15 beérkezésével egy időben 15Uti-kat is kaptak és azt használták kiképzésre... ezek mellett a csehektől is vettek C-11-t (jak-11 cseh változata)illetve a Bückert saját részre Gomhuria néven gyártotta is a repülő gyáruk. A pilotáik képzését pedig az angolok is segítettéktöbb turnus pilotájuk végzett angol katonai iskolákban... sőt az angolokkal olyan kapcsolatban álltak hogy a beszerzett Mig-21R-khez angol kamerákat és fényképező rendszereket vásároltak melyekkel az osdi orosz felderítő konténereket ki tudták váltani...persze a mig-21-re csak a szovjetunioban és Vsz országokban kaphattak kiképzést de attól hogy egy pilotát kiképeznek nem jelenti azt hogy soha többet nem kell neki kétülésessel repülni az adott típuson! A jártasságot fent kell tartani, az iskolákban csak alapszintű rep tudást vertek a hallgatókba melyek után otthon mindenképpen kellet szoktató repüléseket tartani(az otthoni reptér saját eljárásait gyakorolni minden időjárásban és napszakban etc...) a fegyverzet kezelési jártasságokról nem is beszélve...(ez a mai napig így van még nálunk is a NFTC-ről haza térő pilotáknál vagy a gripen átképzet pilotáknál is!) Remélem ezt egy két öreg repülésben jártas kolléga szintén megerősíti... a mig-21 pedig közel sem volt kezes bárány és nem nagyon tolerálta a felületes repülőgép vezető ismereteket, pláne nem a korai (szpsz nélküli változatok...)
piratvitorla 578222 2015. február 8. 21:31
Válasz erre
Szia!
csak úgy általánosságban:
- Szinte sehol sem képezték az összes hajózót a Szovjetunióban egy-egy adott típusra, még a beszerzéskor sem. Még a keleti blokkban se mindenki tudott oroszul, nemhogy az araboknál. (Volt olyan eset, amikor a kinti éleslövészeten a magyar 21-es géppár kísérő rádiózott, mert a vezér nem tudott oroszul!)
- Az arabok teljesen az orosz kiképzési rendszert vették át. Túlságosan is, ami gondot okozott később a háborúban. Ha jól emlékszem régen a Haditechnikában volt, hogy egy öreg arab pilóta visszaemlékezése szerint tilos volt pl. földközelben repülniük, így azt illegálisan tették és ez a tapasztalat meg is mentette később sokuk életét...
üdv
Rumcájsz_52 578221 2015. február 8. 21:07
Válasz erre
A "nagy" MiG-21 lexikonban (Jefim Gordon-Keith Dexter-Dimitrij Komisszarov) sehol sem említik egy lapon bármelyik arab légierőt és a 21U (66-400)típust még írásban/listákban sem, nemhogy fényképen. Mivel kezdetben Ivánnak sem volt UTI-változatú 21-ese, a vadász-változatokhoz képest későn kezdték el gyártani, pláne exportálni, így az első időkben valószínűleg minden arab pilótát a Szu.-ban képezhettek ki a 21-re. Ez az araboknak is megfelelhetett, hiszen a 60-as években Izrael ellen készültek háborúzni, nekik otthon nem oktatói jogosítású pilótákra és leendő pilótákat képző repülő-iskolákra, hanem harcba vethető állományra volt szükségük minél előbb.
Üdv R.
migi 578219 2015. február 8. 20:55
Válasz erre
Szia
Holnap szét nézek neked a képeim között ,
magyaralba 578218 2015. február 8. 20:47
Válasz erre
Igen tudom Migi, Tom Copper Arab Migs 5 kötetes sorazata (és remélem folytatódik) foglalkozik a témával (erre gondoltál ugye?) de az eddig beszerzett példányokban nem találtam utalást rá.. bár nem gondolnám hogy a szírek algeriaiak irakiak és egyiptomiak száz számra szerezték be ugy a mig-21 korai változatait (F-13, PF, PFM, FL), hogy nem rendszeresítettek hozzá kiképző-gyakorló változatot, és mindent az öreg Mig-15Uti-kra és Jet Provostokra (irak) hagytak, hisz ebbe még az orosznak is bele tört a foguk... és gyorsan rájöttek hogy ez már nem az a ló...így sietve, felgyorsítva a gyártást nyomták szolgálatba a kétüléses 21-t.
Mindenhol találni képeket rajzokat a fentebb említett légierők Mig-21Um-eiről de a korai kiképzőkről semmi... gondoltam hátha valaki nagyobb képtárral rendelkezik... az Indiaiakról persze tudok és vmelyik Top Gun/Aranysas foglalkozott is kimerítően a témával (talán még oldalszámok-gyáriszámok is le voltak közölve)...
Továbbra is várok képeket, rajzokat, festéseket az arab országok Mig-21U-400 repülőiről hátha valakinél lapul vmi... :)

Üdv magyaralba
migi 578215 2015. február 8. 20:05
Válasz erre
Van egy könyv ami a Mig 21 es felhasználásával foglalkozik az Arab háborukban ,
búza 578214 2015. február 8. 20:00
Válasz erre
U-400-ast mi nem exportáltunk az araboknak, hogy más megtette-e azt nem tudom. Így hangzik helyesen az alábbi mondat!
búza 578213 2015. február 8. 19:58
Válasz erre
Tudom, még nem az! :-) Laci papát egészítettem ki. U-400-ast mi nem exportáltunk, hogy más megtette-e azt nem tudom. Egyébként Magyaralba általánosan tette fel a kérdést, nem kizárólag a magyar gépekről kérdezett.
búza 578212 2015. február 8. 19:55
Válasz erre
India a következő gépeket vette meg:
1720: U672
0820: U670
1816: U673
1817: U674
1420: U671
Ezek 1987-ben kerültek ki, és mind U400-as volt.
1988-ban a 919/U3001, a 1419/U3002 U-400-as és a 4117/U3003 és a 4420/U3004 U-600-as ment ki.
migi 578210 2015. február 8. 19:52
Válasz erre
búza 578207 2015. február 8. 19:46
Válasz erre
indi
búza 578205 2015. február 8. 19:42
Válasz erre
Ez mi volt? Miért nem ment át?
búza 578204 2015. február 8. 19:41
Válasz erre
indi
lacipapa 578200 2015. február 8. 19:19
Válasz erre
A honlap szerint adtunk át (el?) Indiának.
A 0820-ast, indiai lajstroma U670
1419-est, indiai lajstroma U3002
1420-ast, indiai lajstroma U671.Képeket,sajnos nem tudok.
magyaralba 578195 2015. február 8. 19:09
Válasz erre
Üdv!

Migprofesszorokat kérdezném, hogy volt-e a Mig-21U -400 kis svancú valaha exportálva arab országba? Fotót festést keresnék róluk, oldalszámmal, ha ilyen egyáltalán vhol fellelhető... A lom kínai csingcseng kopik nem érdekelnek ;)
Előre is köszi magyaralba
Zépisti 577964 2015. február 5. 22:55
Válasz erre
Kedves Mindenki!Ezt jól elnéztem...:)Annyira nem szoktam hozzá a 48-as MiG-21UM gondolatához,hogy automatikusan a 32-es verzióról kezdtem írni...Természetesen már úton van az új készlet,remélem ,hogy hamarosan megérkezik!Elnézést kérek a félreértésért!
migi 577961 2015. február 5. 21:24
Válasz erre
Én megcsináltam már a edu .MF et és egy SMT ,de nekem szinte semmi problémám nem volt az épitéssel , bár én nem méricskélek semmit .
zoli1989 577960 2015. február 5. 21:19
Válasz erre
Okés!
Egyszer szerintem én is összerakom. Csak előtte az Edu MF-et kéne megragasztgatni.. :)
PETI 577959 2015. február 5. 21:11
Válasz erre
Természetesen én a 48-asról írtam.
migi 577958 2015. február 5. 21:03
Válasz erre
Igen Ferinél 1/32 esben van csak kerékszett .
zoli1989 577957 2015. február 5. 20:59
Válasz erre
Akkor azért nem értettem az egészet. Kerestem 3-4 dobozbontást is, de sehol sem találtam fém futószárakat, a HAD-nál meg kerékszettet sem... :)
lacipapa 577956 2015. február 5. 20:45
Válasz erre
Köszönöm a tájékoztatót.Csupán kíváncsiságból kérdeztem.Én már meg építettem a magamét,anno,Neomegával.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191.