/ Fórumok /

Csatahajók, hadihajók

Minden vizi szörnyeteg, ami mai napig csodálattal tölt el minket...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306.
Simi 579160 2015. február 20. 10:00
Válasz erre
Szia!
Természetesen voltak ajtók a hullámtörő két oldalán, de nem csúsztathatóak, hanem levehetők voltak. A Hood-on és a PoW-on nyitott állapotban készítettem el, de itt most a zárt álllapotot választottam.
TAMÁS78 579155 2015. február 20. 08:35
Válasz erre
Szia Batka!

Nagyon örülnék, ha átküldenéd! (panzerschiff kukonya freemail pont hu) Előre is köszi!

Simi, ez nagyon jól néz ki. A hullámtörőn nem volt két "ajtó" két oldalt? Vagy ezek visszacsukhatóak voltak?

Sebi, köszi! Ezt az építést láttam valamikor pár éve, de már nem tudtam volna, hogy keressem meg újra. Igen, nekem kimondottan tetszik az eredmény.
Sebi 579149 2015. február 20. 00:12
Válasz erre
Sziasztok!

Ha jól látom, mindenki szépen halad az építéseivel. Csak így tovább! A fedélzet festéséről pedig ezt szeretném megmutatni:

www.shipmodels.info/mws_forum/viewtopic.php

Bár részleteket nem mutat, de azt írja, hogy négyféle színt használt, amit ecsettel vitt fel. Ezért gondolom a módszer hasonló lehet a ceruzás palánkozáshoz. Az eredmény mindenesetre nem tűnik rossznak.
Simi 579117 2015. február 19. 11:31
Válasz erre
hullámtörő
hullámtör
barbetták
barbetták
oerlikon állások
oerlikon állások

Sziasztok!
Hát én is igen lassan haladok. Legutóbb a hullámtörő fogott ki rajtam: szépen összeraktam a maratásból (Pontos), le is festettem, lakkoztam; aztán amikor a helyére akartam ragasztani, kiderült, hogy egyáltalán nem stimmel. Igazából nem is nagyon bánkódtam miatta, mert szerintem túl alacsony volt: mindössze 2 mm, ami a valóságban 70 cm-nek felelne meg - vagyis túl alacsony volt. Alulemezből készítettem el a magam verzióját immáron 3 mm -esre.
Az "A" barbetta körül 21 szellőző került beépítésre. A "B" melletti Oerlikon állásokat is alulemezből alakítottam mi, mert a műanyagot kicsit vastagnak találtam és az alakja se volt jó.
Batka 579111 2015. február 19. 09:40
Válasz erre
Szia Tamás!

Volt a ceruzás palánkozásról video fent a youtube-on, de valamiért nem találom. Japán videók voltak és ha jól emlékszem akkor egy IJN Kongót épített a srác, ami egy szárazdokkban volt. A videókat én lementettem anno, szóval ha kell el tudom küldeni, vagy felrakni valahova.
Persze másnak is, ha kell.

Üdv,
Batka
zs180 579106 2015. február 18. 23:38
Válasz erre
Köszönöm, Uraim!
Szabi, várom a Zrinyiről az újabb képeket!
Imi, előbb lefújom a fekete dolgokat, hogy ne kelljen a vízvonalat felülről maszkolni (sok a réz a hajó oldalán), aztán jöhet a világosszürke.
Én megint egy ugyanolyan Aztec pisztolyt vettem, ami nekem nagyon bevált az elmúlt 15 évben.
Tamás, hát még ha az a sok-sok részlet felkerül rá...
Én is emlékszem erre a metódusra, de nem tudok róla többet, mint Te.
TAMÁS78 579051 2015. február 18. 10:10
Válasz erre
Erről jut eszembe: valamikor régen olvastam valahol egy olyan módszerről, amikor a kolléga az egyszínűre fújt (tán 350-es) fedélzeten számos deszkát színes ceruzával (vagy hasonló eszközzel, "color pencil" rémlik) húzott át, így téve változatossá a látványt. Most persze nem találok hasonlót, de emlékeim szerint nagyon meggyőző volt.

Tud erről valaki valamit, esetleg próbáltátok?
TAMÁS78 579050 2015. február 18. 10:04
Válasz erre
Szia Gyuri!

Az utolsó két kép a legjobb, nagyon-nagyon meggyőző. Számos elemében megint olyan, mintha egy alaposan kidolgozott 350-es lenne.
Simi 579048 2015. február 18. 09:38
Válasz erre
Szia Gyuri!
Szép lett a fedélzet - a sok munka és türelem meghozza a gyümölcsét; csak könnyen megcsúszik az ember közben az idővel... Ez után a hajótest és a felépítmények oldala következik? Milyen pisztolyt szereztél be? Mostanában sokan esküsznek az Evolution 2 in 1 -re. Lehet, egyszer én is veszek majd olyat, bár eddig a Triplexben sem csalódtam.
SSZABI 579009 2015. február 17. 19:47
Válasz erre
Szia!

Nagyon inspiráló, mint az eddigi munkáid! Ha lesz kis időm nekifekszek a Zrínyinek megint ...
zs180 578991 2015. február 17. 17:53
Válasz erre
Nehezen adják vissza a képek a valódi tónust, ezért mellékeltem természetes és mesterséges fénynél készült képeket egyaránt.
zs180 578990 2015. február 17. 17:52
Válasz erre
IMG_2476
IMG_2476
IMG_2477
IMG_2477
IMG_2478
IMG_2478
IMG_2478
IMG_2478
IMG_2480
IMG_2480
IMG_2481
IMG_2481
IMG_2482
IMG_2482
IMG_2483
IMG_2483
IMG_2485
IMG_2485
IMG_2486
IMG_2486
IMG_2487
IMG_2487
IMG_2488
IMG_2488
IMG_2489
IMG_2489
IMG_2490
IMG_2490
IMG_2495
IMG_2495
IMG_2496
IMG_2496

Sziasztok!
Íme néhány kép a fedélzetek festéséről. Sajnos megint késedelmet szenvedtem, mivel kiderült, hogy a pisztolyom már nem az igazi, ezért újat rendeltem, és meg kellett várnom, míg megérkezett.
Ezután nekiláttam a fafedélzetnek, amit először lefújtam világosított WEM Teak színre - ezt mutatja be az első három kép. Kimaszkoltam sok palánkot (második három kép), majd lefújtam azokat az alapszín tovább világosított árnyalatára. Ezt még háromszor megismételtem a maszkokat áthelyezve és az árnyalaton módosítva. Közben lefújtam a linóleummal fedett fedélzeteket is WEM Corticene jelentősen világosított árnyalatával némi színmodulációval.
Az utolsó hét képen látható, hogy a fedélzeteket bemostam az AK Interactive Wash for Wood Deck oldatával így adva meg végleges színüket, illetve a fafedélzet szerelvényeinek zömét kifestettem ecsettel világosított Humbrol 28-cal.
P.Gy.
Gabusch 578690 2015. február 14. 13:10
Válasz erre
A buszosok szavazgatnak Ikaruszra, gondoltam beteszem ide az én két kis lieblingemet, bár csak az egyik csatahajó.

ideas.revell.de/ideas/item/4678/ ideas.revell.de/ideas/item/4677/
Gabusch 578567 2015. február 12. 23:13
Válasz erre
Szerintem a mérete miatt, ez így 5,22 méter. Ha ötméteres hosszban gondolkozik, adja magát. 1:35-ben ez 7,1 méter, lehet, hogy nem fér be oda, ahova szánja. Mert azt nem hiszem, hogy az lett volna az indok, hogy a repülőt akkor meg tudja venni hozzá a boltban. :)
TAMÁS78 578563 2015. február 12. 22:15
Válasz erre
Sebi 578557 2015. február 12. 21:48
Válasz erre
Nem értem mi a baj :) Lehet, hogy már az oviban horgony volt a jele és a kádban is tengeri csatát játszott állandóan. Egyébként lehet, hogy a végén tényleg valami múzeumba kerül.
Phoenix89 578545 2015. február 12. 20:22
Válasz erre
Hozzám meg csak darabokban. :D
sanyi 578520 2015. február 12. 16:57
Válasz erre
Szerinted?:) Be se férne a lakásunkba, max keresztben.
Gabusch 578503 2015. február 12. 14:41
Válasz erre
A bécsi Hadtörténetiben van egy bazi nagy Viribus Unitis makett. Gyönyörű.
Gondolom, ez sem lesz csúnyább és adott esetben el is adhatja valami múzeumnak horribilis áron.

Ha valaki ilyenre akarja adni a fejét, az osztrák-magyar haditengerészetről van - bár a honlapja nem működik, tehát lehet, hogy csak volt - egy múzeum Novigradban. A tulaj vesz maketteket, ha elég nagy és a témába vág. Pár éve konkrétan szüksége lett volna egy Holland típusú tengeralattjáróra olyan 1:25-ben. De valóban "museum quality" cuccnak kell lennie.
Phoenix89 578483 2015. február 12. 02:53
Válasz erre
Rumcájsz_52 578339 2015. február 10. 14:13
Válasz erre
Az a Phantom szovjet Novo gyártmány lehetett, ami eredetileg angol Frog-termék volt. A Novo is megvett egy csomó eredeti Frog fröccsöntő-szerszámot.
De bocsi, közben rájöttem, hogy ez itt már erősen OFF téma.
Üdv R.
Gabusch 578327 2015. február 10. 12:30
Válasz erre
Marhára nem csatahajó (abból van egy hiányos Patyomkin, meg egy még hiányosabb, félig összerakott Auróra, soha nem fognak megjavulni), de még megemlítem, hogy jóval később, már talán a '80-as évek közepe felé vettem egyszer egy szovjet Phantom repülőt, azon valami eszetlen fegyverarzenál volt. Nem értek hozzá, hogy mindent egyszerre fel kellett-e tenni rá, de valami baromi jól nézett ki, de azóta sem láttam olyat. Pedig biztosan az is valami koppintott dolog lehetett.
Willi 578323 2015. február 10. 11:49
Válasz erre
Rumcájsz 52, elég, ha árulnak valami olyasmit, amitől az érzés olyan, mintha 17 lennél. Az asszony még nem mondta? :-)
Jó melót!
Willi
Rumcájsz_52 578319 2015. február 10. 11:05
Válasz erre
Jaja, ezek nekem is voltak, a rakétás autó az az angol Bloodhound légvédelmi rakéta és a vontatókocsija volt (ill. ma már tudom, hogy nem is rakéta, hiszen két sugárhajtóműve volt). A tengeralattjárót meg soha nem tudtam még hovatartozás szerint se azonosítani(igaz, a "merülőcsónakok" mint makettek sose érdekeltek igazán). De azért akkoriban szerettem ezeket a régiségeket is (most meg azt szeretném, ha olyan fiatal lennék, mint akkor voltam, de az ilyen hatású tablettát még nem árulják a világpiacon :-)).
Üdv R.
Gabusch 578306 2015. február 10. 02:02
Válasz erre
Ha ismeri valamelyest az ember a cirill betűket, akkor angol átírással kísérletezhet a translate.google.com-on. Ez pl. "esminets" - mindjárt meg is jeleníti cirill betűkkel, hogy az ember lássa, jó-e, amit csinál.

A további meg "sbornaya model", amit kb. modell csapatnak fordít. Aztán, hogy jó-e, azt nem tudom, mert oroszból hármasnál jobbam emlékeim szerint nem volt nyolcadikig és hálistennek középsuliban már angolt kellett helyette tanulni. :)
Gabusch 578305 2015. február 10. 01:57
Válasz erre
Igen, nekem is voltak ilyenjeim, tengeralattjáró, meg rakétás autó is. Szép, ezüstszínű műanyagból. És emlékeim szerint zacskós. Maradt egy, azaz egy darab Mi8 kissé megkezdve, rettenetes állapotú dobozában, valami talán KP vagy Smer hidroplán, aminek eltört a szárnya, amikor a múltkor hozzá mertem nyúlni (konkrétan: porlik), meg talán egy kisebb viking hajócska, szintén csehszlovák.

A többit összerakott és kissé összetört állapotban uszkve 20 éve kivágtam a francba, mert akkor még nem öntögettem magamnak műgyantát. Most már persze rohadtul késő a bánat. :(
Tremere86 578304 2015. február 9. 23:28
Válasz erre
Ja közben megválaszoltátok a kérdésem így az értelmét vesztette... Köszi a segedelmet.
Tremere86 578303 2015. február 9. 23:26
Válasz erre
WP_20150209_001

Szminec (?)
WP_20150209_001

Köszönöm a H99 számmal befutónak tűnik a kis "tutaj" igazából a wiki-s cikk alapján azt nem tudom hogy a feltételezett szminec (faterom esküszik hogy az van oda írva) kifejezés megegyezne az angol hero (hős) kifejezéssel?
Gabusch 578302 2015. február 9. 23:23
Válasz erre
És, ha már az ember rákeres a gugli fordítóban, akkor ez egyszerűen egy romboló szeretne lenni.
Rumcájsz_52 578301 2015. február 9. 23:20
Válasz erre
Nem a neve, hanem a hajó besorolása, "eszminyec" oroszul = romboló. Régen gyerekkoromban nekem is volt ilyen, de szerintem nem valószínű, hogy orosz hajó lett volna, sokkal valószínűbb, hogy külföldről vették a szerszámot a gyártáshoz. A külseje után akár angol Tribal osztályú hajó vagy valami hasonló is lehetett.
Üdv R.
Gabusch 578300 2015. február 9. 23:20
Válasz erre
Gabusch 578299 2015. február 9. 23:19
Válasz erre
Ha Tamás képei nem csalnak, meg az én emlékezeten, akkor a hajó neve Eszminyec. :)
TAMÁS78 578298 2015. február 9. 23:16
Válasz erre
TAMÁS78 578297 2015. február 9. 23:14
Válasz erre
TAMÁS78 578296 2015. február 9. 23:12
Válasz erre
TAMÁS78 578295 2015. február 9. 23:11
Válasz erre
TAMÁS78 578294 2015. február 9. 23:06
Válasz erre
Sebi 578293 2015. február 9. 22:56
Válasz erre
Szia!

Kellene egy kép a doboztetőről. Van pár második vh-s orosz romboló, amire illik a két kémény, négy ágyú elrendezés. A baj az, hogy elvileg egyiket sem hívták Z Szminec-nek. Ez a név elég lengyelesen hangzik. Ott pedig az a gond, hogy nem volt kétkéményes rombolójuk.
Tremere86 578292 2015. február 9. 22:14
Válasz erre
Jó estét a kedves kollégáknak!
Sikerült szereznem egy meglehetősen régi Ogonyok makettet. A kitt katalógus száma (?) 124, és ha jól fordították le számomra a ciril betüket akkor a hajó neve Z Szminec. Ránézésre rombolónak tűnik, két kéményes, négy ágyús (két torony előre kettő pedig hátrafelé néz, továbbá van két darab négyes torpedó vető. Sajna az útmutató nem tartalmaz semmit az egységről, a neten sem boldogultam.
A kérdésem az lenne, hogy valaki tudna valamit mondani róla?
Előre is köszönöm.
Willi 578234 2015. február 9. 03:40
Válasz erre
A reflektorok. Az oldalsó háromszögek nincsenek kivágva, melyek a lámpafejeket tartották, mivel eredetileg sem voltak.
A reflektorok. Az...
DSCN1159
DSCN1159
DSCN1160
DSCN1160
És íme, amiért egy hajó ténylegesen épül.
És íme, amiért...
DSCN1162
DSCN1162
DSCN1163
DSCN1163
DSCN1164
DSCN1164
DSCN1165
DSCN1165
DSCN1167
DSCN1167
DSCN1166
DSCN1166

Üdv!
Van pár újabb képem. Sajna, javítgatnom, ill. ismételnem kellett munkákat, mivel rájöttem, hogy a szkennelt képek mérete nem azonos az újságéval. Nem akarom szétvagdalni az újságot, hiszen a színek itt nem fontosak, mivel festeni fogom és még odaadhatom valakinek a lapot. Sokan azt gondolják, hogy papírból hajó az papírhajó. Én is ezt gondoltam, de rájöttem, hogy sokkal több annál. Nem is igazán makettezés, hanem modellezés. Vagy inkább a kettő között van valahol. És óriási lehetőségek vannak benne. Az érzés pedig, amit tulajdonképpen egy két dimenziós anyagból magad készítesz, kimondhatatlan és magad is nehezen hiszed. Nos, a képekről annyit, hogy ezek még szórógittezve alapozva és festve lesznek. Kerülnek még rá majd feljavítások is hajszál vékony réz szálakból, mint korlát, létra, vagy csővezeték a 76,2mm-es ágyúk hidraulikájához. A 76,2-ről még nem készítettem képeket, de 22 db van belőlük. Azok is sorra fognak kerülni. Mostanra az a legnagyobb gondom, hogy megfelelően tároljam a kész darabokat a sérülések elkerülése végett. Sok kicsi dobozka.
Willi 577965 2015. február 6. 01:31
Válasz erre
Én láttam a lelket. Ott van a hajó orrában, a visszahajló légzőcső talpcsavarjainak fejében. Csúcs!
hatvanilaci 577902 2015. február 4. 18:39
Válasz erre
Az nincs elfelejtve,csak még kell rá egy kis ez meg az mire az belekerül.
lucky 577898 2015. február 4. 17:50
Válasz erre
Remélem a ledeket nem hagyod ki belőlük.. :)
hatvanilaci 577858 2015. február 4. 00:00
Válasz erre
SAM_3867
SAM_3867
SAM_3874
SAM_3874
SAM_3873
SAM_3873
SAM_3872
SAM_3872
SAM_3871
SAM_3871
SAM_3870
SAM_3870
SAM_3868
SAM_3868
SAM_3824
SAM_3824
SAM_3827
SAM_3827
SAM_3831
SAM_3831
SAM_3866
SAM_3866
SAM_3865
SAM_3865
SAM_3864
SAM_3864
SAM_3860
SAM_3860
SAM_3863
SAM_3863
SAM_3862
SAM_3862
SAM_3861
SAM_3861
SAM_3850
SAM_3850
SAM_3852
SAM_3852
SAM_3859
SAM_3859

Üdv hajósok!
Hoztam pár képet a hajó eddigi állapotáról.Most éppen a kereső fényszórókat csinálom,valahogy most arra vagyok rákattanva.
Üdv!
enczijanos 577801 2015. február 3. 15:26
Válasz erre
Bocsánat , rossz helyre raktam , admin törölje köszönöm .
enczijanos 577798 2015. február 3. 15:10
Válasz erre
Ford TFC

1/72 2000 Ft
Ford TFC
Service station

1/72 7000Ft
Service station
1

400/db
1
condor mig-21

1/72 2300 Ft
condor mig-21
BMP-2

1:72 2500Ft
BMP-2
2

200/ db
2
P-23b

1600 Ft 1/72
P-23b
Szu-20 R

1:72 2300Ft
Szu-20 R
Iar -38

1/72 6000 Ft
Iar -38
TS-11 Iskra

1600 Ft 1/72
TS-11 Iskra
su-22 desert storm

2500 Ft 1/72
su-22 desert storm
Yak_17

1/72 2500 Ft
Yak_17
gaz_6173

1/72 2500 Ft
gaz_6173
Ju-88C

1/72 4800 Ft
Ju-88C
mig-23b

1900 ft 1/72
mig-23b
Mitsubitshi A6M3 Zero

1/72 2500 Ft
Mitsubitshi A6M3...
PT-76

1:72 3000Ft
PT-76
t3457

1/72 2500 Ft
t3457
Ostwind

1/72 2500 Ft
Ostwind
Yak-1m normandy

1600Ft 1:72
Yak-1m normandy
Tatra_OA

1/72 Műgyanta készlet 4700 Ft
Tatra_OA
t34.76_captured

1:72 2500 Ft
t34.76_captured

Személyesen Budapesten , illetve postázni tudom . érd: enczijanos@gmail.com
Sebi 577749 2015. február 2. 19:46
Válasz erre
Szia!

Sajnos az "ős" makettek már csak ilyenek. Én ugyan csak dobozban láttam ilyen Vospert, de az öntvény alapján, akár egy műanyag vödör is lehetett volna ott. Persze a másik oldala az a dolognak, hogy akkoriban ezt lehetett elérni az öntési technikákkal. Ahogy a dolgok fejlődnek, lassan már venni sem kell a maketteket, csak kinyomtatni :)
Viszont a képeket elnézve, a végeredmény ugyanolyan szép lesz mint az Ancsa.
Úgyhogy hajrá!
atu71 577654 2015. február 1. 17:01
Válasz erre
v28
v28
v32
v32
v29
v29
v31
v31

Hali,
Ez a Vosper b...tt nehéz,szinte nincs olyan rész amit nem kell javitani v. tomiteni,a fulke teljes àtépitése 80%-ban készen van,bizonyos dobozok és szellozok is fenn vannak.Adja a kor és a cég adott szinvonalàt -sajnos,
Willi 577585 2015. január 31. 22:41
Válasz erre
Az 105 maki volt. 1988-ban 1 havi keresetem, de nem sajnáltam. Aztán, mikor elváltam, kevésnek bizonyult a hely és új párom szüleinek garázsában helyeztem el a tervrajzokat, meg a könyveimet (+bizonyítványaimat), amik útban voltak kedvesem bátyjának fiának, aki a 18. születésnapját akarta ott megünnepelni. Ezért, a megkérdezésem nélkül, lerakott mindent a szerelőaknába, ami még nem lett volna baj, de ott is hagyta, amiről persze semmit nem tudtam. Aztán jött egy egy esős időszak és olyan mennyiségben zuhogott, hogy beömlött az aknába és elárasztotta azt. Csak hetekkel később fedeztem fel, de akkor már késő volt. Nos, ocsmány volt az egész és lapátolhattam ki a miskulanciát. Volt ott még egy réz tönkcsövem, tengelyestől is, de ki tudja, hogy a nagy kavarodásban hova lett. Nos, ennyi az én történetem.
Üdv.
Willi
hatvanilaci 577574 2015. január 31. 20:49
Válasz erre
Szia Willi!
Bocsi,hogy így látatlanban letegezlek!Végig olvasva amit írtál elég szomorú ami a tervrajzoddal történt annyi beleölt utánajárás és pénz után.Pedig anno elég drágán vetted ha 105 márkát írtál.
A rézzel való megmunkálásra én is csak csodálkoztam,mint ősember a villanyrezsóra,de Hajókovács barátunknak köszönhetően -akit nem győzök az egekbe magasztalni- egy egészen új útra terelt.Ez a "8 óra munka" nekem is elég furi,hogy 5 lövegtorony elkészült ennyi idő alatt.Magamból kiindulva egy elég egyszerűnek tűnő tárgy is elég időt vesz el mire úgy néz ki,mint az a valóságban volt.Én sem számolom az órákat,mert ahogy írtad is a jó munkához inkább idő kell és elég türelem.Ha időre akarok megcsinálni valamit,akkor az általában sz.r vagy a kidolgozás miatt inkább nem lesz kész.Jártam már így,hogy ó ez meglesz ma,de a végeredmény mindig az lett,hogy sose.Igen jól írtad!Majd kész lesz ha kész lesz.
Sokszor mikor építem engem is az motivál,hogy milyen lesz ha majd kész lesz.Az a sok kis apró részlet mire összeáll egy naggyá,az valami felülmúlhatatlan érzés.
Eddig elég szépen alakult az első felépítmény,ma például sikerült lefestenem az egyik kémény melletti hangárt,amit már két napja tervezek.(A fent említett szindróma ugye az idővel kapcsolatban.)
Összeállítva a kéménnyel olyan szép volt.Képeket majd csak később teszek fel,mert most még szárad.
Üdv!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306.