/ Fórumok /

Csatahajók, hadihajók

Minden vizi szörnyeteg, ami mai napig csodálattal tölt el minket...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306.
lucky 573154 2014. december 2. 22:04
Válasz erre
Sebi 573151 2014. december 2. 21:46
Válasz erre
Szia Gonzo!

Hm...Próbáld meg lefelé görgetve ;)

www.whiteensignmodels.com
Gonzo 573149 2014. december 2. 21:32
Válasz erre
Sziasztok Urak!

A WEM-es híreket szomorúan olvasom, de a honlapra rápillantva nem láttam semmilyen felugró figyelmeztetést, viszont majd' minden termékre "out of stock" van...
Karácsonyra akartam rendelni Tőllük először, most kissé bizonytalan lettem...

Azt gondoltam hogy ez a cég örök és megbonthatatlan, mint a barátságunk a Szovjetunióval.

:( :(

Üdv: Gonzo
EDE 573146 2014. december 2. 21:19
Válasz erre
Biztos, hogy jó a drága font a brit gazdaságnak?
Simi 573142 2014. december 2. 21:09
Válasz erre
SSZABI!
A kéményen gyönyörűek a kapaszkodósorok! Szerintem még elmennek a gőzcső imitációk is, nem nagyon görbék, de talán még lehet azokat egyengetni is, ha bánt a dolog.

atu71!
Szépen kirészletezted ezt a kis hajót! Nagyon szép! A rezeket forrasztottad?

Syb!
Még a Pontos feljavítójával se lesz kis dolog a Prince of Wales megépítése. Én anno 2009-11 között építettem meg az 1941 májusi állapotot. Szerintem a katapult-sín, amiben a Pontos pontosabb az enyémhez képest. WEM maratást és sok saját műgyantát használtam fel. A fedélzetet Evergreen sztirol lappal váltottam ki - akkoriban még nem volt fafedélzet hozzá. Amit te szeretnél megépíteni, ahhoz van egy nagyon szép referencia-munka: Dr. Kovács Zoltán történész építette meg ezt a '41 végi állapotot nemrégiben; most ősszel fejezte be. Érdekessége, hogy tudományos precizitással járt utána a "kigyóbőrős" festésnek; még angol múzeumokkkal is felvette a kapcsolatot a cél érdekében! Kutatásai alapján festette le a hajóját. Szerintem vele kéne felvenned a kapcsolatot.

Gyuri és Sebi barátaim!
Abszolut nagy csapás a WEM megszűnése! Le vagyok döbbenve! De talán győz a józan ész, és az igazán értékes dolgokat átmentik valahova. Talán épp Peter Hallnak van a legnyagyobb veszteni valója, mert ő iszonyatos sok munkát feccelt bele a maratásokba.
Sebi 573139 2014. december 2. 20:29
Válasz erre
Szia Gyuri!

Engem is eléggé "mellbevágott" a dolog. Mikor először olvastam erről a modelwarships.com-on, azt hittem valami tréfa. Ha jól tudom az az úriember, Pete Hall, aki a maratásokat csinálta nekik megpróbálja átmenteni a dolgokat az Atlantic Model-hez. Remélem sikerül.
Sebi 573138 2014. december 2. 20:13
Válasz erre
Szia!

Szép kis munkát végeztél. Várom a folytatást!
atu71 573131 2014. december 2. 16:17
Válasz erre
f1
f1
f2
f2
f8
f8
f5
f5
f3
f3

Hali,
Jol àtdolgoztam az kicsikét,mondhatni mindent cseréltem a géppuskàt viszont meghagyom mert talàn kilehet hozni belolle valamit.
Az unnepekig be akarom fejezeni az épitést hogy utànna màr festeni lehessen,az alap is meg van màr hozzà és a tàblàt is megrendeltem.
Syb 573130 2014. december 2. 15:58
Válasz erre
Sziasztok!

E hónapban tervezem beszerezni következő vizi áldozatomat, a Prince of Wales-et, szóval keresőhadműveletbe fogtam, kevés sikerrel. Így hozzátok fordulok, hátha valaki el tudna látni némi információs anyaggal, a hajó álcamintájával, és annak színeivel illetően. (Színeknél esetleg festékkódoknak is örülnék). Mivel a nyáron más projektjeimen belül megbarátkoztam a jó minőségű weathering fogalmával, így gondoltam, beszerzem az AK interactive erre a célra szolgáló szettjét hajókhoz, valakinek ezzel esetleg tapasztalata van? És mégegy kérdés, mivel ehhez a hajóhoz a Pontos Models komplett feljavító szettjét szeretném megvenni ( fedélzet,maratás,lövegcsövek, és sok egyéb egyben), érdemes e ezt választanom? ( A fedélzeteik alapján szerintem sok hiba nem lehet a maratásaikban sem)

Előre is köszönöm
Syb
zs180 573126 2014. december 2. 14:44
Válasz erre
Kedves hajósok!
Szomorú hírt kell közölnöm: A White Ensign Models, sokunk kedvence, maratások, műgyanta kitek és kiegészítők, de legfőképp festékek szinte pótolhatatlan forrása december elsejétől beszüntette tevékenységét, felszámolási eljárás alatt áll.
Le vagyok sújtva - a 90-es évek második felében a WEM ismertetett meg a fotómaratás csodáival és azóta is rendszeresen vásároltam, használtam a termékeiket.
Egy újabb világhírű brit cég szűnt meg.
P.Gy.
zs180 573102 2014. december 1. 22:06
Válasz erre
Szabi!
Én is örülök, hogy Te vetted meg a hajót, az eddigi képek alapján állíthatom, jó helyre került!
P.Gy.
Sebi 573045 2014. november 30. 20:56
Válasz erre
Szia!

A gyárihoz képest így "görbén" is jó. Csak így tovább!
SSZABI 572955 2014. november 29. 18:05
Válasz erre
kémény
kémény
kémény 001
kémény 001

Sziasztok!

Haladtam kicsit: az elülső kéményt kicsit feljavítottam. Felhasználtam a Flyhawk hand rail maratását, ami hatalmas segítség nekem legalábbis. A hajótestet is festegettem, de az még közel sincs kész, arról majd máskor teszek fel képet ;) Kicsit lassan, de haladok :D (Sajnos látom, hogy helyenként kicsit görbe lett pár dolog, de ennél jobban nem tudom megcsinálni)

Üdv!
Sebi 572020 2014. november 15. 22:51
Válasz erre
Sziasztok!

Az utóbbi néhány hétben kissé sok munkám volt, ezért volt némi kihagyásom ezen a fórumon. De örömmel látom, hogy szép munkák készülnek. Az aknaszedő egész szép kis hajó, persze a Zrínyi se kutya :)
Attilám! Ne dolgozz olyan sokat! Ha jól tudom vannak beosztottaid, ezért néha rájuk kell bízni a dolgot. Mondd nekik, hogy I must go away because of an urgent thing. Aztán, ha nagyon néznek utánad, az ajtóból vissza kell fordulni, és mint a terminátor: I'll be back.
brumi_na 571985 2014. november 15. 14:39
Válasz erre
King George V
King George V
T34
T34

Sziasztok!

Ma a tesómmal kimentünk piacozni. Gondoltam végre veszünk valami termelői zöldséget, stb. Erre kiderült hogy van a piacnak bolhapiaci része is. A mellékelt képen látható füzetet sikerült megszerezni. Szinte vadi új állapotban találtam, még be sem volt törve a lapozgatással. 64 oldal, részletfotók, történetek, festési minták, 700-as tervek és a füzet megjelenésének időszakában megvehető makettek, kiegészítők leírásai, sőt 3-4 hajó össze is van állítva, és erről is van fotó, leírás. Az eladó annyira nem lehett képben, mert 50 pennyt kért érte... Én meg boldogan kifizettem. Sőt egy újabb könyvet is elővarázsolt ami igaz, hogy tankos (T-34), de ezt is elhoztam. Ez utóbbinak már horrorisztikus ára volt... 1 font.

Hajóépítés terén már nem annyira kedvező a jelenlegi helyzetem. Sok hetet 50 feletti munkaórával zárok. Ezért félretettem a 1/144-es Gerpard osztályú hajót, inkább én is egy műgyanta 700-ast veszek elő. Ennek oka, hogy a nagy méretarány miatt részleteket kell kidolgozni rajta, ami a jelen helyzetben igencsak hosszúra nyúlna (akár évekre). A USS Whidbey Island elsőre egyszerűbbnek látszik. De csak elsőre. Annak ellenére hogy műgyanta (és nem volt olcsó sem), többet vártam. Persze miután gyűjtöttem pár részletfotót. Sok minden le van egyszerűsítve, és elég sok minden pontatlan. Ha maximalista lennék, azon gondolkoznék, hogy a törzset hány darabba vágjam szét (5-6). Van egy nagyon dúrva hiba, ami miatt már élezem a szikét, meg elővettem a fűrészt is... csak ennek a korrigáláshoz legalább 3 fele kell szétvágni a törzset. Nem vagyok túl boldog tőle. Azt hiszem egyébként megteszem.
Az építéssel kapcsolatosan annyit még, hogy igyekszem fotókkal is bemutatni a történéseket, illetve a terv, hogy részletesebb leírást is csinálnék. De erre meg lehet hogy a cikk írása lenne a megfelelő. Egyszer ezt is el kell kezdenin... :)

brumi
atu71 571754 2014. november 11. 19:25
Válasz erre
c2
c2
c3
c3
c4
c4
c5
c5

Hali,
Egynapos munkaval elkeszitettem a kicsiny korlatokat,a regit nem sikerult volna megfeleloen visszatenni,a kotelrogzitot is cserelem az alsok mar fenn is vannak.
A tobbi korlatot es antennat rezbol fogom kesziteni forrasztassal.
atu71 571609 2014. november 9. 12:39
Válasz erre
a
a
b
b
c
c
d
d

Hali,
Az an-2 igen problemas sajnos,a kicsiny korlatokat le kellett vagnom hogy egy peremet ki tudjak alakitani ami az osszeragsztas v. inkabb az osszeeroszakolas utan hianyzott,ezt evergreeen szallal potoltam.
Kovetkezo lepeskent visszamennek az eredeti korlatok amik persze serultek de meg mindig egyszerubb igy mint ujat kesziteni.
hergert 571532 2014. november 8. 03:55
Válasz erre
Szia!

Örülnék, hogyha egy ilyen szép hajó építését megosztanád velünk!

Üdv.: Herger Tomi
TAMÁS78 571395 2014. november 6. 16:48
Válasz erre
Naná, hogy érdekel, rakosgasd csak!
SSZABI 571383 2014. november 6. 13:11
Válasz erre
Zrínyi 001
Zrínyi 001
Zrínyi 002
Zrínyi 002
Zrínyi 005
Zrínyi 005

Sziasztok!

A sok párhuzamos építés közben csak nekikezdtem az NNT 1/700-as Zrínyijéhez (Ismét csak köszönet Pék Györgynek, hogy eladta nekem). Én még soha nem építettem műgyanta hajót, de apró méretei ellenére egyszerűen gyönyörű a készlet. Persze nem hibátlan, és rögtön az első javításomat szeretném megmutatni. A parancsnoki híd és környéke teljes cserére szorul, mert csak egy nagy tömb az egész... Sokáig gondolkoztam mivel lehetne kiváltani a picike ablakokat, aztán jött a felismerés: az Eduard 1/400-as Titanic-hoz való maratásában van egy csomó ablakkeret is, amik pl. a tornaterem oldalán is voltak. Méretben tökéletes, csak a felső lekerekített részt kellett levágnom, és az alsó sor lyukat meg eltömítenem, és az egymás mellé faragott ablakkeret darabkák pontosan azt a méretet adták, ami nekem kellett :) Illetve fém lemezből a zárt kormányállást(?) is megcsináltam. A belső berendezéseket még nem raktam oda, majd csak festés után, de meglepő módon szépen fog látszódni az is. A hajóra most csak a kép miatt ráraktam pár alkatrészt, de azokat is megdolgozom még ahogy korlátozott képességeim engedik.
Folyamatosan bújom a képeket és a rajzokat, hogy amit lehet azt rárakjam még a hajóra + lassan jönnek a ebay-ről rendelt korlát, lépcső stb. maratások is. Majd rakok fel képeket, hátha érdekel valakit ez a hajó.

Üdv!
Szepi 570630 2014. október 27. 12:27
Válasz erre
Sziasztok.
Keresem az alábbi szakirodalmat, bármilyen formátumban, megvételre:
Paul Stillwell: Battleship Arizona
Elérhetőség az adatlapomon.
Üdv Zoli
ChevyG 570378 2014. október 24. 09:11
Válasz erre
Köszönöm!
Podva 570339 2014. október 23. 17:14
Válasz erre
Szia
Acoustic Hammer néven keresd, az akusztikus gyújtású aknákat robbantották vele...
Üdv Viktor
TAMÁS78 570326 2014. október 23. 14:12
Válasz erre
Úgy hiszem, az aknakereső (-robbantó?) berendezés vmilyen kütyüje. De lehet, hogy ezt te is sejtetted. "Minesweeping" v. "minesweeping gear" keresőszóval tán többet is találsz.
ChevyG 570303 2014. október 23. 10:07
Válasz erre
Hmt_Swansea_Castle_FL4393
Hmt_Swansea_Castle_F...

Sziasztok!

Ezen a hajón az mi az ott az orrán?

Csendben, kommentek nélkül gyönyörködök az épülő hajóitokban, mindenkinek gratula!

üdv!
kutyaeb 570280 2014. október 22. 17:05
Válasz erre
Sebi, EDE, Varjúbácsi!

Köszönöm szépen mindenkinek!

Kicsi OFF!
Varjúbácsi - valóban kicsit elfeledett szakág itthon a papír makettezés, de úgy gondolom, ennek ellenére örömteli hogy a szervezők adnak lehetőséget a szakágnak is bemutatkozni, annak ellenére hogy kevesen hozzák el munkájukat, pedig lehet látni nagyon szép munkákat is itthon (főleg fórumon).

Üdv,
Kutyaeb
Sebi 570259 2014. október 21. 21:06
Válasz erre
Szia!

Szép kis csónak lett. Én is gratulálok a díjhoz.
EDE 570190 2014. október 20. 20:33
Válasz erre
Lacipapa!

Köszi szépen! A Boyain sikerült a Trumpeter készletét megvenni asszem az automakett.hu-soktól.

kutyaeb!

Én is gratulálok, a Boyain láttam, és ha előzőleg itt nem látom az építését a makettinfón, akkor meg nem mondtam volna, hogy papír.
lacipapa 570115 2014. október 20. 08:15
Válasz erre
Szia!
Találtál már a hajóidra láncot?Ha nem,akkor modellshop.hu (Dabas) !
Varjúbácsi 570112 2014. október 20. 08:07
Válasz erre
Kutyaeb!
Gratulálok! Sajnos nálunk ez a kategória eléggé mellőzött, vagy csak a kiállításokra nem jut el.
kutyaeb 570109 2014. október 19. 23:03
Válasz erre
Nitra_Díjak
Nitra_Díjak

Sziasztok!

Brumi gratulálok az Bolyai versenyen elért eredményhez!

Bár tudom itt leginkább plasztik hajók szerepelnek, de szeretném megosztani veletek,
hogy a Nitra-i versenyen papír hajó kategóriában arany érmet sikerült elérnem és megkaptam a Nirta-i klub első helyét, ami az összes verseny makettek közül választanak ki, ami ezen a rendezvényen 853 db (548 db plasztik, 305 db papír) makett volt.

Üdv,
Kutyaeb
atu71 569945 2014. október 18. 18:58
Válasz erre
b1
b1

Hali,
Kaszul az ancsa es szarad a vietnami jaror a hatterben.
Sebi 569601 2014. október 15. 20:44
Válasz erre
Szia Attila!

Én is gratulálok a helyezéshez. Jó volt élőben látni a makettet. Remélem, ha máskor nem, jövőre Móváron lesz alkalmunk összefutni.
brumi_na 569496 2014. október 13. 22:48
Válasz erre
Sziasztok!

EDE!

Köszönöm szépen! Tegnap felpörögtem egy kicsit, a hír hallatán, miszerint aranyérmes lett a hajó! Úgyhogy amióta kijöttem, tegnap maketteztem először ennek tiszteletére. :)

Az új projektem egy 1/144-es Gepard osztályú hajó. Fura a nagy méret, de hozzá lehet szokni... Már el is kezdtem, szokás szerint bontással és darabolással. Korábban már gyűjtöttem anyagot, így az van. Alapvetően azt kell hogy mondjam, jó alap a feljavításhoz. Sokat kell dolgozni, ezért ez nem lesz egy gyors építés, viszont amint lesz miről írni, megteszem.
A Tone-ra visszatérve, köszönöm mindenki hozzászólását, ötleteit, segítségét.

brumi
EDE 569469 2014. október 13. 19:04
Válasz erre
Brumi!

Szombaton voltam a Boyain, láttam a Tone-t! Gratulálok, nagyon szép. Sajnos fényképező nem volt nálam, meg egy szemüveg se ártott volna, de azért így is jó volt látni.
Silver 569265 2014. október 10. 21:18
Válasz erre
Sebi 569263 2014. október 10. 20:56
Válasz erre
Szia!

A Tamiya XF-20-at javaslom. A fedélzethez pedig az XF-56-ot.
Silver 569237 2014. október 10. 18:17
Válasz erre
Tiszteletem az uraknak.
Abban kérném a segítségeteket, hogy szerintetek az USA Ticonderoga osztályú hajóinak az oldalát milyen színkódú akril tamiya festékkel kéne lefesteni?
A válaszokat előre is köszönöm.
atu71 569025 2014. október 7. 21:19
Válasz erre
b
b
c
c
d
d
e
e

Hali,
Befejeztem az osszes felepitmeny elkesziteset,es lefujtam az alapszinekkel,es igy mutat.
Most jon az arnyekolas es a koszolas,mar gondolkodom a reztablan is hogy mi legyen rajta,van is otlatem de meg utanna kell neznem par dolognak.
Tehat,probaltam minnel kozelebb vinni a valosaghoz ezt a jarort,de nem volt egyszeru mert annyira ''primitiv '' az elkeszitese,nagyon sok orat es idot vittem bele a feljavitasba de meg igy is csak nagyvonalakban kozeliti meg a valos allapotokat,de sz.tem nem rossz,es elegedet vagyok vele :)
EDE 568321 2014. szeptember 27. 17:05
Válasz erre
Közben azt hiszem megtaláltam saját felvetésemre a választ. Alighanem a kéményelrendezés volt az oka. A lefelé hajlított kémények miatt a füst biztosan sokszor rácsapott a kémény mögötti részre, lehetetlenné téve a munkát. Aki már szívta be gőzmozdony füstjét, az tudja miről van szó. A zárt lőállásoknak a hajó saját füstjétől kellett megvédenie a légvédelmi tüzéreket.
EDE 568256 2014. szeptember 25. 21:57
Válasz erre
ShokSM1
ShokSM1
ShokSM2
ShokSM2
ShokSM3
ShokSM3

Sziasztok!

Nekem ezt hozta nyáron a Mikulás. Enyhén szólva nem rossz kis makett. Viszont horgonylánc nincs se a makettre öntve, se a fotómaratáson. SImi írta egyszer, hogy hol lehet vékony láncot beszerezni, mintha óra-ékszer bolt lett volna. De ha valakinek van más ötlete, azt is megköszönném.
Egy érdekes dologra lettem figyelmes. A kor japán hordozóin a jobb hátsó légvédelmi lövegek zárt, kupola szerű toronyban voltak, míg a többi csak kis bódé szerű tákolmányt kapott. Ez végig vonul az Akagitól a Zuikakuig. Ennek vajon mi lehet az oka? Csatahajós barátunk biztosan tudja, de már régen hallottunk róla.
Simi 568218 2014. szeptember 25. 15:38
Válasz erre
Szia! Én már csináltam ilyet Pék Gyuri tanácsa alapján. Először rajzold rá a nyomvonalat, ahova a kapaszodósor kerül. A maratás ragasztását ne görbületnél kezd el. Az első lábacskát mártsd bele kevés pillanatragasztóba és ragaszd oda. Nekem a Loctite Power Fix Gel vált be erre a legjobban, mert az kis felületnél is erősen tart - hiszen a gél nem folyik szét. Várj vele kb 5 percet, kend be a következő lábat és ragszd azt is oda. Ha már 2-3 fix pontod van, már tök egyszerűen megy a dolog. A görbületnél egyszerűen kicsit távolabbi résznél fogva meg a maratást odahúzod/egyengeted a felülethez csipesszel - így felveszi a felület formáját. Szóval az egész nagyon egyszerű.
simonkaroly9 568209 2014. szeptember 25. 13:01
Válasz erre
Szia!
Fából nem tudsz csinálni 1 olyan formát? arra lehet, hogy rá lehetne hajlítani. vagy műanyagból. ez csak tipp. nem ismerem a makettet.
SSZABI 568084 2014. szeptember 23. 19:23
Válasz erre
névtelen
névtelen

Üdv!

Rendben a lobogót meg a figurákat intézem még :)

Közbe nekiláttam a Tirpitz-nek, de akadt egy komoly gondom a kéménynél. Hogyan lehet szépen formára hajlítani a kapaszkodókat körbe a kéményen?
Mert a Voyager ad ilyen alkatrészeket, csak nincs formára hajlítva, és bosszantó a dolog, mert nem akar sehogy se szépen alakot ölteni... Egy ívet sikerült eddig összehozni, de nem az igazi az se :S
hergert 568044 2014. szeptember 22. 22:16
Válasz erre
Szia!

Köszi a választ! Én a hátsó árbocra tennék egy lobogót. Szerintem minden hajón jól mutat.

Én majd a Thüringennél a hadi lobogó mellé még az Y és D kód lobogókat fogom feltenni.

Üdv.: Herger Tomi
lucky 568042 2014. szeptember 22. 21:36
Válasz erre
Grat!
Azért egy hadi lobogó jól mutatna rajta.:)
zs180 568037 2014. szeptember 22. 21:01
Válasz erre
Szia Szabi! Mint Derfflinger-építő, én is szeretnék gratulálni a jól megérdemelt díjhoz! Szívesen megnézném élőben is ezt az igazán remekül sikerült makettet.
P.Gy.
migi 568036 2014. szeptember 22. 21:00
Válasz erre
Erre gondoltam , csak az film volt .
Sebi 568030 2014. szeptember 22. 19:42
Válasz erre
Sziasztok!

Én is gratulálok Szabinak a díjhoz. Tényleg szép lett a makett.
A víz készítésére pedig elég sok technika létezik. Íme az egyik:

www.modellversium.de/tipps/3-nuetzliches-aus-dem-alltag/69-.html

Bár, ha jól sejtem, ez a módszer sem teljesen újdonság.
migi 568020 2014. szeptember 22. 18:03
Válasz erre
Van valahol a Yutubén egy film ahol színtelen szilopplasztal csinálnak vizet , és itt is be mutatták már valamelyik topikban hogy kell csinálni , kb 1000 ft egy tubussal .
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306.