/ Fórumok /

MiG-21

A rendszerből már kivonták Magyarországon a MiG-21-est, de mi azért ne felejtsük el.

Minden ami 21, festés, fotók, sztorik.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191.
búza 552787 2014. február 1. 21:59
Válasz erre
Szia!
Köszönjük a mérést és a rajzokat! A 4407 az MF, vagy másik "leánykori" nevén 96-os.
Üdv: Búza
Kuolema 552786 2014. február 1. 21:38
Válasz erre
PC020349
PC020349
PC020362
PC020362
PC120377
PC120377

Közben én is haladgatok az Edu 21-essel, sajnos a koleszos körülmények nem a legideálisabbak, de ez van, ezt kell szeretni. Ezek a képek karácsony előtt készültek, azóta már összeállt a gép, néhány kisebb alkatrész vár még ragasztásra, aztán lassan az alapozó festés következik, amint egy kicsit barátságosabbá válik az időjárás.
Üdv.: Kuolema
Kuolema 552780 2014. február 1. 21:28
Válasz erre
Sziasztok!
Örülök, hogy tudtam segíteni. Ha valakinek hasonló igénye van, nyugodtan jelezze, kellemesebb ezzel foglalkozni, mint századszorra is leírni a reszelés elméletét(!) a gyakorlati foglalkozáson... :)
Pintair, látom szépen haladsz, tényleg nagyon komoly. Jól értem, hogy a nagyobbik maratás saját gyártmány? Itt egy '32-es makett nagyon profi szinten kivitelezve, motivációnak sem utolsó ;) modelismoymodelistasaviacion.blogspot.hu/2012/09/dio-mig-21-mf-esc-132-by-andreas-greim.html
Nem vagyok egészen biztos a 4407 21-es mibenétében, de az szinte teljesen biztos, hogy nem PF. A szaktanár csak sorozatszámot (vagy mit) tudott mondani, attól meg nem lettem okosabb. Én MF-re tippelek, de javítsatok ki, ha hülyeséget beszélek.
Keri 552758 2014. február 1. 17:25
Válasz erre
Árpi,komolyan űzöd az ipart,így tovább!
pintair 552713 2014. január 31. 22:45
Válasz erre
makett pf-342_1
makett pf-342_1
makett pf-342_2
makett pf-342_2
makett pf-342_3
makett pf-342_3

egy kis 32 PF tovább
búza 552369 2014. január 28. 20:26
Válasz erre
simonkaroly9 552363 2014. január 28. 19:54
Válasz erre
Helló!
köszi a segítséget, ami a szárnyakon van az is akkora mint a vezérsíkon?
pintair 552362 2014. január 28. 19:46
Válasz erre
2: vezérsík: stabilizátor 4:függ vezérsík legteteje a púp alatt,
de vannak a szárnyvégeken is...
simonkaroly9 552361 2014. január 28. 19:36
Válasz erre
Szia!
Nagyon köszi a fotókat, nagyon szuper, hiánypotló. Azt szeretném kérdezni,hogy a 2. 4. kisütőtüske hol található? A 2-es a vezérsíkon van? és a 4.?
Köszi a választ.
pintair 552359 2014. január 28. 19:31
Válasz erre
Antenna rajz_2_kisebb
Antenna...
Antenna (2)
Antenna (2
Kisütőtüske (2)
Kisütőtüske (2
Kisütőtüske (4)
Kisütőtüske (4

Nagyon köszönjük Kuolema olvtársnak a energiát, mindegyikünknek okulására szolgáljon. PF-en legalábbis.
pintair 552357 2014. január 28. 19:16
Válasz erre
Köszönöm a képeket és a rajzot, kicsinyítve ide is felteszem, hogy mindenki magáévá tegye őket. Az SZRO antenna rajz kiváló. Köszönöm
Á.
Kuolema 552351 2014. január 28. 18:36
Válasz erre
Kifejeztten jó idő volt :)
Privátban ment a mail a képekkel.
pintair 552292 2014. január 27. 23:24
Válasz erre
Koszi a fagyoskodast, arra nincs ho szerencsere. A szarnyvegeken es a stabilizator kilepojen a statikus levezetok merete, na az jonne jol meg.
Nagyon koszi, eccer iszunk egyvalamit erte
pintair 552289 2014. január 27. 23:16
Válasz erre
Skacok!
Rohadt sokat faragok... az ules lassan befer a helyere, muszerfal alakul, belogo celzokeszuleket is kell gyartanom
Ha be lehet jutni a kabinba es benne van a celzokeszulek, annak a merete is jol esne.
Marcius elejere kell kesz lennem vele, nem lesz ido a szolnokit korbejarni.
ahany sk-1-es fotot nezek mind mas... 2 fajta mugyantam van, azok se egyfotmak. nem lehet itt mar hinni semmiben ;D
migi 552280 2014. január 27. 21:35
Válasz erre
Sziasztok
Mivel nekem is megvolt az a készlet , így mondhatom hogy a gyári ülés az a KM-1 esre szeretne hasonlítani , De mivel Árpi egy PF gépet épít és neki SK-1 es ülés kell amit a Pavla szépen meg is csinált .
üdv:migi
Kuolema 552277 2014. január 27. 21:26
Válasz erre
Azért a Pavla-n is van mit faragni, legalább is amiket eddig láttam, egészen máshogy néztek ki. forum.valka.cz/files/km1-1_936.jpg
Pintair! Holnap megmérem az antennát, van még esetleg valami, amire kíváncsi vagy?
doky3 552223 2014. január 27. 12:28
Válasz erre
Azannya, a készletben lévő ülés köszönőviszonyban sincs az Pavláéval. De a Revell doboznak is volt ideje kihűlni :)
Rumcájsz_52 552213 2014. január 27. 09:40
Válasz erre
Szia pintair
Hivatalosan "orrfutó mechanikus helyzetjelző", a szólásszabadság jegyében meg "kis/katona". Eredetileg rajta volt a mi gépeinken is, aztán valaki egy idő után úgy döntött, hogy fölösleges, és kiszereltették.
Üdv R.
denkmeyer 552212 2014. január 27. 09:27
Válasz erre
Sziasztok!

Van valami újság a budaörsi Migekről?

D
pintair 552211 2014. január 27. 09:19
Válasz erre
# mig-21pf
# mig-21pf

Skacok!
ez itt az orrfutó katona?
pintair 552210 2014. január 27. 09:09
Válasz erre
1a
1a
3x
3x
5a
5a

Nna, elkezdtem! Nem bírok a mazohizmusomnak ellenállni!
pintair 551992 2014. január 25. 15:04
Válasz erre
Hello, koszi!
Ahogy buza kórtars is javasolja, papir ceruza meroszalag... es ha meg korbe is rajzolnad...hmmm :)
De eleg ha a mereteket emailben elkuldod. Megrajzolom en es felteszem.
Minden jo csak rendesen be lehessen azonositani. Mert 32-re kell fotosoppal nagyitanom egy oreg Revell PF-re. Sikerult az FM Details 48-as PF femjet 32-re nagyitani. Mar csak az szro kell pontosan.
Jiso raz szpaszibo!
búza 551977 2014. január 25. 12:25
Válasz erre
Szia! Tennél mellé egy mérőszalagot is?
Kuolema 551976 2014. január 25. 12:23
Válasz erre
Szia!
"Kossuthos olvtárs" szolgálatra jelentkezik! :D
Kedden lesz gyakorlatunk kint a bázison, viszek fényképezőt és kinyomozom. Azt nem ígérem, hogy fel is teszem egyből, az internettel sokszor bajban vagyok, de majd igyekszem.
Üdv.: Kuolema
Regal 551955 2014. január 25. 07:53
Válasz erre
Szia,

A szerelésről azért nekem eszembe jut, amikor 10 évvel ezelőtt a Lufi hangárba 737-es futóaknáját dinitroloztam, akkor sem látszott több belőlem...ugyanígy kapucnis overálban és maszkban. De erről Búza többet tudna mesélni:-)
Üdv,
Regal
búza 551946 2014. január 24. 22:30
Válasz erre
lwr SZRO 3
lwr SZRO 3

Szia!
Szerintem van a Kossuth-ban olvtárs, aki meg tudná tenni hétfőn. A képek alapján szerintem mindkettőből alakítani kell.
Üdv: Búza
pintair 551941 2014. január 24. 22:03
Válasz erre
Mig-21MF_1-48_melyik a jó
Mig-21MF_1-48_melyik...
Mig-21MF_1-48_melyik a jó_2
Mig-21MF_1-48_melyik...

Mindkettő Eduard, mindkettő Mig-21MF, Mindkettő 1/48-as... Akkor melyik a jó antenna...ki tud hová felmászni megmérni egy igazira így a hófújásban? Meg kell várni a szolnoki versenyt a múzeumért!
migi 551232 2014. január 18. 17:19
Válasz erre
162244_81616599_Wymiana opon w OP-1
162244_81616599_Wymi...

Azért nem lehetett semmi ilyen szerelésben dolgozni ,
búza 551081 2014. január 17. 15:32
Válasz erre
Az összes 900-as oldalszámú UM-nek Bisz szárnya, futóműve és kerekei voltak és egyik sem a PG.-ben kapta, hanem így jöttek.
migi 550997 2014. január 16. 20:33
Válasz erre
36022_1159432974
36022_1159432974

Ezek már megint kevertek valamit
búza 550381 2014. január 10. 21:56
Válasz erre
Akiket a keró füstje megcsapott! Jó hétvégét!
migi 550374 2014. január 10. 20:04
Válasz erre
103143
103143

Addig is egy szép képpel jó hétvégét mindenkinek
migi 550367 2014. január 10. 19:10
Válasz erre
búza 550228 2014. január 9. 08:18
Válasz erre
Igazad van, gyári szám szerint az is szögletes lehetett. Fotót én sem találtam.
cenci2 550201 2014. január 8. 20:10
Válasz erre
Igen én is lajstrom szerint ezt a 4 gépet találtam ,az Ausztriában lezuhant 52-es-ről nem találtam fotót . Még egyszer köszi az infót !
búza 550180 2014. január 8. 18:23
Válasz erre
Sziasztok!
Ez a négy 75 AP gép volt szögletes szélvédős, a gyári számok alapján egy sorozatban készültek. A 4025 egyébként is sima Bisz.
48 75081501
49 75081510
50 75081614
51 75081637
Üdv: Búza
mirazsmarci 550173 2014. január 8. 17:06
Válasz erre
Üdv!

Én úgy tudom, hogy ez attól függött, hogy melyik gyárban készültek.
cenci2 550168 2014. január 8. 16:08
Válasz erre
HungarianMig21bis
HungarianMig21bis
Mikojan-Gurjevics-MiG-21
Mikojan-Gurjevics-...
Mikojan-Gurjevics-MiG-21-49-2
Mikojan-Gurjevics-...
Mikojan-Gurjevics-MiG-21-4025
Mikojan-Gurjevics-...

Sziasztok!
Érdeklődnék hogy a Magyar Mig-21bis-eknél a szélvédő plexi kialakítása nagyobbrészt ívelt ,de némelyiknél egyenes .Az egyenes kialakítású egy korai széria lehetett ?
Köszi!
búza 550066 2014. január 7. 16:03
Válasz erre
Bocsi, benéztem, 800-as az, tehát mégsem szerénykedtek!
búza 550065 2014. január 7. 16:02
Válasz erre
5 tankos 21-es
5 tankos 21-es
248_12_1_681_5_x_tanks
248_12_1_681_5_x_tan...

Szia!
Mint "tudjuk", van öt tartályos változat is! :-))) Itt "szerények" voltak, a külsőre 500-ast tettek!
Üdv: Búza
Zali 549999 2014. január 6. 22:49
Válasz erre
mig21-93 21bis upg
mig21-93 21bis upg
MiG-21-93-BIS.UPG
MiG-21-93-BIS.UPG

Figyelemreméltó a póttartály a szárnyon
Nyugger 549697 2014. január 3. 14:27
Válasz erre
És mit keresett egy magyar bis Pulában?

Havi 4850 kunát, de csak főszezonban.
Daala 549674 2014. január 3. 09:12
Válasz erre
021028-N-1955P-003
021028-N-1955P-003

2002 október végén voltak ott pontosan.
A haditengerészet oldalán a galériából.
www.navy.mil/viewGallery.asp
Planes 549671 2014. január 3. 08:38
Válasz erre
És Mit keresett Pula -ban egy Magyar Bis? Üdv.! Eses Sándor
medor 549665 2014. január 2. 22:57
Válasz erre
Azt tudtam a munkám kapcsán,hogy egy "Kandúr" nagyobb egy "Halkeltetőnél".
De,hogy egy "Lódarázs" is... :)
PETI 549657 2014. január 2. 21:38
Válasz erre
Húúúú de aljas! :)Viszont tényleg vicces.
Nyugger 549639 2014. január 2. 20:18
Válasz erre
Daala 549637 2014. január 2. 20:16
Válasz erre
Mármint a csík a törzs oldalán.
Daala 549636 2014. január 2. 20:15
Válasz erre
Üdv!
És abban az időszakban a Jolly Rogers CAG F-14 századjelzése fekete-fehér volt, itt meg fekete-sárga.

Daala
Nyugger 549633 2014. január 2. 20:11
Válasz erre
Szia Cenci2!
Ha a kép bal felső sarkát megnézed láthatod, hogy Pula repülőterén készült a kép.
Taszárnak teljesen más az elrendezése, pl nincsenek térvilágító lámpák a torony előtt.
Az igaz, hogy Jolly Rogers század 3 db F-14B gépe járt Taszáron 2000 októberében,
de itt a MiG-29-l repültek ( a 21 típus szeptember 1-vel állt le)
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191.