<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156. |
tank | Adatlap | 532014 | 2013. április 25. 20:34 | ||
köszönöm! Előzmény: (532011) romsitsa 2013. április 25. 20:12 | |||||
romsitsa | Adatlap | 532011 | 2013. április 25. 20:12 | ||
tank | Adatlap | 532010 | 2013. április 25. 20:00 | ||
romsitsa | Adatlap | 531851 | 2013. április 23. 16:28 | ||
Pont úgy. Kívülről egy rugalmas acélgyűrűvel rögzítették a csapot, ha ez kiszakadt, akkor a csap befelé tudott csak mozogni (páncéltest felé). De a láncfeszítő görgő elé szerelt íves lemez ekkor visszatolta a csapokat a láncszembe. Üdv ad | |||||
sziklakks | Adatlap | 531844 | 2013. április 23. 15:12 | ||
Bakker tényleg. Erre sosem jöttem volna rá. Max azután, hogy összerakom felét legalább :D A laposabb nagyobb átmérőjű megy belülre, a vékonyabb hosszabb pöcök kívülre ha jól értem. Köszi szépen. gaben ez egyszínű mind a 2 zacsiban. (dicker max, nem natúr pz4, lehet azért) | |||||
romsitsa | Adatlap | 531811 | 2013. április 23. 09:26 | ||
Hali, a láncszemeket összefogó csapszegek fejében van csak különbség. Mindkét oldalon a test felé kell néznie a nagyobb végének és kifelé a kisebbnek. Üdv ad | |||||
gaben21 | Adatlap | 531782 | 2013. április 22. 20:06 | ||
Helló.Egy kicsit utánanéztem és csak annyit írnak róla,hogy jobb és bal oldalra van elosztva a két különböző színű láncszem. Nekem is van itthon 4-5 magic track lánctalpam de csak a panzer 4-esek más színűek a két csomagban a többi egyszínű. :-) | |||||
sziklakks | Adatlap | 531777 | 2013. április 22. 19:36 | ||
gaben21 | Adatlap | 531775 | 2013. április 22. 18:53 | ||
Helló.A dragon magic track külön csomagolt szemeit ne keverd össze. Nincs különbség a jobb és bal oldal között de valami oka biztos van,hogy ketté osztják. | |||||
Weizi | Adatlap | 531769 | 2013. április 22. 17:19 | ||
Ezt elkapták rendesen! www.youtube.com/watch | |||||
sziklakks | Adatlap | 531761 | 2013. április 22. 16:19 | ||
De jó,hogy magától elküldi a teló mielőtt befejezném :/ . Kérdem azért, mert a Dragon külön csomagolta, és úgy is jelzi:"a" "b". De különbség meg nincs köztük | |||||
sziklakks | Adatlap | 531760 | 2013. április 22. 16:15 | ||
Sziasztok! Urak! Jól tudom, hogy a pz4 láncai mindkét oldalon egyformák? Nincs külön jobb, vagy bal oldali? | |||||
Weizi | Adatlap | 531152 | 2013. április 13. 14:35 | ||
Elhagyatott harckocsi felújító üzem: englishrussia.com/2012/06/03/tanks-ovehaul-depot-in-kharkiv/ | |||||
kispatkány | Adatlap | 530234 | 2013. április 3. 21:35 | ||
üdv! Nem tudjátok véletlenül, hol lehet 1/72-ben T-64 tankot találni? neten is csak néhány itthoni harcjárművek újsághoz hasonló példány van.. | |||||
juge75 | Adatlap | 530187 | 2013. április 3. 06:26 | ||
Rézdrótból házilag is elkészítheted, nem kell más hozzá, mint megfelelő vastagságú rézdrót, gyertya vagy öngyújtó (láng), fogó, erős csipesz, és a belső ívnek megfelelő vastagságú fémprofil (vagy egyéb kemény anyag), és hengeres pálca(injekciós tű, szög, fém tengely. 1. csipesszel tartva felmelegíted a rézdrótot izzásig, ettől formázhatóbb, alakíthatóbb lesz. 2.vastag fémprofil használatával kialakítod a "U"-alakokat, a profil azonos távolságot ad az alkatrésznek. 3.az "U"-alakra hajlított részt satuba fogva (vagy fogóval befogva, esetleg leszorítva fémlappal) megfelelő átmérőjű tűt vagy szeget ráteszed a két szárra, majd csipesszel, fogóval meghajlítod, kellő távolságban levágod a felesleget szikével, (esetleg csiszolod is), végül a két fület be állítod úgy, hogy egyforma távolságra legyen (tengelyben) az "U" szárához képest, kihúzod a tűt, és kész is van. | |||||
lacipapa | Adatlap | 530172 | 2013. április 2. 21:10 | ||
Sziasztok! Regal és Ceró, a modellshop.hu-n találsz a vonó szemekre, hazai forgalmazót is,1080.-ért.Ahogy juge75 írta a méretet is le tudod nézni,mert van róla táblázat.Érdemesebb venni,szerintem,mert nagyon szép kivitelűek. Üdv,Laci | |||||
juge75 | Adatlap | 530108 | 2013. április 2. 07:51 | ||
Na mos akkor vonóhorog vagy vonószem kell az illetőnek? (ez vonószem a képen) RB-Model gyárt ilyet, csak a méretet kell belőni, de akár házilag is elkészíthető rézdrótból (melegítve képlékennyé válik). www.rbmodel.com/index.php | |||||
Gabusch | Adatlap | 530088 | 2013. április 1. 20:12 | ||
A Model Military International tavaly novemberi számában van egy képes beszámoló egy belsőtérrel épített Hobby Boss Toldiról. | |||||
pintair | Adatlap | 529525 | 2013. március 26. 13:23 | ||
Ceró | Adatlap | 529128 | 2013. március 22. 08:30 | ||
G4beM | Adatlap | 528980 | 2013. március 20. 19:18 | ||
Sziasztok! Valaki biztos tudja itt a kérdésemre a választ: Az orosz T-54 és a kínai Type 59 között van-e bármiféle különbség, vagy csak a gyártó ország különbözik? | |||||
Regal | Adatlap | 528962 | 2013. március 20. 16:06 | ||
Meriferi | Adatlap | 525376 | 2013. február 13. 08:28 | ||
Üdv! Nekem van fölösleges műanyag szemenkénti lánctalpam Leopard 2-höz. Ha érdekel, elérhetőségem az adatlapomon. Üdv, Meriferi | |||||
csibibacsi | Adatlap | 525289 | 2013. február 12. 13:52 | ||
Üdv! Keresek 1/35-s Strv 103 late, vagy Leopard 2 szemenkénti lánctalpat. Köszönettel: Csibibacsi | |||||
tüzér | Adatlap | 524937 | 2013. február 9. 16:21 | ||
Üdv! Igen ez az, látom neked is csak ez a kép jött be(M1ABV), a másik új nekem.Jó lenne egy pár in action kép, van tolólapom, csak hol, milyen jelzésekkel szolgált. A Trumpi Challenger DB kitjét tenném rá, csak közeliek kellenének.Felfogatás stb. üdv, tüzér | |||||
rittal | Adatlap | 524877 | 2013. február 9. 04:52 | ||
"A Pearson heavy dozer blade was adapted to fit the Abrams series and the USMC began using it on its fleet of M1A1s around 2005. The original blade required that special mounts be welded to the hull but In 2008 the Direct Fit version was fielded that mounts to the existing towing eyes. " A gyári neve UDK1 és a megfogatásán kívül olyan mint a Challenger 1 & 2 tolólapja. Ha jól emlékszem a rendszeresített neve BEMA Kit, de erre nem esküdnék meg. A Pearson Engineering, Newcastle UK gyárja: pearson-eng.com/index.php/products/details/Dozer%20Blade 1/35-ben pedig a Perfect Scale Modelbau adja nemolcsón: www.perfect-scale.de/Umbau--und-Zuruestsaetze-1---35/M1-Abrams-Dozerblade.html | |||||
tüzér | Adatlap | 524792 | 2013. február 8. 10:18 | ||
Üdv Mindenki! Valakinek képe esetleg tolólapos M1 Abramsról? Google nekem nem segített, egy képet adott csak. üdv, tüzér | |||||
T.Csaba | Adatlap | 522885 | 2013. január 22. 20:26 | ||
Sziasztok! Egy kérdésem lenne,hátha valaki tud rá magyarázatot adni!Az általam olvasott és "birtokolt" szakirodalmak nem foglalkoznak a dologgal. Szóval. Milyen tervezési elvek miatt voltak a 2.vh elején használt francia harckocsik többségben viszonylag keskeny és magas építésűek? | |||||
l3bb | Adatlap | 522361 | 2013. január 18. 00:31 | ||
Helló mcs! Néhány link az Academy Hetzeréhez, remélem, segítenek: www.network54.com/Forum/477322/message/1333757449/Kit,+Academy+13230,+Jagdpanzer+38%28t%29+Hetzer+Late+Version www.cybermodeler.com/hobby/kits/aca/kit_aca_13230.shtml www.armorama.com/modules.php www.modelrectifier.com/resources/academy/13230reviewA.pdf www.armorama.com/modules.php Van egy otthon, de még nem kezdtem hozzá. A Def Model gyárt hozzá feljavítót. A magyar témáról nem tudok nyilatkozni. Üdv.: L3bb | |||||
T.Csaba | Adatlap | 522337 | 2013. január 17. 19:51 | ||
Érdekes a középső kis képen lévő Cromwell. Sosem gondoltam,hogy volt nekik. | |||||
pmarton | Adatlap | 522312 | 2013. január 17. 17:24 | ||
Heló! Nem tudom segít-e, de jelzi a videó készítője az angol feliratot: " Megjelenés ideje: 2012.06.13. For English subtitles please click on the "CC" button." A képfelületen a "képaláírások bekapcsolása" gomb(CC button) segítségével elindíthatod. A kis fogaskerék mellett balra. Az angol felirat pontos fordítása a videón hallható német nyelvű megjegyzéseknek. Üdv, | |||||
migi | Adatlap | 522311 | 2013. január 17. 17:24 | ||
mcs | Adatlap | 522306 | 2013. január 17. 16:17 | ||
Hello Gaben! Köszi a linket..angolszász nyelvezetnek / leírásnak jobban örülnék, mert azt talán érteném is :D | |||||
gaben21 | Adatlap | 522294 | 2013. január 17. 10:41 | ||
Helló.AZ alábbi linken ven egy bemutató a készletről. A videó szerzője meg is építi a makettet amiről vannak fent videók.www.youtube.com/watch Üdv:G | |||||
mcs | Adatlap | 522246 | 2013. január 16. 21:40 | ||
ATTIS | Adatlap | 521329 | 2013. január 8. 18:27 | ||
Nem vagyok egy nagy modern harci járműves és ezzel a járművel bele is tenyereltem a jóba .Hát nem 1 túl publikált jármú inkább a zárt és tornyos változatról találtam fotókat. A futómű nagyon részletes alig jutottam el az 5. lépésig és már festenem kellet mert féltem hogy később nem férek hozzá | |||||
romsitsa | Adatlap | 520855 | 2013. január 4. 17:07 | ||
JazzZ | Adatlap | 520838 | 2013. január 4. 15:57 | ||
Bocsánat, ez lemaradt: 1/35 méret arányban :) | |||||
ponty | Adatlap | 520834 | 2013. január 4. 15:34 | ||
"Milyen" | |||||
ponty | Adatlap | 520833 | 2013. január 4. 15:33 | ||
Milywn méretarányban? | |||||
JazzZ | Adatlap | 520799 | 2013. január 4. 09:04 | ||
Sziasztok! Nem tudom, hogy jó helyre írok -e ,de keresek M113hoz vietnámi verzióhoz matricát, elég lenne csak a külsejéhez való! Előre is köszönöm! JZ | |||||
trungelistvan | Adatlap | 520415 | 2013. január 1. 16:38 | ||
köszönöm a gyors,pontos választ... | |||||
Laac | Adatlap | 520410 | 2013. január 1. 15:25 | ||
TAMÁS78 | Adatlap | 520408 | 2013. január 1. 15:10 | ||
Feifel-szűrő a neve (Feifel luftfilter v. air filter), így rá is kereshetsz. | |||||
Laac | Adatlap | 520407 | 2013. január 1. 15:05 | ||
Szia! Az a levegőszűrő berendezés csövei. Üdv: Laac | |||||
trungelistvan | Adatlap | 520403 | 2013. január 1. 14:44 | ||
sziasztok.az lenne a kérdésem,hogy mi az a 4 cső a Tigris motortere felett?sehol nem találtam róla infót...Köszönöm | |||||
trungelistvan | Adatlap | 520402 | 2013. január 1. 14:43 | ||
ponty | Adatlap | 189010 | 2012. november 18. 12:12 | ||
Azt szeretném most megkérdezni, hogy trumpeter 1/72 M113 ACAV-hoz tudnék-e szerezni belső feljavítót, vagy figurákat "olcsón" valahonnan? Az előző kérdésem sztornó már megoldottam. | |||||
Rommel93 | Adatlap | 189008 | 2012. október 29. 15:36 | ||
Sziasztok! Hirtelen nem tudtam, hova forduljak ezzel, de megpróbálom itt... Valaki tudna feltenni részletesebb rajzokat, műszaki rajzokat, vagy bármi használhatót az M103 nehéz harckocsiról? Ez lenne az első komolyabb saját építésű vállalkozásom, a Revell M48-asának néhány alkatrészével. Bármi jól jönne, amiről méretet lehetne venni! Előre is köszönöm! | |||||
SSZABI | Adatlap | 189007 | 2012. október 28. 19:25 | ||
Persze, teszek fel, csak még visszakérem a fénygépet... ha minden jól megy jövő hétvégére meglesznek;) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156. |